ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΦΑΣΙΑΣ & ΒΔΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αποτελεσματικότητα της βιβλιοθεραπείας Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Advertisements

Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Κοινωνικές Δεξιότητες
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
Βλάχου Ευα Computer Designer Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων.
Τα Ημισφαίρια του Εγκεφάλου
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΓΑΛΗΝΗ Εικόνα από δορυφόρο!!!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΑ;.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Δημιουργική σκέψη και δημιουργικά άτομα Επιπτώσεις για την πρακτική στη σχολική τάξη.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
Θεώρημα Διαγνωσιμότητας
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Ν 504 Μαζική Άσκηση 24/02/2015.
 ΑΡΧΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ  ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ  ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΙΑ  ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ  ΑΝΑΓΝΩΣΗ.
ΑΦΑΣΙΑ Μάθημα: Νευροφυσιολογία της συμπεριφοράς Καλουδά Τριανταφυλλιά Α.Μ.:
ΓΛΩΣΣΑ: μορφή επικοινωνίας χαρακτηριστική του ανθρώπου, μέσο μεταβίβασης πληροφοριών.
ΜΑΘΗΜΑ 8ο. Διαταραχές Δεξιού Ημισφαιρίου Τα άτομα με εγκεφαλικά δεξιού ή μη επικρατητικού ημισφαιρίου μπορεί να παραπεμφθούν σε κλινικές λογοθεραπείας.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Λύκειο
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Επικοινωνία ….τι είναι;
Το πρόβλημα του Βαρκάρη
DISNEY'S.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων

Εισαγωγή στη Γλωσσολογία Α. Τερζή
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
«Διγλωσσία και αφασία»
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο Κεφάλαιο 11-Εισαγωγή στην HTML
Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Ο εκφοβισμός ορίζεται ως «επαναλαμβανόμενη βία από ανικανότητα του θύματος να αμυνθεί και να προστατέψει τον εαυτό του».
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
8 άτομα ανά τραπέζι, 10 τραπέζια στην αίθουσα συν το πρώτο τραπέζι
Ιστορία και Μεθοδολογία της Νευροεπιστήμης Οι διαφορές ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του Εγκεφάλου Ευάγγελος Τσιμέκας.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
ΓΛΩΣΣΑ: μορφή επικοινωνίας χαρακτηριστική του ανθρώπου, μέσο μεταβίβασης πληροφοριών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΦΑΣΙΑΣ & ΒΔΗ ΒΛΑΒΗ ΔΕΞΙΟΥ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟΥ ΗΠΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, ΣΥΝΟΧΗ ΌΧΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΩΔΙΑΣ, ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΙΣΤΟΡΗΣΗ ΌΧΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΦΤΩΧΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΦΑΣΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΦ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, ΣΥΝΟΧΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΙΚΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΛΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΔΙΑΣ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ, ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ( ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ), ΙΣΩΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΌΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ