Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
Ευχούλα-Ελπίδα-Αγάπη-Αυγούλα
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΧΙΟΥ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
Βιωματικά αυτογνωσίας
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Στην τάξη μου.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Μία φανταστική βροχή… Εμπνευσμένη από το παραμύθι «Πινεζοβροχή» του μαγευτικού Παραμυθά, Ευγένιου Τριβιζά Γράφουν και δημιουργούν τα παιδιά της Α΄1 τάξης.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΜΑΡΙΑΣ Όταν τρως σπιτικό φαγητό το καταλαβαίνεις…… μυρίζει και έχει Μμμμμ… άλλη γεύση!!!!!!!!!!!!
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ’ ΤΑΞΗ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Πέγκυ Τσοχαντάρη Σεπτέμβρης 2015 Ε2. Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ Lewis Carroll.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης. λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης.
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
At a restaurant Talking about future plans
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ Στίχοι: Σπύρου Λάμπρου.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Γνωριμία με το πληκτρολόγιο
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Αυτά τα μάτια π' αγκαλιάσανε τη γη αυτά τα μάτια όλο γλύκα χρυσαυγής,
Παιχνίδια από το παρελθόν
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Ένας παπάς οδηγεί προς την ενορία του, όταν βλέπει στο δρόμο μία καλόγρια γνωστή του. Ο παπάς σταματάει και της λέει :
Το διαδίκτυο έχει ρίζες παντού
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63 Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr/ γραφικά από http://www.mycutegraphics.com/

Πάμε μια βόλτα να δούμε τι ετοιμάζει η μάγισσα Στίξη;

Σημάδια σημαδάκια… Τελίτσες, κομματάκια… Σε κείμενο να μπείτε, να μεταμορφωθείτε!

Εσύ , τελεία μου μικρή, θα σταματάς τους πάντες στη στιγμή! .

Κι εσύ γλυκό μου κόμμα, ανάσα θα παίρνεις απ’ το στόμα!

; Περίεργο ερωτηματικό, Περίεργο ερωτηματικό, θα γίνεις ενοχλητικό! Πώς και τι και ποιος και πού θα ρωτάς εσύ παντού! ;

Λαμπρό μου εσύ θαυμαστικό, συναίσθημα παντού θα βάζεις και τα πάντα θα θαυμάζεις!

… «» Εσείς, αποσιωπητικά, θα κρατάτε μυστικά … Εσείς, αποσιωπητικά, θα κρατάτε μυστικά … … «» Και τα εισαγωγικά , τα λόγια θα έχετε αγκαλιά!

_ : Παυλίτσα μου, μην τεμπελιάζεις! Εσύ διάλογο ετοιμάζεις. Δυο τελείες άνω κάτω ,θα εξηγείτε παρακάτω!

Αφού είδαμε και όλα αυτά που έκανε η μάγισσα Στίξη στα σημαδάκια, πάμε να τα εντοπίσουμε μέσα στο παραμύθι μας!

. , «» : ; ! _ …

Η Βάγια κουκουβάγια μας μαθαίνει…

έκπληξη χαρά πόνο θυμό

Κοιτάξτε εδώ τα μαγικά μου! Διαβάστε δυνατά! ; . Πάλι άργησες

Το παιχνίδι της παραστατικής στίξης: Περπατώ τη στίξη Όταν υπάρχει τελεία στο κείμενο, σταματώ χτυπώντας τα δυο μου πόδια και σηκώνοντας τα χέρια μου. Ιδέα από www.adventuresinteaching.net

Όταν υπάρχει θαυμαστικό στο κείμενο, σταματώ, σηκώνω τα χέρια μου και πηδάω πάνω κάτω.

Όταν υπάρχει ερωτηματικό στο κείμενο, σταματώ και ρωτώ με τα χέρια μου.

Όταν υπάρχει κόμμα στο κείμενο, σταματώ και κουνιέμαι ρυθμικά μπρος πίσω.

Θα παίξουμε με ένα απόσπασμα από το βιβλίο: «Αχ, αυτοί οι γονείς» Αχ, αυτοί οι γονείς, Μ.Τσίτας, εκδ.Ψυχογιός