Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ LEGO WEDO KAI SCRATCH”   Εισηγήτριες: Σούκουλη Γεωργία.
Advertisements

Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Ομάδα Φ : Τολίκας Γεώργιος Κεσόγλου Μαρίνα Καλαϊτζίδης Κλεόβουλος
Rethinking Learning in the Digital Age Oμάδα Κ. Ομάδα Κ Δαλαγιώργος Γιώργος Ζαμπούνης Φίλιππος Κράντα Μαριέτα Λαγανάς Χρήστος Νικολοπούλου Ανυσία Νικολοπούλου.
Παρουσίαση Λογισμικών ΟΜΑΔΑ Γιάννης Κώστας Αντιγόνη Βασιλική.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ Βασιλης Κολλιας
Μικρόκοσμος, Μισοψημένος Μικρόκοσμος Μαθησιακή διαδικασία & Νέες Τεχνολογίες Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (Φ.Π.Ψ/ΕΚΠΑ)
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΣΙΑΔΗ.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 08 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Οφθαλμός Εργαστήριο ανατομίας Ηλιού Καλλιόπη. Οφθαλμός Όργανο όρασης Βρίσκεται στον οφθαλμικό κόγχο του κρανίου Αποτελείται από - Βολβό - Οπτικό νεύρο.
6 ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Το Θέατρο του Δρόμου μια Τέχνη με Ιστορία και Διάρκεια στο Χρόνο. Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
LEARNING HOW TO LEARN WITH MICROWORLDS Feedback evaluation and help seeking (Yiannoutsou N. & Mavrikis M.) Παρουσίαση: Βάλια Γρηγορίου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Εργαστήριο 8 : Scratch (Μέρος 8ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Έλεγχος LED μέσω του Slide Bar
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Ανακοίνωση Το ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Μερικές δυνάμεις στη φύση
Κίνηση στο Scratch.
Διδακτική της Πληροφορικής
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Safer Internet Day 2018 eTwinning Project. perigrafi/sid2018-d/
Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ01
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
استاد : دكتر سيد مصطفي صفاري
Ελευθερία Καραγιώργου
Ο προγραμματισμοσ στο γυμνασιο με snap
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αναλυτικό Πρόγραμμα & Εκπαιδευτικός
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Τίτλος Εργασίας Logo Εισαγωγή – Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
Η λογική πίσω από τα περιβάλλοντα LOGO
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch Νικολός Δημήτρης Καρράς Νίκος 1ο Πανελλήνιο εκπαιδευτικό συνέδριο με θέμα: Διδακτικές διαδρομές στο σημερινό σχολείο 15/10/2016 Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών

Η δομή του εργαστηρίου Ιστορία και φιλοσοφία του Scratch Μικρή παρουσίαση του βασικού εργαλείου (Σενάριο 10 ωρών) Εργασία σε ομάδες ή ατομικά Παρουσίαση των εργασιών

Η γλώσσα προγραμματισμού Scratch Αναπτύχθηκε από το M.I.T. Παρέχει περιβάλλον προγραμματισμού βασισμένο σε μπλοκ. Στηρίζεται από μια ενεργή κοινότητα χρηστών Μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά διαδικτυακά: http://scratch.mit.edu

Ιστορία Βασίζεται στη Logo (Seymour Papert, 29 Φεβρουαρίου 1928 – 31 Ιουλίου 2016) https://twitter.com/andresmh/status/760278794485665796

Φιλοσοφία “Ο Freire έλεγε πως ο γραμματισμός σε κάνει μέτοχο στην κοινωνία, το ίδιο ισχύει και για τον ψηφιακό γραμματισμό.” Mitchel Resnick, MIT Lifelong Kindergarten Lab Mέσω του προγραμματισμού ο μαθητής μπορεί: 1. Develop voice (να αναπτύξει φωνή) 2. Develop thinking (να αναπτύξει την σκέψη του) α) Debugging (διορθώνοντας τα λάθη του) β) Work with others (δουλεύοντας με άλλους) 3. Develop identity (να αναπτύξει ταυτότητα)

Οικοσύστημα developers.google.com/blockly/ turtlestitch.org/ www.sniff.org.uk/ turtlestitch.org/ tosh.tjvr.org beetleblocks.com/ www.poppy-project.org drscratch.org www.scratchjr.org/ www.scratchx.org snap.berkeley.edu/ tickleapp.com s4a.cat/ appinventor.mit.edu

Στον φυσικό κόσμο

Στο μέλλον Scratch 3.0 Blocks και κείμενο θα μπορούν να εναλλάσσονται (GP) https://www.youtube.com/watch?v=gikl43V9ohI&t=1m10s

Σενάριο 10 ωρών Ερωτήσεις για τους μαθητές

Σενάριο 10 ωρών Νέες δυνατότητες του Scratch 2.0

Σήμερα Βασικό εργαλείο: Σενάριο 10 ωρών για την εκμάθηση του Scratch Για τους ΠΕ19/20: Αν δεν έχετε εμπειρία με το Scratch μπορείτε να κάνετε το σενάριο (ως μαθητές). Αν έχετε εμπειρία με τη διδασκαλία του Scratch στη Σχολική Τάξη μπορείτε να κάνετε το φύλλο αξιολόγησης του σεναρίου Για τις υπόλοιπες ειδικότητες Αν δεν έχετε εμπειρία με το Scratch μπορείτε να κάνετε το σενάριο 10 διδακτικών ωρών ως μαθητές. Αν έχετε εμπειρία με το Scratch μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσχέδιο σεναρίου για την ένταξη του Scratch στη δική σας διδασκαλία.