ΠΑΚΤΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Advertisements

Τέλος Ενότητας.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 1: Περιγραφική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Τηλεοπτικά Ρεπορτάζ Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Ρεπορτάζ Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΧΟΡΔΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΚΤΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΝΑ ΑΚΡΟ ΤΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Εργαστηριακή Άσκηση: Ανατομία κανονικού Αχινού
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Εισαγωγή στο Κουκλοθέατρο
Ιχθυολογία Ενότητα 4η. Eργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Αίτια εκδήλωσης δυσλιπιδαιμίας
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διδακτική της Πληροφορικής
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΚΤΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΧΟΡΔΗΣ ΠΑΚΤΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ ΜΕΡΟΣ ΙΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΥΤΑΞΙΑΣ Ψαρεύοντας έρχεται η θάλασσα. Οδυσσέας Ελύτης

y x=0 x x=L ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

y μ, Τ x=0 x=L ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

α x=0 x= L/2 x=L ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

y x=0 x x=L ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ: ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ.

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ

ΑΡΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΡΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΡΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Α, Β, ω; ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ – ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ

ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΘΗΚΗ:

B = 0

ΤΡΙΤΟ ΒΗΜΑ

ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΘΗΚΗ

Α=0

ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΣΙΜΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

AΓΝΩΣΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΠΛΑΤΗ Αn

ΟΙ ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΥΜΑΤΟΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΜΒΟΥΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ n=1 ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΜΒΟΥΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΜΗΚΟΣ L NA ΠΕΡΙΕΧΕTAI ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ n=2 n=3

ΟΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (L) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ (μ)- ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (Τ)

ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΗΜΑ

AΓΝΩΣΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΠΛΑΤΗ Αn ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ n = ΑΡΤΙΟΣ

n = Περιττός ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ;

ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ ;

α x=0 x= L/2 x=L ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ;

n = περιττός

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΔΕΝ ΙΣΟΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ. ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΣΤΑΣΙΜΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΕΣ. ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ n

Ε Η Α R Τ

Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Η

ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥΣ

n = Περιττός

ω n=1 1 1 3 5 7 9

ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟ α ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΤΟΥ L ΠΡΑΚΤΙΚΑ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ Σ.Κ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΝΗ Δω ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟ α ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΤΟΥ L

KAΘΩΣ ΤΟ L MEΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕ α=const. Ι ; ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟ L MEΓΑΛΩΝΕΙ KAΘΩΣ ΤΟ L MEΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕ α=const. ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ Δω

ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ; y α x=0 x= 2L/2 x=2L ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ; n 1 3 1 1 5 7 9 11 13

y α x=0 x= 2L/2 x=2L ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΓΙΑΤΙ; n 1 3 1 1 5 7 9 11 13

y α x=0 x= 2L/2 x=2L ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΓΙΑΤΙ; n 1 3 1 1 5 7 9 11 13

ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΦΑΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΟΣΟ ΤΟ Δx ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΦΑΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Δx MΕΓΑΛΟ: ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΦΑΣΜΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ

ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟ L MEΓΑΛΩΝΕΙ TI ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΑΝ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ OMAΛΗΣ ΚΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΜΙΑ ΚΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΛΗ: NA EINAI ΣΥΝΕΧΗΣ Η ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ!

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΙΣ ΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! Η ΕΠΑΛΛΗΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ. ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΙΣ ΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ

Η ΕΠΑΛΛΗΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΓΚΑΡΣΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ. ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ. Η ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ.

ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ! ΤΑ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ Ο Μ Ω Σ ANIXNEYΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ!

ΤΑ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΚΥΜΑ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ Η ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ;

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ H ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΩΝ ΣΤΑΣΙΜΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ.

ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ - ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΑ ΣΤΟ EINAI ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ - ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ Η ΕΠΑΛΛΗΛΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ y(x,t) ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ.

«ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΣΤΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ – ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ KAΘΕ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ «ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΣΤΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ – ΣΤΑΣΙΜΑ ΚΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ. ΕΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΟΡΔΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΣ;

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ;

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Η AΡΧΗ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑΜΕ ΟΣΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ MAΘHMATIKA ΦΥΣΙΚΗ ΟΥΤΕ Η ΘΕΣΗ ΟΥΤΕ Η ΟΡΜΗ ΕΝΟΣ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑΜΕ ΟΣΟΔΗΠΟΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΔΟΓΕΝΗ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. MAΘHMATIKA ΦΥΣΙΚΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΔΟΓΕΝΗ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Η ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΔΕ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Δt ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΣΥΜΠΑΝ! EΝΑ ΣΥΜΠΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΣΥΜΠΑΝ!

ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; Γιατί ο κόσμος είναι έτσι που είναι;»

Η Φύση δομεί με κανόνες αισθητικής.

H ΦΥΣΗ ΔΟΜΕΙ ΜΕ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ.

ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΤΗΤΑ Η ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΧΤΙΖΕΙ ΑΝΑΡΧΑ!

Η ΦΥΣΗ ΚΑΝΕΙ ΟΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ!

ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ! Η ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ!

ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ

ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΛΙΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

Η Φύση σέβεται τον Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ FERMAT χρόνο!

Η Φύση προγραμματίζει με έξυπνους αλγορίθμους!

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ TΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ; DNA Περιέχει τις ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ που καθορίζουν τη ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ όλων των κυταρικών μορφών ζωής.

FRACTALS! ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ!

ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ FRACTALS! ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ-ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ

ΑΤΕΛΕΙΕΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΤΕΛΕΙΣ! ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ! ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΚΙΕΣ! ΕΥΤΥΧΩΣ ή ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΤΕΛΕΙΣ;

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΕΡΝΑ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ. Η ΠΟΙΗΣΗ. . . ΟΣΟ ΘΕΣ ΠΟΛΕΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΕΡΝΑ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.

Ψαρεύοντας έρχεται η θάλασσα. Η ΑΡΧΗ. . . ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ! ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ Ψαρεύοντας έρχεται η θάλασσα. Οδυσσέας Ελύτης

Τέλος Ενότητας

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημειώματα

Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0.

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών, Κωνσταντίνος Ευταξίας 2015. «Εισαγωγή στην Κυματική. Διέγερση χορδής που είναι πακτωμένη και στα δύο άκρα της». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2015. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://opencourses.uoa.gr/courses/PHYS11/

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων Οι Εικόνες, τα Σχήματα, τα Διαγράμματα και οι Φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο παρόν έργο αποτελούν αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας (copyright)