ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων Ενότητα Α-Κεφάλαιο 3: Οξείδωση του πυριτίου Αγγελική Αραπογιάννη Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
Advertisements

Νεότερη Ελληνική Ιστορία Α' Ενότητα 1: Το κράτος Κατερίνα Γαρδίκα Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Λέσχη Φιλαναγνωσίας (Πεζογραφία – Ποίηση)
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
1 Υποδείγματα Λήψης Αποφάσεων στο Χώρο - Εισαγωγή zΒασικές Υποθέσεις του Οικονομικού Ορθολογισμού yΜεγιστοποίηση Χρησιμότητας - Υποθέσεις xΤέλεια πληροφόρηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Ι Διάλεξη 2η Τα θεμελιώδη επιστημολογικά ερωτήματα (διλήμματα) στην Κοινωνική Θεωρία Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
Ενότητα 5 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
Μερισματική πολιτική Ορισμός: αναφέρεται στην απόφαση της επιλογής της σχέσης ανάμεσα στα κέρδη που αποθεματοποιούνται και σε αυτά που διανέμονται (από.
Εφαρμογές – Ασκήσεις (Ερωτήσεις 1-3) Αναλυτής εκτιμά ότι η απόδοση της μετοχής Α και Β θα κατανεμηθεί ως ακολούθως : ΠιθανότηταΑπόδοση ΑΑπόδοση Β
Εισήγηση για τον κόσμο των Συναισθημάτων Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Θεωρία περί κοινωνικής κατασκευής. Η θεώρηση περί κοινωνικής κατασκευής έχει ως αφετηρία και βάση την αντίληψη της σύγχρονης φιλοσοφίας περί γλωσσικής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Ο περίπλοκος τις περισσότερες φορές τρόπος που επιδιώκουμε να διερευνήσουμε τον αθλητισμό στις προοπτικές κοινωνιολογικών.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Πολυξένη Κ. Μπίστα Σχολική Σύμβουλος.
Ομάδα 3: Δέσποινα Μ. Δανάη Α. Πέτρος Λ. Βασίλης Ου. Αδάμ Τ. Ομάδα 5: Ελένη Κ. Έφη Ν. Παναγιώτης Σ. Νίκος Ν. Ρεϊνάνντο Γ.
ΜΑΘΗΜΑΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗ Ηλεκτρολόγων – Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΦΥΣΙΚΗΜηχανολόγων Μηχανικών ΦΥΣΙΚΗ ΙΙΠολιτικών Μηχανικών Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
Το σχολείο -Η γένεση του σχολείου -Οι λειτουργίες του σχολείου
Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
Διακριτά Μαθηματικά Μαθηματική Λογική.
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 3-4
Μεταβλητές πρόβλεψης Ποσοστό Ποσοστό φόρου εισοδήματος 0%
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
~Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ~
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τα αντιπροσωπευτικά σώματα: Οι Βουλές
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
25η Μαρτίου Οι ήρωες του 1821 Από τους μαθητές Βισβάρδης Νίκος (Δ1)
‘Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις περιφερειακής ανάπτυξης/μείωσης των περιφερειακών ανισοτήτων και οι εφαρμογές τους σε περιόδους κρίσης-Παραδείγματα από.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΜΑΛΛΙΟΥΡΗΣ-ΔΕΛΛΙΟΣ
Επιστημονική Εκδήλωση
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑ:ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
Εβδομάδα 8
Φροντίδα Aσθενών με Διαταραχές των Oφθαλμών και των Ώτων
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
ΕΡΓΑΣΙΑ 1ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
10 2/Θ Νηπιαγωγείο Ανδραβίδας
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Απολογισμός Συνεδρίου
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μηχανική Οι Νόμοι της Κίνησης
مدرسة الروضة الثانوية بنات القيم القصوى ( العظمى / الصغرى ) للدوال
النمو السكانى والاسقاطات السكانية
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Είναι το Ισλαμικό κράτος (ISIS), κράτος;
Тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың туындылары
Κύκλος Ζωής Η Γέννηση, η εξερεύνηση του εαυτού μας ,του κόσμου γύρω μας, οι συνεργασίες , η προσωπική μας πορεία βάση των ενδιαφερόντων και ικανοτήτων.
Μαθηματικά Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
Νοσηλευτική διεργασία Νοσηλευτική διάγνωση
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Φιλοσοφική Ερμηνευτική
Εργασία ΑναπτυξιακήςΨυχολογίας
Η κοινωνία ενάντια στο Κράτος
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΘΜΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΚΟΠΟΣ ΤηΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ ΕΛΕΝΗ Α.Μ 3033201300084

ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ= οι κανόνες του συστήματος που οι ίδιοι οι άνθρωποι έχουν αποφασίσει. πχ αντιπροσώπευση, εκλογές Ορθός λόγος= κανόνες καλής ζωής, με την κοινωνική ορθολογικότητα, η οποία έρχεται σε ρήξη με τον μύθο. Πρόταγμα των ανθρώπων για τις πραγματικές του ανάγκες π.χ σύστημα υγείας, εκλογές, δημόσια εκπαίδευση. Μύθος= οτιδήποτε μου επιβάλλεται χωρίς να το έχω αποφασίσει.

Ορισμός Νεωτερικότητας ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ= Σύμφωνα με τον Μax Weber είναι μία ορθολογική διαδικασία κατά την οποία η Ευρώπη απελευθερώθηκε από τη θρησκευτική της κουλτούρα. Γαλλική Επανάσταση- Διαφωτισμός. Δημιουργία επιστημών, τεχνών, θεωριών ηθικής και δικαίου και την ανάπτυξη σύγχρονων κοινωνιών. Νεωτερικός χρόνος: κριτική (Διαδίκτυο), μέσω της άρνησης επέρχεται το διαφορετικό.

Hegel= Οριοθέτηση των νεώτατων χρόνων, αντιλαμβάνεται την δική μας εποχή ως την νεώτατη εποχή. Πρόβλημα νεώτερων χρόνων= Κατά πόσο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μία ριζική ρήξη με την παράδοση. Η νεωτερικότητα αισθάνεται ότι δεν πρέπει να δανείζεται πρότυπα από κάποια άλλη εποχή. Αυτό φαίνεται από την έννοια του μοντέρνου την απαλλαγή από αρχαία πρότυπα.

Βασική αρχή των νεώτερων χρόνων είναι η αυτοαναφορά που ονομάζει υποκειμενικότητα. Η αρχή του νεώτερου κόσμου είναι εν γένει η ελευθερία της υποκειμενικότητας. Θεωρεί ότι το μεγαλείο της εποχής μας έγκειται στο γεγονός ότι αναγνωρίστηκε η ελευθερία του πνεύματος. Συγκεκριμένα συνεπάγεται τον ατομικισμό, το δικαίωμα στην κριτική, αυτονομία του πράττειν ( θέλουμε να φέρουμε την ευθύνη αυτού που κάνουμε). Την αφετηρία αυτής της ιδεολογίας θέτει ο Κάντ, ως απόλυτη αυτοσυνείδηση και αυτοαναφορά του υποκειμένου= αναστοχασμός. Η αυτοαναφορά αντιτίθεται στην διαλεκτική.

ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ Σύμφωνα με την θεωρία των συστημάτων ο κόσμος έχει διαιρεθεί σε λειτουργικά εξειδικευμένα υποσυστήματα όπως η οικονομία, το κράτος, η εκπαίδευση, η επιστήμη, χωρίς όμως αυτά τα συστήματα να μπορούν να ρυθμίζονται στο πλαίσιο της συνολικής κοινωνίας. Επίσης κανένα από τα επιμέρους συστήματα δεν θα μπορούσε να καταλάβει την κορυφή μίας ιεραρχίας και να αντιπροσωπεύσει το όλον. Στις σύγχρονες κοινωνίες δεν υπάρχει ένα κεντρικό όργανο αυτοστοχασμού και ρύθμισης. Κάθε περιβάλλον έχει ξεχωριστή αυτοσυνείδηση και ρυθμίζεται από τα μέσα -χρήμα και εξουσία.

Σύμφωνα με την λαική κυριαρχία υποτίθεται ότι ο κρατικός μηχανισμός μπορεί να πραγματώσει την θέληση του κοινού των πολιτών. Όμως το κράτος δεν μπορεί να εκφράσει συλλογικά την κοινωνία. Δημιουργία κοινωνικού κράτους ως ένα μέσο τιθάσευσης του καπιταλισμού και του παρεμβατικού κράτους.

Εάν όχι το έθνος τότε ποιός μπορεί να διαμορφώσει οικουμενιστικές αξίες? Το ΝΑΤΟ σύμφωνα με τον Αντενάουερ και τον Ντε Γκώλ είναι απλώς μία εμπορική ένωση, μία κοινή αγορά. Επομένως, η παλιά Ευρώπη δεν θα καταφέρει να βρεί μία νέα ταυτότητα παρά μόνο εάν μέσα από αυτή την οικονομική πραγματικότητα και τις παλιές αξίες, απελευθερωθεί από τους καταναγκασμούς αυτού του συστήματος και σταματήσει να αναπαράγει όλο και πιο πολύπλοκα συστήματα.

Συμπέρασμα Συμπερασματικά, μέσα από αυτή την ανάλυση προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε τί είναι η κανονιστικότητα, μέσα από το πλαίσιο της νεωτερικότητας και το εξορθολογιστικό περιεχόμενο που την διακατέχει. Κανονιστικότητα: φτιάχνω κανόνες που να μπορούν να αξιοποιηθούν και να δρούν σε όλους. Για να υπάρξει επίδραση πρέπει να το δούμε στον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και πράττουν. Το Διαδίκτυο δεν έχει διαμορφώσει πολιτικές συμπεριφορές, δεν έχουν διαμορφωθεί αποτελέσματα στην πολιτική.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ HABERMAS JURGEN, Ο φιλοσοφικός λόγος της νεωτερικότητας, Αθήνα: Αλεξάνδρεια, 1993. (Κεφάλαια 5, 11, 12). Finlayson, James Gordon, Χάμπερμας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2006. (Κεφάλαια 3,4,8) Honneth Axel, Από την επικοινωνία στην αναγνώριση, Αθήνα: Πόλις, 2000. (Κεφάλαιο για κανονιστικότητα)