METAΦΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ KAI ΟΡΜΗΣ ΑΠΟ ΟΔΕΥΟΝ EΓΚΑΡΣΙΟ ΚΥΜΑ ΣΕ ΧΟΡΔΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Καμπυλότητα Φακού P c
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 3: Τεχνολογία Διανεμητών Μικροάρδευσης Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Τηλεοπτικά Ρεπορτάζ Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Ρεπορτάζ Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Στατική Διάταση Στατική διάταση (isometric, controlled, slow) Διατήρηση συγκεκριμένης θέσης, η οποία είναι πιθανόν να επαναληφθεί ή όχι.
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Εισαγωγή στο Κουκλοθέατρο
Ιχθυολογία Ενότητα 4η. Eργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Ενότητα 2: Τεχνολογίες και Εικόνα Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διδακτική της Πληροφορικής
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 5 (part B): Ηθική αρχών και ηθική ωφέλειας
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 6 (part A): Όταν τα άτομα δεν είναι σε θέση να λάβουν αποφάσεις για τον εαυτό τους Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής.
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

METAΦΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ KAI ΟΡΜΗΣ ΑΠΟ ΟΔΕΥΟΝ EΓΚΑΡΣΙΟ ΚΥΜΑ ΣΕ ΧΟΡΔΗ. K. EYTAΞΙΑΣ

στο μυαλό μας ότι μελετάμε ένα πρότυπο! Να έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι μελετάμε ένα πρότυπο!

ΠΡΟΤΥΠΑ! ΗΠΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ

ΠΡΟΤΥΠΟ! 1. Η χορδή έχει άπειρο μήκος. 2. Έχουμε συνεχή κατανομή μάζας και αδράνειας 3. Οι Τ, μ είναι τέτοιες ώστε να μπορεί να αγνοηθεί το βάρος της χορδής μήκους dx. 4. Αν και στην κατάσταση της παραμόρφωσης το τμήμα dx έχει επιμηκυνθεί οι δύναμεις με τις οποίες έλκεται το τμήμα από τη χορδή που εκτείνεται αριστερά και δεξιά απο αυτό έχουν μέτρο Τ. ΠΡΟΤΥΠΟ!

ΗΠΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ 5. Το στοιχειώδες τμήμα dx κινείται αποκλειστικά εγκάρσια, μόνον παράλληλα προς τον άξονα y κατά τη διέλευση της διαταραχής. 6. Οι κλίσεις σε όλες τις θέσεις της χορδής ως προς τον οριζόντιον άξονα είναι μικρές. 7. Δεν υπάρχουν τριβές με το περιβάλλον ΗΠΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

1. ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ Η ΧΩΡΙΚΗ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

t ds dy dx dx

T ΠΡΟΤΥΠΟ: Τ = const ds dy T dx dx T, μ

εξαρτάται απο το τετράγωνο της κλίσης; ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ! ΓΙΑΤΙ εξαρτάται απο το τετράγωνο της κλίσης; y y t t x x+dx x x+dx

η κλίση είναι υψωμένη σε άρτια δύναμη; ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ! ΓΙΑΤΙ η κλίση είναι υψωμένη σε άρτια δύναμη; y y t t x x+dx x x+dx

ΤΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ; B Α Γ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΙΣΤΑ ή ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ;

EΛΑΤΗΡΙΟ ΠΥΚΝΩΤΗΣ

2. ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ Η ΧΩΡΙΚΗ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΙNΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

+υ T dy T T, μ dx

ΤΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ; B Α Γ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΙΣΤΑ ή ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ;

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ;

ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ – ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ; B Α Γ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Α ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΥΚΝΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ – ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ;

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ +υ T ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ dy T ; dx T, μ Γ Α Τ EINAI ;

; +υ T ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ dy T dx T, μ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ dy T ; dx T, μ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ.

Γ.Α.Τ Θ.Δ.ΜΕ ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΤΑΛΑΝΤΩΤΗΣ!

y(x, t) = Acos(ωt-kx) const. ΚΑΘΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΚΑΝΕΙ Γ.Α.Τ ΠΑΡΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ x=const. y Α t

ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ «ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ» ΟΤΙ ΣΤΗΝ «Γ.Α.Τ» ΥΠΑΡΧΕΙ «ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ» ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΕΙΝΑΙ Η «ΓΝΩΣΗ» ΑΥΤΗ ΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ:

ΑΛΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΛΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ. ΑΛΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ «ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ» ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ y(x, t) = Acos(ωt-kx) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ «ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ» ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ. y t=const. x=const. y Α Α x t

EXOYME ΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ! Π Α Ρ Δ Ο Ξ ! EXOYME ΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΚΑΝΟΥΝ Γ.Α.Τ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Γ.Α.Τ. ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΑΝ ΜΙΑ ΠΡΟΤΥΠΗ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΧΟΡΔΗ (ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ 7 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ) ΤΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ Γ.Α.Τ ΙΣΧΥΕΙ:

3. Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ (ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ) ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Ο ισοσκελής τριγωνικός παλμός ύψους Η και βάσης L διαδίδεται σε χορδή AΣΚΗΣΗ υ Ο ισοσκελής τριγωνικός παλμός ύψους Η και βάσης L διαδίδεται σε χορδή παραμέτρων Τ, μ. Ποιά είναι η Μηχανική Ενεργεια του;

Με ένα ισοσκελές τριγωνικό «καλούπι» ύψους Η και βάσης L AΣΚΗΣΗ Με ένα ισοσκελές τριγωνικό «καλούπι» ύψους Η και βάσης L παραμορφώνουμε χορδή παραμέτρων Τ, μ. Πόσο έργο πρέπει να δαπανήσουμε για να κάνουμε αυτήν την παραμόρφωση; Να συγκριθεί το έργο αυτό με τη μηχανική ενέργεια της προηγούμενης άσκησης.

Συνεχίζουμε από το προηγούμενο πρόβλημα. Τραβάμε το καλούπι. AΣΚΗΣΗ Συνεχίζουμε από το προηγούμενο πρόβλημα. Τραβάμε το καλούπι. Γιατί θα διαδοθούν δύο όμοιοι τριγωνικοί παλμοί, ο ένας προς τα αριστερά και ο άλλος προς τα δεξιά; Γιατί οι δύο παλμοί θα έχουν το ιδιο μήκος L; Γιατί δεν θα έχουν ύψος Η; Ποιό θα είναι το νέο κοινό ύψος h;

ΠΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΑΡΜΟΝΙΚΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ;

ΦΥΣΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

TI ΣYMBAINEI; ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ! Σε ελαστική χορδή διαδίδονται δύο όμοια αρμονικά κύματα: H συμβολή τους διαμορφώνει αρμονικό κύμα διπλάσιου πλάτους 2Α. Η ενέργεια που μεταφέρει κάθε ένα από τα κύματα είναι ανάλογη του τετραγώνου του πλάτους του. Φαίνεται ότι η συμβολή δημιούργησε κύμα που μεταφέρει ενέργεια διπλάσια από την ολική ενέργεια που μετέφεραν τα αρχικά κύματα. Φαίνεται ότι η επαλληλία και η διατήρηση της ενέργειας δεν μπορεί να ισχύουν ταυτόχρονα! ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ! TI ΣYMBAINEI;

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΔΗΣΗΣ

ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ!

Χαρακτηριστκά Διεγέρτη Χαρακτηριστικά Γραμμής Μεταφοράς Χαρακτηριστκά Διεγέρτη Ζ ΕΝΔΟΓΕΝΗΣ ΕΜΠΕΔΗΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΜΕΣΟΥ ΔΙΑΔΟΣΗΣ)

(π.χ η μ) Χαρακτηριστικά Γραμμής Μεταφοράς Χαρακτηριστκά Διεγέρτη ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ EΑΝ Η ΕΜΠΕΔΗΣΗ (π.χ η μ) ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ; ΑΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ μ – Ζ ANAKΛΑΣΗ – ΔΙΑΘΛΑΣΗ!

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ Η ΙΣΧΥΣ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ υ t x dx ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ!

ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ

ΔΙΑΔΟΣΗ ΟΡΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΡΜΗ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!

ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗ ΟΡΜΗΣ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΟΡΜΗΣ! Η ΚΙΝΗΣΗ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΟΡΔΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΕΓΚΑΡΣΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΜΗΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

θ θ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ {

Ο ΡΥΘΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΡΕΕΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΡΕΕΙ Η ΟΡΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΔΟΣΗΣ

ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ:

Momentum propagation by traveling waves Reuben Benumof Momentum propagation by traveling waves American Journal of Physics, 50(1), 20-25, 1982

ικανοποιεί τη διαφορική εξίσωση του κύματος ΚΥΜΑΤΑ ΟΡΜΗΣ Nα δειχτεί ότι η ικανοποιεί τη διαφορική εξίσωση του κύματος με ταχύτητα

Τέλος Ενότητας

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημειώματα

Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0.

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών, Κωνσταντίνος Ευταξίας 2015. «Εισαγωγή στην Κυματική. Ενέργεια-ορμή κύματος». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2015. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://opencourses.uoa.gr/courses/PHYS11/

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων Οι Εικόνες, τα Σχήματα, τα Διαγράμματα και οι Φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στο παρόν έργο αποτελούν αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας (copyright)