Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Advertisements

1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Κίνηση στο Scratch.
Δομημένος Προγραμματισμός
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Δημιουργία ομάδας στο facebook
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΤΑΞΗ Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 περιόδους την εβδομάδα Εργαστηριακό Μάθημα Σημαντικές αλλαγές στο μάθημα από φέτος Διαχωρισμός 2 τμημάτων σε 3 ομάδες Αύξηση αριθμού μαθητών σε 15-17 ανά ομάδα (Πιλοτικό Πρόγραμμα;) Δωρεάν Προαιρετική Εξέταση Μαθητών για απόκτηση Πτυχίου ECDL

ΥΛΗ Βασικές Έννοιες Γραφικά Περιβάλλοντα Επικοινωνίας – Παράθυρα Διαχείριση Αρχείων Υλικό – Λογισμικό Επεξεργασία Κειμένου Λογισμικό Scratch

ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Χωρίς Υπολογιστή Το πολύ 15 λεπτά Μικρή αλλά αναγκαία Οι μαθητές να μην κάνουν κάτι απλά μηχανικά αλλά να το κατανοούν εις βάθος

EDMODO Διαδικτυακή Πλατφόρμα την οποία χρησιμοποιούν εκατομμύρια εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς σε όλο τον κόσμο Μοιάζει αλλά δεν είναι facebook Δυνατό και χρήσιμο εργαλείο Απορίες, Ερωτήσεις, Απόψεις Εργασίες, Διαγωνίσματα, Δημοσκοπήσεις, Διαγωνισμοί Ασφαλές – Οτιδήποτε ελέγχεται από τον καθηγητή Μπορείτε να ελέγχετε την πρόοδο του παιδιού σας Υπάρχει και σαν App στο κινητό

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ 2016-2017

Αυτή η έρευνα έγινε τον Φεβρουάριο του 2015 από τους παρακάτω μαθητές: Καλαβάς Ανδρέας Καλαβάς Παναγιώτης Ιμαντί Αντώνης Αργυρού Ανδρέας Στυλιανού Παυλίνα Περατόπουλος Χριστόφορος Κοντού Κωνσταντίνος

Παρακάτω ακολουθεί μέρος του ερωτηματολογίου και των αποτελεσμάτων που αφορούν τη σχέση του παιδιού με το σχολείο αλλά κυρίως με τους γονείς και το πόσο επηρεάζουν οι ίδιοι την επίδοση των παιδιών τους και όχι μόνο

Φύλο

Τάξη

Πώς αξιολογείς την κατ΄ οίκον εργασία που σου ανατίθεται;

Τι σου αρέσει να κάνεις πιο πολύ στο σχολείο;

Πόσες ώρες αφιερώνεις στο διάβασμα για ένα διαγώνισμα σε ενότητα;

Πριν το διαγώνισμα, νομίζεις πως θα μπορούσες να διαβάσεις περισσότερο;

Αγωνιάς για το βαθμό που θα πάρεις στο διαγώνισμα;

Πόσο σε βοηθούν οι γονείς σου στα μαθήματα;

Είναι ουσιαστική η βοήθεια που σου προσφέρουν;

Νιώθεις ότι οι γονείς σου σε πιέζουν στα μαθήματα; Νιώθεις ότι οι γονείς σου σε πιέζουν στα μαθήματα;

Τι αναμένουν οι γονείς σου περισσότερο από σένα όσον αφορά το σχολείο; (πολλές πιθανές απαντήσεις)

Τι κάνεις με τους γονείς σου στον ελεύθερο σου χρόνο;

Βαθμοι vs ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΟΝΙΩΝ

Ευχαριστώ! Ιωάννης Παπαδόπουλος, Καθηγητής Πληροφορικής