ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ταξινόμησης
Advertisements

Διαίρει-και-Βασίλευε
Γράφοι: Προβλήματα και Αλγόριθμοι
Μεταφραστές Περιορισμένης Αναζήτησης. Bounded Solve % bounded_solve (Goal,Depth) – Ισχύει όταν ο στόχος Goal έχει απόδειξη βάθους μικρότερου ή ισου του.
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Eξάμηνο 4ο1 Μείωσε και Βασίλευε Μειώνουμε το στιγμιότυπο του προβλήματος σε ένα μικρότερο στιγμιότυπο.
Κανόνες Συσχέτισης Σκοπός: Σύνοψη βασικών τεχνικών παραγωγής Κανόνων Συσχέτισης Σύνοψη Προβλημάτων Κανόνων Συσχέτισης Αλγόριθμοι Κανόνων Συσχέτισης Apriori.
1 Κατανεμημένοι αλγόριθμοι για την εύρεση γεννητικών δέντρων (spanning trees) 1.Ένας σταθερός κόμβος στέλνει ένα ‘start’ μήνυμα σε κάθε γειτονική του ακμή.
Δομές ΔεδομένωνΤμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ1 Δομές Δεδομένων - DFS σε κατευθυνόμενο γράφο - Ελάχιστα Μονοπάτια - Τοπολογική Ταξινόμηση - Eλάχιστα Ζευγνύοντα.
8-1 ΜΑΘΗΜΑ 8 ο Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ταξινόμησης.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Αποφάσεις Διανομής. Εισαγωγή Για την διανομή των αγαθών από τον παραγωγό στον καταναλωτή απαιτείται μια σειρά λειτουργιών και δραστηριοτήτων μάρκετινγκ,
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Α.Ε.Π.Π. ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΦΥΣΣΑΛΙΔΑΣ (Bubble Sort) ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗΣ
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β’
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Αλγόριθμοι Εξαγωγής Συμπερασμάτων (Inference Engine)
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Ανάπτυξη εφαρμογής με οπτικοποιημένο περιβάλλον για τους αλγόριθμους ταξινόμησης και αναζήτησης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Γεωργιαδης νικολαοσ.
Θεωρία & Αλγόριθμοι Γράφων Δένδρα
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
EPL231 – Data Structures and Algorithms
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Φοιτητής: Τσακίρης Αλέξανδρος Επιβλέπων: Ευάγγελος Ούτσιος
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Aλγόριθμος BFS Θέτουμε i  0. Στην κορυφή x θέτουμε τη ετικέτα i.
Πτυχιακή εργασία του Παύλου Παντικάκη (2468)
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
هوش مصنوعي فصل سوم (ادامه) حل مسئله با جستجو.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Δομές Δεδομένων (Data Structures)
ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – ΡΟΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
Αναζήτηση (Εξερεύνηση) Πρώτα σε Πλάτος
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης ΕΞΑΜΗΝΟ Δ’ Φεβρουάριος – Ιούνιος 2013 ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ ΩΡΕΣ : ΘΕΩΡΙΑ (2) & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (1) ΤΡΙΤΗ 10:00 – 13:00 ΔΙΔΑΣΚΩΝ Στέφανος Δ. Κατσαβούνης, Επίκουρος Καθηγητής e-mail : skatsav@pme.duth.gr ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 1 19/2/2013 2 26/2/2013 3 5/3/2013 4 12/3/2013 5 19/3/2013 6 26/3/2013 7 2/4/2013 8 9/4/2013 9 16/4/2013 10 23/4/2013   30/4/2013 7/5/2013 11 14/5/2013 12 21/5/2013 13 28/5/2013 ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ 1Η ΕΝΟΤΗΤΑ εισαγωγή – βασικές έννοιες ιδιότητες αλγορίθμων επιλυσιμότητα – ιστορική αναδρομή υπολογισιμότητα – πολυπλοκότητα – ανάλυση πολυπλοκότητας - παραδείγματα κατηγορίες προβλημάτων ευρετικοί αλγόριθμοι - παραδείγματα ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

Ταξινόμηση : insertion – bubble – selection – shell – merge 2Η ΕΝΟΤΗΤΑ Γραμμικές δομές δεδομένων (πίνακες, στοίβες, λίστες, ουρές) – θεμελιώδεις λειτουργίες Δυαδική αναζήτηση Ταξινόμηση : insertion – bubble – selection – shell – merge Αναδρομικότητα Υλοποίηση σε γλώσσα C ή C++ ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

δυαδικά δένδρα & Δυαδικά Δένδρα Αναζήτησης (ΔΔΑ) πυκνότητα 3Η ΕΝΟΤΗΤΑ Δένδρα - ορισμοί δυαδικά δένδρα & Δυαδικά Δένδρα Αναζήτησης (ΔΔΑ) πυκνότητα αλγόριθμοι ανίχνευσης ΔΔ διάσχιση εισαγωγή – εύρεση – διαγραφή στοιχείου αφηρημένοι τύποι δεδομένων Υλοποίηση σε γλώσσα C ή C++ ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

Κατακερματισμός (hashing) Υλοποίηση σε γλώσσα C ή C++ 4Η ΕΝΟΤΗΤΑ Κατακερματισμός (hashing) Υλοποίηση σε γλώσσα C ή C++ ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

5Η ΕΝΟΤΗΤΑ Θεωρία γραφημάτων : ορισμοί και βασικές έννοιες Βασικοί αλγόριθμοι : Minimum Spanning trees – αλγόριθμοι Prim, Dijksta, Kruskal Διάσχιση γραφήματος : αλγόριθμοι Breadth First (BFS), Depth First (DFS) Ροές σε δίκτυα : αλγόριθμος Ford – Fulkerson Σωροί (heaps) - διαχείριση Μοντελοποίηση προβλημάτων – μελέτη περιπτώσεων Υλοποίηση σε γλώσσα C ή C++ ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

6Η ΕΝΟΤΗΤΑ Δομές αρχείων Βασικές έννοιες Σειριακά – σχετικά – ταξινομημένα αρχεία Αρχεία με κατάλογο Αρχεία άμεσης προσπέλασης Επεκτατός κατακερματισμός B - δένδρα, Β+ - δένδρα ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ Το εργαστηριακό μάθημα περιλαμβάνει ασκήσεις και υλοποίηση αλγορίθμων, σε γλώσσα C ή C++ . Οι αλγόριθμοι θα αναζητούνται στο διαδίκτυο ή δίνονται έτοιμοι (κώδικας σε C ή σε C++) και θα απαιτείται η προσαρμογή τους. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

ΤΡΟΠΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΒΑΘΜΟΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ 100% ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ασκήσεων ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (e-books, web-sites) ΒΙΒΛΙΟ ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

Γενικές παρατηρήσεις Αν και η επιτυχία ή η αποτυχία σε πολλές προσπάθειες ενός μηχανικού είναι πιθανόν να αποδοθεί στην «τύχη», τη «μοίρα» ή ακόμη και στο «πεπρωμένο» η επιστήμη του μηχανικού, σε συντριπτικό ποσοστό δεν βασίζεται σε αυτούς τους παράγοντες. Προφανώς η πιο σπουδαία άποψη σχετικά με την επιστήμη των μηχανικών είναι ότι ο μηχανικός μπορεί με συστηματική και προβλέψιμη προσπάθεια να φθάσει σύντομα σε εφικτές, αποτελεσματικές και χωρίς υπερβολικό κόστος λύσεις σε συνήθη ή εξειδικευμένα προβλήματα. Η τύχη είναι πιθανόν να διαδραματίσει το ρόλο της σε πολλές προσπάθειες ενός μηχανικού, αλλά οι περισσότεροι μηχανικοί προτιμούν να σκέφτονται ότι έχουν κατά κύριο λόγο τον έλεγχο των αποτελεσμάτων που παράγει κάθε αξιόλογη προσπάθεια. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

Οι πλέον αξιόλογες τεχνικές που εφαρμόζει ένας μηχανικός είναι εκείνες που μπορούν να : περιγραφούν τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά, χρησιμοποιηθούν επαναληπτικά και να παράγουν κάθε φορά παρόμοια αποτελέσματα, διδαχθούν σε άλλους σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, εφαρμοστούν από άλλους με σημαντικό ποσοστό επιτυχίας, παράγουν για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα αξιόλογα και συνεπή με την πραγματικότητα καλύτερα αποτελέσματα από άλλες τεχνικές, είναι εφαρμόσιμες σε σχετικά μεγάλο ποσοστό συναφών περιπτώσεων ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

Οι πραγματικοί μηχανικοί δεν είναι θαυματοποιοί Οι πραγματικοί μηχανικοί δεν είναι θαυματοποιοί. Αν ένας καλός μηχανικός ανακαλύψει έναν εμφανώς καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης ενός προβλήματος θα πρέπει να προσπαθήσει να ενημερώσει τους υπόλοιπους για τη μέθοδό του. Οι θαυματοποιοί πρέπει λόγω της φύσης της δουλειάς τους να περιβάλλουν τις τεχνικές τους με μυστήριο. Ένας καλός μηχανικός δεν είναι μάγος ούτε δάσκαλος απόκρυφης σοφίας. Ένας καλός μηχανικός ίσως πρέπει να είναι «ταλαντούχος," «γενναιόδωρος," ή «διαισθητικός," αλλά σε κάθε περίπτωση, ένας καλός μηχανικός πρέπει να μπορεί, απλά και αποτελεσματικά να μεταδίδει τις τεχνικές που χρησιμοποιεί για να απολαμβάνει μεγαλύτερο μερίδιο των επιτυχιών. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00

Οι μηχανικοί διαφέρουν από τους επιστήμονες Οι μηχανικοί διαφέρουν από τους επιστήμονες. Χρησιμοποιούν τη φυσική, τα μαθηματικά και άλλες επιστημονικές περιοχές (ανάλυση σφαλμάτων, διοίκηση, εκτίμηση κινδύνων) καθώς και εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες για να αναπτύξουν εφικτές, αποτελεσματικές και χωρίς υπερβολικό κόστος λύσεις σε συνήθη ή εξειδικευμένα προβλήματα. Ένας επιστήμονας συχνά δεν είναι μηχανικός, αλλά ένας μηχανικός πρέπει να θεμελιώνει τη γνώση του στην επιστήμη. ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ:ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΑΡΧΕΙΩΝ - 00