Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Advertisements

4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Ι. Διάγραμμα Ελεύθερου σώματος
Βάρος και βαρυτική δύναμη
Έργο ροπής - Ενέργεια.
Κεφάλαιο 4: Δυναμική της Κίνησης
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5.
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
4.6 ΠΛΕΥΣΗ.
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Κεφάλαιο 11 Στροφορμή This skater is doing a spin. When her arms are spread outward horizontally, she spins less fast than when her arms are held close.
Test PEYSTA.
ΦΥΣΙΚΗ Ζαχαριάδου Κατερίνα Γραφείο Β250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Στροφορμή.
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΕΡΕΗ ΥΓΡΗ ΑΕΡΙΑ ΡΕΥΣΤΑ
ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΑΝΩΣΗ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΚΟΝΤΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ 1.
2.6. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
Ευτυχώς που υπαρχει και η ανωση
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
Διατηρητικές δυνάμεις: –το έργο που παράγουν/καταναλώνουν είναι αναστρέψιμο – «τράπεζες ενέργειας» –Το έργο δεν εξαρτάται από τη διαδρομή αλλά μόνο από.
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Ηλεκτρική Δυναμική Ενέργεια Δυναμικό – Διαφορά Δυναμικού.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Πτυχιακή εργασία Σπουδαστής: ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΕΝΗ (1771) Επιβλέπων: Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.
ΒΑΡΟΣ – ΑΝΤΩΣΗ - ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ. Κάθε σώμα που βυθίζεται σε υγρό χάνει τόσο από το βάρος του, όσο είναι το βάρος του υγρού που εκτοπίζει. Αρχή του Αρχιμήδους.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ας θυμηθούμε… Ορισμός της Έντασης ηλεκτρικού πεδίου σ’ ένα σημείο του Α ………………… Μονάδα μέτρησης.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό της απλής αρμονικής ταλάντωσης; Εαν ένα σύστημα αφού εκτραπεί από τη θέση ισορροπίας, δέχεται δύναμη επαναφοράς F=-κχ και.
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη Φυσική της Α και Β Λυκείου Φυσική Γ’ Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 1 ο ΓΕΛ Ρεθύμνου © Ν. Καλογεράκης.
Περιστροφή στερεού σώματος γύρω από σταθερό άξονα
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Η έννοια του πεδίου Πεδίο είναι μία περιοχή του χώρου η οποία έχει την ιδιότητα να ασκεί δυνάμεις σε κάθε σώμα που φέρεται μέσα σε αυτή Βαρυτικό Πεδίο.
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Άνωση Αρχή του Αρχιμήδη
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Επανάληψη στις δυνάμεις
ΣΩΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ Όταν δύο σώματα που βρίσκονται σε επαφή κάνουν κοινή Α.Α.Τ. τότε έχουν την ίδια κυκλική συχνότητα ω1=ω2=ω. Κάθε σώμα έχει τη δική του σταθερά.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
Η έννοια του πεδίου Πεδίο είναι μία περιοχή του χώρου η οποία έχει την ιδιότητα να ασκεί δυνάμεις σε κάθε σώμα που φέρεται μέσα σε αυτή Βαρυτικό Πεδίο.
Επαναληπτικές ερωτήσεις στην ενέργεια
Ηλεκτρικό πεδίο (Δράση από απόσταση)
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΒΑΡΟΣ Κατεύθυνση πάντα κατακόρυφη Προς τα κάτω w.
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
(Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής)
Ο Αρχιμήδης και η αρχή της Άνωσης. Ο Αρχιμήδης  Ο Αρχιμήδης γεννήθηκε το 287π.Χ και πέθανε το 212 π.Χ. στις Συρακούσες της Σικελίας. Ασχολήθηκε με την.
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Έργο δύναμης (W) Στην εικόνα ο αθλητής ανυψώνει την μπάρα ασκώντας σ' αυτή δύναμη (F) F Όσο η μπάρα ανεβαίνει, λέμε ότι η δύναμη F παράγει έργο. Όταν ο.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΩΣΗ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ Σε ένα σώμα ασκούνται δύο οριζόντιες δυνάμεις F 1, και F 2, και δύο κατακόρυφες F 3 και F 4 όπως φαίνεται στο σχήμα. Αν τα μέτρα των δυνάμεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη Μοντελοποιώντας τις κατανεμημένες δυνάμεις που δέχονται τα πλοία ως σημειακές φορτίσεις Ναυπηγία – ΝΔ ΙV (Μαχ) 8ο Εξάμηνο

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη. 1 Οι δυνάμεις που δέχεται ένα σώμα βυθισμένο σε υγρό Περιγραφή Βάρους και Άντωσης 2 Η αρχή του Αρχιμήδη Πώς συνδέεται το βάρος με το βυθισμένο όγκο 3 Πότε ένα σώμα επιπλέει; Άντωση και μέση πυκνότητα

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη. 1 Οι δυνάμεις που δέχεται ένα σώμα βυθισμένο σε υγρό Περιγραφή Βάρους και Άντωσης 2 Η αρχή του Αρχιμήδη Πώς συνδέεται το βάρος με το βυθισμένο όγκο 3 Πότε ένα σώμα επιπλέει; Άντωση και μέση πυκνότητα

Οι δυνάμεις που ασκούνται σε σώμα βυθισμένο στη θάλασσα: Βάρος Άντωση Δύναμη πεδιακή (οφείλεται Δύναμη πίεσης (οφείλεται στην στο βαρυτικό πεδίο της Γης) πίεση από το περιβάλλον υγρό) Από τη μάζα του σώματος Από το υγρό και τον βυθισμένο όγκο Κέντρο βάρους Κέντρο άντωσης Πού οφείλεται; Από τι εξαρτάται; B = A pdA Πώς υπολογίζεται; W = m∙g Πού εφαρμόζεται;

Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο:

Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: το κέντρο βάρους του πλοίου κινείται προς την κατεύθυνση της προσθήκης βάρους. αντίθετα από την αφαίρεση βάρους. παράλληλα με την μετακίνηση του βάρους. – προστίθεται βάρος

G0 KG0 ή VCG0 K

G0 KG0 ή VCG0 K

G1 G0 KG1 ή VCG1 KG0 ή VCG0 K

Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: το κέντρο βάρους του πλοίου κινείται προς την κατεύθυνση της προσθήκης βάρους. αντίθετα από την αφαίρεση βάρους. παράλληλα με την μετακίνηση του βάρους. – προστίθεται βάρος – αφαιρείται βάρος

G0 KG0 ή VCG0 K

G0 KG0 ή VCG0 K

G0 KG0 ή VCG0 K

G1 G0 KG1 ή VCG1 KG0 ή VCG0 K

Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: Ας δούμε κάποιους γρήγορους μνημονικούς κανόνες. Όταν σε ένα πλοίο: το κέντρο βάρους του πλοίου κινείται προς την κατεύθυνση της προσθήκης βάρους. αντίθετα από την αφαίρεση βάρους. παράλληλα με την μετακίνηση του βάρους. – προστίθεται βάρος – αφαιρείται βάρος – μετακινείται βάρος

G0 KG0 ή VCG0 K

G0 KG0 ή VCG0 K

G0 KG0 ή VCG0 K

G1 G0 KG1 ή VCG1 KG0 ή VCG0 K

Δύο εφαρμογές μεταβολής του κέντρου βάρους σε ένα πλοίο: Δύο εφαρμογές μεταβολής του κέντρου βάρους σε ένα πλοίο: Μετακίνηση βάρους Προσθήκη βάρους

Δύο εφαρμογές μεταβολής του κέντρου βάρους σε ένα πλοίο: Δύο εφαρμογές μεταβολής του κέντρου βάρους σε ένα πλοίο: Μετακίνηση βάρους Προσθήκη βάρους

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 1 Οριζόντια μετακίνηση d w G0 G1 Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 1 Οριζόντια μετακίνηση d M w = M Δ w G0 G1 Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 1 Οριζόντια μετακίνηση d M w = M Δ w w ∙ d = Δ ∙ G 0 G 1 G0 G1 Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 1 Οριζόντια μετακίνηση d M w = M Δ w w ∙ d = Δ ∙ G 0 G 1 G0 G1 G 0 G 1 = w ∙ d Δ Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 2 Κατακόρυφη μετακίνηση h G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 2 Κατακόρυφη μετακίνηση M w = M Δ h G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 2 Κατακόρυφη μετακίνηση M w = M Δ h w ∙ h = Δ ∙ G 1 G 2 G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Αναλύουμε την κίνηση σε δύο ανεξάρτητες μετακινήσεις: Δ 2 Κατακόρυφη μετακίνηση M w = M Δ h w ∙ h = Δ ∙ G 1 G 2 G0 G1 G2 w G 1 G 2 = w ∙ h Δ Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Η συνολική μετακίνηση του G0 είναι: Δ d G0 G1 h s G2 G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Η συνολική μετακίνηση του G0 είναι: G 0 G 2 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 Δ d G0 G1 h s G2 G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Η συνολική μετακίνηση του G0 είναι: G 0 G 2 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 Δ G 0 G 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 d G0 G1 h s G2 G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Η συνολική μετακίνηση του G0 είναι: G 0 G 2 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 Δ G 0 G 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 d G0 G1 h G 0 G 2 = w ∙ d Δ 2 + w ∙ h Δ 2 s G2 G0 G1 G2 w Δ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: α. μετακίνηση βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά τη διαγώνια μετακίνηση του βάρους w ; w G0 Η συνολική μετακίνηση του G0 είναι: G 0 G 2 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 Δ G 0 G 2 = G 0 G 1 2 + G 1 G 2 2 d G0 G1 h G 0 G 2 = w ∙ d Δ 2 + w ∙ h Δ 2 s G2 G0 G1 G2 w G 0 G 2 = w Δ ∙ d 2 + h 2 Δ

Δύο εφαρμογές μεταβολής του κέντρου βάρους σε ένα πλοίο: Δύο εφαρμογές μεταβολής του κέντρου βάρους σε ένα πλοίο: Μετακίνηση βάρους Προσθήκη βάρους

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Δαρχ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 1 Τοποθετούμε το βάρος στο αρχικό κέντρο βάρους w Gαρχ Δτελ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 1 Τοποθετούμε το βάρος στο αρχικό κέντρο βάρους w Δ τελ = Δ αρχ + w Gαρχ Δτελ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 1 Τοποθετούμε το βάρος στο αρχικό κέντρο βάρους w Δ τελ = Δ αρχ + w Το κέντρο βάρους παρέμεινε στην ίδια θέση ! Gαρχ Δτελ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 2 Μετακινούμε το βάρος στην τελική του θέση και δουλεύουμε όπως πριν. w Gαρχ Δτελ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 2 Μετακινούμε το βάρος στην τελική του θέση και δουλεύουμε όπως πριν. h Gαρχ Δτελ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 2 Μετακινούμε το βάρος στην τελική του θέση και δουλεύουμε όπως πριν. d w h Gαρχ Δτελ

Εφαρμογή θεωρήματος ροπών: β. προσθήκη βάρους Ποια είναι η νέα θέση του κέντρου βάρους του πλοίου, μετά την προσθήκη του βάρους w στη θέση που φαίνεται στο σχήμα ; w Gαρχ Επιλύουμε σε δύο «βήματα»: Δαρχ 2 Μετακινούμε το βάρος στην τελική του θέση και δουλεύουμε όπως πριν. d G αρχ G τελ = w Δ ∙ d 2 + h 2 w h Gτελ Gαρχ Δτελ

Τώρα η σειρά σας ... Πλοίο μεταφοράς containers, βάρους Δ0 = 14.500 ΜΤ, έχει το κέντρο βάρους του 7 m πάνω από την τρόπιδα (KGαρχ). Βρείτε τη νέα απόσταση του κέντρου βάρους από την τρόπιδα (KGnew), μετά από τη μεταφορά containers συνολι-κού βάρους wcont= 3.500 ΜΤ εκτός πλοίου. Δίνεται ότι το κέντρο βάρους των containers απέχει από την τρόπιδα KGcont = 23 m.

Ας θυμηθούμε τι είπαμε σε αυτή τη διάλεξη... Ας θυμηθούμε τι είπαμε σε αυτή τη διάλεξη... Μοντελοποίηση των δυνάμεων που δέχεται ένα πλοίο σε ήρεμη θάλασσα (βάρος, άντωση) ως σημειακές δυνάμεις. Βάρος = μάζα x g , στη ναυπηγία σε [MT] ή [LT]. Κέντρο βάρους: το σημείο που ασκείται το «σημειακό» βάρος ενός σώματος (ή συστήματος σωμάτων). Υπολογισμός του κέντρου βάρους με εφαρμογή του θεωρήματος ροπών μεταφοράς.

Ας θυμηθούμε τι είπαμε σε αυτή τη διάλεξη... Ας θυμηθούμε τι είπαμε σε αυτή τη διάλεξη... Μνημονικοί κανόνες για προσέγγιση της κατεύθυνσης μετακίνησης του κέντρου βάρους μετά από αλλαγή στην κατανομή του βάρους σε ένα πλοίο. Εφαρμογές υπολογισμού της μετακίνησης του κέντρου βάρους μετά από μετακίνηση και προσθαφαίρεση βάρους σε ένα πλοίο.

Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη Μοντελοποιώντας τις κατανεμημένες δυνάμεις που δέχονται τα πλοία ως σημειακές φορτίσεις Ναυπηγία – ΝΔ ΙV (Μαχ) 8ο Εξάμηνο