Ηλεκτρικός Κινητήρας Βαγγέλης Ηλιάδης
Menu Ιστορική αναδρομή Αρχή λειτουργίας Χρήση Στοιχεία διαχωρισμού Πηγές Συνδέσεις Ερωτήσεις Έξοδος Βαγγέλης Ηλιάδης
Ιστορική αναδρομή Τα πρώτα μοτέρ κάνουν την εμφάνιση τους στα μέσα του 18ου αιώνα. Από τότε μέχρι και σήμερα πολύ επιστήμονες έχουν ασχοληθεί με την εξέλιξή τους. Ως πρώτος εφευρέτης μηχανής ηλεκτρομαγνητικής φύσης φαίνετε ο Μάικλ Φαραντέι, ενώ του πρώτου ηλεκτροκινητήρα ο William Sturgeon. Ενώ στα τέλη του 18ου αιώνα γίνετε κι ο διαχωρισμός των μοτέρ ανάμεσα σε AC και DC. Βαγγέλης Ηλιάδης
Αρχή λειτουργίας Η αρχή λειτουργίας του ηλεκτρικού κινητήρα είναι η δύναμη Lorentz. Βαγγέλης Ηλιάδης
Δύναμη Lorentz Ορισμός Βαγγέλης Ηλιάδης
Συνδέσεις Cmap Παραδειγματικός πίνακας αντιστοίχων τιμών χαρακτηριστικών μοτέρ Βαγγέλης Ηλιάδης
Ορισμός Όταν ένας αγωγός από τον οποίο διαρρέει ηλεκτρικό ρεύμα βρεθεί μέσα σε ένα μαγνητικό πεδίο ασκείται πάνω του μία δύναμη που είναι ίση με: F = I * λ * B Όπου: I = Ένταση Ρεύματος λ = Μήκος Αγωγού Β = Ένταση Μαγνητικού πεδίου Βαγγέλης Ηλιάδης
Χρησιμότητα Η χρήση των ηλεκτροκινητήρων σήμερα είναι ευρύτατα διαδεδομένη από τα μαγνητόφωνα και τα ηλεκτροκίνητα μέσα μεταφοράς, τρόλεϊ, ηλεκτρικοί σιδηρόδρομοι κ.λπ. μέχρι τα υποβρύχια. Οι δε χρησιμοποιούμενοι στις βιομηχανίες είναι εκατοντάδων ίππων. Βαγγέλης Ηλιάδης
Στοιχεία ηλεκτροκινητήρων απαιτούμενη τάση τροφοδοσίας Το είδος της τάσης, συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα (DC ή AC) και στη 2η περίπτωση, μονοφασικό ή τριφασικό Η συχνότητα του εναλλασσόμενου ρεύματος Η ισχύς του κινητήρα σε Βατ ή ίππους Η ένταση του ρεύματος σε αμπέρ που διαρρέει τον κινητήρα Η ταχύτητα περιστροφής του άξονα του κινητήρα σε στροφές ανά λεπτό (rpm ή RPM). Βαγγέλης Ηλιάδης
Η αρχή λειτουργίας του ηλεκτρικού κινητήρα είναι η δύναμη Λαπλάς Σωστό Λάθος Βαγγέλης Ηλιάδης
Σωστό!!! Βαγγέλης Ηλιάδης
Πηγές Βικιπαιδία Φωτογραφίες Google Βαγγέλης Ηλιάδης
Εικόνες Βαγγέλης Ηλιάδης
Σας ευχαριστώ για τη προσοχή σας… Βαγγέλης Ηλιάδης