ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Advertisements

Μη μας από-ρίπτετε…. Επαναχρησιμοποιήστε μας!!!
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Σ.Κ.Α.Β.Ε.. Έπαθα Σ.Κ.Α.Β.Ε.; Πολύ φοβάμαι ότι, αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα παρακάτω, όπως εγώ, τότε είτε χρειάζεστε διακοπές, είτε μια σύνταξη.
Η Μπουρμπουλήθρες ΑΕ με υπερηφάνεια σας παρουσιάζει το Επικό Αριστούργημα των 32,5 Όσκαρ !!!
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
(Παλιά εποχή της πέτρας)
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
Ευκαιρία Για Τον Παράδεισο
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πάμε για ψώνια στο σούπερ- μάρκετ!!!
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
Προσχολική Παιδαγωγική
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο Καθηγητής: Κώστας Ραβάνης Πιτερού Γεωργία: ΑΜ 5446

ΠΡΩΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΑ: πλαστικά ποτήρια, κουμπιά, ξηροί καρποί, καπάκια, νερό, πιστολάκι για τα μαλλιά. Η δραστηριότητα αυτή έχει ως στόχο να ανιχνεύσουμε τις σκέψεις των παιδιών, ξεκινώντας από ένα παραμύθι και στη συνέχεια να διεξάγουμε πείραμα και να καταλήξουμε σε συμπεράσματα.

Παίρνοντας λοιπόν αφόρμηση από ένα παραμύθι στο οποίο ένα ζωάκι έχει φυλάξει κάποια αντικείμενα κάπου τα οποία όμως τώρα από το πολύ κρύο και χιόνι έχουν παγώσει και δεν μπορεί να τα πάρει, ρωτάμε τα παιδιά τι μπορούμε να κάνουμε για να το βοηθήσουμε. Παράλληλα τους παρουσιάζουμε και κάποια πλαστικά ποτήρια στα οποία είχαμε βάλει εμείς μέσα από την προηγούμενη μέρα αντικείμενα, όπως κουμπιά και νερό και τα είχαμε βάλει στην κατάψυξη. Αφού ακούσουμε τις ιδέες των παιδιών και συζητήσουμε, τους ρωτάμε επίσης αν θα μπορούσαμε να διευκολύνουμε το ζωάκι ακόμα πιο γρήγορα αν χρησιμοποιούσαμε ένα πιστολάκι για τα μαλλιά για να ζεστάνουμε το νερό. Στη συνέχεια κάνουμε και αυτή τη διαδικασία για να παρατηρήσουμε τα αποτελέσματα.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΑ: βούτυρο, σοκολάτα, camping gas, θήκες για παγάκια. Η δραστηριότητα αυτή έχει ως στόχο τα παιδιά να καταλάβουν ότι το φαινόμενο της τήξης γίνεται και με άλλα υλικά εκτός από το νερό και να έρθουν σε μία πρώτη επαφή με το φαινόμενο της πήξης.

Εδώ λοιπόν λέω στα παιδιά πως θέλω να φτιάξω ένα κέικ αλλά στη συνταγή λέει ότι χρειάζομαι λιωμένο βούτυρο και λιωμένη σοκολάτα αλλά στο σούπερ μάρκετ είχε μόνο κανονικά και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω. Θα παρουσιάσω λοιπόν αυτό το πρόβλημα και θα ζητήσω να μου κάνουν προτάσεις για το τί να κάνω. Στη συνέχεια θα ζεστάνουμε σε ένα camping gas το βούτυρο και τη σοκολάτα για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.

Αφού λοιπόν τα ζεστάνουμε και δούμε ότι έγιναν υγρά, έτσι ακριβώς δηλαδή όπως τα θέλαμε λέω στα παιδιά ότι έκανα λάθος και ότι μόνο το βούτυρο έπρεπε να είναι λιωμένο και όχι και η σοκολάτα και πως δεν έχω χρήματα να πάω να αγοράσω κι άλλη. Τους ρωτάω λοιπόν τί μπορούμε να κάνουμε για να γίνει η σοκολάτα όπως ήταν πριν. Αν δυσκολεύονται αρκετά θα τους βοηθήσω δίνοντας τους ως παράδειγμα το νερό που γίνεται παγάκι, κάτι το οποίο το έχουν βιώσει όλα τα παιδιά. Μετά θα βάλουμε τη σοκολάτα στην κατάψυξη και θα περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα.

ΤΡΙΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΑ: κηρομπογιές, αλουμινένια ταψάκια, θήκες για παγάκια. Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι τα παιδιά να καταλάβουν ότι και στο φαινόμενο της τήξης αλλά και της πήξης τα υλικά δεν αλλάζουν την ποιοτική ταυτότητα τους.

Ξεκινάω με μία συζήτηση για να δω τις απόψεις των παιδιών για το αν πιστεύουν ότι τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε στις προηγούμενες δραστηριότητες άλλαξαν ποιοτικές ταυτότητες όταν άλλαξαν και μορφή. Επειδή λοιπόν είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν παιδιά τα οποία θα ισχυριστούν ότι άλλαξαν ποιοτική ταυτότητα θα προχωρήσουμε στο επόμενο πείραμα. Θα πάρουμε κομμένες κηρομπογιές που δεν τις χρησιμοποιούμε πια, θα τις χωρίσουμε ανάλογα με το χρώμα και θα τις βάλουμε σε μπολάκια και μετά στο φούρνο για να γίνουν υγρές. Μετά θα βάλουμε το υγρό σε θήκες για παγάκια και θα τα βάλουμε στην κατάψυξη. Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι τα παιδιά να δουν μετά από όλο αυτό ότι ενώ η κηρομπογιά έγινε υγρή και μετά πάλι στερεή, εμείς μπορούμε πάλι να ζωγραφίσουμε με αυτή όπως πριν, οπότε δεν άλλαξε τίποτα στην ποιοτική της ταυτότητα όσες φορές κι αν άλλαξε μορφή.