Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Advertisements

Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 3o κύμα 02-04/06 Ευρωεκλογές 2009.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 2o κύμα 29/05-01/06 Ευρωεκλογές 2009.
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
Προώθηση / Επικοινωνία
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Διάλεξη 12η Μεταβολές στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης Αναπληρωτής Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τίτλος Εργασίας ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ 0 (δεν είναι υποχρεωτική)…
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
Τίτλος εργασίας- «Στήσιμο Αγώνων-Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης»
Τίτλος εργασίας: «Στήσιμο αγώνων Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης».
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας : « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΜΑ: PROJECT ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων».
Τίτλος εργασίας- «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας« Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ  Μάθημα : Εκπαίδευση Μαθητών με Νοητική.
ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»

Ο ρόλος των ΜΜΕ και των διαφημίσεων Διάφορα κανάλια Εφημερίδες Ηλεκτρονικά μέσα Τηλεόραση FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και των διαφημίσεων- Ας κάνουμε ένα τεστ: Πώς επηρεάζουν τα ΜΜΕ την απόφασή σας να αγοράσετε ένα προϊόν; Πώς επηρεάζουν τα ΜΜΕ τις πεποιθήσεις σας σχετικά με ένα θέμα, π.χ. τη μετανάστευση; Πώς επηρεάζουν τα ΜΜΕ την απόφασή σας για την ψήφο σας στις εκλογές; FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και των διαφημίσεων Συμπεριφορά σχετικά με το στοίχημα ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΕ το ΚΕΡΔΙΣΕ το Πιστεύετε ότι οι διαφημίσεις για το στοίχημα θα επηρέαζαν την συμπεριφορά σας ως προς το στοίχημα; FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και των διαφημίσεων Σκάνδαλο Calciopolis. Δείτε το βίντεο. Τι αντίκτυπο έχει σε εσάς η τηλεοπτική κάλυψη σκανδάλων σχετικά με τη χειραγώγηση αγώνων; FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και των διαφημίσεων Χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ τη χειραγώγηση αγώνων για να διαμορφώσουν άποψη σχετικά με τον αθλητισμό; FIX THE FIXING – Education Tool