Javascript – Χειρισμός της σελίδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Advertisements

Προγραμματισμός Διαδικτύου Δρ. Παναγιώτης Συμεωνίδης Διεπαφή Εφαρμογής Παγκόσμιου Ιστού (Front End Programming)
Η γλώσσα μορφοποίησης υπερκειμένου HTML
Τρίτη 11/12/2007 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 1 Ιστοσελίδες – Δημιουργία Δικτυακού Τόπου Τζικόπουλος Παναγιώτης, Πληροφορικός, Κεντρικό.
Τι είναι το A.J.A.X. ? Τα αρχικά προέρχονται από τις λέξεις Asynchronous JavaScript And XML και είναι ένας από τους κύριους αντιπροσώπους του επονομαζόμενου.
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών ΠΜΣ Δυνητικές κοινότητες Μάθημα: Εισαγωγικά Θέματα W.W.W. CSS CASCADING STYLE SHEETS ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΥ.
CSS Cascading Style Sheets
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
AJAX Asynchronous JavaScript and XML Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
Μέλη ομάδας: Χρυσή Σέα Νικόλας Κλεάνθους Στέφανος Γεωργίου.
JavaScript Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 7 Χ. Καραγιαννίδης1/17 Γλώσσα HTML Εργαστήριο 7 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Ιστοσελίδες -- Web-site. Εισαγωγή Στατικές ιστοσελίδες Δυναμικές ή Διαδραστικές ιστοσελίδες:  Ο τρόπος παρουσίασης και τα περιεχόμενά της ιστοσελίδας.
Τα Διαδοχικά Φύλλα Στυλ CSS
Τεχνολογίες δημοσίευσης στον παγκόσμιο ιστό Κωνσταντίνος Αλεξίου Κέρκυρα, Ιούνιος 2004 Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας Π.Μ.Σ.
CSS – Cascading Style Sheets (Φύλλα επάλληλων στυλ) Κανόνες που καθορίζουν τη μορφή και τη διάταξη των στοιχείων των σελίδων (X)HTML Σκοπός είναι ο διαχωρισμός.
Εισαγωγή στην XML Μ. ΓΑΒΑΛΑΣ.
Template-Independent News Extraction Based on Visual Consistency  Shuyi Zheng  Ruihua Song  Ji-Rong Wen Παπαντωνίου.
Γλωσσική Τεχνολογία HTML/XML Processing – HTTP Services.
HTML Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
XML Parsing Γιώργος Θάνος Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008.
HTML-PHP Καμπέρης Άρης Α.Μ. 763 Zaher Owda Α.Μ. 849.
HTML 3. Στόχος της ώρας Απαιτήσεις XHTML 1.0 Strict Ιδιότητα title HTML Entities Ετικέτα label Favicon «Κακές» ιδιότητες Παραδείγματα.
ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ Πράγματα που αξιολογείτε θετικά σε σχέση με το μάθημα του προηγούμενου τετραμήνου Πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Η «γλώσσα» HTML & CSS.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Πολυμεσικά στοιχεία σε μια σελίδα 1 © Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20 Βελώνης Γεώργιος - Καθηγητής.
Eισαγωγή στο SPSS. Tι είναι το SPSS Το SPSS (Superior Performance Software System) είναι το πιο διαδεδομένο πρόγραμμα για τη στατιστική ανάλυση δεδομένων.
Ενότητα 2: HTML – Hypertext Markup Language. Φώτης Κόκκορας, Καθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας Προγραμματισμός Εφαρμογών.
Προγραμματισμός Εφαρμογών Διαδικτύου Ενότητα 4: JavaScript – Παραδείγματα (Τα απολύτως απαραίτητα για Form Validation) Φώτης Κόκκορας, Καθηγητής Εφαρμογών,
HTML/CSS: Εισαγωγή Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Μηχανογράφηση χρηματιστηριακού γραφείου για διαχείριση ομολόγων Πτυχιακή εργασία του Παρχαρίδη Παύλου Επιβλέπων καθηγητής : Κωνσταντίνος Γιακουστίδης.
Το αντικείμενο Canvas Ιδιότητες και μέθοδοι
Windows Programming Web Forms.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Διαδικτύου
Βασικά Web εργαλεία και τεχνολογίες
Βασικά Web εργαλεία και τεχνολογίες
Frames σε ιστοσελίδα HTML
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Προγραμματισμός Εφαρμογών Διαδικτύου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Το αντικείμενο Canvas Ιδιότητες και μέθοδοι Μέρος Β’
Εισαγωγή στις φόρμες Html forms.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ε-Επιχειρείν
Client Side Προγραμματισμός Javascript
JavaScript Είναι μία scripting language
Μάθημα 7 Φόρμες IΙ.
Μάθημα 6 Φόρμες I.
Μάθημα 3 Σχεδιασμός και παραμετροποίηση ιστοσελίδας. Οι τεχνολογίες HTML και CSS. Το μοντέλο MVC (Model View Controller).
Το αντικείμενο Canvas Βίντεο
JavaScript.
Τεχνικες Προγραμματιςμου με την JavaScript
HTML.
Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
ΚΥΤΤΑΡΟ .… ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ.
Εισαγωγή στην HTML ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11.
CSS Cascading Style Sheets
HTML.
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Γλώσσα Προγραμματισμού V PHP
Cascading Style Sheets (CSS)
Javascript – Βασικά της γλώσσας
Εισαγωγή στην HTML ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11.
Οἱ Συμβολισμοί τοῦ Μυστηρίου του Γάμου
Η δύναμη της τηλεόρασης : ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Ιστοσελίδα της Α΄ Τάξης Αυτή η πολύ απλή σελίδα είναι φτιαγμένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Javascript – Χειρισμός της σελίδας Document Object Model

Ιεραρχία Κάθε στοιχείο μίας ιστοσελίδας θεωρείται αντικείμενο Κάθε στοιχείο μίας ιστοσελίδας θεωρείται αντικείμενο Έχει ιδιότητες (πχ μέγεθος ή χρώμα) Έχει συμπεριφορά (πχ click(), focus()) Κάθε στοιχείο περιέχεται σε άλλο Κάθε στοιχείο μπορεί να περιέχει άλλα Παράδειγμα: Κατεβάστε τη σελίδα js_dom_1.html Ανοίξτε τη σελίδα με τον Chromium Πηγαίνετε στην επιλογή Κλειδί -> Εργαλεία -> Εργαλεία για προγραμματιστές -> Στοιχεία και ξαναφορτώστε (F5) Δείτε την ιεραρχία που έχει φτιαχτεί

Ιεραρχία ζωγραφιστή window html head title body center img src name width height form input type value br p a href bgcolor

Document Object Model DOM – Μοντέλο βασισμένο σε αντικείμενα του εγγράφου Πρότυπο (στάνταρ) από το W3C Ανεξάρτητο από γλώσσα και πλατφόρμα προγραμματισμού Ορίζονται Αντικείμενα Χαρακτηριστικά Τρόποι χειρισμού τους (μέθοδοι)

Μικρό … αλλά κόμβος Κόμβος (node) είναι η βασική έννοια. Ο κόμβος Έχει τύπο Έχει ιδιότητες Έχει συναρτήσεις (άρα συμπεριφορά) Μπορεί να έχει πατέρα Μπορεί να έχει παιδιά Κάθε κομμάτι HTML είναι κόμβος Κάθε ιδιότητα HTML (HTML property) είναι κόμβος Τα σχόλια είναι κόμβος Το ίδιο το έγγραφο είναι κόμβος

Οικογενειακό ζήτημα Στην ιεραρχία-δέντρο του εγγράφου Ο ανώτερος κόμβος ονομάζεται ρίζα (root) Κάθε κόμβος έχει έναν (και μόνο) πατέρα (parent) εξαίρεση η ρίζα, η οποία δεν έχει πατέρα Κάθε κόμβος μπορεί να έχει παιδιά – αν δεν έχει ονομάζεται φύλλο (leaf) Τα παιδιά του ίδιου πατέρα ονομάζονται αδέρφια (siblings)

Άσκηση Αναγνωρίστε τις συγγένειες στο δέντρο που βρίσκεται παραπάνω

Ανάκτηση κόμβου: από την ιεραρχία <script type="text/javascript"> var n1 = document.firstChild; alert(n1.nodeName); var n2 = n1.firstChild; alert(n2.nodeName); var n3 = document.firstChild.firstChild; alert(n3.nodeName); var n4 = document.body.lastChild; alert(n4.nodeName); var n5 = document.body.lastChild.firstChild.parentNode; alert(n5.nodeName); var n10 = document.forms[0].elements[0]; alert(n10.nodeName); </script>

Ανάκτηση με βάση το id <p id="myid">Κείμενο</p> var n = document.getElementById("myid")

Ανάκτηση με βάση την ετικέτα <p id="myid">Κείμενο</p> <p id="otherid">Άλλο κείμενο</p> var all = document.getElementsByTagName("p") var n = all[1]; //φέρνει το myid ή το otherid?

Ιδιότητες – τι είναι nodeName: η ετικέτα με κεφαλαία (r/o) nodeType: τύπος (r/o) Element: 1 Attribute: 2 Κείμενο: 3 Σχόλια: 8 Document: 9

Ιδιότητες – τι έχει nodeValue: innerHTML: ότι είναι μέσα στη ετικέτα Για κείμενο – το κείμενο  Για attributes – η τιμή Για elements – undefined (δεν υποστηρίζεται) innerHTML: ότι είναι μέσα στη ετικέτα

Ιδιότητες – πως είναι Χαρακτηριστικό style style.backgroundColor: n.style.backgroundColor = "red"; style.color: n.style.color = "red"; style.fontFamily: n.style.fontFamily = "Tahoma";

Άσκηση Στην παραδειγματική οθόνη της αρχής, βάλτε δύο κουμπιά για να επιλέγει ο χρήστης το skin της σελίδας. Το ένα κουμπί θα φέρνει ένα παστέλ skin ενώ το άλλο θα είναι περισσότερο gothic.

Άσκηση Σε κάθε οθόνη καταχώρησης στοιχείων πρέπει να φροντίζουμε ώστε τα στοιχεία να στέλνονται στον εξυπηρετητή όσο το δυνατό ορθότερα Στην οθόνη καταχώρησης που έχετε φτιάξει, φροντίστε ώστε πριν την αποστολή να βεβαιωθείτε ότι: Όλα τα πεδία έχουν τιμή Το συνθηματικό είναι μεταξύ 6 και 12 χαρακτήρων Αν κάποιο πεδίο έχει πρόβλημα να το αλλάξετε κατάλληλα ώστε να το επισημάνετε στο χρήστη