Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Advertisements

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1γ: Χλοοτάπητας: Εγκατάσταση Έτοιμου Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1β: Χλοοτάπητας: Σπορά Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 1: Βασικές έννοιες και όροι
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 5: Μικροάρδευση ΥΣΑ
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 3: Μικροάρδευση – Ορισμός και τύποι
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εορτολογία Ενότητα 3: Η Εορτή των Χριστουγέννων και Θεοφανείων
Εορτολογία Ενότητα 8: Οι Εορτές των Αγίων Γεώργιος Φίλιας
Ενότητα 9: Ο Χειμώνας Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Εορτολογία Ενότητα 4: Οι Εορτές της Αναλήψεως και της Πεντηκοστής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1α: Χλοοτάπητας:
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 11: Επιφανειακές μέθοδοι άρδευσης
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο Ε2: Έδαφος και Νερό Το έδαφος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 8: Καταιονισμός: Υδραυλικά εκτοξευτών
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 9: Καταιονισμός : Διατάξεις δικτύου
Διδακτική των εικαστικών τεχνών Ενότητα 2
Ενότητα 5: Συναισθήματα θετικά και δυσάρεστα
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 8: Το Σύνταγμα του 1975: τα μέρη του και το περιεχόμενό του Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 3: Το παράδειγμα της Τρέισι Λάτιμερ (συνέχεια) Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART B): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 8 (PART A): Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Επιχειρείν Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ειδική Κοσμητολογία (Θ)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 10: Καταιονισμός : Ομοιομορφία κατανομής του νερού Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων Γεωπόνων Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σκοποί ενότητας Ο αναγνώστης να μπορεί να: Κατανοήσει την καταλληλόλητα καταιονισμού Κατανοήσει την απαραίτητα ομοιομορφία κατανομής νερού

Περιεχόμενα ενότητας Εκλογή εκτοξευτών Προτερήματα καλού εκτοξευτή Παροχή εκτοξευτή Ακτίνα εκτόξευσης Βροχομετρική καμπύλη Ένταση βροχής Μέγεθος σταγονιδίων Βιβλιογραφία

Ομοιομορφία κατανομής του νερού 1 Κακή ομοιομορφία Καλή ομοιομορφία

Ομοιομορφία κατανομής του νερού 2 Ένας εκτοξευτής πρέπει να εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή του νερού. Η ομοιόμορφη κατανομή όμως, μπορεί να οδηγήσει σε πενιχρά αποτελέσματα, εφόσον δεν συνοδεύεται από ομοιογένεια στο έδαφος. Κατά την επιλογή ενός εκτοξευτή, σκοπός είναι να βρεθεί ο συνδυασμός απόστασης των εκτοξευτών, πίεσης λειτουργίας και μεγέθους ακροφυσίου που θα παρέχει την βέλτιστη ένταση βροχής με τον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό ομοιομορφίας της κατανομής. Ο βαθμός της ομοιομορφίας ενός συστήματος εξαρτάται κυρίως από την μορφή της κατανομής και την απόσταση (ισαποχή) των εκτοξευτών επί των πλευρικών και την απόσταση των πλευρικών

Ανεπαρκής άρδευση – Κακή ομοιομορφία

Κακή αποδοτικότητα– Καλή ομοιομορφία

Κακή αποδοτικότητα – Καλή ομοιομορφία Επαρκής άρδευση

Καλή αποδοτικότητα – Καλή ομοιομορφία Επαρκής άρδευση

Συντελεστής ομοιομορφίας Ο J.E. Christiansen (1942) ανέπτυξε την ακόλουθη σχέση για τον υπολογισμό του συντελεστή της ομοιομορφίας εφαρμογής του νερού (CU): Όπου CU = ο συντελεστής ομοιομορφιας της κατανομής(%) Hμ = ο αριθμητικός μέσος των αναγνώσεων (mm ή mL) Hi = ο ανάγνωση σε κάθε συλλέκτη (mm ή mL) n = o αριθμός των αναγνώσεων

Ανομοιομορφία Αντιμετώπιση της ανομοιομορφίας: Με επικάλυψη των ζωνών επιρροής των εκτοξευτήρων Με διάσπαση της υδάτινης δέσμης

Κατανομή νερού από εκτοξευτή

Κατανομή νερού από γειτνιάζοντες εκτοξευτές

Κατανομή νερού

Αθροιστική βροχόπτωση

Αποστάσεις μεταξύ εκτοξευτών και γραμμών άρδευσης

Επίδραση του ανέμου 1

Απόσταση μεταξύ εκτοξευτήρων Τετραγωνική ή ορθογωνική Επίδραση του ανέμου 2 Αν D = διάμετρος διαβροχής  Διάταξη Ταχύτητα ανέμου Απόσταση μεταξύ εκτοξευτήρων Τετραγωνική ή ορθογωνική Χωρίς άνεμο V=2 m/s V=3,5 m/s V>3,5 m/s 0,65 D 0,60 D 0,50 D 0,30 D Τριγωνική 0,75 D 0,70 D 0,35 D

Βιβλιογραφία James, L.G., 1988. Principles of Farm Irrigation System Design. New York : Wiley. Kay, M., 1988. Sprinkler Irrigation : equipment and practice. Batsford : London. Keller, J. and R.D. Bliesner, 1990. Sprinkle and Trickle Irrigation. New York : Van Nostrand Reinhold. Κωνσταντινίδης, Κ. Α. 1975. Η μέθοδος αρδεύσεως δια καταιονίσεως. Αφοι Σάκκουλα: Θεσσαλονίκη. Λουιζάκης, Α. Δ. 1992. Παράμετροι σχεδιασμού εφαρμογής αρδεύσεων με τεχνητή βροχή. Γεωργική Έρευνα 16:49-52. Pair, C. H., W. H. Hing, K. R. Frost, R. E. Sneed, and T. J. Schilty (Eds.) 1983. Irrigation, (formerly Sprinkler Irrigation), 5th ed. Arlington, Virginia : The Irrigation Association. Von Bernuth, R. D. and I. Seginer. 1990. Wind considerations in sprinkler system design. In Visions of the Future, Proceedings of the 3rd National irrigation Symposium, October 28- November 1, Phoenix, Arizona, pp.334-339 : American Society of Agricultural Engineers.

Επεξεργασία: Μέγας Χρήστος Τέλος ενότητας Επεξεργασία: Μέγας Χρήστος

Σημειώματα

Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.00. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: Έκδοση Χ1.Υ1Ζ1 διαθέσιμη εδώ. (Συνδέστε στο «εδώ» τον υπερσύνδεσμο). Έκδοση Χ2.Υ2Ζ2 διαθέσιμη εδώ. (Συνδέστε στο «εδώ» τον υπερσύνδεσμο). Έκδοση Χ3.Υ3Ζ3 διαθέσιμη εδώ. (Συνδέστε στο «εδώ» τον υπερσύνδεσμο).

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας, Παναγιώτης Βύρλας 2015. Παναγιώτης Βύρλας «Αρδευτική Μηχανική» Έκδοση 1.0 Λάρισα 01/09/2015 . Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://cdev.teilar.gr/courses/AGR100/index.php.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons: Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή, 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λπ., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο, που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο, που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο. Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (1/2) Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (1/2) Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Εικόνες/Σχήματα/Διαγράμματα/Φωτογραφίες Εικόνα 1: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ> Εικόνα 2: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ> Εικόνα 3: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ> Εικόνα 4: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ> Εικόνα 5: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ>

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (2/2) Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (2/2) Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Πίνακες Πίνακας 1: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ> Πίνακας 2: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ> Πίνακας 3: <αναφορά><άδεια με την οποία διατίθεται> <σύνδεσμος><πηγή><κ.τ.λ>

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς, το Σημείωμα Αδειοδότησης, τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων, το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει). μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.