Διδακτική της Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΩΡΕΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗΣ ΣΤΗΛΗΣ
Advertisements

Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων Φροντιστήριο 3– sed και awk Ντίρλης Νικόλαος.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΝΙΚΟΥ ΚΑΒΒΑΔΙΑ
ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΦΡΥΔΑ, BOLOGNA EXPERT, ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ UNICA (NETWORK OF UNIVERSITIES FROM THE CAPITALS OF EUROPE) • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
Εκμάθηση ταξινομητών κειμένου για το χαρακτηρισμό άποψης Ειρήνη Καλδέλη Διπλωματική Εργασία.
à 2005 Likno Software Likno Software Προϊόντα  AllWebMenus  Likno Web Button Maker  Photo Frame Show “Quality software for the global market”
Το διδακτικό συμβόλαιο
DNA- ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΠΡΑΞΙΑ ΞΙΑΡΧΟΥ
Gustave Flaubert – «Ο μάρτυρας του ύφους»
43 η ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΕΙ Αθήνα Νοεμβρίου 2010 Μοντέλα Εφαρμογής Ευρωπαϊκής Πρακτικής στο Σχεδιασμό, Λειτουργία, Αναγνώριση και Ανταγωνιστικότητα.
Ταξινόμηση αστρικών φασμάτων Διάγραμμα Η-R
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Under The Dome:
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ – ΑΘΗΝΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΝΕΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Δρ. Μπέτυ Κακλαμανίδου Ιστορία.
SteamPunk Πιέρος Πατουχέας Μελέτης Αφεντουλίδης Νίκος Παπαγιαννόπουλος Σπύρος Σκεντεράσι CyberPunk BioPunk.
“Question Guy ”, από Scout διαθέσιμο ως κοινό κτήμα.
Εκπαιδευτικές διανομές ΕΛ/ΛΑΚ Γιάννης Κασκαμανίδης.
Autism – θεραπευτικές παρεμβάσεις & στρατηγικές ???
Reconquista - ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ
BERKELEY DIGITAL LIBRARY Εργασία στις ψηφιακές βιβλιοθήκες. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-Β00031 ΚΟΥΚΟΥΦΙΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-Β00065 ΧΑΛΚΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ-ΒΟΟΟΟ2.
Sigmund Freud ( ) “Sigmund Freud”, διαθέσιμο με άδεια CC BY-NC-ND 3.0
Παιδαγωγική ή Εκπαίδευση ΙΙ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ Ι - ΣΤΑΤΙΚΗ 1. Στατική Ισορροπία (επανάληψη)
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών Ενότητα 6: Η μελέτη της σχολικής τάξης Πόταρη Δέσποινα, Σακονίδης Χαράλαμπος Σχολή Θετικών επιστημών.
Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Αθήνα, 2015 Οι μύθοι της τρίτης ηλικίας.
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 3: Διεθνές Οικονομικό Περιβάλλον Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
N. Zafeiriadou, ELT School Advisor Προσεγγίζοντας το «άλλο» Το θέατρο στην ξένη γλώσσα ως μέσο για την ανάπτυξη της διαπολιτισμικής επικοινωνιακής ικανότητας.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPERIENTIAL MATERIALS Digital stories Virtual toursChildren’s Songs.
-ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΣ ΕΝΗΛΙΚΑ. - Ο ΕΦΗΒΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ Guy Petitgirard Entraineur National.
Φυσικοθεραπεία σε ειδικές πληθυσμιακές μονάδες (Ε) Ενότητα 12: Φυσικοθεραπεία στα ψυχικά νοσήματα Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Εξελικτική σύνδεση: Φωτοσύνθεση II Μαθησιακοί στόχοι: Οι μαθητές θα κατανοήσουν πως 1) η συνεκτικότητα των αντιδράσεων της φωτοσύνθεσης κατά μήκος του.
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 5: H έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Dans le café de la jeunesse perdue
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής ΣΤ’ εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο.
ΧΗΜΕΙΑ, ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών 1996 – 2016 Ιστορική Αναδρομή
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ I
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ I
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (ΜΑ0241) Διδάσκων:EΣΚΙΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Η συγκριτική μέθοδος (συνέχεια)
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΔΙΕΘΝΗΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΑΑ 082 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΞΕΙΑΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑΣ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ Κάσο Ευγενία,1 Καντιάνης Αλέξανδρος,2 Μούκα Βασιλική,3.
Ποιητής και πεζογράφος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτική της Πληροφορικής Με τον όρο "Διδακτική της Πληροφορικής" εννοούμε τη μελέτη, το προβληματισμό και εξάσκηση πάνω στο πώς να διδάξουμε διάφορα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα της επιστήμης της Πληροφορικής.

τους συμμετέχοντες σε μια διδακτική δραστηριότητα Η Διδακτική σαν κλάδος της Παιδαγωγικής Επιστήμης ασχολείται με μια σειρά από ζητήματα: το ευρύτερο διδακτικό-μαθησιακό περιβάλλον στο οποίο εντάσσεται μια διδακτική δραστηριότητα, τις μεθόδους διδασκαλίας και τις παιδαγωγικές αρχές στις οποίες αυτές στηρίζονται, τους συμμετέχοντες σε μια διδακτική δραστηριότητα τα διδακτικά μέσα τα οποία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν.

Δομικά στοιχεία της Δ.τ.Π. - Παιδαγωγικές θεωρήσεις - γνωστική θεωρία της μάθησης - πολιτιστική θεωρία - θεωρία της δραστηριότητας - θεωρία της συμπεριφοράς - Διδακτικές εφαρμογές των παιδαγωγικών προσεγγίσεων σε θέματα που σχετίζονται με τη διδασκαλία της Πληροφορικής.

Δομικά στοιχεία της Δ.τ.Π. (συν.) Δομικά στοιχεία της Δ.τ.Π. (συν.) - Οι ανάγκες του "κοινού" για μάθηση γύρω από την Πληροφορική τροποποιούνται με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. - Πιθανό αποτέλεσμα: σοβαρές επιπτώσεις τόσο στο τι νοείται ως "διδακτική της Πληροφορικής", όσο και στις ανάγκες του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής για διαρκή επιμόρφωση..

Διδακτικό Συμβόλαιο Προσδοκίες του δασκάλου και των μαθητών στο πλαίσιο της τάξης Ο δάσκαλος αναμένει - προσδοκά κάτι από τους μαθητές Οι μαθητές αναμένουν – προσδοκούν κάτι από το δάσκαλο “Είναι το σύνολο των συμπεριφορών του/της εκπαιδευτικού που αναμένονται από τον μαθητή και το σύνολο των συμπεριφορών του μαθητή που αναμένονται από τον/την εκπαιδευτικό.” Guy Brousseau, 1986

Οι συνέπειες του συμβολαίου Ο εκπαιδευτικός υποτίθεται ότι δημιουργεί τις απαραίτητες συνθήκες για τη μάθηση των γνώσεων από τους μαθητές και ότι αναγνωρίζει αυτή τη μάθηση, όταν αυτή πραγματοποιείται. Ο μαθητής υποτίθεται ότι ικανοποιεί αυτές τις συνθήκες. Η «διδακτική» σχέση οφείλει να συνεχίζεται όσο και αν κοστίζει τόσο στο μαθητή όσο και στον εκπαιδευτικό.

Διαφορά Παιδαγωγικού και Διδακτικού Συμβολαίου. Το παιδαγωγικό συμβόλαιο κάνει σαφείς στο μέγιστο τους στόχους και τις σχολικές απαιτήσεις για κάθε μαθητή. Το διδακτικό συμβόλαιο, αντίθετα, εξηγεί πως υπάρχει αναγκαστικά μια ορισμένη αδιαφάνεια μέσα στο «διδακτικό σύστημα», που συνδέει τη γνώση, το μαθητή και το δάσκαλο

Χρησιμότητα Διδακτικού Συμβολαίου. παρέχει τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για την επίτευξη της διδασκαλίας/μάθησης του στόχου βοηθά τους μαθητές προσδιορίζοντας τις διαδικασίες που θα χρησιμοποιήσουν βοηθά τον/την δάσκαλο/α να ερμηνεύσει τις απαντήσεις των μαθητών δίνει νόημα στη διδασκαλία/μάθηση