ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τουριστική ανάπτυξη και χρήση τοπικών πόρων
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
SWOT ANALYSIS.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Στρατηγική Προώθησης.
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
OASIS PALACE.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ IRENE PALACE HOTEL ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (8746) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΟΤΖΑΙΒΑΖΟΓΛΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ H κατανόηση της σημασίας και της επίδρασης του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις Η εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ στο Irene Palace Hotel

ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study) και αντλήθηκαν δεδομένα από: Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Εισαγωγή Θεωρητικό μέρος Πρακτικό μέρος Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ IRENE PALACE HOTEL

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ IRENE PALACE HOTEL

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ IRENE PALACE HOTEL

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ IRENE PALACE HOTEL Επικεντρώνεται στην αγορά Ικανοποίηση επιθυμιών του πελάτη Άμεση βελτίωση σε ότι δυσαρεστεί τους πελάτες Διατήρηση μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ(STRENGTHS): Η καλή τοποθεσία κοντά στην θάλασσα Οι τιμές είναι προσιτές Τα θετικά σχόλια/reviews των πελατών στο διαδίκτυο για τις παροχές και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Η μεγάλη έκταση εγκαταστάσεων Χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων μπροστά από την είσοδο του ξενοδοχείου

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (WEAKNESSES): Η παλαιότητα του χώρου Μικρή αίθουσα συνεδριάσεων

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ (OPPORTUNITIES): Βρίσκεται στην πρωτεύουσα των Δωδεκανήσων στη Ρόδο, την οποία επιλέγουν κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες Η μεγάλη τουριστική περίοδος που υπάρχει στο νησί της Ρόδου ( Απρίλιος-Οκτώβριος)

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ (THREATS): Η ανταγωνιστικότητα Η οικονομική κρίση

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ IRENE PALACE HOTEL Διοργάνωση παραδοσιακών εθίμων Παραδοσιακή νησιώτικη κουζίνα Δελεαστικά πακέτα προσφορών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ Διαφήμιση Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ιστοσελίδες κρατήσεων Tour operator Δημόσιες σχέσεις Προσωπικά δώρα πελατών Επιστολές και ευχετήριες κάρτες

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Προώθηση πωλήσεων Πακέτα προσφορών Prospectus του ξενοδοχείου Prospectus της Ρόδου Χάρτες της πόλης Φωτογραφικό υλικό Χριστουγεννιάτικα δώρα

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Προσωπική πώληση Διαμέσου των μεσαζόντων (τουριστικά πρακτορεία και γραφεία) Άμεσο μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μέσω ταχυδρομείου σε δυνητικούς αλλά και σε επαναλαμβανόμενους πελάτες

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Ιστοσελίδα ξενοδοχείου Ενημέρωση για τις υπηρεσίες και παροχές του ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το προσωπικό

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Ιστοσελίδες κρατήσεων Ασφαλής και γρήγορη πραγματοποίηση κρατήσεων Παρουσίαση του ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το μάρκετινγκ του Irene Palace Hotel είναι προσηλωμένο στην ικανοποίηση των επιθυμιών και αναγκών του πελάτη Οι δημόσιες σχέσεις και η καλή επικοινωνία με τους tour operator,τους εξωτερικούς συνεργάτες και τους ίδιους τους πελάτες βοηθούν στη μακροχρόνια διατήρηση πελατειακών σχέσεων Στόχος της διεύθυνσης αλλά και των εργαζομένων είναι η αποτύπωση καλών σχολίων/reviews στο διαδίκτυο για τις υπηρεσίες αλλά και τις εγκαταστάσεις τα ξενοδοχειακής μονάδας

ΤΕΛΟΣ