Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Advertisements

 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
First Peter: an overview by Dr. Lorin L. Cranford Day 5 C&L Publications Boiling Springs, NC.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ Ενότητα 6: ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Εισηγητής: Δρ. Π. Μουρατίδης.
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Στάθης Μπάλιας αναπληρωτής καθηγητής Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (LOANS)
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Πατρών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
This show was edited by Mike:
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Αναστοχασμός και συλλογισμός
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
WALES. Wales (Welsh: Cymru) is a country that is part of the United Kingdom and is part of the island of Great Britain and offshore islands. It is bordered.
Children with visual disability in the digital environment
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
aka Mathematical Models and Applications
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
This show was edited by Mike:
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Find: Force on culvert in [lb/ft]
This show was edited by Mike:
This show was edited by Mike:
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Τεχνολογία και Εκπαίδευση Τεχνολογία βασισμένη σε υπολογιστές για παιδιά προσχολικής ηλικίας Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Αρνητικές ή ερωτηματικές στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στον υπολογιστή Σύμφωνα με παλιότερη βιβλιογραφία, [Cuffaro (1984), Elkind (1988), Barnes and Hill (1983)] => επιφυλακτικοί, για την εισαγωγή της τεχνολογίας στα Νηπιαγωγεία. Επικρατούσε η σκέψη ότι οι υπολογιστές δεν είναι αναγκαίοι για τα μικρά παιδιά, γιατί υπήρχει ο κίνδυνος να δυσκολέψουν την κοινωνική ανάπτυξή τους και να περιορίσουν τις λεκτικές τους ικανότητες.

Παλαιότερα… Αρχές 1990: η εισαγωγή των υπολογιστών στην τάξη, θα αντικαταστήσει τις παραδοσιακές δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου και έτσι θα υπάρχει αρνητική επίδραση στη διαδικασία μάθησης. Πολλοί εκπαιδευτικοί θεωρούσαν ότι οι υπολογιστές και το λογισμικό είναι τόσο περίπλοκα, που είναι δύσκολο να αποφανθεί κανείς κατά πόσο είναι ωφέλιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Θετικές στάσεις εκπαιδευτικών - 1 Papert (1980), Scardamalia και συνεργάτες (1991) και Clements και συνεργάτες (1993), Seng, (1998): Η παρουσία των υπολογιστών μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό εκπαιδευτικό περιβάλλον για την επίλυση προβλημάτων να γίνει πηγή για ολοκληρωμένη έρευνα να παρέχει ευκολότερη πρόσβαση στην πληροφορία να είναι η βάση για συνεργατική μάθηση να αποτελέσει τον κύριο άξονα για πιο σωστά δομημένα αναλυτικά προγράμματα

Θετικές στάσεις εκπαιδευτικών - 2 Η κριτική σκέψη ενισχύεται με δραστηριότητες και παιχνίδια διαμορφωμένα στον Η/Υ. Η λεπτή κινητικότητα καλλιεργείται μέσα από τη χρήση του ποντικιού και/ή του πληκτρολογίου. Σε πολλές διευθύνσεις στο διαδίκτυο υπάρχουν παιχνίδια ειδικά για νήπια, που στόχο έχουν: τη γλωσσική ανάπτυξή την ενίσχυση της συνεργασίας την καλλιέργεια βασικών εννοιών

ΝΤ και παιδιά προσχολικής ηλικίας Οι ΝΤ επηρεάζουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας ως προς την: Κοινωνική - συναισθηματική ανάπτυξη Γλωσσική ανάπτυξη Σωματική ανάπτυξη Γνωστική ανάπτυξη

ΝΤ και παιδιά προσχολικής ηλικίας H θετική ή η αρνητική επίδραση των ΝΤ στα νήπια εξαρτάται: από τον τρόπο με τον οποίο θα τις εφαρμόσει ο/η νηπιαγωγός από την στάση του/της νηπιαγωγού ως προς τις ΝΤ.

Υπάρχουν ακόμη και σήμερα….. Αφενός οι ένθερμοι υποστηρικτές της χρήσης της τεχνολογίας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας Αφετέρου οι επικριτές της

ΝΤ και παιδιά προσχολικής ηλικίας Οι ένθερμοι υποστηρικτές της σωστής χρήσης της τεχνολογίας των υπολογιστών στην τάξη εστιάζουν τις μελέτες στο γεγονός ότι: οι μαθητές πρέπει να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία μάθησης με τη χρήση των υπολογιστών πρέπει να δώσουν έμφαση στη σχέση ανάμεσα στον υπολογιστή και το παιχνίδι, την επίλυση προβλημάτων, τη δημιουργική απασχόληση και τη συνεργατική μάθηση.

Χρήση Η/Υ στην εκπαιδευτική διαδικασία 1 Άλλοι ερευνητές* παρατηρούν ότι οι εκπαιδευτικοί, προκειμένου να διδάξουν διάφορα γνωστικά αντικείμενα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας χρησιμοποιώντας μεθόδους ΝΤ, πρέπει: Να δημιουργήσουν ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον στην τάξη. Να δώσουν ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τα σχετικά αντικείμενα των Νέων Τεχνολογιών. Να θέσουν προβλήματα και προβληματισμούς στην τάξη για το τι είναι οι Νέες Τεχνολογίες και σε τι μας ωφελούν. Να μοιραστούν το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των παιδιών για την τεχνολογία και τη χρήση της. Να παίξουν μαζί τους κάνοντας χρήση της τεχνολογίας με δημιουργικές δραστηριότητες στην τάξη. Να θέσουν ερωτήματα του τύπου “τι κάνουν...” ή “τι κάνουμε...” με ή χωρίς τις νέες τεχνολογίες; * (Pange, 1999; Scardamalia et al, 1991; Means, 1994; Buckingham, 2000):

Χρήση Η/Υ στην εκπαιδευτική διαδικασία 2 Έρευνα σε νηπιαγωγείο (Παγγέ, 2000) : περισσότερα από τα μισά παιδιά του δείγματος γνώριζαν για τους υπολογιστές και για τα σύγχρονα μέσα επικοινωνιών. είχαν παίξει με «ηλεκτρονικά παιχνίδια» είχαν ζωγραφίσει ή γράψει σε Η/Υ. Άρα πολλά από τα νήπια της χώρας μας έχουν κάποια ως ένα βαθμό εξοικείωση με τις ΝΤ. Στην ορθολογική χρήση των ΝΤ στην προσχολική ηλικία σημαντικό είναι το λογισμικό που είναι κατάλληλα σχεδιασμένο για τα παιδιά αυτής της ηλικίας. Ο/η νηπιαγωγός οφείλει να επιλέξει αναπτυξιακά κατάλληλο λογισμικό, ανάλογο της ηλικίας των παιδιών του νηπιαγωγείου και στη συνέχεια σε συνεργασία με τα ίδια τα παιδιά να σχεδιάσει και να υλοποιήσει δραστηριότητες σχετικές με τον Η/Υ. Το λογισμικό για παιδιά προσχολικής ηλικίας προσφέρει ευκαιρίες στα παιδιά, για ενεργό συμμετοχή στη μάθηση, για επαναπροσδιορισμό της έννοιας του παιχνιδιού τους, για αναπαραγωγή ιδεών, για διερεύνηση νέων αντιλήψεων, για ψυχαγωγία - διασκέδαση κ.ά.

Παραδείγματα λογισμικού α) Candy Land, (http://www.hasbro.com/candyland) παιχνίδι για παιδιά 3 - 6 ετών. Το πρόγραμμα αυτό, βοηθάει τα παιδιά να μάθουν να μετρούν με διάφορους ευχάριστους τρόπους, να αναπτύσσουν τις "προμαθηματικές" έννοιες, να βλέπουν σχήματα και χρώματα με έξυπνους τρόπους και να χρωματίζουν έτοιμες ζωγραφιές. Επίσης, χρησιμοποιείται με ευκολία από τα παιδιά, περιέχει επιβράβευση-ενθάρρυνση τού χρήστη και συνδυάζει εικόνες, ήχους και χρώματα. β) Σωκράτης 101+102 (http://www.geocities.com/dim2pap/logismico.html#). Συνδυάζει ήχους-εικόνες και χρώματα, περιέχει σκοπούς μάθησης και είναι εύκολο στη χρήση, τόσο από τον/την νηπιαγωγό όσο και από τα παιδιά.

Χρήση Η/Υ στην εκπαιδευτική διαδικασία 3 Μετά από έρευνα σε διάφορα νηπιαγωγεία της χώρας μας διαπιστώθηκε ότι: Πολλά παιδιά, όταν παίζουν με έναν υπολογιστή, δυσκολεύονται στην αρχή, να χρησιμοποιήσουν σωστά το ποντίκι. Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να κάνουν εύκολα αναζήτηση πληροφοριών και δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο. Όταν η εξοικείωση με το ποντίκι δεν είναι εύκολη υπόθεση, είναι η χρήση της αγγιζόμενης οθόνης (touch screen). Θα βοηθούσε και τα παιδιά με ειδικές ικανότητες. Για το/τη νηπιαγωγό και διαδίκτυο, προτείνεται η αφιέρωση από τον ελεύθερο χρόνου του/της για ενασχόληση και εξάσκηση με το διαδίκτυο.

Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 1 Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 1 Δασκαλο-κεντρική αντίληψη για το σχολείο/νηπιαγωγείο. Άρχισε σιγά-σιγά να υποχωρεί με την εξέλιξη των ΝΤ, καταργώντας έτσι και το μονοπώλιο του εκπαιδευτικού και προσφέροντας μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα δραστηριότητες με Η/Υ (Carroll et al 2007, Malcom 1992). Στη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές παρεμβάσεις για την εισαγωγή του Η/Υ στην τάξη του νηπιαγωγείου. Χρειάζεται, όμως, να γίνουν σε όλα τα σχολεία αίθουσες Η/Υ και, ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία, γωνιές Η/Υ. Είναι αναγκαίο τα παιδιά να περάσουν πολλές ώρες παίζοντας μπροστά στο πληκτρολόγιο και την οθόνη χωρίς την άμεση παρέμβαση κανενός, προκειμένου να εξοικειωθούν με τον Η/Υ.

Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 2 Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 2 Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να επιβλέπουν και να βοηθούν άμεσα. Σκοπός τους πρέπει να είναι η εξασφάλιση των συνθηκών εκείνων, ώστε η εκπαίδευση να διαμορφώνει και να αναπτύσσει ένα ολοκληρωμένο άτομο και όχι μόνο τη διανοητική του πλευρά ή τις δεξιότητες χρήσης Η/Υ. Τέτοιες συνθήκες μπορούν να βασιστούν σε: δραστηριότητες με παζλ ασκήσεις παιχνίδια γρίφους στον Η/Υ ζωγραφιές και κατασκευές με θέμα τον Η/Υ γενικά δραστηριότητες που να βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν την σχέση τους με τον Η/Υ χρήση παιχνιδιών μέσα από το διαδίκτυο (τα παιδιά εξοικειώνονται με τα δίκτυα των Η/Υ )

Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 3 Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 3 Στην εκπαιδευτική διαδικασία, όχι μόνο τα παιδιά αλλά και οι νηπιαγωγοί διευκολύνονται από την χρήση Η/Υ στην τάξη, διότι ο Η/Υ μπορεί: να διεγείρει την προσοχή των παιδιών για το μάθημα (και ιδιαίτερα των ατίθασων παιδιών) να κάνει τη διδασκαλία πιο ενδιαφέρουσα να μετατρέψει εν μέρει τη διδασκαλία σε παιχνίδι να αυξήσει την αποδοτικότητα μιας δραστηριότητας να δημιουργήσει ομάδες συζήτησης στο διαδίκτυο με παιδιά ίδιας ηλικίας από σχολεία σε όλον τον πλανήτη (διαπολιτισμική διάσταση).

Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 4 Προτάσεις για διδασκαλία με Η/Υ στο Νηπιαγωγείο 4 Τα παιδιά χρησιμοποιώντας διάφορα τεχνολογικά μέσα και ιδιαίτερα τον Η/Υ και το διαδίκτυο μαθαίνουν από νωρίς ότι οι άνθρωποι μπορούν: να συζητούν άνετα να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου χωρίς χωρο-χρονικούς περιορισμούς.

Θέμα για εργαστήριο Διερεύνηση των απόψεων … http://www.etpe.gr/new/ Θέμα για εργαστήριο Διερεύνηση των απόψεων … http://www.etpe.gr/new/ «Σας καλωσορίζουμε στον επίσημο ιστότοπο της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ).» Από το 1999, η ΕΤΠΕ εκπροσωπεί τους Έλληνες επιστήμονες των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) µε κοινό ενδιαφέρον τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση και συνεισφέρει στην ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση…………………….”

http://ieeexplore.ieee.org/xpl/freeabs_all.jsp?arnumber=1630050 Preschoolers Developing Mathematical Understanding through Computer-Based Activities

http://www.playfulefforts.com/Archives/papers/EUS-1992.pdf CONSTRUCTIVISM, TECHNOLOGY, AND THE FUTURE OF CLASSROOM LEARNING ERIK F. STROMMEN Children's Television Workshop BRUCE LINCOLN Bank Street College of Education In order to develop our view of the revolution that technology is creating in education, it is helpful to briefly consider how technology has revolutionized American culture, and how it has left our educators rushing to catch up. In barely 20 years, electronic technology has dramatically penetrated into every area of society, and every aspect of our social and cultural lives. Television was the initiator…………………

http://korinthos.uop.gr/~hcicte10/proceedings/K3.pdf From informatics to digital resources in schools: historical considerations about France Georges-Louis Baron Faculté de sciences humaines et sociales Sorbonne, Université Paris Descartes Abstract “ France was once a pioneer country in introducing information technology in education: regarding audio-visual means, the first public policies were launched in the 1950s and in the late 1960s regarding informatics. Over time, there have been rapid evolutions in technology (in particular concerning the emergence of new software), which have been difficult to manage by the system. This paper, which has mainly an historical orientation, focuses on informatics and analyzes what……………..