Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
…από μικρούς συγγραφείς
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Δημιουργία παρουσίασης:
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Δημιουργία παρουσίασης:
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Τιτίνα, η κότα σ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ετοιμασίες για το ταξίδι (3)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Ιστορίες. Ιστορίες χαλί βιβλιοθήκη γάτα παπαγάλος Ιωάννα παππούς.
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Ιωάννα Σαμπέρ Άρης Ορφέας Μαρίνα Μολύβιος παππούς
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα. Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα.
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
Yποβοηθούμενη μάθηση και αξιολόγηση
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Γνωριμία με τους ήρωες Χατσίκου Ιωάννα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr

Πού ήταν η Μαρίνα και ο Άρης μέχρι τώρα;

Τι βλέπουμε στην εικόνα;

Ποια είναι τα πρόσωπα;

Άρης Μαρίνα μαμά

Ποια είναι τα ζώα;

παπαγάλος αράχνη σαλιγκάρι αχινός αστερίας ψάρι Ποια ξεκινούν με α;

Πού βρίσκονται όλοι;

Ακούμε α σε αυτές τις λέξεις; θάλασσα παραλία Ακούμε α σε αυτές τις λέξεις;

Πότε νομίζετε ότι είναι; Ποια εποχή;

καλοκαίρι φθινόπωρο

Τι νομίζετε ότι λένε; Τι νιώθουν;

Ποιος μιλάει πρώτα; Από πού το καταλάβατε;

Θα πάρω άμμο από την παραλία. Διαβάζουμε . Άρη, Μαρίνα! Ελάτε! Πάμε. Αα, μαμά, έλα! Ένας αχινός! Θα πάρω άμμο από την παραλία. Αντίο, θάλασσα.

Άρη, Μαρίνα! Ελάτε! Πάμε. Άρη, Ελάτε! Μαρίνα! Πάμε. Πάμε. Άρη, Ελάτε! Μαρίνα!

Αα, μαμά, έλα! Αα, έλα, μαμά! Μαμά! Έλα! Αα!

Πάμε να βρούμε όλα τα α και να τα υπογραμμίσουμε με κίτρινο. Στις δυο πρώτες σειρές ποιο γραμματάκι είναι πρώτο;

Πώς φτιάχνουμε Αα ; ι

Ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε Α α με το σώμα μας. Ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε Α α με πλαστελίνη! Ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε Α α στον αέρα.

Ποιος μπορεί να σκεφτεί κάποια λέξη που να ξεκινάει με α. Ποια παιδιά έχουν στο όνομά τους α; Υπάρχει κάποιος που να ξεκινά το όνομά του με α; Βλέπετε πουθενά μέσα στην τάξη μας Α α; Φτιάχνουμε άξονα λέξεων. Προτεινόμενες λέξεις: αστερίας αχινός, άμμος, ασθενοφόρο, αγγούρι, αγκινάρα, αρκούδα , ακτινίδιο , αεροπλάνο, αερόστατο, αχλάδι, αστέρι, ανανάς , αυτοκίνητο, αλεύρι, αναψυκτικό , ανεμιστήρας, ακορντεόν, άρπα, αετός, αλάτι, αυτί, αγελάδα, αστροναύτης, αλεπού, άλογο , αλιγάτορας, αυγά, ακρίδα , αλουμινόχαρτο, αρακάς, αμύγδαλα, άβακας, αλεξίπτωτο, άγκυρα

Ακούμε τον «αχινό» από τα Λάχανα και Χάχανα

Παρακολουθούμε την «Αχτένιστη αγελάδα».

Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Τετράδιο εργασιών

Ας εντοπίσουμε αν υπάρχει το γράμμα α στον τίτλο του. Τι είναι αυτό;

Ας εντοπίσουμε αν υπάρχει το γράμμα α στον τίτλο του. Τι είναι αυτό;

Ας εντοπίσουμε αν υπάρχει το γράμμα α. Πού θα πάμε αν ακολουθήσουμε αυτήν την πινακίδα; Τι είναι αυτό;

Πού θα πάμε αν ακολουθήσουμε αυτήν την πινακίδα; Ας εντοπίσουμε αν υπάρχει το γράμμα α. Τι είναι αυτό;

Πώς φτιάχνουμε Αα ; ι

α α α α α α α

Στις κάρτες που σας έδωσε η κυρία εντοπίστε πού υπάρχει Α α και χρωματίστε τα.

Ο καθένας ζωγραφίζει τη λέξη που έτυχε από το σπίτι των λέξεων του Α α , για να φτιάξουμε το βιβλίο του Α.