Ενότητα 9 : Κανονικές Εκφράσεις Αλέξανδρος Τζάλλας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

1 Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα 13 : Δρομολόγηση Διεργασιών 3/3 Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 11 : Γραμματικές χωρίς συμφραζόμενα Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 3 : Γραφήματα & Αποδείξεις Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ενότητα 12 : Επαναληπτικές Ασκήσεις (3/3) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 6 : Αλφάβητα, Γλώσσες, Κανονικές Εκφράσεις Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Παραδείγματα της λογιστικής του Leasing σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
1 Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 2 : Σύνολα & Σχέσεις (2/2) Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 5 : Λογικά Επιχειρήματα, Αλφάβητα & Γλώσσες (2/2) Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 12: Οδηγίες δημιουργίας φυτολογίου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ενότητα 12 : Η χρήση της MySQL στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙI) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Λειτουργικά Συστήματα
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Λειτουργικά Συστήματα
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Ενότητα 8 : Αυτόματα NFA - DFA Αλέξανδρος Τζάλλας
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 1 : Τονική ακοομετρία - Είδη βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 10 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Α’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Ενότητα 1 : Σύνολα & Σχέσεις (1/2) Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 10 : Κατασκευή ΝΠΑ Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 4 : Τελεστές της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Ενότητα 2 : Το σύστημα βάσεων δεδομένων MySQL (II) Ιωάννης Τσούλος
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Γεωργική Χημεία Ενότητα 1 : Γενικές αρχές χημείας, άτομα και μόρια
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 9 : Κανονικές Εκφράσεις Αλέξανδρος Τζάλλας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 9 : Κανονικές Εκφράσεις Αλέξανδρος Τζάλλας

Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε Θεωρία Υπολογισμού Ενότητα 9 : Κανονικές Εκφράσεις Αλέξανδρος Τζάλλας Καθηγητής Εφαρμογών Άρτα, 2015

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

Κανονικές Εκφράσεις Στοιχειώδεις Κανονικές Εκφράσεις Γλώσσες που περιγράφονται από Κανονικές Εκφράσεις Δημιουργία Κανονικών Εκφράσεων Παραδείγματα Κανονικών Εκφράσεων

Στοιχειώδης Κανονικές Εκφράσεις (1/3) Μία κανονική έκφραση χρησιμοποιείται για να περιγράψει μία κανονική γλώσσα Η κανονική έκφραση αναπαριστά ένα "μοντέλο": συμβολοσειρές που ταιριάζουν σ’ αυτό το μοντέλο ανήκουν στην γλώσσα, που αυτό περιγράφει, όσες δεν ταιριάζουν, δεν ανήκουν στην γλώσσα αυτή Οι συμβολοσειρές αναφέρονται σε κάποιο αλφάβητο Σ

Στοιχειώδης Κανονικές Εκφράσεις (2/3) Τονίζεται: Τα παρακάτω αποτελούν στοιχειώδης κανονικές εκφράσεις: • x, για κάθε x ∈ Σ, • ε, η κενή συμβολοσειρά, και • ∅, παριστάνει την καμία συμβολοσειρά Έτσι, αν | Σ | = n, τότε υπάρχουν n+2 στοιχειώδης κανονικές εκφράσεις που ανήκουν σε ένα αλφάβητο Σ

Στοιχειώδης Κανονικές Εκφράσεις (3/3) Γλώσσες, που ορίζονται από τις στοιχειώδεις κανονικές εκφράσεις: • Για κάθε x ∈ Σ, η στοιχειώδης κανονική έκφραση x περιγράφει την γλώσσα {x} (Δηλαδή την γλώσσα που έχει μια μοναδική συμβολοσειρά "x", που περιέχει ένα μοναδικό σύμβολο, το 'x‘) • Η στοιχειώδης κανονική έκφραση ε περιγράφει την γλώσσα {ε} (Η μοναδική συμβολοσειρά που υπάρχει στη γλώσσα αυτή είναι η κενή συμβολοσειρά) • Η στοιχειώδης κανονική έκφραση ∅ περιγράφει την γλώσσα {} (Κενή γλώσσα, δεν υπάρχουν συμβολοσειρές στην γλώσσα αυτή)

Κανονικές Εκφράσεις (1/3) Κάθε στοιχειώδης κανονική έκφραση είναι μία κανονική έκφραση Τονίζεται: Χρησιμοποιώντας τους παρακάτω κανόνες, πεπερασμένου αριθμού φορές, μπορούμε να συνθέσουμε νέες κανονικές εκφράσεις: Αν το r είναι μία κανονική έκφραση, τότε είναι και η (r) Αν το r είναι μία κανονική έκφραση, τότε είναι και η r* Αν τα r1 και r2 είναι κανονικές εκφράσεις, τότε είναι και η r1r2 Αν τα r1 και r2 είναι κανονικές εκφράσεις, τότε είναι και η r1+r2

Κανονικές Εκφράσεις (2/3) Οι παραπάνω προτάσεις σημαίνουν τα εξής: Οι παρενθέσεις χρησιμεύουν μόνο για ομαδοποίηση Το αστέρι συμβολίζει καμία ή περισσότερες επαναλήψεις της εκάστοτε κανονικής έκφρασης που προηγείται (Έτσι, αν x ∈ Σ , τότε η κανονική έκφραση x* συμβολίζει την γλώσσα {ε, x, xx, xxx, ...} ) Η παράθεση των r1 και r2 συμβολίζει τις συμβολοσειρές που περιγράφονται από το r1 και ενώνονται με αυτές που περιγράφονται από το r2 (Για παράδειγμα, αν x, y Σ, τότε η κανονική έκφραση xy περιγράφει την γλώσσα {xy})

Κανονικές Εκφράσεις (3/3) Το σύμβολο της πρόσθεσης, διαβάζεται ως διαζευκτικό "ή", χρησιμοποιείται στην περιγραφή των γλωσσών που περιγράφονται από κάποιο υποσύνολο της μιας ή της άλλης κανονικής έκφρασης (Για παράδειγμα, αν x, y ∈ Σ , τότε η κανονική έκφραση x+y περιγράφει την γλώσσα {x, y}) Προτεραιότητα: * το αστέρι είναι πρώτο, έχει , δηλαδή, τη μεγαλύτερη προτεραιότητα, ακολουθεί η παράθεση, και τέλος το + (Για παράδειγμα , το a+bc* περιγράφει την γλώσσα {a, b, bc, bcc, bccc, bcccc, ...})

Γλώσσες που περιγράφονται από κανονικές εκφράσεις Γλώσσες που περιγράφονται από κανονικές εκφράσεις Υπάρχει μία απλή αντιστοιχία στις κανονικές εκφράσεις και τις γλώσσες που περιγράφονται απ’ αυτές: Κανονική έκφραση L(κανονική έκφραση) x, για κάθε xΣ {x} ε {ε}  {} (r1) L(r1) r1* L(r1)* r1r2 L(r1) L(r2) r1+r2 L(r1) L(r2)

Δημιουργώντας Κανονικές Εκφράσεις (1/4) Παρακάτω υπάρχουν κάποιες οδηγίες για την δημιουργία κανονικών εκφράσεων Θα θεωρήσουμε ότι Σ= {a, b, c} Κανένα ή περισσότερα Το a* σημαίνει "κανένα ή περισσότερα a" Αν πούμε "κανένα ή περισσότερα ab", αυτό σημαίνει, {ε, ab, abab, ababab, ...}, και συμβολίζεται (ab)* Το ab* δεν είναι σωστό επειδή περιγράφει την γλώσσα a(b)*, δηλαδή την {a, ab, abb, abbb, abbbb, ...}

Δημιουργώντας Κανονικές Εκφράσεις (2/4) Ένα ή περισσότερα Εφόσον το a* σημαίνει "κανένα ή περισσότερα a", μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το aa* (ή ισοδύναμα, a*a) για να γράψουμε "ένα ή περισσότερα a" Ομοίως, για να περιγράψουμε "ένα ή περισσότερα ab", δηλαδή, {ab, abab, ababab, ...}, γράφουμε ab(ab)* Κανένα ή ένα Μπορούμε να περιγράψουμε ένα ή κανένα a ως (a+ε)

Δημιουργώντας Κανονικές Εκφράσεις (3/4) Οποιαδήποτε συμβολοσειρά Για να περιγράψουμε οποιαδήποτε συμβολοσειρά (με Σ = {a, b, c}), χρησιμοποιούμε την έκφραση (a+b+c)* Οποιαδήποτε μη κενή συμβολοσειρά. Αυτό μπορεί να γραφεί σαν οποιοδήποτε σύμβολο του Σ ακολουθούμενο από οποιαδήποτε συμβολοσειρά: (a+b+c)(a+b+c)*

Δημιουργώντας Κανονικές Εκφράσεις (4/4) Οποιαδήποτε συμβολοσειρά δεν περιέχει.... Για να περιγράψουμε οποιαδήποτε συμβολοσειρά δεν περιέχει το a (με Σ= {a, b, c}), χρησιμοποιούμε την έκφραση (b+c)* Οποιαδήποτε συμβολοσειρά περιέχει ακριβώς ένα... Για να περιγράψουμε οποιαδήποτε συμβολοσειρά περιέχει ακριβώς ένα a, τοποθετούμε "οποιαδήποτε συμβολοσειρά δεν περιέχει ένα a", σε κάθε μεριά του a, με αυτόν τον τρόπο: (b+c)*a(b+c)*

Παραδείγματα Κανονικών Εκφράσεων (1/4) Δημιουργήστε τις κανονικές εκφράσεις για τις παρακάτω γλώσσες στο αλφάβητο Σ= {a, b, c} Όλες οι συμβολοσειρές που περιέχουν ακριβώς ένα a (b+c)*a(b+c)*

Παραδείγματα Κανονικών Εκφράσεων (2/4) Δημιουργήστε τις κανονικές εκφράσεις για τις παρακάτω γλώσσες στο αλφάβητο Σ= {a, b, c} Όλες οι συμβολοσειρές που δεν περιέχουν περισσότερα από τρία a. Μπορούμε να περιγράψουμε την συμβολοσειρά που περιέχει μηδέν, ένα, δύο ή τρία a (και τίποτα άλλο) ως εξής (ε+a)(ε +a)(ε +a) Τώρα θέλουμε να συμπεριλάβουμε συμβολοσειρές που δεν περιέχουν a όπου βρίσκονται τα X: X(ε+a)X(ε+a)X(ε+a)X έτσι τοποθετούμε όπου Χ το (b+c)* : (b+c)*(ε +a)(b+c)*(ε +a)(b+c)*(ε +a)(b+c)*

Παραδείγματα Κανονικών Εκφράσεων (3/4) Τελικά, αντικαθιστώντας τα X με (a+b+c)* έχουμε την λύση: (a+b+c)*a(a+b+c)*b(a+b+c)*c(a+b+c)* + (a+b+c)*a(a+b+c)*c(a+b+c)*b(a+b+c)* + (a+b+c)*b(a+b+c)*a(a+b+c)*c(a+b+c)* + (a+b+c)*b(a+b+c)*c(a+b+c)*a(a+b+c)* + (a+b+c)*c(a+b+c)*a(a+b+c)*b(a+b+c)* + (a+b+c)*c(a+b+c)*b(a+b+c)*a(a+b+c)*

Παραδείγματα Κανονικών Εκφράσεων (4/4) Όλες τις συμβολοσειρές που δεν περιέχουν το a πάνω από δύο φορές συνεχόμενα Μπορούμε πολύ εύκολα να δημιουργήσουμε μια έκφραση, που να περιέχει κανένα a, ένα a, ή ένα aa: (b+c)*(ε +a+aa)(b+c)* αλλά αν θέλουμε να το επαναλάβουμε, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε τουλάχιστον ένα μη-a σύμβολο μεταξύ των επαναλήψεων: (b+c)*(ε+a+aa)(b+c)*((b+c)(b+c)*(ε+a+aa)(b+c)*)* Όλες τις συμβολοσειρές που περιέχουν το a εις τριπλούν (aaa+b+c)*

Βιβλιογραφία H.R. Lewis, Χ. Παπαδημητρίου, "Στοιχεία θεωρίας υπολογισμού", 1η έκδοση/2005, Εκδόσεις Κριτική, ISBN: 978-960-218-397-7 Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 11776 2. M. Sipser, "Εισαγωγή στη Θεωρία Υπολογισμού", 1η έκδοση/2009, Εκδόσεις ΙΤΕ-Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, ISBN: 978-960-524-243-5 Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 257 Επιπλέον συνιστώμενη βιβλιογραφία E. Rich, "Automata, Computability and Complexity: Theory and Applications", 1st edition/2007, Prentice Hall, ISBN: 978-0132288064 J. E. Hopcroft, R. Motwani, J. D. Ullman, "Introduction to Automata Theory, Languages, and Computation", 3rd edition/2006, Prentice Hall, ISBN: 978- 0321455369 J. Hopcroft, R. Motwani, J. Ullman, Intoduction to Automata Theory, Languages and Computation, 2nd ed., Pearson - Addison Wesley, 2003 M. Sipser, Εισαγωγή στη Θεωρία Υπολογισμού, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2007

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Ίδρυμα Ηπείρου. Αλέξανδρος Τζάλλας. Θεωρία Υπολογισμού. Έκδοση: 1.0 Άρτα, 2015. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://eclass.teiep.gr/courses/COMP112/ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Ευάγγελος Καρβούνης Άρτα, 2015

Τέλος Ενότητας Κανονικές Εκφράσεις