Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Οικονομική Ανθρωπολογία
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ενότητα 4 (part B) : Ιατρική ηθική
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 2: Βιοτικές κρίσεις και ηθικά επιχειρήματα (part B) Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 12: Δικαστής και διαδικασίας δίκης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 12: Το διάγραμμα ροής και η λειτουργία του
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part A): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 4 (part A) : Ιατρική ηθική
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part B): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 6 (part A): Όταν τα άτομα δεν είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις για τον εαυτό τους Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα (1900-1960) Ενότητα 8 Luigi Pirandello (1867-1936) Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών

Τα βασικά στοιχεία ενός καινοτόμου θεατρικού ιδιώματος Στόχοι της ενότητας Γνωριμία με τον Luigi Pirandello, τις αισθητικές του αναζητήσεις και την ενασχόλησή του με το θέατρο Τα βασικά στοιχεία ενός καινοτόμου θεατρικού ιδιώματος

Περιεχόμενα της ενότητας Οι αισθητικές αναζητήσεις και οι αντιλήψεις του Pirandello για το θέατρο Η διαμόρφωση ενός καινοτόμου θεατρικού ιδιώματος Θεατρικό έργο που εξετάζεται

Οι αισθητικές αναζητήσεις και οι αντιλήψεις του Pirandello για το θέατρο Η σταδιακή μεταστροφή του και η απόφασή του να ασχοληθεί σχεδόν αποκλειστικά με το θέατρο συμπίπτει χρονικά με την επιτυχία που γνωρίζουν τα «σικελικά» δράματα που γράφει και με την ανάπτυξη του κινήματος του teatro grottesco.

Οι αισθητικές αναζητήσεις και οι αντιλήψεις του Pirandello για το θέατρο Η εμπειρία του στο Teatro d’Arte, που διευθύνει ο ίδιος, θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην τελική αναθεώρηση των προηγούμενων απόψεών του για το θέατρο. Εικόνα 1: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/81/Luigi_Pirandello_1934b.jpg/220px-Luigi_Pirandello_1934b.jpg

Η διαμόρφωση ενός καινοτόμου θεατρικού ιδιώματος Το δραματικό πρόσωπο ως κεντρικός άξονας της θεατρικής του γραφής. Το πρόσωπο ως δημιουργός των δραματικών καταστάσεων, η μεταβαλλόμενη και αντιφατική ταυτότητά του, η υιοθέτηση και η σύγκρουση των ρόλων που υπαγορεύει το δίκτυο των οικογενειακών και κοινωνικών σχέσεων. Η σχέση ψευδαίσθησης και πραγματικότητας. Η διάσταση μεταξύ του φαίνεσθαι και του είναι.

Η διαμόρφωση ενός καινοτόμου θεατρικού ιδιώματος Η μεταθεατρική λειτουργία στα έργα του Pirandello. Η σχέση του δραματικού προσώπου και του ηθοποιού, της «αληθινής» εμπειρίας και της προσποίησης, η «διπλή» χρήση της μάσκας και του ρόλου, η αποδόμηση του δραματικού μύθου (η χιουμοριστική αντιμετώπιση παραδοσιακών υποθέσεων)

Θεατρικό έργο που εξετάζεται: Απόψε αυτοσχεδιάζουμε (1929)

Τέλος Ενότητας

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (1/2) Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Εικόνες/Σχήματα/Διαγράμματα/Φωτογραφίες Εικόνα 1: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/81/Luigi_Pirandello_1934b.jpg/220px-Luigi_Pirandello_1934b.jpg