2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Leonardo Pisano ή Fibonacci (1180 – 1250 μ.Χ.)
<<Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ>>
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Ο αγαπημένος αριθμός του σύμπαντος
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Ερευνητική εργασία «Μαγικοί αριθμοί»
Αριθμοί Catalan και Stirling
ΠΑΡΑΞΕΝΟ! Παρακάτω θα δείτε ένα Μαθηματικό λογισμό Που θα σας παραξενέψει….
Πώς είναι ένα τάνγκραμ;
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Συμπλήρωσε τις σχέσεις ώστε να ισχύει η ισότητα: x ….. + ….. =
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Γιάννης Σταματίου Ακολουθίες και Σειρές
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
Άσκηση 5 Το τρίγωνο με πλευρές 3,4,5 είναι ορθογώνιο. Αν πολλαπλασιάσουμε τα μήκη των πλευρών του με έναν οποιοδήποτε φυσικό αριθμό λ ( ), το τρίγωνο που.
Ομάδα Γ. Επεξεργασία πειραματικών δεδομένων
Ακολουθία Fibonacci 5η συνάντηση 6/11/2013.
Πεντάλφα Αρμονικό τρίγωνο Αρμονική γωνία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
ΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Τα πολύγωνα που έχουν πλευρές και τις γωνίες τους ίσες λέγονται πολύγωνα κανονικά.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ PERIOD04 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΠΑΛΣΗΣ ΠΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ Αλέξιος Λιάκος, M.Sc.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Οι εντολές επανάληψης Σε πολλά προβλήματα απαιτείται η επανάληψη ενός συνόλου ενεργειών προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά.
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
Μαθηματικά και καθημερινότητα
Εισαγωγή στην Κρυπτογραφία Εργαστηριακό σεμινάριο Άνοιξη 2007.
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παραδείγματα BP.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟ 2 Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗΆ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΆΛΓΕΒΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΡΙΖΕΣ.
Το τρίγωνο του Πασκάλ Παρατηρήστε πως αναπτύσσετε το μοτίβο. Συμπληρώστε τις κενές γραμμές.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Αρχιτεκτονικη & Γεωμετρια του Παρθενωνα
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 4: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (1ο μέρος) και υλοποίηση με πύλες NAND -
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ο μαγικός αριθμός π.
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Ζώα και μαθηματικά.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ « ΤΟ ‘’ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ PASCAL‘’ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ»
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI Μαθήτρια: Δήμητρα Δεληβοριά Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
Δομημένος Προγραμματισμός
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Δημιουργικές εργασίες στα Μαθηματικά ΓΕ.Λ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
Μορφοποίηση Περιεχομένου και εμφάνισης κελιών, γραμμών, στηλών
Το Φ στο ανθρώπινο κεφάλι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας Όμιλος Μαθηματικών 2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας Μαγικά τετράγωνα Το άθροισμα των αριθμών στα κουτάκια σε όλες τις γραμμές και τις διαγωνίους είναι ο ίδιος αριθμός. 6+1+8=15, 5+6+4=15, 8+5+2=15 ... 7-5=5-3 6-5=5-4 9-5=5-1 8-5=5-2 Μοτίβο Παρατηρήσαμε ότι οι αριθμοί στα τετράγωνα του ίδιου χρώματος έχουν σταθερή διαφορά ίση με τον αριθμό στο κεντρικό τετράγωνο (δηλαδή κ). Πειραματιστήκαμε και πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει μαγικό τετράγωνο χωρίς μοτίβα. Αριθμοί Fibonacci Ξεκινώντας από το (γνωστό) πρόβλημα με τα κουνέλια, μελετήσαμε τις ιδιότητες της ακολουθίας αριθμών Fibonacci. Συνδυασμοί – Επιλέγοντας αριθμούς Από 5 ψηφία 1, 2, 3, 4, 5 με πόσους τρόπους μπορούμε να επιλέξουμε τα 3; με πόσους τρόπους μπορώ να βάλω στη σειρά 3 ψηφία (χωρίς κάποιο να επαναλαμβάνεται); πόσους τριψήφιους αριθμούς μπορούμε να φτιάξουμε; Συνδυασμοί – Η κλήρωση Πόσα είναι τα δυνατά αποτελέσματα μιας κληρωσης δώρων; Μπορούμε να τα βρούμε αν γνωρίζουμε μόνο πόσοι συμμετέχουν στην κλήρωση και πόσα είναι τα δώρα; Με υπολογισμούς βρήκαμε τους πιθανούς νικητές μιας τέτοιας κλήρωσης. Παρατηρήσαμε ότι εμφανίζεται το τρίγωνο του Pascal. 2013-2014 Όμιλος μαθηματικών:Επίλυση προβλημάτων