ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΛΟΓΙΚΗ Καλή επιτυχία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΡΩΜΑ ΜΑΘΗΜΑ 17 Ο. ♠ A74 ♥ 653  32 ♣ AKQ87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♠ Κ !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ 863 ♥ AK742  KQ9 ♣ J10 Α Γ Ο Ρ Α.
Advertisements

Θεματική Ενότητα Διακριτή Πιθανότητα.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Απαντήσεις Προόδου II.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΡΩΜΑ ΜΑΘΗΜΑ 16 Ο. ♥Q♥Q ♠ 532 ♥ 542  KQ6 ♣ KJ104 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση την ♥ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ QJ10987 ♥ AK9  2 ♣ ΑQ6 Α Γ.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ A42 ♥ K53  K92 ♣ 9765 ♠ KQ3 ♥ AQ7  A75 ♣ 8432 Β Δ Α Ν Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π 3ΧΑ Π Π Π ♠J Ο.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 7 Ο. ♥6♥6 Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ ΚJ8 ♥ A94  K1054 ♣ A76 Β Δ Α Ν Ο Νότος με 15π και ομαλή κατανομή ανοίγει 1ΧΑ Αντάμ η Δύση.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XA ΜΑΘΗΜΑ 18 Ο. ♠ J74 ♥ 653  AK932 ♣ 87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♣ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ A63 ♥ AK4  864 ♣ AK105 Α Γ Ο Ρ Α B Α.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Δυναμική Διατήρηση Γραμμικής Διάταξης Διατηρεί μια γραμμική διάταξη δυναμικά μεταβαλλόμενης συλλογής στοιχείων. Υποστηρίζει τις λειτουργίες: Έλεγχος της.

2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΜΠΡΙΤΖ! ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΣΥΝΟΛΑ.
Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης. Η Ελένη 15 € Πώς θα σκεφτώ για να εκτιμήσω; Τι είναι περισσότερο; Τα ¾ του 240 ή τα 6/8 του 220; Αν παρατηρήσω προσεκτικά.
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 1η.
Βασικά στοιχεία της Java
Γρίφος 1ος Ένας έχει μια νταμιτζάνα με 20 λίτρα κρασί και θέλει να δώσει σε φίλο του 1 λίτρο. Πώς μπορεί να το μετρήσει, χωρίς καθόλου απ' το κρασί.
Έννοια και ορισμός.  Απόσβεση: ονομάζεται γενικά η μείωση ενός λογαριασμού για οποιαδήποτε αιτία π.χ. μείωση χρέους, εξαφάνιση απαιτήσεως κατά τρίτου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ( ΧΡΟΝΟΣ) ΜΠΑΤΣΙΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: « Ο χρόνος » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ζώα και μαθηματικά.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
Εφαρμογές Πληροφορικής
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΛΟΓΙΚΗ Καλή επιτυχία

Κάθε πέμπτος μαθηματικός είναι φιλόσοφος και κάθε ενδέκατος φιλόσοφος είναι μαθηματικός. Ποιοι είναι περισσότεροι, οι μαθηματικοί ή οι φιλόσοφοι;

Λύση : Αν x είναι ο αριθμός όσων είναι και μαθηματικοί και φιλόσοφοι, τότε οι μαθηματικοί είναι 5x και οι φιλόσοφοι είναι 11x. Άρα οι φιλόσοφοι είναι περισσότεροι. Αν τώρα σκέφτεστε τι γίνεται στην περίπτωση όπου το x είναι 0, τότε είστε και μαθηματικός και φιλόσοφος, οπότε το x είναι σίγουρα μεγαλύτερο του 0 ;-) Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted. --Albert Einstein

Η Αμαλία και η Βασιλική λένε πάντοτε ψέματα Η Αμαλία και η Βασιλική λένε πάντοτε ψέματα. Μια μέρα είχαν τον παρακάτω διάλογο σχετικά με τις ηλικίες τους: Αμαλία: Δεν είμαι πάνω από 30. Βασιλική: Εγώ είμαι μόνο 28. Αμαλία: Ας γελάσω! Εσύ είσαι τουλάχιστον 29. Βασιλική: Μιλάς κι εσύ που είσαι τουλάχιστον 5 χρόνια μεγαλύτερή μου. Πόσων χρόνων είναι η καθεμία τους;

Λύση : Μιας και όλες οι δηλώσεις είναι ψευδείς, θα τις αντιστρέψουμε και θα αφαιρέσουμε τις περιττές “φιλοφρονήσεις”: Αμαλία: Είμαι πάνω από 30. Βασιλική: Δεν είμαι 28. Αμαλία: Είσαι το πολύ 28. Βασιλική: Είσαι το πολύ 4 χρόνια μεγαλύτερή μου. Δηλαδή η Αμαλία είναι από 31 χρονών και πάνω και η Βασιλική είναι από 27 χρονών και κάτω. Αφού όμως η Αμαλία είναι το πολύ 4 χρόνια μεγαλύτερη της Βασιλικής, προκύπτει πως η Αμαλία είναι 31 ετών και η Βασιλική 27 ετών.

Κάποιος θέλει να ψήσει τρία μπιφτέκια σ’ένα μπάρμπεκιου που χωράει μόνο δύο. Χρειάζονται 5 λεπτά για να ψηθεί η κάθε πλευρά του μπιφτεκιού, οπότε υπολογίζει πως χρειάζονται 10 λεπτά για τα δύο πρώτα μπιφτέκια και άλλα 10 για το τρίτο. Υπάρχει κανένας συντομότερος τρόπος;

Λύση : Ονομάζουμε τα τρία μπιφτέκια Α, Β και Γ και τις δύο πλευρές τους 1 και 2. Ένας τρόπος για να ψηθούν είναι ο εξής: Ψήνει πρώτα το Α1 με το Β1 για 5 λεπτά. Στη συνέχεια το Α2 με το Γ1 για άλλα 5 και τέλος το Β2 με το Γ2 για άλλα 5. Συνολικός χρόνος και για τα τρία: 15 λεπτά. "I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand." --Confucius

Τέσσερις φίλοι παίζουν σε ζευγάρια ένα παιχνίδι με χαρτιά στο οποίο μοιράζονται όλα (52) φύλλα της τράπουλας. Τι είναι πιο πιθανό για το πρώτο ζευγάρι: Να πάρει όλα τα καρό της τράπουλας ή να μην πάρει κανένα;

Λύση : Στο πρόβλημα αυτό δεν χρειάζονται πολύπλοκοι υπολογισμοί πιθανοτήτων, αλλά μια απλή και έξυπνη σκέψη που δίνει αμέσως τη λύση: Όταν το ένα ζευγάρι πάρει όλα τα καρό της τράπουλας, το άλλο ζευγάρι δεν θα πάρει κανένα. Επομένως είναι το ίδιο πιθανό να συμβούν τα δύο ενδεχόμενα. Intelligence is like a river: the deeper it is the less noise it makes.

Πόσες φορές συναντιούνται μέσα σε διάστημα δώδεκα ωρών ο λεπτοδείκτης και ο ωροδείκτης ενός ρολογιού;

Λύση : Συναντώνται 11 φορές. Ξεκινώντας π.χ. από την 1:00, θα συναντηθούν στις παρακάτω ώρες: 1:05, 2:10, 3:16, 4:21, 5:27, 6:32, 7:38, 8:43, 9:49, 10:54 και 12:00. "Learning is a treasure that will follow its owner everywhere." --Chinese Proverb

25 μυρμήγκια βρίσκονται σε 5 διαδοχικούς θαλάμους της φωλιάς τους, με διάταξη 5 μυρμηγκιών σε κάθε θάλαμο. Στόχος τους είναι να απλωθούν έτσι ώστε να βρίσκεται ένα μυρμήγκι σε κάθε θάλαμο. Υπάρχουν αρκετοί θάλαμοι τόσο αριστερά όσο και δεξιά αυτών που βρίσκονται ήδη. Χρειάζεται ένα λεπτό για να μετακινηθεί ένα μυρμήγκι στον διπλανό θάλαμο και κάθε λεπτό μετακινείται μόνο ένα μυρμήγκι. Πόση ώρα χρειάζονται για να επιτύχουν το στόχο τους;

Λύση: Αρχικά, το άθροισμα των απόλυτων αποστάσεων των μυρμηγκιών από τον κεντρικό θάλαμο είναι: 5*(0+1+1+2+2) = 30 θέσεις. Όταν θα έχουν επιτύχει το στόχο τους, το άθροισμα των απόλυτων αποστάσεών τους από τον κεντρικό θάλαμο θα είναι: (0+1+1+2+2+3+3+…+12+12) = 156 θέσεις. Η απόλυτη απόσταση από τον κεντρικό θάλαμο αυξάνεται κάθε λεπτό κατά μία θέση καθώς ένα μυρμήγκι μετακινείται σε διπλανό θάλαμο. Άρα τα μυρμήγκια θα χρειαστεί να μετακινηθούν κατά 156–30 = 126 θέσεις και αυτό επιτυγχάνεται σε 126 λεπτά.

00:15:03