ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Music: Nightengale Serenade
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Θα διασχίσεις ένα πρωινό τον κόσμο…
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Πάσχα!.
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Οι ταξιδιώτες του Β2 «….Βγαίνοντας από το σχολείο»
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Διαφορετικότητα  Αναπηρίες  Τύφλωση  Σύνδρομο DOWN  Αυτισμός.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Music: Nightengale Serenade
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΙΓΙΑΛΗΣ ΑΜΟΡΓΟΥ

Υφαίνοντας το μαγικό χαλί

Γράφοντας τα μηνύματα του Χαρταετού Γράφοντας τα μηνύματα του Χαρταετού

Ψάχνοντας τη νέα διαδρομή του χαρταετού στο χάρτη Ψάχνοντας τη νέα διαδρομή του χαρταετού στο χάρτη

Αμοργός -> Γιαλός -> Νάξος -> Αθήνα -> Αλβανία -> Τουρκία -> Πάρος -> Ισπανία -> Δανία -> Αφγανιστάν

Ζωγραφίσαμε το χαρταετό του Μαχντί

Φτιάξαμε ουρανό

Και κολλήσαμε τους χαρταετούς του Μαχντί για να πραγματοποιηθούν τα όνειρά του

Μάθαμε και το τραγούδι του

Τον άνεμο ν’ ακολουθείς Γέλα μαζί του όσο μπορείς Θα είμαι πάντα εδώ Τον άνεμο ν’ ακολουθείς Γέλα μαζί του όσο μπορείς ο άνεμος παίζει μ’ όλα, θα δεις πόσο θα νιώσεις κι εσύ ελαφρύς. Για σένα θα ‘μαι πάντα εδώ πόρτες θα σ’ ανοίγω, μέσα να μπεις Σ΄όσους τόπους κι αν τριγυρνάς Ό,τι κι αν στο δρόμο σου δύσκολο βρεις φίλε μου, φίλε μου, μην ξεχνάς, θα ‘μαι εδώ, να στηριχτείς. Θα σου ανοίγω την αγκαλιά μου στο πρωινό, στο δειλινό θα σου ανοίγω την αγκαλιά μου θα ‘μαι ‘κει, θα ‘μαι κει θα ‘μαι ‘κει, θα ‘μαι ‘κει να σ’ αγαπώ. Τον άνεμο ν’ ακολουθείς γέλα μαζί του όσο μπορείς ο άνεμος παίζει μ’ όλα, θα δεις πόσο θα νιώσεις κι εσύ ελαφρύς. Πόρτες θα σ’ ανοίγω μέσα να μπεις

Ρωτήσαμε τα παιδιά

Ο Μαχντί είναι ένα αγόρι 13 ετών από το Αφγανιστάν Ο Μαχντί είναι ένα αγόρι 13 ετών από το Αφγανιστάν. Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι θέλει να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο με ένα μαγικό χαλί; – για να έχει σπίτι – για να πάει βόλτα – επειδή θέλει να πάει σχολείο – για να είναι μαζί με παιδάκια – για να μάθει να παίζει ποδόσφαιρο και μπάσκετ – για να μάθει να γράφει – για να βρει οικογένεια – για να μάθει να φτιάχνει όμορφες κατασκευές

Το Ρόδο του Ισπαχάν είναι ένα από τα πιο όμορφα και ξακουστά λουλούδια στο κόσμο . Αν είχες αυτό το Ρόδο , σε ποιόν θα το έδινες και τι θα του έλεγες ; – θα το έδινα στη μαμά μου και θα της έλεγα ότι θέλω να είμαι κοντά της – στη μαμά , θα έλεγα ότι την αγαπώ – στη νονά , σ “ αγαπώ – στη νονά , νονά σ “ αγαπώ πάρα πολύ – στη μαμά , ότι την αγαπώ – στη νονά , θα έλεγα νονά μου σε αγαπώ – στη μαμά , μαμά σ ΄αγαπώ πολύ – θα το έδινα στη μαμά μου και θα έλεγα , μαμά είσαι όμορφη – θα το έδινα στις δύο μου νονές , θα έλεγα σ” αγαπώ τόοοοοοοοσο πολύ !

Τελικά ποιοι είναι οι διαφορετικοί λόγοι που ταξιδεύουμε ; Τελικά ποιοι είναι οι διαφορετικοί λόγοι που ταξιδεύουμε ; – Για να γνωρίσουμε άλλους φίλους – Για να ζήσουμε σε μια χώρα με ειρήνη

Εσείς έχετε συναντήσει κάποιον από τη Συρία; Αν θα συναντούσατε κάποιον, ποιο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα τον ρωτούσατε; – πώς σε λένε ; – θέλεις να παίξουμε ; – θέλεις να πάμε βόλτα ; – θέλεις να έρθεις σπίτι μου ; – θέλεις να έρθεις στο σχολείο μου ; – πεινάς ; θέλεις να φάμε μαζί ; – έχεις σπίτι να μείνεις , θέλεις να κοιμηθείς στο σπίτι μου ; – πώς είναι η χώρα σου ;

Ο ψαράς βρήκε τρόπο να ξεγελάσει το τζίνι και έτσι αυτό ξαναμπήκε στο λυχνάρι του. Το παραμύθι λέει: «Η ανάγκη γεννάει ιδέες…». Τι άλλο γεννάει η ανάγκη; Συμπληρώστε τη φράση: Η ανάγκη γεννάει…

– πείνα ( είχαν στο μυαλό τους το Προσφυγάκι , το άγαλμα στο αρχαιολογικό μουσείο που έφεραν στην Ελλάδα πρόσφυγες ) – λύπη – θυμό ( σκέφτηκαν τον Μαχντί που ονειρευόταν να παίζει και να πηγαίνει σχολείο αντί να δουλεύει στα πρόβατα ) – φόβο ( θυμήθηκαν το πώς ένιωσε ο Μαχντί όταν έχασε το κουτί με το μαλλί ) – μοναξιά – κρύο – εγκατάλειψη !!! ( εννοούν τους πρόσφυγες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη πατρίδα τους και όλα τα υπάρχοντά τους !!!)

Τι νομίζετε ότι θέλει να δείξει το υφαντό σας;

– αγάπη – χαρά – παιχνίδι – ειρήνη – ελευθερία – σπίτι – οικογένεια – φαγητό – νερό – μόρφωση – σχολείο – εκπαίδευση

Τι θα απαντούσατε στον μικρό χαρταετό, άμα ρωτούσε και εσάς: «Πώς θα ξέρω ότι έφτασα στο τέλος του ταξιδιού μου;»

– ότι θα το ξέρει όταν θα νιώσει χαρούμενος !

Αν ο χαρταετός συνέχιζε το ταξίδι του, ποιος θα ήταν ο επόμενος προορισμός του; – η Ελβετία – θα ερχόταν εδώ – τι εννοείς ; εδώ στο σχολείο ; – όχι , εννοώ ότι θα ερχόταν εδώ στην Αμοργό

Τι θα έβλεπε αν ερχόταν εδώ στην Αμοργό ; – θάλασσα – βάρκες – πλοία – κατσίκια – γλάρους – πάπιες – ψάρια – ανεμόμυλους – λουλούδια – παιδιά – σχολεία – παιδική χαρά

Τι θα ζωγραφίζατε εσείς πάνω του; – ένα φορτηγό – ένα δέντρο – ένα ρομπότ – μία κούκλα – καρδούλες – μήλο – φράουλες – ένα αεροπλάνο – αμάξι

κλείσαμε τα μάτια και φανταστήκαμε ότι καθόμαστε πάνω στο μαγικό χαλί και ταξιδεύουμε , ένας ένας έλεγε το μέρος που βρισκόταν κι έτσι σιγά σιγά φτιάξαμε μία νέα διαδρομή για το μικρό χαρταετό του Μαχντί  – βρίσκομαι στην Αμοργό – πάω στο Γιαλό – στη Νάξο – πηγαίνω στην Αθήνα – Αλβανία – πάω στη Τουρκία – ταξιδεύω στη Πάρο – βρίσκομαι στην Ισπανία – στη Δανία

Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε για τα παιδιά πρόσφυγες ; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ; – να στείλουμε φαγητό – να παίξουμε μαζί τους – να τους δώσουμε ρούχα που δε χρειαζόμαστε – να φτιάξουμε μια σκάλα και να φέρουμε τα πράγματά τους !!!!!!!

Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης Για την Εκπαίδευση 2017 Actionaid 16,1 εκατομμύρια πρόσφυγες στον κόσμο. 6 εκατομμύρια είναι παιδιά σχολικής ηλικίας. Από αυτά 3,7 εκατομμύρια δεν έχουν πρόσβαση σε σχολείο. Τα παιδιά πρόσφυγες είναι 5 φορές πιο πιθανό να μην πηγαίνουν σχολείο σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδιά.

Η εκστρατεία προωθεί έμπρακτα τον 4ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης: Με τη φετινή εκστρατεία δείχνουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας στα παιδιά πρόσφυγες σε κάθε γωνιά του κόσμου και στέλνουμε μηνύματα αποδοχής και συνεργασίας γιατί η ποιοτική εκπαίδευση είναι δικαίωμα κάθε παιδιού! Η εκστρατεία προωθεί έμπρακτα τον 4ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης: Ποιοτική εκπαίδευση για όλους.

«ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ !» «ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ !» Παραμύθι αληθινό Τραγουδήστε για ν’ ακουστεί Έχει πολύ μακριά φτιαχτεί για έναν μικρό Αφγανό μ’ όνειρο μαγικό χαλί ύφανε όμορφο πολύ Τον χαρταετό όλου του κόσμου

1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΙΓΙΑΛΗΣ ΑΜΟΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ‘ΕΤΟΣ 2016 - 2017