Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κεντρικό Μητρώο Ελληνικών Ανοικτών Μαθημάτων Προδιαγραφές Ανοικτών Μαθημάτων v1.0 Δρ. Παντελής Μπαλαούρας, Καθ. Λάζαρος Μεράκος.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 9: Qualified Dublin Core Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 11: Τύποι Ευρετηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διδακτική Πληροφορικής
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ Δρ. Παντελής Μπαλαούρας, Kώστας Τσιμπάνης, Καθ. Λάζαρος Μεράκος Ημερίδα Ενημέρωσης.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Συμπλήρωση Προτύπου Διδακτικού Σχεδιασμού
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα, Προδιαγραφές και Υποστήριξη
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προσχολική Παιδαγωγική
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) 13-15 & 20-22/5/2014 Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) 13-15 & 20-22/5/2014

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα Εκπαιδευτικό υλικό, κατηγορίες και προδιαγραφές ΑΨΜ Δρ. Μαριάνθη Πετράκη Κεντρική Ομάδα Υποστήριξης έργου mpetraki@noc.uoa.gr

Άδεια Χρήσης Το παρόν υλικό υπόκειται σε άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά – παρόμοια χρήση (CC-BY-SA). Η αναφορά στην Παρουσίαση αυτή να γίνεται ως εξής: Πετράκη Μ. (2014), «Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα : Εκπαιδευτικό υλικό, κατηγορίες και προδιαγραφές ΑΨΜ», «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών», Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης 20.05.2014

Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα Εκπαιδευτικό υλικό και κατηγορίες

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα (ΑΨΜ) Μάθημα προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών που έχει διαμορφωθεί ψηφιακά ώστε να επιτρέπει την αυτόνομη μελέτη και το οποίο διατίθεται ελεύθερα μέσω του Διαδικτύου με ανοικτή άδεια πνευματικών δικαιωμάτων Creative Commons (CC).

ΑΨΜ : περιεχόμενο και κατηγορίες Κατηγορία Α- Κατηγορία Α Κατηγορία Α+ Κατηγορία Α- (ελάχιστες προδιαγραφές) - περιγραφή μαθήματος, στόχοι - λέξεις κλειδιά, βασικοί όροι - οργάνωση υλικού σε θεματικές ενότητες - σημειώσεις, διαφάνειες και λοιπό εκπαιδευτικό υλικό - βιβλιογραφία Κατηγορία Α - podcasts, εκφωνήσεις στις διαφάνειες Κατηγορία Α+ (πλήρεις προδιαγραφές) - ασκήσεις αυτοαξιολόγησης - ψηφιακές πηγές - πολυμεσικό υλικό βιντεοσκοπήσεων Το εκπαιδευτικό υλικό θα έχει υποστεί: Προσαρμογή στις ειδικές απαιτήσεις προσβασιμότητας για ΑμεΑ (βάσει οδηγιών της Μονάδας Προσβασιμότητας του ΕΚΠΑ). Διευθέτηση πιθανών ζητημάτων που άπτονται της Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα (ΑΨΜ) : τυπικές περιπτώσεις Ένα τυπικό ΑΨΜ μπορεί να συνίσταται από: το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού αυτοτελές μέρος του εκπαιδευτικού υλικού μαθήματος προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών. Η αυτοτέλεια μέρους του εκπαιδευτικού υλικού: είναι αναγκαία συνθήκη για την περεταίρω δημιουργία του ΑΨΜ. πιστοποιείται από το μέλος ΔΕΠ.

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα (ΑΨΜ) : ειδικές περιπτώσεις Σε ειδικές περιπτώσεις, ένα ΑΨΜ μπορεί να προέλθει από εκπαιδευτικές διαδικασίες εκτός των Προγραμμάτων Σπουδών. «Μάθημα» παρουσίασης του Τμήματος στους πρωτοετείς φοιτητές. «Μάθημα» παρουσίασης του Τμήματος σε μαθητές/υποψήφιους πρωτοετείς φοιτητές. «Μάθημα» παρουσίασης συγκεκριμένων υπηρεσιών του Τμήματος. … Απαιτούμενο: ικανός αριθμός διδακτικών ωρών (~ 10 h)

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα (ΑΨΜ) : πολύγλωσσες εκδόσεις Εφόσον ζητηθεί από το μέλος ΔΕΠ, ένα μάθημα προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία δύο ΑΨΜ: στην ελληνική γλώσσα σε ξένη γλώσσα, της επιλογής του μέλους ΔΕΠ. Για τη δημιουργία του ξενόγλωσσου ΑΨΜ απαιτείται η δημιουργία ΑΨΜ στην ελληνική γλώσσα. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελούν τα μαθήματα των Τμημάτων Ξένης Γλώσσας & Φιλολογίας (μόνο ξενόγλωσση ή μεικτή έκδοση ΑΨΜ).

Φροντιστηριακές & Εργαστηριακές Ασκήσεις ως πρωτογενές υλικό ΑΨΜ Οι φροντιστηριακές ή εργαστηριακές ασκήσεις μπορούν ανά περίπτωση να αποτελούν: διακριτό ΑΨΜ μέρος ενός ΑΨΜ με βάση το Πρόγραμμα Σπουδών ή το κριτήριο της αυτοτέλειας. Στην περίπτωση που θα αναπτυχθεί πολυμεσικό υλικό από εργαστηριακή άσκηση, η χρονική διάρκειά του δεν είναι κατ’ ανάγκη ίση με τον αντίστοιχο αριθμό διδακτικών ωρών της εργαστηριακής άσκησης.

Πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό ΑΨΜ Υπάρχον ή υπό ανάπτυξη εκπαιδευτικό υλικό του μέλους ΔΕΠ Σημειώσεις Διαφάνειες Ασκήσεις Λογισμικά … σε ψηφιακή ή μη μορφή (ψηφιοποίηση).

Πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό μαθήματος Α+ Πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α+: βιντεοδιαλέξεις διαλέξεις στα αμφιθέατρα (με ή χωρίς ακροατήριο) δραστηριότητες υποστηρικτικές της εκπαιδευτικής διαδικασίας εργαστηριακές ασκήσεις πρακτικές ασκήσεις (π.χ. θεατρικό παιχνίδι) πράξεις «στο πεδίο» (ιατρικές επεμβάσεις, ανασκαφές,…) σεμινάρια και ομιλίες σε συνέδρια, ημερίδες ή άλλες εκδηλώσεις σχετικές με το μάθημα.

Από το πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό στο ΑΨΜ Πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό σημειώσεις, διαφάνειες, ασκήσεις, λογισμικά, βιβλιογραφία, … Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα Δόμηση Διευθέτηση πιθανών θεμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Διαμόρφωση με βάση οδηγίες περί προσβασιμότητας Πολυμεσικό υλικό (Α+)

Κατηγορίες ΑΨΜ Α- A Α+ √ √ Προδιαγραφές Ελάχιστες Α- Podcast A Πλήρεις Α+ Αναλυτική περιγραφή μαθήματος (και στην αγγλική) √ Αναλυτική περιγραφή στόχων μαθήματος (και στην αγγλική) Λέξεις – κλειδιά, Βασικοί όροι μαθήματος (και στην αγγλική) Οργάνωση υλικού σε θεματικές ενότητες ή ενότητες διαλέξεων Αναλυτική περιγραφή στόχων ενοτήτων Λέξεις – κλειδιά, βασικοί όροι ανά ενότητα / ενότητα διαλέξεων Σημειώσεις, διαφάνειες και λοιπό υποστηρικτικό υλικό ανά διάλεξη ή ενότητα διαλέξεων Αναφορά βιβλιογραφίας Ασκήσεις Χρήση ηλεκτρονικών πηγών που διαθέτουν οι βιβλιοθήκες των ιδρυμάτων Πολυμεσικό υλικό όπως: καταγεγραμμένες βιντεο-διαλέξεις καταγεγραμμένες βιντεο-διαλέξεις συνδυασμένες ή συγχρονισμένες με διαφάνειες Podcast, εκφωνήσεις στις διαφάνειες  √

Ανοικτό Ψηφιακό Μάθημα Προδιαγραφές

Αυτοτέλεια Κάθε ΑΨΜ θα πρέπει να είναι αυτοτελές, υπό την έννοια ότι θα είναι δυνατή η αυτόνομη μελέτη του.

Πληροφορίες μαθήματος Κάθε ΑΨΜ θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα σύνολο υποχρεωτικών πληροφοριών σχετικών με το μάθημα. Οι πληροφορίες αυτές, και ορισμένες προαιρετικές πληροφορίες, αποτυπώνονται στο «Έντυπο Καταγραφής Πληροφοριών και Συγκέντρωσης Εκπαιδευτικού Υλικού για τα Ανοικτά Μαθήματα». Την ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων του εντύπου φέρει το μέλος ΔΕΠ. Ορισμένες από τις πληροφορίες του εντύπου μεταφέρονται σε κατάλληλα πεδία του ηλεκτρονικού μαθήματος στην πλατφόρμα Open eClass. Πληροφορίες του εντύπου είναι απαραίτητες για τη δόμηση του εκπαιδευτικού υλικού κατά την ανάπτυξη του ΑΨΜ.

Οργάνωση εκπαιδευτικού υλικού Το εκπαιδευτικό υλικό ενός ΑΨΜ θα πρέπει να δομημένο σε Θεματικές Ενότητες (Κεφάλαια, Εβδομάδες, …). Κάθε Θεματική Ενότητα θα πρέπει να συνοδεύεται από: αναλυτική περιγραφή διδακτικών στόχων λέξεις κλειδιά ή βασικούς όρους σημειώσεις διαφάνειες λοιπό υποστηρικτικό υλικό αναφορές βιβλιογραφίας ασκήσεις

Εκπαιδευτικό υλικό : σημειώσεις & διαφάνειες Ένα ΑΨΜ Α- θα πρέπει να περιέχει: κατ’ ελάχιστον, τις διαφάνειες ή τις σημειώσεις Ένα ΑΨΜ Α θα πρέπει να περιέχει: κατ΄ελάχιστον τις διαφάνειες Ένα ΑΨΜ Α+ δεν περιέχει υποχρεωτικά σημειώσεις ή διαφάνειες Ιδανικά, ένα ΑΨΜ περιέχει διαφάνεις και σημειώσεις. Οι σημειώσεις και οι διαφάνειες, εφόσον περιέχονται, θα πρέπει να: ικανοποιούν το κριτήριο της αυτοτέλειας καλύπτουν το 100% της αντίστοιχης διδακτέας ύλης

Εκπαιδευτικό υλικό : αναφορά βιβλιογραφίας Εκπαιδευτικό υλικό : αναφορά βιβλιογραφίας Η αναφορά βιβλιογραφίας Είναι υποχρεωτική για όλες τις κατηγορίες μαθημάτων. Περιλαμβάνει την αναφορά: βιβλίων, συγγραμάτων (text books) άλλων πηγών διαθέσιμων στο Διαδίκτυο Θα πρέπει να υπάρχει σε επίπεδο μαθήματος ή θεματικής ενότητας. Συστήνεται να συνοδεύεται από σύντομο σχολιασμό.

Εκπαιδευτικό υλικό : ηλεκτρονικές πηγές βιβλιοθηκών Εκπαιδευτικό υλικό : ηλεκτρονικές πηγές βιβλιοθηκών Συστήνεται η όσο το δυνατόν πιο εκτεταμένη χρήση τους Στα ΑΨΜ Α+ θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνεται χρήση των ηλεκτρονικών πηγών που διαθέτουν οι βιβλιοθήκες των ιδρυμάτων σε επίπεδο μαθήματος ή ενότητας. http://www.lib.uoa.gr/

Εκπαιδευτικό υλικό : ασκήσεις Προαιρετικές για τα μαθήματα Α- και Α Υποχρεωτικές για τα μαθήματα Α+ Πιθανά είδη: on-line ασκήσεις, γενικές, ειδικές ή αυτοαξιολόγησης Πιθανά εργαλεία ανάπτυξης: Το αντίστοιχο εργαλείο της πλατφόρμας Open eClass άλλο πολυμεσικό/διαδραστικό υλικό

Εκπαιδευτικό υλικό : πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α Εκπαιδευτικό υλικό : πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α Podcast με υποστηρικτικό οπτικό υλικό. Το υποστηρικτικό οπτικό υλικό: Αποτυπώνει διαφάνειες ή άλλα εργαλεία λογισμικού. Παράγεται από την καταγραφή της οθόνης του υπολογιστή του μέλους ΔΕΠ σε μορφότυπο (format): βίντεο, εικόνας, html. Συγχρονίζεται με την ηχογράφηση της διάλεξης. Η ομιλία από το μέλος ΔΕΠ δεν περιορίζεται στην απλή ανάγνωση των διαφανειών, αλλά, είναι επεξηγηματική.

Εκπαιδευτικό υλικό : πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α+ Εκπαιδευτικό υλικό : πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α+ Το σχετικό πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό (αρχεία βίντεο) από διαλέξεις στα αμφιθέατρα (με ή χωρίς ακροατήριο) δραστηριότητες υποστηρικτικές της εκπαιδευτικής διαδικασίας συγχρονίζονται με τις διαφάνειες (εφόσον υπάρχουν).

Εκπαιδευτικό υλικό : πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α & Α+ Εκπαιδευτικό υλικό : πολυμεσικό υλικό μαθημάτων Α & Α+ Για να χαρακτηριστεί ένα AΨΜ ως Α ή Α+ θα πρέπει το πολυμεσικό υλικό του να καλύπτει το 80 % των διδακτικών ωρών. Τούτο δεν σημαίνει ότι το παραγόμενο πολυμεσικό υλικό θα έχει διάρκεια ίση με το 80% των διδακτικών ωρών, αλλά, ότι αντιστοιχεί σε ύλη ίση με το 80% των διδακτικών ωρών. Είναι στην κρίση του μέλους ΔΕΠ να αποφανθεί για την αντιστοίχηση.