Βάσεις Δεδομένων II Ενότητα 6: Στατικές και δυναμικές σελίδες (JSP)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 3: Τεχνολογία Διανεμητών Μικροάρδευσης Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ (Ε)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Φυσικοθεραπεία σε ειδικές πληθυσμιακές μονάδες (Ε)
Στατική Διάταση Στατική διάταση (isometric, controlled, slow) Διατήρηση συγκεκριμένης θέσης, η οποία είναι πιθανόν να επαναληφθεί ή όχι.
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Περιγραφή Ενότητας Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση δηλώσεων SQL που περιλαμβάνουν EXIST, ANY, ALL. Χ. Σκουρλάς.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Εργαστήριο 7 : Scratch (Μέρος 7ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Διδακτική της Πληροφορικής
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 5.2: Αιθέρες Χριστίνα Φούντζουλα Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βάσεις Δεδομένων II Ενότητα 6: Στατικές και δυναμικές σελίδες (JSP) Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Βάσεις Δεδομένων II Ενότητα 6: Στατικές και δυναμικές σελίδες (JSP) Χ. Σκουρλάς, Α. Τσολακίδης Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Στόχος Στόχος του εργαστηρίου είναι η εξοικείωση με τη δημιουργία και τη διαχείριση δυναμικών ιστοσελίδων με χρήση της γλώσσας JSP. Μετά την επεξεργασία του εργαστηρίου ο ενδιαφερόμενος θα έχει κατανοήσει τα θέματα δημιουργίας δυναμικών φορμών και θέματα διαχείρισης δεδομένων για ενδεχόμενη παραπέρα επεξεργασία τους.

Παραδείγματα

Άσκηση 1 <HTML> <BODY> <% int x = 3; %> Hello! The value of the variable x is: <%= x %>.<p> <% x=x+3; %> The value of the variable x is changed: <%= x %>. </BODY> </HTML> Αποθηκεύστε το παραπάνω αρχείο ως ex1.jsp

Scriptlet και expression tags Ένα τμήμα κώδικα Java που περικλείεται μέσα σε ένα αρχείο JSP ονομάζεται scriptlet. To scriptlet το περικλείουμε ανάμεσα σε scriptlet tags (<% και %>) ως εξής: html code <% Java code %> Αν θέλουμε να εμφανίσουμε την τιμή μιας μεταβλητής στον browser τότε γράφουμε τη μεταβλητή στο σημείο που θέλουμε να εμφανιστεί και την περικλείουμε σε expression tags (<%= και %>) ως εξής: Html text <%= paramName %> text html

Άσκηση 2 <%@ page import="java.util.*" %> <html> <body> <% Date theDate = new Date(); %> Hello! The time is now <%= theDate %>. </body> </html> Σώστε το παρακάτω κομμάτι κώδικα ως ex2.jsp

Άσκηση 3 (game.jsp) <% int dice1 = (int)(6*Math.random()+1); String answer; if( dice1==dice2 ) answer ="Congradulations. You won!!!"; else answer = "You are GADEMIS. Please try again..."; %> <html> <body> Let's play <p> You scored <%= dice1 %> and <%= dice2 %>.<p> The System says: <%= answer %> </body> </html>

Άσκηση 3.1 <% int dice1 = (int)(6*Math.random()+1); String answer; %> <html> <body> if( dice1==dice2 ) answer ="Congradulations. You won!!!"; else answer = "You are GADEMIS. Please try again..."; Let's play <p> You scored <%= dice1 %> and <%= dice2 %>.<p> The System says: <%= answer %> </body> </html>

Επαναληπτικοί βρόχοι σε JSP Άσκηση 4 <body> LOOP EXAMPLE:<p> <% for (int i=1; i<=5; i++) { %> Loop executed <%= i %> times.<br> } </body> </html> Επαναληπτικοί βρόχοι σε JSP Άσκηση 4

Πρώτα φτιάχνουμε μια απλή σελίδα με τα παραπάνω στοιχεία fixed Πρώτα φτιάχνουμε μια απλή σελίδα με τα παραπάνω στοιχεία fixed. Αντιγράψτε την παρακάτω απλή σελίδα HTML σε ένα αρχείο και ονομάστε το colors.jsp. <html> <body bgcolor="#CCCCCC" text="#000000"> <font size="+2"> With dynamic pages you can have different color on each visit !!! <p> You can also have different font !!! </font> </body> </html> Άσκηση 5

<% String textColor = Integer.toHexString((int)(16777215*Math.random())); String backgrColor = Integer.toHexString((int)(16777215*Math.random())); int fontSize = ((int)(4*Math.random()+1)); %> <html> <body bgcolor=<%= backgrColor%> text=<%= textColor%>> <font size="+<%= fontSize%>"> With dynamic pages you can have different color on each visit !!! <p> You can also have different font size!!! </font> </body> </html> Άσκηση 5

Πέρασμα πληροφορίας σε αρχείο JSP από φόρμα HTML

Άσκηση 6 (yourself.html) <body> Tell me about yourself...<p> <form name="yourself" method="post" action="yourself.jsp"> What is your name?: <input type="text" name="yourName"><p> How old are you?: <input type="text" name="yourAge"><p> Where are you from?: <input type="text" name="yourCity"><p> What is your favorite pet?: <input type="text" name="yourPet"><p> May I have your email?: <input type="text" name="yourEmail"><p> <input type="submit" value="Thank you!"> </form> </body> </html>

Άσκηση 6 (yourself.jsp) <% String userName = request.getParameter("yourName"); String userAge = request.getParameter("yourAge"); String userCity = request.getParameter("yourCity"); String userPet = request.getParameter("yourPet"); String userEmail = request.getParameter("yourEmail"); %> <html> <body> This is what I learned from you:<p> Your name is <%=userName%>.<p> You are <%=userAge%> years old.<p> You are from <%=userCity%>.<p> Your favorite pet is <%=userPet%>.<p> I can find you in the following address: <%=userEmail%>.<p> Have a nice day!!!<p> <a href="yourself.html">Go Back</a> </body> </html> Άσκηση 6 (yourself.jsp)

Άσκηση 7 (input.html) <html> <body> What is your sex?<br> Type 1 for boy or 2 for girl.<p> <form name="mySelf" method="post" action="respond.jsp"> <input type="text" name="sex"> <input type="submit" value="Continue"> </form> </body> </html>

respond.jsp <% String userSex = request.getParameter("sex"); String resp; if(userSex.equals("1")) resp = "Let's talk about cars."; else if(userSex.equals("2")) resp = "Let's talk about fashion."; else resp = "Invalid choice. Try again."; %> <html> <body> <%= resp%><p> <a href="input.html">Go Back</a> </body> </html>

Άσκηση 7.1 (input2.html) <html> <body> What is your sex?<p> <a href="respond.jsp?sex=1" > Boy </a><br> <a href="respond.jsp?sex=2" > Girl </a><br> </body> </html>

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Χ. Σκουρλάς 2014. Χ. Σκουρλάς. «Βάσεις Δεδομένων IΙ. Ενότητα 1: «Προσανατολισμού» (orientation) - Εισαγωγή ». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.