Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πληροφορίες μαθήματος Διδασκαλία Θεωρίας: Τετάρτη Εγγραφή στο eclass του μαθήματος Βιβλιογραφία μαθήματος: –Θεμελιώδεις Αρχές Συστημάτων Βάσεων.
Advertisements

1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Lab 6. Άσκηση: Πράξεις σε πίνακες Κατεβάστε από το eclass την άσκηση Lab_example_maxmin από τον κατάλογο Lecture_Keramidas Γεμίζει 12 θέσεις μνήμης (ξεκινώντας.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 3: Οικολογικές ιδιαιτερότητες αστικών χώρων Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, 2015.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σημειώσεις για το μάθημα: Επιτόκια Συμεών Καραφόλας.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Προδιαγραφές Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 10 η : Προσέγγιση Μεθόδων & Αποτελεσματικότητος των Δ.Σ στον Τουρισμό.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εξόρυξη γνώσης Εισαγωγή
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Καλωσορίζουμε την τάξη των
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
~Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ~
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Μη Γραμμική Δυναμική Ευστάθεια: Συντηρητικά Διακεκριμένα Συστήματα
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 14/10/2015.
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Καταχώριση απουσιών στο myschool
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Βάσεις Δεδομένων Κωδικός Μαθήματος Τμήμα ΑΦΠ&ΓΜ: AFPGM134
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)
… από το προηγούμενο μάθημα
Beta Version.
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
Ζωική Ποικιλότητα Χρήστος Γεωργιάδης Χλόη Αδαμοπούλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση της τετραετίας 2005-2008 ΟΜΕΑ Ευαγγελία Σημαντώνη-Μπουρνιά Καθηγήτρια Αναστασία Παπαδία-Λάλα Καθηγήτρια Κατερίνα Νικολάου Επίκ. Καθηγήτρια Γιάννης Παπαδάτος Λέκτορας

Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας 2 Τομείς: Ιστορίας, Αρχαιολογίας & Ιστορίας της Τέχνης 52 μέλη ΔΕΠ: 27 Ιστορικοί - 25 Αρχαιολόγοι 3 Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (1) Μονοτμηματικό «Ιστορίας & Αρχαιολογίας» (2) Διατμηματικό «Μουσειακές Σπουδές» (3) Διατμηματικό -Διαπανεπιστημιακό «Διαχείριση Μνημείων. Αρχαιολογία, Πόλη και Αρχιτεκτονική» 2 Σπουδαστήρια: Ιστορίας, Αρχαιολογίας 4 Εργαστήρια: Ψηφιακό Εργαστήριο Διδασκαλίας, Πληροφορικής, Περιβαλλοντικής Αρχαιολογίας, Ψηφιακής Αποτύπωσης Δημόσιου και Ιδιωτικού Βίου Βυζαντινών 1 Μουσείο και Αρχαιολογικό Πάρκο

Στάση Τμήματος Αποδοχή της ανάγκης αποτύπωσης της ακαδημαϊκής εικόνας του Τμήματος και κοινωνικής λογοδοσίας Θετική εμπειρία από προγενέστερες εξωτερικές αξιολογήσεις των Αναμορφωμένων ΠΠΣ και ΠΜΣ

Στάση Τμήματος Προβληματισμοί και επιφυλάξεις: 1) Ποιος και για ποιο λόγο θα χρησιμοποιήσει τα πορίσματα της Αξιολόγησης; 2) Θα συνδεθεί η Αξιολόγηση με τη Χρηματοδότηση; 3) Ισοπεδωτική εξομοίωση των ανθρωπιστικών επιστημονικών κλάδων με τους θετικούς 4) Υπαγωγή του έργου μας σε μία λογική τεχνοκρατικής και ποσοτικής αποτίμησης

Χρονοδιάγραμμα Διαδικασίας Αξιολόγησης Διανομή Δελτίων στα μέλη ΔΕΠ........................Μάρτιος 2009 Συμπλήρωση Δελτίων.....................Απρίλιος–Οκτώβριος 2009

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντος 1. Ερευνητικό - Επιστημονικό έργο 1.1 Επιστημονικές δημοσιεύσεις (βιβλία, άρθρα, κεφάλαια) 1.2 Αναγνώριση (βιβλιοκρισίες, οργάνωση συνεδρίων συντακτική επιτροπή περιοδικών, προσκλήσεις, βραβεία) 1.3 Ερευνητικά προγράμματα, συμμετοχή φοιτητών συνεργασίες, πρακτική αξιοποίηση αποτελεσμάτων 2. Διοικητικό έργο: διοικητικές θέσεις εντός και εκτός ΕΚΠΑ, μέλος επιστημονικών εταιρειών 3. Διδακτικό έργο: μέλος εισηγητικών και εξεταστικών επιτροπών, εποπτεία μεταπτυχιακών, διδασκαλία εκτός ΕΚΠΑ 4. Ερευνητικές υποδομές: χρήση, επάρκεια, καταλληλότητα, ανανέωση, χρηματοδότηση

Απογραφικό Δελτίο Εξαμηνιαίου Μαθήματος 1. Βασικά στοιχεία: περιγραφή, περιεχόμενο, στόχοι, τρόπος διδασκαλίας 2. Οργάνωση 2.1 Διδακτέα ύλη: προσαρμογή & ανανέωση 2.2 Συγγράμματα: είδος, επικαιροποίηση, τρόπος διανομής 2.3 Επικοινωνία με φοιτητές: ώρες γραφείου, eclass, εκδρομές 2.4 Συμμετοχή φοιτητών στο μάθημα (σε %) 2.5 Εξέταση: τρόπος, διαφάνεια, επιτυχία (σε %) 3. Υποδομές: αίθουσες, σπουδαστήρια, λογισμικό, τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) 4. Αξιολόγηση: τρόπος εφαρμογής, αξιοποίηση αποτελεσμάτων

μεγάλο ποσοστό συμμετοχής Στάση Τμήματος Παρά τις επιφυλάξεις μεγάλο ποσοστό συμμετοχής (83%)

3) Καλύτερες συνθήκες στα μαθήματα επιλογής με 25-30 φοιτητές Γράφημα του ποσοστού επιτυχίας για τα 100 μαθήματα του έτους 2008-09. Τα Υποχρεωτικά Βάσης εμφανίζονται με κόκκινο, τα Υποχρεωτικά Κορμού με πορτοκαλί χρώμα, τα Υποχρεωτικά Ειδίκευσης με μπλε και τα Επιλεγόμενα Ειδίκευσης με πράσινο. 1) Προβλήματα προσαρμογής φοιτητών στα υποχρεωτικά μαθήματα βάσης και κορμού των 2 πρώτων ετών 2) Προβληματικές συνθήκες στα υποχρεωτικά μαθήματα με ακροατήριο 200-300 φοιτητών και 600-1300 εξεταζομένων 3) Καλύτερες συνθήκες στα μαθήματα επιλογής με 25-30 φοιτητές

Ποσοστά ολοκλήρωσης σπουδών ανά έτος εισαγωγής Ποσοστά ολοκλήρωσης σπουδών ανά έτος εισαγωγής 1) Μείωση φοιτητών που τελειώνουν σε Ν έτη (4) 2) Το 30% των φοιτητών δεν τελειώνει ούτε σε Ν+Ν έτη (8) 3) Ελάχιστοι φοιτητές ολοκληρώνουν σπουδές πέραν των Ν+2 ετών (6)

Εξέλιξη ποσοστών εισαγόμενων ανά τρόπο εισαγωγής Σχεδόν οι μισοί φοιτητές μας είναι εκ μετεγγραφής, εγγράφονται τον Ιανουάριο, έχοντας χάσει σχεδόν όλες τις παραδόσεις του Α΄ εξαμήνου => Καθυστέρηση στο χρόνο απόκτησης πτυχίου

Ποσοστά επιτυχίας φοιτητών από εξετάσεις και από μετεγγραφές σε μαθήματα του Α’ εξαμήνου Μεγάλα ποσοστά αποτυχίας στους φοιτητές εκ μετεγγραφής. Αίτια: χαμηλό επίπεδο και απουσία από τις παραδόσεις

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

166 σελίδες χωρίς τα παραρτήματα

Θετικά Στοιχεία Τμήματος Ερευνητική Παραγωγή Διεθνείς Επιστημονικές Συνεργασίες Χρήση νέων τεχνολογιών σε έρευνα και διδασκαλία Το έργο και η συμβολή νέων οργανισμών (εργαστήρια, Μουσείο, Αρχαιολογικό Πάρκο) Επιστημονικές δράσεις, σε σύνδεση και με κοινωνικούς φορείς

Προβλήματα Τμήματος Απουσία οικονομικής στήριξης των σπουδών των φοιτητών Συρρικνούμενες επαγγελματικές δυνατότητες των αποφοίτων Ανεξέλεγκτοι αριθμοί μετεγγραφέντων (43% του συνόλου!) Υποχρηματοδότηση και ελλιπής διοικητική και τεχνική υποστήριξη της έρευνας των ΔΕΠ Συχνή αδυναμία οργάνωσης διδασκαλίας Προβλήματα κτηρίου

Προβλήματα στη Διαδικασία Αξιολόγησης Χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία, κατ’ οίκον, σε βάρος της επιστημονικής μας δραστηριότητας Παρά την αποδοχή της διαδικασίας από το Τμήμα, συνεχίζονται και εντείνονται οι αρχικές επιφυλάξεις: Σύνδεση αξιολόγησης-χρηματοδότησης Ενοποιημένα ισοπεδωτικά ποσοτικά κριτήρια Οδυνηρές συνέπειες για τις ανθρωπιστικές επιστήμες

Χρονοδιάγραμμα Διαδικασίας Αξιολόγησης Διανομή Δελτίων στα μέλη ΔΕΠ........................Μάρτιος 2009 Συμπλήρωση Δελτίων.....................Απρίλιος–Οκτώβριος 2009 Σύνταξη ΕΕσΑ από ΟΜΕΑ.............................Νοέμβριος 2009 Υποβολή ΕΕσΑ στη ΜΟΔΙΠ.........................Δεκέμβριος 2009 Αποστολή ΕΕσΑ στην ΑΔΙΠ..........................Ιανουάριος 2010 Ενημέρωση για εξωτερική αξιολόγηση................Ιούνιος 2010 Εξωτερική Αξιολόγηση.............................1-5 Νοεμβρίου 2010 Αποστολή ΕΕξΑ.........................................14 Νοεμβρίου 2010 Υποβολή Ενστάσεων..................................24 Νοεμβρίου 2010 Απάντηση Επιτροπής ΕξΑ......................................αναμένεται

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης