ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ IRENE PALACE HOTEL ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (8746) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΟΤΖΑΙΒΑΖΟΓΛΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ
ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ H κατανόηση της σημασίας και της επίδρασης του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις Η εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ στο Irene Palace Hotel
ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study) και αντλήθηκαν δεδομένα από: Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές
ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Εισαγωγή Θεωρητικό μέρος Πρακτικό μέρος Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ IRENE PALACE HOTEL
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ IRENE PALACE HOTEL
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ IRENE PALACE HOTEL
ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ IRENE PALACE HOTEL Επικεντρώνεται στην αγορά Ικανοποίηση επιθυμιών του πελάτη Άμεση βελτίωση σε ότι δυσαρεστεί τους πελάτες Διατήρηση μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων
SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ(STRENGTHS): Η καλή τοποθεσία κοντά στην θάλασσα Οι τιμές είναι προσιτές Τα θετικά σχόλια/reviews των πελατών στο διαδίκτυο για τις παροχές και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Η μεγάλη έκταση εγκαταστάσεων Χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων μπροστά από την είσοδο του ξενοδοχείου
SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (WEAKNESSES): Η παλαιότητα του χώρου Μικρή αίθουσα συνεδριάσεων
SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ (OPPORTUNITIES): Βρίσκεται στην πρωτεύουσα των Δωδεκανήσων στη Ρόδο, την οποία επιλέγουν κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες Η μεγάλη τουριστική περίοδος που υπάρχει στο νησί της Ρόδου ( Απρίλιος-Οκτώβριος)
SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ (THREATS): Η ανταγωνιστικότητα Η οικονομική κρίση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ IRENE PALACE HOTEL Διοργάνωση παραδοσιακών εθίμων Παραδοσιακή νησιώτικη κουζίνα Δελεαστικά πακέτα προσφορών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ Διαφήμιση Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ιστοσελίδες κρατήσεων Tour operator Δημόσιες σχέσεις Προσωπικά δώρα πελατών Επιστολές και ευχετήριες κάρτες
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Προώθηση πωλήσεων Πακέτα προσφορών Prospectus του ξενοδοχείου Prospectus της Ρόδου Χάρτες της πόλης Φωτογραφικό υλικό Χριστουγεννιάτικα δώρα
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Προσωπική πώληση Διαμέσου των μεσαζόντων (τουριστικά πρακτορεία και γραφεία) Άμεσο μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μέσω ταχυδρομείου σε δυνητικούς αλλά και σε επαναλαμβανόμενους πελάτες
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Ιστοσελίδα ξενοδοχείου Ενημέρωση για τις υπηρεσίες και παροχές του ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το προσωπικό
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ (συνέχεια) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Ιστοσελίδες κρατήσεων Ασφαλής και γρήγορη πραγματοποίηση κρατήσεων Παρουσίαση του ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το μάρκετινγκ του Irene Palace Hotel είναι προσηλωμένο στην ικανοποίηση των επιθυμιών και αναγκών του πελάτη Οι δημόσιες σχέσεις και η καλή επικοινωνία με τους tour operator,τους εξωτερικούς συνεργάτες και τους ίδιους τους πελάτες βοηθούν στη μακροχρόνια διατήρηση πελατειακών σχέσεων Στόχος της διεύθυνσης αλλά και των εργαζομένων είναι η αποτύπωση καλών σχολίων/reviews στο διαδίκτυο για τις υπηρεσίες αλλά και τις εγκαταστάσεις τα ξενοδοχειακής μονάδας
ΤΕΛΟΣ