Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΕΡΙΑ Νόμοι.
Advertisements

Καταστάσεις των υλικών
Ο ΚΑΙΡΟΣ.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
Το νερό εξατμίζεται Νικολέττα Τσαγγαρίδου
ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟΥ
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
Το εργαστηριακό θέμα στην τραπεζα- ΠΑΝΕΚΦΕ- Α.ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ 1 ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΘ. ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ – ΕΚΦΕ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ.
Φύλλο εργασίας 4 Μετρήσεις θερμοκρασίας- η βαθμονόμηση
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Β΄ Λυκείου Επίδραση θερμοκρασίας και συγκέντρωσης.
2.6.2 Φυσικές σταθερές των χημικών ουσιών. Τρόποι με τους οποίους μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ένα δείγμα υλικού αποτελείται από μία μόνο ουσία ή είναι.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
6.1 ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
2.6.1 Ηλεκτρολυτική διάσπαση του νερού
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
Μεταφορά θερμότητας με ακτινοβολία.  Θερμότητα (Q) - Θερμοκρασία (θ) - Ακτινοβολία - Χρόνος (t)  Ο Στόχοι: Να δείχνεις πειραματικά ότι:  Το ποσό της.
Φυσικές Επιστήμες Θερμότητα. Άσκηση 1 Φόντο η κουζίνα ενός σπιτιού. Πάνω στον πάγκο υπάρχουν υλικά : νερό, γάλα, χυμός, λάδι. Μιλά ένα αγόρι. Γεια σας.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γ.Ζ.Καπελώνης ΕΚΦΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ Το «σενάριο» Αφού ολοκληρώσουμε τη διδασκαλία στο κεφάλαιο 3 οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν την εργαστηριακή άσκηση «Προσδιορισμός.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης.  Σωλήνας με νερό και φυσαλίδα  Μετροταινία  Χρονόμετρο  Στήριγμα για πλάγια θέση του σωλήνα ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Θερμοκρασία- Σχετική & Απόλυτη Θερμ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ψηφιακός Έλεγχος διάλεξη Παρατηρητές Ψηφιακός Έλεγχος.
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Γιάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός Συνεργάτης του Ε.Κ.Φ.Ε Καρδίτσας.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
11/12/20171 ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
00
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΝΟΜΩΝ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
1 ΧΗΜΕΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΡΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης

Φ. Ε. 4: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Μέτρηση Θερμοκρασίας Τι ονομάζεται θερμοκρασία; Τι είναι τα θερμόμετρα και γιατί τα χρησιμοποιούμε; Στο σκίτσο παριστάνονται 3 θερμόμετρα που μετρούν τη θερμοκρασία σε βαθμούς Κελσίου. Να γράψετε σε κάθε περίπτωση την τιμή της θερμοκρασίας. (1) (2) (3)

Στο παρακάτω σχήμα φαίνονται 2 θερμόμετρα Στο παρακάτω σχήμα φαίνονται 2 θερμόμετρα. Το ένα δείχνει 64 οC και το άλλο -10 οC. Να χρωματίσεις με ότι χρώμα θέλεις το οινόπνευμα μέσα στο σωλήνα του καθενός θερμομέτρου. 64 -10

Θερμοκρασίες Εκτίμηση Εκτίμηση θερμοκρασιών Εκτίμησε κατά προσέγγιση, χωρίς μέτρηση, τις τιμές των παρακάτω θερμοκρασιών (σε βαθμούς Κελσίου) και να τις γράψεις στη δεύτερη στήλη του πίνακα. Θερμοκρασίες Εκτίμηση Του νερού της βρύσης Του περιβάλλοντος έξω από το σχολείο Της τάξης ή του δωματίου σου Του ψυγείου Της κατάψυξης

Θερμοκρασία τήξης πάγου Θερμοκρασία μιας πολύ ζεστής ημέρας Από τις θερμοκρασίες που αναφέρονται στην τελευταία γραμμή του πίνακα να διαλέξετε ποια ταιριάζει πιο πολύ στις περιπτώσεις που αναφέρονται στην αριστερή στήλη του πίνακα Θερμοκρασία ανθρώπου Θερμοκρασία τήξης πάγου Θερμοκρασία μιας πολύ ζεστής ημέρας Θερμοκρασία φούρνου μιας κουζίνας Θερμοκρασία στον Όλυμπο μια χειμωνιάτικη νύχτα Θερμοκρασία που λειώνει ο σίδηρος Θερμοκρασία βρασμού του νερού -10 ο C, 40 ο C, 250 ο C, 0 ο C, 1530 ο C, 100 ο C, -50 ο C, 60 ο C, 50 ο C

Άντληση πληροφοριών από διάγραμμα Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται πώς μεταβάλλεται η θερμοκρασία 80 γραμμαρίων νερού που έχει τοποθετηθεί πάνω σε μια εστία θέρμανσης. Με τη βοήθεια του διαγράμματος να απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Πόση ήταν η θερμοκρασία του νερού κατά τη στιγμή της έναρξης των μετρήσεων; Ποια ήταν η θερμοκρασία του νερού τη χρονική στιγμή 80 s; Ποια χρονική στιγμή η θερμοκρασία του νερού έφθασε τους 60 βαθμούς Κελσίου;

Το πείραμα επαναλήφθηκε με τη διαφορά ότι χρησιμοποιήθηκε διαφορετική εστία θέρμανσης και προέκυψε το παρακάτω διάγραμμα. Ποια από τις 2 εστίες ήταν ισχυρότερη;

Βαθμονόμηση θερμομέτρου Να βαθμονομήσεις το θερμόμετρο. Σημείωσε 0 οC εκεί που σταθεροποιείται η στάθμη του οινοπνεύματος όταν βάλεις το θερμόμετρο σε ποτήρι με πάγο που λιώνει. Σημείωσε 100 οC εκεί που σταθεροποιείται η στάθμη του οινοπνεύματος όταν βάλεις το θερμόμετρο σε ποτήρι με νερό που βράζει. Με τη βοήθεια ενός υποδεκάμετρου βαθμονόμησε το θερμόμετρο ανά 10 οC και στη συνέχεια γράψε ποια θερμοκρασία δείχνει το θερμόμετρο στην εικόνα.

Πόλεις ΔΕΚ. ΑΥΓ. Αθήνα 7 36 Θεσσαλονίκη 3 30 Καλαμάτα 9 34 Νευροκόπι Επίλυση προβλημάτων Από το δίκτυο της ΕΜΥ καταγράφηκαν στις 18 Δεκεμβρίου και στις 7 Αυγούστου 1995 οι παρακάτω μέγιστες θερμοκρασίες σε βαθμούς Κελσίου. Να υπολογίσεις τη διαφορά μεταξύ θερινής και χειμερινής μέγιστης θερμοκρασίας για κάθε πόλη. Πόλεις ΔΕΚ. ΑΥΓ. Αθήνα 7 36 Θεσσαλονίκη 3 30 Καλαμάτα 9 34 Νευροκόπι 26 Ηράκλειο 10 Κομοτηνή 2 29 Ρόδος 31 Φλώρινα 1 28 Αγρίνιο 8 Αλμυρός 4 Ιωάννινα Λαμία 35 Μια χειμωνιάτικη μέρα η μέση θερμοκρασία στη Θεσσαλονίκη μετρήθηκε στους 5 οC την ημέρα και στους 0 οC τη νύχτα. Για την ίδια ημέρα, οι θερμοκρασίες που μετρήθηκαν στην Πάτρα ήταν 13 οC και 3 οC αντίστοιχα. Σε ποια από τις δύο πόλεις η διαφορά θερμοκρασίας, μεταξύ μέρας και νύχτας, ήταν μεγαλύτερη;

Εργασία Με ένα θερμόμετρο προσπάθησε να μετράς τη θερμοκρασία περιβάλλοντος κάθε μία ώρα, από το πρωί έως αργά το βράδυ (το ηλιακό φως δεν πρέπει να πέφτει στο θερμόμετρο). Γράψε στον πίνακα όσες μετρήσεις έχεις κάνει. Κάνε το διάγραμμα θερμοκρασίας χρόνου. Τι συμπέρασμα βγάζεις για την ώρα εμφάνισης των μέγιστων και των ελάχιστων θερμοκρασιών κατά την διάρκεια του 24-ωρου;