APIVITA’s long journey with MAGENTO

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Αποτυπώνοντας το online customer experience”
Advertisements

Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Entwined with the teaching of English.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Ασφάλιση Πιστώσεων και Πληροφοριακά Συστήματα Μάκης Τζέης Atradius Credit Insurance NV Hellenic Branch The Evolution of Insurance. Παρασκευή, 27 Μαρτίου,
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
GO.
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
E-commerce Solutions.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Braille Messenger
This show was edited by Mike:
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Ποιος: ταυτότητα του ομιλητή Τι: φύση της γλώσσας (γνώση/ χρήση)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Children with visual disability in the digital environment
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
This show was edited by Mike:
All In One Inkjet Printers
All In One Inkjet Printers
KYRIAKOU Your requirements, Our priority ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ABOUT US
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
2013 edition Wilfred E. Major
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

APIVITA’s long journey with MAGENTO Meet Magento GR 2017

Μαρίνα Βασιλαρά Instructor’s Photo Επικεφαλής του τμήματος e-business της APIVITA με καθήκοντα την digital επικοινωνία & τα social media την ανάπτυξη και επίβλεψη των 9 διαφορετικών εταιρικών ιστοσελίδων σε 4 Ηπείρους, 7 από τις οποίες είναι online e-shops

Περιεχόμενα APIVITA με λίγα λόγια Προκλήσεις ecommerce sites Cross border facts Η εμπειρία της APIVITA και το APIVITA.com

APIVITA με λίγα λόγια Η πρώτη ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών Από το 1979 δημιουργεί φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα για την υγεία και την ομορφιά. Έχει φυσική παρουσία σε 14 χώρες Το 2017 εξαγοράστηκε από την πολυεθνική PUIG, έναν όμιλο με πωλήσεις σε πάνω από 150 χώρες και με ένα πορτοφόλιο από πολύ γνωστά διεθνή brand Caronlina herera, nina ricci, αρώματα όπως gautie, prada κλπ , uriage

International multistore can be a long journey difficult for all Lose-Lose End customer Win-Win

Βασικός στόχος: Επιλογή πλατφόρμας που επιτρέπει το internationalization Πολυγλωσσικό CMS Σύστημα μετάφρασης (TMS) Υποστήριξη διαφορετικών νομισμάτων Διαφορετικά φορολογικά συστήματα Διαχείριση πολλαπλών stores με ένα κοινό Backend Σύνδεση με διαφορετικές αποθήκες

CROSS BORDER FACTS

EU Cross-Border e-Commerce: The Supply Today 65% of European internet users shop online 16% of SMEs sell online Only 8% of EU companies sell cross-border in EU   Source: Ecommerce Europe & European Commission Ελλάδα 30% από ξένα sites αγοράζουν, το ποσοστό σε σχέση με το 2015 μειώθηκε λόγω των καρτών, πωλήσεις αυξήθηκαν online 10% & τζίρο 4 δις

Global Cross-Border e-Commerce: The Demand 1 στους 2 e-shoppers αγοράζει από cross-border sites 1 Το Cross-Border e-Commerce εξελίσσεται στον κύριο μοχλό ανάπτυξης του B2C e-Commerce με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 29,3% 2 1 yStats, Global Cross-Border B2C E-commerce 2017 report 2 Accenture, Cross-Border Ecommerce 2016 την περίοδο 2014-2020

Γιατί οι e-shoppers επιλέγουν Cross-Border?

Επίπεδο γνώσης αγγλικών στην Ευρώπη English proficiency index για όλες τις χώρες και αναλυτικά στοιχεία

Online payment methods Germany is also a world-leader in cross-border eCommerce, behind only the US and the UK, with some 50% of online purchases made via an international website. Top tip: Easy usability of the online payment process has been identified as an extremely important factor for German consumers. When it comes to payment, the dominant method is real-time bank transfer μέσω του payment method ELV  και παρόμοιο με το Ideal στην Ολλανδία. Επίσης πχ Ρουμανία Στη Ρουμανία αγορά που το 2016 ξεπέρασε το 1,8 Β σε online sales (products) περίπου το 90% πληρώνει με αντικαταβολή Japan- For the Japanese, payment method mistrust is a big issue when it comes to online shopping. Many customers prefer to pay for online goods with cash at convenience stores called Konbinis.

APIVITA.com

APIVITA ONLINE με την πλατφόρμα magento* 3 B2C eshops: UK, Spain, Europe (rest EU countries) 1 informative website: Greece 2 B2E eshops: Greece 2 e-Learning sites: Employees, Pharmacists EUROPE 8 1 B2C eshop USA 1 AUSTRALIA ASIA 1 1 informative website in 3 languages: English, traditional Chinese, simplified Chinese Responsive Design Mobile Version Focus on Usability *open source formerly community edition

TIMELINE Magento EU E-shop USA E-shop Australian E-shop Website Redesign Responsive Design UK E-shop FOE Campaign E-Learning for Pharmacists MAR 2017 2011 2013 FEB 2015 NOV 2016 Changed Website Provider Spanish E-shop Greek Website B2E E-shops Mobile Website E-Learning for Employees Server Upgrade 2014 FEB 2017 MAR 2016 Hong Kong Website GBP currency Free Samples Free Gift Product Bundles Local Site in 3 Languages APR 2017 2012 Ebay buys magento 2001 and based on that we choose to continue….challenge back then bigger, not many developers and first supplier had low experience (email asking to set rule buy one get one free)

Δυνατότητες και προκλήσεις Διαφορετικές εταιρείες και developers (3 εταιρείες/ίδιο site) Χαμηλό κόστος μεταφοράς σε καινούρια εταιρεία / προμηθευτή Πλατφόρμα επιτρέπει το internalization Σύνδεση με Translation tool (ex κινέζικα * 2) Εκπαίδευση συνεργατών σε άλλες χώρες Πολλοί χρήστες με διαφορετικά views Διαφορετικά μαγαζιά με διαφορετικά rules και plugins Σύνδεση με το Navision Πληθώρα plugins (contact pigeon, adaplo & esatisfaction) Magento 2

WHAT’s next? eCommerce

Reach me at: vasilara-m@apivita.com Thank You Marina Vasilara Reach me at: vasilara-m@apivita.com “You have to start with the customer experience and work backwards to the technology” Steve Jobs