Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Καμπυλότητα Φακού P c
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Τηλεοπτικά Ρεπορτάζ Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Ρεπορτάζ Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Εργαστηριακή Άσκηση: Ανατομία κανονικού Αχινού
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Εισαγωγή στο Κουκλοθέατρο
Ιχθυολογία Ενότητα 4η. Eργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διδακτική της Πληροφορικής
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part A): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 1: Εργασία 2 Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό

Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δέσποινα Πόταρη

1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.

2) Ένα ορθογώνιο, πλάτους 8 και ίδιου μήκους με την πλευρά ενός τετραγώνου, έχει τετραπλάσιο εμβαδόν από του τετραγώνου.

3) Σε ορθογώνιο το μήκος και το πλάτος μαζί κάνουν 14, και η επιφάνειά του είναι 49.

4) Ορθογώνιο έχει εμβαδόν 2 cm2 και το πλάτος του υπολείπεται κατά 3 cm του μήκους του.

5) Πρόσθεσα στο τετράγωνό μου 6 φορές την πλευρά του και βρήκα 1.

6) Πρόσθεσα την πλευρά και την επιφάνεια του τετραγώνου μου και βρήκα 0,75

7) Από την επιφάνεια του τετραγώνου μου αφαίρεσα την πλευρά του και βρήκα 870

Βαβυλωνιακά μαθηματικά

MS 3048 TABLE WITH DATA FOR SOLVING CUBIC EQUATIONS, IN THE SUMERIAN SEXAGESIMAL SYSTEM

MS 5112 1. METRIC ALGEBRA, A TWO WAYS EXTENDED SQUARE, GEOMETRIC SOLUTION PROCEDURE TO COMPLETE THE SSQUARE 2. QUADRATIC-LINEAR AND QUADRATIC-RECTANGULAR SYSTEMS OF EQUATIONS FOR 2 UNKNOWNS 3. THREE CONCENTRIC SQUARES WITH THEIR SIDES IN AN ARITHMETICAL PROGRESSION 4. QUADRATIC LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS FOR 2 SQUARES 5. ARITHMETICAL PROGRESSION OF SQUARE SIDES OF 6 CONCENTRIC SQUARES 6. QUADRATIC EQUATION WITH INCORRECT DATA 7. RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS WITH ADDING/SUBRACTING A CORNER 8. RECTANGLE WHERE THE AREA IS EQUAL TO THE LENGTH PLUS THE FRONT SOLVED BY METRIC ALGEBRA 9. CHANGING THE FORM OF A RECTANGLE WHILE KEEPING THE AREA, A RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS FOR 2 UNKNOWNS 10. A SYSTEM OF LINEAR EQUATIONS FOR THE LENGTH AND FRONT OF A RECTANGLE 11. BASIC RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS 12. A RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS REDUCED TO A QUADRATIC EQUATION BY SCALING 13. RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS

MS 3049 PROPERTIES OF CHORDS OF CIRCLES, HERE CALLED BOW STRINGS, AND DIAMETERS IN CIRCLES; PROBLEM OF A GATE IN THE CITY WALL, WITH A SOLUTION IN INTEGERS TO THE THREE-DIMENSIONAL DIAGONAL EQUATION

6 x x2 6.x x x x 6 x

6 x 3 3 x x2 x 3.x 3.x

Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x 3 x x2 3.x x Τι του λείπει; x+3 3.x 32 3 x

β x x2 β.x x x x β x

β x β/2 β/2 x x2 x (β/2).x (β/2).x

x+β/2

Η εξίσωση Ποια η διαφορά της μορφής της από τη μορφή της προηγούμενης εξίσωσης; Η προηγούμενη διαδικασία επίλυσης θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην εξίσωση αυτή; Πώς θα μπορούσε να αναχθεί σε παρόμοια με την προηγούμενη εξίσωση μορφή; Τι προτείνετε;

Η εξίσωση

x x2 x x x x

x x x2 x

Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x Είναι πλήρες το σχήμα; x x2 x Τι του λείπει; Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x

Η εξίσωση Το πρώτο μέλος της εξίσωσης μπορεί να επιλυθεί με κάποια από τις προηγούμενες μεθόδους επίλυσης ; μπορεί να παραγοντοποιηθεί ; είναι ανάπτυγμα τετραγώνου διωνύμου; αν όχι, μήπως θα μπορούσε να γίνει; Αν δεν μπορεί να επιλυθεί με καμιά από τις προηγούμενες μεθόδους, μήπως η γεωμετρική ερμηνεία θα μπορούσε να σας βοηθήσει ώστε να επιλυθεί; Θυμηθείτε την αρχική διατύπωση του προβλήματος

Παράρτημα (1/2) x+6 x x x+6

x+β x x x+β

Παράρτημα (2/2) x2 x x

Τέλος Ενότητας

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών, Δέσποινα Πόταρη 2014. Δέσποινα Πόταρη. «Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Κρίσιμα συμβάντα στη διδασκαλία των μαθηματικών». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://opencourses.uoa.gr/courses/MATH239/.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.