Συστήματα Τηλεκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός Ενότητα 12 : Κανονική κατανομή Γεράσιμος Μελετίου Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Μαθησιακές Δυσκολίες: δυγλωσσία και πολυγλωσσικό περιβάλλον Ενότητα 7: Η/Υ και μαθησιακές δυσκολίες Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Λογιστικές Διαδικασίες για την κατάρτιση ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 12: Οδηγίες δημιουργίας φυτολογίου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ενότητα 12 : Η χρήση της MySQL στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙI) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Μακροοικονομική Ενότητα: Χρήμα και νομισματικό σύστημα (Μέρος Δ)
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Λειτουργικά Συστήματα
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Λειτουργικά Συστήματα
Μάθημα : Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Ενότητα 10 : Κατασκευή ΝΠΑ Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα 4 : Τελεστές της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Ενότητα 2 : Το σύστημα βάσεων δεδομένων MySQL (II) Ιωάννης Τσούλος
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Γεωργική Χημεία Ενότητα 1 : Γενικές αρχές χημείας, άτομα και μόρια
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 8 : Δραστηριότητες Εξάσκησης & Εξέτασης Δημήτριος Λιαροκάπης

Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 8 : Δραστηριότητες Εξάσκησης & Εξέτασης Δημήτριος Λιαροκάπης Καθηγητής Εφαρμογών Άρτα, 2015

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

Σκοποί ενότητας Τύποι Ερωτήσεων και Τρόποι Χρήσης ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σκοποί ενότητας Τύποι Ερωτήσεων και Τρόποι Χρήσης Τρόποι Αποθάρρυνσης Μαντέματος Χρήση Επεξηγήσεως και Διευκολύνσεων

Περιεχόμενα ενότητας Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests Τύποι Ερωτήσεων ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Περιεχόμενα ενότητας Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests Τύποι Ερωτήσεων Σωστό/Λαθος Αληθές/Ψευδές (True/False) Πολλαπλής επιλογής Συμπλήρωση Κενων / Συντομης Απάντησης Ταιριάσματος Ανάπτυξης Διαδικασίας

Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Δοκιμασίες (Tests)

Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests Γιατί τις/τα χρησιμοποιούμε;

Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests Μετρούμε την πρόοδο ως προς τους στόχους. Δίνουν έμφαση στο τι θεωρείται σημαντικό ώστε οι εκπαιδευόμενοι να εστιάσουν στη μάθηση. Οι μαθητευόμενοι εφαρμόζουν κατά κάποιο τρόπο ότι έχουν μάθει και μαθαίνουν σε βάθος.

Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δοκιμασίες / Εξετάσεις /Tests Ελέγχουν την επιτυχία του εκπαιδευτικού υλικού. Βεβαιώνουν / Πιστοποιούν ότι οι εκπαιδευόμενοι έχουν αποκτήσει κάποιες δεξιότητες. Ερευνούν αν οι εκπαιδευόμενοι έχουν ήδη κάποιες γνώσεις ώστε να αποφύγουν κάποια μαθήματα

Τύποι Ερωτήσεων Σωστό/Λαθος, Αληθές/Ψευδές (True/False) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τύποι Ερωτήσεων Σωστό/Λαθος, Αληθές/Ψευδές (True/False) Πολλαπλής επιλογής (Μοναδική Επιλογή) Πολλαπλής επιλογής (Πολλαπλή Επιλογής Συμπλήρωση Κενων / Συντομης Απάντησης Ταιριάσματος Ακολουθία Ανάπτυξης Διαδικασίας

True/False Περιπτώσεις: Συνήθως χρησιμοποιούνται για εξέταση ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου True/False Περιπτώσεις: Είναι μια δήλωση αληθής ή ψευδής Θα δουλέψει μια διαδικασία σε ένα πρόβλημα Είναι μια ενέργεια ασφαλής ή όχι Θα πρέπει να εγκρίνουμε κάποια πρόταση Συνήθως χρησιμοποιούνται για εξέταση σωστών αποφάσεων

True/False Πως γίνονται πιο αποτελεσματικές; ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου True/False Πως γίνονται πιο αποτελεσματικές;

True/False Χρησιμοποιούμε πολλές ερωτήσεις για καποιο ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου True/False Χρησιμοποιούμε πολλές ερωτήσεις για καποιο αντικείμενο ώστε να αποφεύγεται η απάντηση κατά τύχη. Αναδιαμορφώνουμε την ίδια ερώτηση με διάφορους τρόπους ώστε μια φορά η σωστή απάντηση να είναι “Αληθές” και την άλλη Ψευδές Η ερώτηση διατυπώνεται με τέτοιο τρόπο που να μην υπονοεί κάποια συγκεκριμένη απάντηση.

True/False Πως θα αποθαρρύνουμε το μαντεμα; ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου True/False Πως θα αποθαρρύνουμε το μαντεμα;

True/False Πώς θα αποθαρρύνουμε το μάντεμα; ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου True/False Πώς θα αποθαρρύνουμε το μάντεμα;

True/False Αρνητική βαθμολογία. Επειδή υπάρχει 50% να ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου True/False Αρνητική βαθμολογία. Επειδή υπάρχει 50% να απαντήσει κάποιος σωστά, μπορεί να αφαιρούμε όσους βαθμούς θα προσθέταμε αν ή απάντηση ήταν σωστή Απαιτούμε μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας, π.χ η πιθανότητα να απαντήσουμε 5 στις 10 σωστά είναι 50%, Η πιθανότητα να απαντήσουν 8 στις 10 είναι αρκετά μικρότερη 5%. Αυξάνουμε τις ερωτήσεις.

Πολλαπλής Επιλογής Επιλογή του καλύτερου πλάνου δράσης ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Πολλαπλής Επιλογής Επιλογή του καλύτερου πλάνου δράσης Αναγνώριση της πιο πιθανής αιτίας ενός Προβλήματος. Επιλογή της σωστής κατηγορίας στην οποία ανήκει κάτι Επιλογή ανάμεσα από διάφορα εύρη τιμών

Μορφές Μορφές Radio Buttons Λίστες επιλογής ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Μορφές Μορφές Radio Buttons Λίστες επιλογής Τμήματα Διαγραμμάτων / Εικόνων

Πολλαπλής Επιλογής (Πολλές απαντήσεις) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Πολλαπλής Επιλογής (Πολλές απαντήσεις) Μειώνουν κατά πολύ την πιθανότητα μαντέματος της σωστής απάντησης. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε περιπτώσεις Επιλογή ιδιοτήτων ενός αντικειμένου Περιπτώσεις που ένας κανόνας μπορεί να εφαρμοστεί Δημιουργία μιας λίστας ερωτήσεων Σωστού/Λαθους

Συμπλήρωση Κενών / Σύντομη Απάντηση ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Συμπλήρωση Κενών / Σύντομη Απάντηση Εξέταση Ορολογίας Αποτέλεσμα σε κάποιο πρόβλημα Πρέπει να γραφεί με τρόπο ώστε μόνο μια απάντηση να είναι σωστή. Αν απαιτούνται περισσότερες λέξεις πρέπει η απάντηση να μην εξαρτάται από την ακριβή σύνταξη αλλά απλώς από την παρουσία κάποιων λέξεων ή όρων Αν υπάρχει αυτόματη διόρθωση θα πρέπει να λαμβάνεται υπ'οψη η χρήση συνωνύμων, κλίσης, ορθογραφικού λάθους, κλπ

Συμπλήρωση Πολλαπλών Κενών (Cloze Questions) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Συμπλήρωση Πολλαπλών Κενών (Cloze Questions) Δίνεται κάποιο κείμενο με πολλά κενά που πρέπει να συμπληρωθούν. Θα μπορούσε να είναι και ένα πρόγραμμα υπολογιστή. Στα κενά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν λίστες επιλογής.

Εξηγήσεις Γιατί δίνω την δοκιμασία; Υπάρχει βαθμολόγηση; Τι καλύπτει; ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εξηγήσεις Γιατί δίνω την δοκιμασία; Όσοι γνωρίζουν την αξία προσπαθούν περισσότερο Υπάρχει βαθμολόγηση; (Ολική Βαρύτητα, προβιβάσιμος βαθμός, βαθμός κατοχύρωσης) Τι καλύπτει; Υπάρχει χρονομέτρηση; Πότε θα γίνει η εξέταση; Πόσο θα διαρκέσει η εξέταση;

Εξηγήσεις Υπάρχει επανεξέταση (πόσες φορές, πως υπολογίζεται ο βαθμός) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εξηγήσεις Υπάρχει επανεξέταση (πόσες φορές, πως υπολογίζεται ο βαθμός) Τι βοηθήματα μπορεί να χρησιμοποιηθούν (υπολογιστές, βιβλία, ιστοσελίδες, μηχανές αναζήτησης) Βαρύτητα ερωτήσεων; Πόσο ακριβείς πρέπει να είναι οι απαντήσεις; Παίζει ρόλο η σειρά των απαντήσεων; Τι γίνεται αν υπάρχει αστοχία υλικού;

Διευκολύνσεις Δώστε εξηγήσεις πριν ξεκινήσει ο χρονομέτρης ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Διευκολύνσεις Δώστε εξηγήσεις πριν ξεκινήσει ο χρονομέτρης Βοηθά η δυνατότητα να υπάρχει κουμπί “Ξεκίνα” / Start). Αν κάποιες ερωτήσεις είναι προαιρετικές επιτρέψτε την παράκαμψή τους. Δώστε κάποια σαφή ένδειξη για την πρόοδο που έχει γίνει (Ποσοστό απαντήσεων, Status Bar)

Βιβλιογραφία William Horton (2001). E-learning by Design,.Pfeifer ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία William Horton (2001). E-learning by Design,.Pfeifer   Clark, R. & Mayer, R. (2008). E-Learning and the Science of Instruction. Pfeifer Alessi, S. & Trolip, S. (2005). ΠΟΛΥΜΕΣΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Εκδόσεις Μ Γκιούρδας Nash, S. & Moore, M. (2014). Moodle Course Design Best Practices. Packt Newby J. Timothy, Stepich A. Donald, Lehman D. James, & Russel D James. (2009). Εκπαιδευτική τεχνολογία για διδασκαλία και μάθηση. Εκδόσεις Επίκεντρο.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Ίδρυμα Ηπείρου. Δημήτριος Λιαροκάπης. Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Έκδοση: 1.0 Άρτα, 2015. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: <URL μαθήματος> πχ http://eclass.teiep.gr/courses/COMP119/

Σημείωμα Αδειοδότησης ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 8, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαΐτσα Τσακστάρα Άρτα, 2015 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 8 ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαΐτσα Τσακστάρα Άρτα, 2015

Τέλος Ενότητας