Πολιτισμικη Διαμεσολαβηση στο Σχολικο Πλαισιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Παραγωγα δικαιωματα – κυπριακη πρακτικη υπο το φως των ευρωπαϊκων και διεθνων υποχρεωςεων Νικολέττα Χαραλαμπίδου – ΚΙΣΑ – Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη,
Σεμινάριο Φυσικής 2011: Γραφένιο
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων Βίντεο και Πολυμεσικές Εφαρμογές
ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ Βουχάρα Τάνια(6306Μ002)
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (RISK MANAGEMENT)
Στάσεις του Καταναλωτή
Μοντελοποίηση της Οπτικής Προσοχής Visual Attention Modeling Υπ. Διδ. Ιωάννης Ρήγας Τμήμα Φυσικής, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Τεχνικεσ Επικοινωνιασ
1ο Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ Υπεύθυνος: Γιάννης Γάτσιος Π. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ.
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Ερευνητικές Μέθοδοι στην Κοινωνική Ψυχολογία
ΑΘΡΟΙΣΜΑ SPERMATOPHYTA
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
1 Πολυμέσα 1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Θ. ΜΑΝΑΒΗΣ Εισαγωγή.
Το γερμάνιο ως υλικό νανοηλεκτρονικών διατάξεων Κουμελά Αλεξάνδρα Υπεύθυνος Καθηγητής: Δ. Τσουκαλάς.
ΒΕΣ 04: Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων Ήχος και Πολυμέσα.
1.3. Τεχνικές επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Fields medal Πότε θεσμοθετήθηκαν? Ποιο είναι το έπαθλο? Ποια τα κριτήρια? Διάσημοι μαθηματικοί που διακρίθηκαν με Fields Medal ή το αρνήθηκαν και άλλοι.
Καταναλωτής και διαδικασία
6/22/2015Βασίλης Γ. Χατζόπουλος1 ΙΙΙ. Κινητικότητα των πολιτών της ΕΕ και των μελών της οικογενείας τους: η οδηγία 2004/38/ΕΚ Βασίλης Γ. Χατζόπουλος Επικ.
Slide 9.1 Solomon, Bamossy, Askegaard, Hogg, Consumer Behaviour : A European Perspective, 3 rd edition © Pearson Education Limited 2006 Αγορά Προϊόντος,
Κίνητρα, Αξίες, & Ανάμιξη του Καταναλωτή
Φυσική Δραστηριότητα και Διαταραχή της Όρασης- Τύφλωση n Εμμανουήλ Κ Σκορδίλης n Επίκουρος Καθηγητής ΠΚΑ n Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ANTIMΕΤΩΠΙΣΗ ΑΡΡΥΘΜΙΩΝ (αντιαρρυθμικά φάρμακα)
Νοσηλευτική Ψυχικής Υγείας Νευρολογική Νοσηλευτική Ενότητα 4: Διαταραχές βρεφονηπιακής, παιδικής, εφηβικής ηλικίας και αναπτυξιακές διαταραχές Δρ. Χρυσούλα.
1. Ορισμός 2. Οι επιχειρήσεις 3. Ιστορία 4. Τοποθεσίες 5. Συλλογική ευθύνη 6. Ηγεσία της εταιρείας 7. Απόψεις εργαζομένων 8. Εικόνες.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανίχνευση πηγών αιωρούμενων σωματιδίων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης Κουγιουμτζίδης Ελευθέριος Τριμελής Επιτροπή Καθ.
Κοινωνικο-ψυχολογικές θεωρίες για την πρόσληψη της απειλής στις διομαδικές σχέσεις Γιώργος Τσουβέλας Υποψ. Διδάκτορας, Τμήμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ισοζύγιο Ενέργειας & Έλεγχος Βάρους Energy Balance & Weight Control θεωρεία & Άσκηση Πράξης ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Δυνατότητες & προκλήσεις των ψηφιακών τεχνολογιών για την υποστήριξη σύγχρονων εκπαιδευτικών σχεδιασμών Α ffordances of digital technologies for the support.
Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας Σαλιάρη Αικατερίνη Επιβλέπων καθηγητής: Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Φυσική Δραστηριότητα και Διαταραχή της Όρασης-Τύφλωση
Διάγραμμα ύλης 1. Δικαιούχοι
Υδρογεωχημεία – Αναλυτική Γεωχημεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΞΕΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ
ΚΟΛΠΙΚΗ ΜΑΡΜΑΡΥΓΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ
Γ. Γιαννόπουλος Καρδιολόγος – Επιμ. Β’, ΓΝΑ «Γ. Γεννηματάς»
EFFECT OF POST-ABLATION STATIN TREATMENT ON ARRHYTHMIA RECURRENCE IN PATIENTS WITH PAF Γεώργιος Γιαννόπουλος1, Χαράλαμπος Κοσσυβάκης1, Χρήστος Τόλης1,
Κοινωνική και Διαπολιτισμική Ψυχολογία στη Σχολική Κοινότητα
ΜΟΡΙΑΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ.
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Παθοφυσιολογία Φυματίωσης
ΑΑ 082 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΞΕΙΑΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑΣ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ Κάσο Ευγενία,1 Καντιάνης Αλέξανδρος,2 Μούκα Βασιλική,3.
Ισοζύγιο Ενέργειας & Έλεγχος Βάρους Energy Balance & Weight Control θεωρεία & Άσκηση Πράξης ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
Βασίλης Γ. Χατζόπουλος Επικ. Καθηγητής στο ΔΠΘ
By Toshimi Taki, Aug.14, ’ ° 23h00m 0h00m
Κοινωνική ταυτότητα και Αυτοκατηγοριοποίηση
By Toshimi Taki, Aug. 3, ’ h00m 86 23h30m 23h00m π -35° -35° θ
Εταιρεία Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Ηπείρου
Filme organice subtiri cu aplicatii in biomedicina
Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις της Κοινωνιολογίας
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Αρχές κοινωνικής ψυχολογίας και Κοινωνιογνωστικές θεωρίες
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η θεωρία των κοινωνικών αναπαραστάσεων: στερεότυπα και προκαταλήψεις
5S 20h 17h 16h 19h 18h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 12h 14h 13h
4S 16h 13h 12h 15h 14h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 8h 10h 9h 11h
6S 0h 21h 20h 23h 22h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 16h 18h 17h 19h
Υποχρεώσεις και καθήκοντα των Διοικητικών Συμβούλων
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτισμικη Διαμεσολαβηση στο Σχολικο Πλαισιο Μάθημα: Κοινωνική και Διαπολιτισμική Ψυχολογία ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» Διδάσκων: Παυλόπουλος Βασίλης ΜΑΝΤΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αύξηση ποσοστού παιδιών πολιτισμικών μειονοτήτων: Αλλαγές στη σύνθεση μαθητικού πληθυσμού Ένταξη των μεταναστών και συνύρπαξη διαφορετικοτήτων: Ζήτημα στην εκπαιδευτική διαδικασία (Μαλαπέτσα & Σταλίκας, 2004)

ΣΤΟΧΟΣ Διαπολιτισμική ενσυναίσθηση Ομαλή συνύρπαξη μεταξύ των μαθητών (Zhu, 2011) ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ Άμεσοι: μαθητές Έμμεσοι: Γονείς, Εκπαιδευτικοί, Σχολική Κοινότητα

Θεωρητικο υποβαθρο Θεωρία κοινωνικής ταυτότητας : Το κοινωνικό μέρος της ταυτότητας μας προερχόμενο από τις ομάδες στις οποίες ανήκουμε. Διάκριση έσω-ομάδας και έξω ομάδας μέσω της κοινωνικής σύγκρισης Aνάγκη για θετική εικόνα έσω-ομάδας: Διάκριση, προκατάληψη και αποκλεισμός μιας άλλης κοινωνικής ομάδας (έξω-ομάδας). (Hogg & Vaughan, 2010.Tajfel,1981)

Δραση - Σχολική τάξη: Πολυπολιτισμική πραγματικότητα Στη σχολική τάξη μαθητών Α’ Λυκείου: - Σχολική τάξη: Πολυπολιτισμική πραγματικότητα - Ηλικία: Πληροφόρηση σε σχετικά θέματα Ανάπτυξη αφαιρετικής σκέψης και ταυτότητας - Μαθητές: Βασικό συστατικό σχολικού πλαισίου (φορέας κοινωνικοποίησης)

Γνωριμία με τους μαθητές 1η συνάντηση Γνωριμία με τους μαθητές Χωρισμός της τάξης σε ομάδες (με βάση το τύπο μουσικής) Συζήτηση: - Εντοπισμός ομοιοτήτων και διαφορών ανάμεσα στις ομάδες - Δυσκολία στον εντοπισμό ομοιοτήτων ή διαφορών μεταξύ τους; -Ποια ειναι τα πλεονεκτήματα από την ύπαρξη διαφορετικών στοιχείων ανάμεσα στους ανθρώπους;

Ορισμός πολυπολιτισμικότητας: πρόθεση «πολύ» και «πολιτισμός» 2η συνάντηση Ορισμός πολυπολιτισμικότητας: πρόθεση «πολύ» και «πολιτισμός» Ανάδειξη των βασικότερων χαρακτηριστικών διάφορων πολιτισμών (http://www.edchange.org/) Χωρισμός τάξης σε ομάδες : Συζήτηση: - Εικόνα που να απεικονίζει ένα τοπίο (ίδια χώρα) - Η κάθε ομάδα: απόδοση χαρακτηριστικών για τους ανθρώπους της χώρας αυτής - Συζήτηση των χαρακτηριστικών ως προς τον κάθε λαό (λόγοι) - Εκτίμηση διαφορών στους χαρακτηρισμούς (υπεροχή θετικών ή αρνητικών σε σχέση με την χώρα καταγωγής ή αλλης χώρας;)

-Κατά πόσο η εικόνα αλλάζει όταν γνωρίσουμε ένα άτομο καλύτερα; -Κατά πόσο τα στερεότυπα επηρεάζουν την εικόνα που διαμορφώνουμε για ένα άτομο; -Κατά πόσο η εικόνα αλλάζει όταν γνωρίσουμε ένα άτομο καλύτερα; (Χατζηχρήστου, 2011)

Βιωματικό θεατρικό παιχνίδι 3η συνάντηση Βιωματικό θεατρικό παιχνίδι Σενάριο υπόδησης ρόλων σε μαθητές (χώρα υποδοχής, πρόσφυγες) Συζήτηση: - Συναισθήματα κατά τον ρόλο υπόδησης - Δυσκολίες στη «ενσάρκωση» του ρόλου - Στόχος της δραστηριότητας (σύνδεση με προηγούμενες)

Απαραίτητο υλικό για τις δράσεις Χρονοδιάγραμμα ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΡΟΙ Απαραίτητο υλικό για τις δράσεις Χρονοδιάγραμμα ΔΙΑΡΚΕΙΑ Κάθε δραστηριότητα: 1 διδακτική ώρα Διάστημα ανάμεσα στις δραστηριότητες: Μέσο διάστημα ανάμεσα στις δραστηριότητες  φύση ζητήματος τήρηση χρονοδιαγράμματος ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Εσωτερική: Μαθητές (αναφορά) Συγχρονική: Αναφορά από ομάδα σύγκρισης (κοινή: ηλικία, περιοχή)

Ευχαριστούμε πολύ!!!