ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΥΝΟΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ; Ιστορία ΣΤ΄ δημοτικού.
Advertisements

EURORDIS «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» Ιουνίου 2008 Βαρκελώνη Ενα πρόγραμμα ενδυνάμωσης των εκπροσώπων ομάδων ασθενών με σπάνιες παθήσεις Θέμα:
Ανάλυση Διακύμανσης Analysis of Variance ( ANOVA )
Θεωρία Γραφημάτων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
1 Τα Προβλήματα TSP & RSA Σε αυτές τις διαφάνειες παρουσιάζουμε μια σύντομη ανάλυση  του προβλήματος του Περιοδεύοντα Πωλητή (Traveling.
1 Τα Προβλήματα TSP & RSA Σε αυτές τις διαφάνειες παρουσιάζουμε μια σύντομη παρουσίαση και ανάλυση για  το πρόβλημα του Περιοδεύοντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανάπτυξη Υπηρεσιών Πληροφόρησης με την Χρήση ZOPE Νίκος Κορφιάτης
Μέθοδοι Μετάδοσης Πληροφορίας με Εξοικονόμηση Ενέργειας σε Ασύρματα μη Δομημένα Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ Ιωάννης Γ. Παπαδημητρίου Επιβλέπων:
Θεωρία Γραφημάτων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Γράφοι: Προβλήματα και Αλγόριθμοι
Σχεδιαση Αλγοριθμων - Τμημα Πληροφορικης ΑΠΘ - Κεφαλαιο 9ο1 Άπληστοι αλγόριθμοι βελτιστοποίησης Προβλήματα βελτιστοποίησης λύνονται με μια σειρά επιλογών.
ΔΙΚΤΥΑ - Networks Η τρέχουσα πραγματικότητα. ΓΕΝΙΚΑ Δίκτυα στα οποία ζούμε (social life) Δίκτυα πληροφοριών (web – news) Δίκτυα οικονομικά – τεχνολογικά.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
1 Βάσεις Δεδομένων ΙII Επιμέλεια: ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ Διαχείριση συναλλαγών Transaction Management T Manavis.
Συσταδοποίηση Δεδομένων
1 Multimedia Database Systems Indexing Part B Metric-based Indexing Techniques Department of Informatics Aristotle University of Thessaloniki Fall 2008.
Ελάχιστο Συνδετικό Δέντρο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ M.Sc in HRM Καλοκαίρι 2010 Υπέυθυνος Έρευνας: Γκούρας Αθανάσιος.
Ασυμπτωτικός Συμβολισμός
Σύλλογος Αποφοίτων Μεταπτυχιακού Προγράμματος Δ.Α.Δ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Δομές ΔεδομένωνΤμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ1 Δομές Δεδομένων - DFS σε κατευθυνόμενο γράφο - Ελάχιστα Μονοπάτια - Τοπολογική Ταξινόμηση - Eλάχιστα Ζευγνύοντα.
Data Engineering Lab Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Κεφάλαιο 3: Δένδρα 1.
Άπληστοι Αλγόριθμοι. Ο Γιωρίκας, ο Κωστίκας και ο Πανίκας Σελ. 220 Kleinberg-Tardos 2.
ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Minimum Spanning Trees1 “Ελάχιστα” συνδετικά δέντρα JFK BOS MIA ORD LAX DFW SFO BWI PVD
Template ID: bloodcells Size: 36x48 Μοντελοποίηση της σχετικής κίνησης ενός ερυθρού αιμοσφαιρίου και του πλάσματος του αίματος. Εφαρμογές. Πρωτοπαπάς Ελευθέριος,
Ασύρματα δίκτυα τύπου ad hoc
Ανάλυση συστάδων: βασικές έννοιες και αλγόριθμοι
Θεωρία Γραφημάτων Ενότητα 9 Μετασχηματισμοί Υπολογιστικών Προβλημάτων
Ανάλυση Διακύμανσης κατά ένα παράγοντα
Εισαγωγή στη Βιοπληροφορική
Βασική Στατιστική Επεξεργασία. Ερμηνεία Δεδομένων - 2.
Περιορισμοί Αλγοριθμικής Ισχύος – Κατηγοριοποίηση πολυπλοκοτήτων
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Κεφάλαιο 9ο
Extrastriate Cortex Criteria For a Visual Area
Νεανική Παραβατικότητα
Scientix, η κοινότητα για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Ευρώπη 1.
Θεωρία & Αλγόριθμοι Γράφων Δένδρα
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος
Σχολικός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καραβόλτσου Α
Ασύρματα δίκτυα τύπου ad hoc
Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός (Mobile & Pervasive Computing)
Deplasman i Uzgon M G B K D = U = V * ρ
FARMAKOLOŠKE I NEFARMAKOLOŠKE SPECIFIČNOSTI PEDIJATRIJSKE PALIJATIVNE ANALGEZIJE
Convertoare eşantionarea digitizarea semnalului
Vježbe 1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ Της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 2ο ΒΗΜΑ  Εντοπίζουμε τις άγνωστες λέξεις και τις διαρθρωτικές λέξεις.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 3ο ΒΗΜΑ  Βρίσκουμε τις λέξεις- κλειδιά σε κάθε παράγραφο και γράφουμε πλαγιοτίτλους.

Ποιες είναι οι μορφές του πλαγιοτίτλου; ΕΡΩΤΗΣΗ: π.χ. Ποια είναι τα αίτια της ανεργίας; ΟΝΟΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: π.χ. Τα αίτια της ανεργίας ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΟΓΟΥ Ή ΠΡΟΤΑΣΗ: π.χ. Τα αίτια της ανεργίας είναι πολλά.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 4ο ΒΗΜΑ  Γράφουμε την περίληψη.

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΔΕ γράφουμε δικές μας ιδέες. Ακολουθούμε τη σειρά του συγγραφέα. Γράφουμε σε γ΄ πρόσωπο. ΔΕΝ αντιγράφουμε το αρχικό κείμενο. Χρησιμοποιούμε τις σωστές διαρθρωτικές λέξεις.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΥΚΝΩΣΗΣ  Αντικατάσταση πολλών στοιχείων με το όνομα της κατηγορίας στην οποία ανήκουν. Π.χ. τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδα= ΜΜΕ Αντικατάσταση λέξεων με συνώνυμες Π.χ. προκαλώ= επιφέρω Σβήνουμε τους ονοματικούς προσδιορισμούς Π.χ. όμορφο συναίσθημα= συναίσθημα Αποφυγή ερωτήσεων

ΔΟΜΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ Θ.Π. Ο συγγραφέας αναφέρεται….(Κεντρική Ιδέα όλου του κειμένου). Αρχικά, ….. Επίσης, …… Επομένως, …. Κλείνοντας, τονίζει ότι…

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Θεματική Περίοδος Οι λόγοι που μας σπρώχνουν στη γλωσσομάθεια είναι πολλοί. Πρώτα πρακτικοί: χρειαζόμαστε την ξένη γλώσσα για τη ζωή, για να συνεννοούμαστε με τους αλλόγλωσσους, άμα ταξιδεύομε στην πατρίδα τους, ή και στον τόπο μας, ιδίως όμως για το επάγγελμα που ενδεχομένως θα διαλέξουμε (λ.χ. έμπορος, υπάλληλος, δακτυλογράφος, διπλωμάτης κτλ.). Μας χρειάζεται έπειτα η ξένη γλώσσα, αν ετοιμαζόμαστε για στάδιο επιστημονικό, αφού με αυτή, και μάλιστα με αυτές, θα καταρτιστούμε αρτιότερα και θα μπορούμε να καταφύγομε στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία. Τέλος με την ξένη γλώσσα ερχόμαστε σ' επικοινωνία, επιπόλαιη ή βαθύτερη, με τις ξενόγλωσσες λογοτεχνίες και με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. για να συνεννοούμαστε με τους αλλόγλωσσους, στάδιο επιστημονικό, επικοινωνία με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Θεματική Περίοδος Οι λόγοι που μας σπρώχνουν στη γλωσσομάθεια είναι πολλοί. Πρώτα πρακτικοί. για να συνεννοούμαστε με τους αλλόγλωσσους, στάδιο επιστημονικό, επικοινωνία με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Η ανάγκη για επικοινωνία και επαφή με τους ξένους και τον πολιτισμό τους.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Θεματική Περίοδος Οι λόγοι που μας σπρώχνουν στη γλωσσομάθεια είναι πολλοί. Πρώτα πρακτικοί. για να συνεννοούμαστε με τους αλλόγλωσσους, στάδιο επιστημονικό, επικοινωνία με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Η ανάγκη για επικοινωνία και επαφή με τους ξένους και τον πολιτισμό τους και για επιστημονική κατάρτιση.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Θεματική Περίοδος Οι λόγοι που μας σπρώχνουν στη γλωσσομάθεια είναι πολλοί. Πρώτα πρακτικοί. για να συνεννοούμαστε με τους αλλόγλωσσους, στάδιο επιστημονικό, επικοινωνία με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Η ανάγκη για επικοινωνία και επαφή με τους ξένους και τον πολιτισμό τους και για επιστημονική κατάρτιση καθιστά απαραίτητη τη γλωσσομάθεια.