ΣΧΕΣΗ STORYBOARD ΜΕ COMICS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Advertisements

The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
1 Οι Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και των Πληροφοριών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και.
PAY AND CONTRACTS OF EMPLOYMENT ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ.
ΕΚΠΑ Παιδαγωγική Ψυχολογία Ακαδημαϊκό Έτος Δημιουργικότητα & Διδασκαλία της Ιστορίας Κωνσταντίνα Πλευρίτη.
Ιστορία των Comic Τα comic συχνά αναφέρονται και ως “η ένατη τέχνη”, είναι μια μορφή οπτικής τέχνης που αποτελείται από διαδοχικές εικόνες που συνήθως.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART B): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
Είσαι το Οικοδόμημα Του Θεού
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
and he will flee from you.
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
Παιδιά μου, ας μην Α΄Ιωάννου 3:18 και ωραίες φράσεις αγαπάμε με λόγια
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Memory Verse Ν’ αγαπάτε τους εχθρούς σας να δίνετε ευχές
Πως θα κατασκευάσουμε μια τοπογραφική τομή
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ακούστηκε από τον ουρανό
που έχουν χάσει το δρόμο τους
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 3
Ρυθμός Άνθρωπος Τεχνολογία
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Cliquez pour changer de page
Στο βάθος της καρδιάς μου.
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART B): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART A): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Βήματα Πίστης Καινή Διαθήκη Τόμος 2
Ενέργεια και περιβάλλον
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Το 1ο ΓΕΛ. Χίου παρουσιάζει το πρόγραμμα COMIC και ΕΦΗΒΕΙΑ
ζωντανός και δραστικός.
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
Αυτός είναι ο Αμνός του Θεού την αμαρτία που παίρνει πάνω του
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Γ2 Σοφία Χαντζή.
Το βιβλίο της μαύρης αλήθειας
Στατιστικά Στοιχεία Συνεδριάσεων
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
The Crucible In-Class Project
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΣΗ STORYBOARD ΜΕ COMICS Δ Η Μ Ο Κ Ρ Ι Τ Ε Ι Ο Π Α Ν Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ι Ο Θ Ρ Α Κ Η Σ Τ Μ Η Μ Α Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ω Ν Μ Η Χ Α Ν Ι Κ Ω Ν ΜΑΘΗΜΑ: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι Εξάμηνο 5ο ΣΧΕΣΗ STORYBOARD ΜΕ COMICS ΟΜΑΔΑ 23: Αγγελική Κυριακοπούλου Κατερίνα Εξαρχοπούλου Σωτήρης Κοσμάς ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Μάντζου Π. Ακαδ. Έτος 2017-2018

ΠΩΣ ΤΑ STORYBOARD ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΟΜΙΚ Για τη δημιουργία του storyboard πρέπει πρώτα οι συγγραφείς να γράψουν το storyline ή μια αρκετα ανεπτυγμένη σύνοψη για το κόμικ. Επαναξέταση της ιστορίας ώστε να καθοριστεί ποια κομμάτια είναι επιτακτικά για τη συνέχιση της αφήγησης (ρυθμός, αλληλουχία) Σχεδιασμός κάθε σκηνής σε μια σειρά σκαριφημάτων τα οποία θα εκφράσουν την ιστορία και όλο το επιθυμητό συναισθηματικό περιεχόμενο αποτελεσματικότερα. Βοηθά στην κατανόηση, από τα τμήματα της ομάδας δημιουργίας, της οπτικής εξέλιξης της ιστορίας. Συνεργασία συγγραφέων με καλλιτεχνές στην απεικόνιση και την αισθητική των γεγονότων της ιστορίας. Δείχνει στην συγγραφική ομάδα πως οι αντίστοιχη καλλιτεχνική δημιουργεί τα πάνελ του comic και στην δεύτερη πως οι συγγραφείς ενοροματίζονται την σκηνή να εξελίσσεται για τους αναγνώστες.

Ο τρόπος ομιλίας των κόμικς Διαδικασίες οπτικοποίησης της μεταφοράςή της παρομοίωσης (βλέπω αστεράκια, νιώθω το κεφάλι μου να γυρνά κ.λπ.), στοιχειώσης σχηματοποιητικός συμβολισμός (αναμμένο λαμπάκι: ξαφνική ιδέα) Σύμβολο με συννεφάκι (εκτόπλασμα ή μπαλονάκι) με τις δίαφορες μορφές του (ακίδα προς το πρόσωπο του ομιλητή: εκπεφρασμένος λόγος, σειρά κύκλων προς των ομιλητή εσωτερική σκέψη) Γραφιστικά σήματα με τη χρήση της ηχητικής λειτουργίας, εφαρμογή ονοματοποιητικών πηγών μιας γλώσσας («σμακ» γροθιά) Χαρακτηριστικά παράδειγμα για τα διαφορετικά εκτοπλάσματα αλλά και τα γραφιστικά σήματα AMAZING SPIDERMAN

Αναδίπλωση ιδεολογικής διακύρυξης (σύνολο αξιών: αγάπη, γενναιοδωρία) Γραμματική του κάδρου από το κοινό δισδιάστατο κόμικ φτάνουμε σε περίπλοκες κατασκευές μέσα στη βινίετα, σχέσεις κάδρου και λόγου (ελάχιστο επίπεδο συμλήρωσης κ.λπ.) Πραγματοποίηση ενός είδους ιδανικής συνέχειας μέσω μιας πρακτικής ασυνέχειας (μοντάζ). Στατικές στιγμές οδηγούν σε μια δυναμική αλληλούχια. Αίσθηση κίνησης στο μυαλό του αναγνώστη Τα μορφολογικά στοιχεία καθορίζουν το είδος της πλοκής (κινηματογραφικού τύπου με συνέχεις ) Αναδίπλωση ιδεολογικής διακύρυξης (σύνολο αξιών: αγάπη, γενναιοδωρία) STEVE CANYON 1964

COMICS Είσαι ο σκηνοθέτης, ο σχεδιαστής παραγω-γής, ο σχεδιαστής μόδας κ.λπ., όλα συγκε-ντρωμένα σε ένα Ο αναγνώστης μπορεί να πάρει όσο χρόνο θέλει ο ίδιος να μελετήσει τα πάνελ και αυτό επιτρέπει στον εκλεπτυσμό τους κατά την παραγωγή. Δεν υπάρχουν προβλήματα στον προϋπο-λογισμό παραγωγής, με την έννοια οτί μπορεί να σχεδιαστεί οτιδήποτε και χωρίς να αποκτήσει υλική υπόσταση. Περιορισμένος αριθμός σελιδών μέσα στις οποίες μπορεί να εκφραστεί το σενάριο Περιορισμένος χώρος στον οποίο καλείσαι να αφηγηθείς την ιστορία Πραγματοποιούν το continuum χάρη στην παράθεση στατικών στοιχείων SUPERMAN COMIC PAGE

Όχι περιορισμός στον αριθμό των πάνελ Εικονική αναπαράσταση του σεναρίου ώστε να γίνει καλύτερα κατανοητό στους άλλους ο τρόπος με τον οποίο θέλεις να το αποδόσεις ή σε τι θές να δώσεις έμφαση Όχι περιορισμός στον αριθμό των πάνελ Ελευθερία απόρριψης όσων χρειάζεται Σκηνές με εκτεταμένη διάρκεια και πληθώρα ιδεών αλλά και δυνατότητα αποκοπής στη συνέχεια (σχέδια πλάνο προς πλάνο) Επεξηγηματικά στοιχεία για το γύρισμα των σκηνών Δημιουγία ενός προγράμματος για την παραγωγή συμπεριλαμβανομένων όλων των πλάνων που χρειάζεσαι και πως θα αλληλεπιδρούν τα γραφικά με το σενάριο «Houdini’s Elephant» Storyboard πάνελ, Trevor Goring

STORYBOARD Όροι Και εφαρμογή στα Κόμικ Κοντινό πλάνο Μεσαίο πλάνο Μακρινό πλάνο Διπλό πλάνο (δύο άτομα) Πάνω από τον ώμο πλάνο Ευρύ πλάνο Οι όροι αυτοί φαίνονται παράξενοι για τον περιστασιακό αναγνώστη κομικ. Με την εξοικείωση στη οργά-νωση των σελίδων του κόμικ υποσυ-νείδητα μελετούν μερικά από τα πιο βασικά στοιχεία της σύνθεσης ενός storyboard. Μεσαίο πλάνο, οι «πρωταγωνιστές» καταλαμβάνουν την κεντρική θέση στο πίσω μέρος ενώ οι δύο άντρες μπροστά βοηθούν στο δέσιμο της σκηνής Κλασσικό διπλό πλάνο με μια διακύμανση πάνω από τον ώμο Κοντινό πλάνο Τελική εικόνα μα αποτραβά από τη σκηνή (καθώς τελείωνει) δίνοντας πάλι μια αίσθηση του παρασκηνίου και του προσκηνίου. 1. 2. 3. 4. FANTASTIC FOUR

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βιβλία Ουμπέρτο Έκο, Κήνσορες και θεράποντες, Αθήνα: Εκδόσεις Γνώση, 1987 Διαδύκτιο http://www.biowars.com/blog/why-you-should-create-a-comic-book-storyboard/ http://www.printmag.com/design-inspiration/comics-and-storyboards/ http://www.teako170.com/story1.html http://www.makingcomics.com/2014/02/08/anatomy-storyboard-part-2-continuity/