Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Αριθμητικές εκφράσεις και πράξεις Εντολές ανάθεσης
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Φροντιστήρια Εισηγητής: Σπύρος Αργυρόπουλος Μέλος ΕΤΕΠ Εργαστήριο Προγραμματισμού & Τεχνολογίας Ευφυών Συστημάτων.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Σύνθεση αντικειμένων Παράδειγμα: Τμήμα πανεπιστημίου.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #7: Περισσότερες Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Methods, Constructors and Field.
Εισαγωγή Ειδικά Θέματα Μεταγγλωτιστών Χειμερινό Εξάμηνο / Κατασκευή compiler για την γλώσσα Minijava.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java II.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #5: Εντολές Ανάθεσης Εντολές Συνθήκης Δρ. Νικ. Λιόλιος.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
Διαφάνειες παρουσίασης Πίνακες (συνέχεια) Αριθμητικοί υπολογισμοί Αναδρομή.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός & JAVA
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
Γράφημα TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Συνδυαστικό αντικείμενο που αποτελείται από.
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Data Types, Variables, and Arithmetic.
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
ΗΥ 150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης 1 Δείκτες σε συναρτήσεις Δείκτης σε συνάρτηση – Περιέχει τη διεύθυνση του κώδικα της συνάρτησης – Ό π ως ένας.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
HY150Ξενοφών Ζαμπούλης HY150 Ε π ι π λέον στοιχεία της C.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πάτρα Δομημένος Προγραμματισμός.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού - Μέθοδοι ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014:
Προγραμματιζόμενοι Λογικοί Ελεγκτές (P.L.C.)
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Η Γλώσσα Pascal Εντολή If
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εφαρμογές Υπολογιστών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Ενότητα 1 : Εισαγωγικά Στοιχεία της Pascal Αλέξανδρος Τζάλλας
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
GLY 326 Structural Geology
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Financial Market Theory
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Find: ρc [in] from load (4 layers)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ Ενότητα 5: Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Νικόλαος Θ. Λιόλιος, Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Σκοποί ενότητας Σκοπός μας είναι να μάθουμε: Βασικές τεχνικές προγραμματισμού Πώς να γράφουμε μικρού και μεσαίου μεγέθους προγράμματα Τη γλώσσα προγραμματισμού C# (μοιάζει με τη Java) Βασικούς αλγόριθμους και δομές δεδομένων Εργαλεία συγγραφής προγραμμάτων (π.χ. Visual Studio) Να διευρύνουμε τις γνώσεις μας στην Επιστήμη της Πληροφορικής Θα ασχοληθούμε πολύ με τον προγραμματισμό Θα μάθουμε το Microsoft Visual Studio . NET C# Compiler Συνθήκες και Λογικές Πράξεις

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Περιεχόμενα ενότητας Εντολές Ανάθεσης/εκχώρησης, Η εντολή if, Οι εντολές τύπου logical/boolean. Συνθήκες και Λογικές Πράξεις

Αναθεώρηση της εντολής εκχώρησης τιμών (1 από 2) Μπορείτε να θεωρήσετε την εκχώρηση τιμών ως έναν άλλο τελεστή, με χαμηλότερη προτεραιότητα από τους αριθμητικούς τελεστές Πρώτα υπολογίζεται η αριθμητική έκφραση στα δεξιά του = answer = sum / 4 + MAX * lowest; 4 1 3 2 Κατόπιν το αποτέλεσμα του υπολογισμού αποθηκεύεται στη μεταβλητή στα αριστερά του = Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 6

Αναθεώρηση της εντολής εκχώρησης τιμών (1 από 2) Το αριστερό και το δεξιό μέρος μιας εντολής εκχώρησης τιμών μπορεί να περιέχει την ίδια μεταβλητή Πρώτα προστίθεται το 1 στην αρχική τιμή του count count = count + 1; Κατόπιν το αποτέλεσμα αποθηκεύεται στη μεταβλητή count Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 7

Τελεστές Εκχώρησης τιμών count = count + 1; // είναι ισοδύναμα count ++; count = count – 1; // είναι ισοδύναμα count --; Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 8

Increment and Decrement Operators Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 9

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …(1 από 2) 1 // Increment.cs 2 // Preincrementing and postincrementing 3 4 using System; 5 6 class Increment 7 { 8 static void Main(string[] args) 9 { 10 int c; 11 12 c = 5; 13 Console.WriteLine( c ); // print 5 14 Console.WriteLine( c++ ); // print 5 then postincrement 15 Console.WriteLine( c ); // print 6 16 17 Console.WriteLine(); // skip a line Declare variable c Display c (5) Set c equal to 5 Display c (5) then add 1 Display c (6) Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 10

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …(2 από 2) 18 19 c = 5; 20 Console.WriteLine( c ); // print 5 21 Console.WriteLine( ++c ); // preincrement then print 6 22 Console.WriteLine( c ); // print 6 23 24 } // end of method Main 25 26 } // end of class Increment c is set to 5 Display c (5) Add 1 then display c (6) Display c (6) 5 6   Program Output Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 11

Αντιμετάθεση τιμών δύο μεταβλητών (1 από 2) Γίνεται; x = y; y = x; Χρήση 2 Παροδικών: t1 = x; t2 = y; x = t2; y = t1; Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 12

Αντιμετάθεση τιμών δύο μεταβλητών (1 από 2) Μια παροδική: t1 = x; x = y; y = t1; Χωρίς παροδικές ! x = x + y; y = x - y; x = x - y; Μην γράφετε τέτοιο κώδικα!! Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 13

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Η εντολή if (1 από 3) Σύνταξη: Η συνθήκη πρέπει να είναι μια boolean expression. Δηλαδή να επιστρέφει πίσω TRUE ή FALSE. To if είναι μια Δεσμευμένη λέξη της C#. if ( condition ) εντολή; Αν η συνθήκη είναι αληθής η εντολή εκτελείται Αλλιώς η εντολή δεν εκτελείται. Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 14

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Η εντολή if (2 από 3) print “Passed” Grade >= 5 true false if (studentGrade >= 5) Console.WriteLine (“Passed”); // Αρχή της επόμενης εντολής Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 15

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Η εντολή if (3 από 3) print “Passed” Grade >= 60 true false if (studentGrade >= 60) { Console.WriteLine (“Passed”); } // Αρχή της επόμενης εντολής Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 16

Boolean Expressions: Τα βασικά == equal to != not equal to < less than > greater than <= less than or equal to >= greater than or equal to Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 17

Τελεστές ισότητας και Σχεσιακοί Τελεστές Παρατηρείστε τη διαφορά μεταξύ του τελεστή ισότητας (==) και του τελεστή εκχώρησης τιμών (=) Ερώτηση : if (grade = 100) Console.WriteLine( “Great!” ); Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 18

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …… (1 από 4) 1 // Comparison.cs 2 // Using if statements, relational operators and equality 3 // operators. 4 5 using System; 6 7 class Comparison 8 { 9 static void Main( string[] args ) 10 { 11 int number1, // first number to compare 12 number2; // second number to compare 13 14 // read in first number from user 15 Console.Write( "Please enter first integer: " ); 16 number1 = Int32.Parse( Console.ReadLine() ); Combining these two methods eliminates the need for a temporary string variable. Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 19

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …… (2 από 4) 17 18 // read in second number from user 19 Console.Write( "\nPlease enter second integer: " ); 20 number2 = Int32.Parse( Console.ReadLine() ); 21 22 if ( number1 == number2 ) 23 Console.WriteLine( number1 + " == " + number2 ); 24 25 if ( number1 != number2 ) 26 Console.WriteLine( number1 + " != " + number2 ); 27 28 if ( number1 < number2 ) 29 Console.WriteLine( number1 + " < " + number2 ); If number1 is the same as number2 this line is preformed If number1 does not equal number2 this line of code is executed. If number1 is less than number2 the program will use this line Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 20

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …… (3 από 4) If number1 is greater than number2 this line will be preformed 30 31 if ( number1 > number2 ) 32 Console.WriteLine( number1 + " > " + number2 ); 33 34 if ( number1 <= number2 ) 35 Console.WriteLine( number1 + " <= " + number2 ); 36 37 if ( number1 >= number2 ) 38 Console.WriteLine( number1 + " >= " + number2 ); 39 40 } // end method Main 41 42 } // end class Comparison If number1 is less than or equal to number2 then this code will be used Lastly if number1 is greater than or equal to number2 then this code will be executed Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 21

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …… (4 από 4) Please enter first integer: 2000 Please enter second integer: 1000 2000 != 1000 2000 > 1000 2000 >= 1000 Program Output Please enter first integer: 1000   Please enter second integer: 2000 1000 != 2000 1000 < 2000 1000 <= 2000 Please enter first integer: 1000   Please enter second integer: 1000 1000 == 1000 1000 <= 1000 1000 >= 1000 Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 22

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις Σύγκριση Χαρακτήρων Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε τους σχεσιακούς τελεστές σε δεδομένα χαρακτήρων, Τα αποτελέσματα βασίζονται στο σύνολο χαρακτήρων Unicode, Η επόμενη συνθήκη είναι true διότι ο χαρακτήρας '+' είναι πιο μπροστά από τον χαρακτήρα 'J' στο Unicode: if ('+' < 'J') Console.WriteLine("+ is less than J"); Τα κεφαλαία του αλφάβητου (A-Z) και τα πεζά (a-z) εμφανίζονται σε σειρά στο σύνολο Unicode. Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 23

Πιο πολύπλοκες εκφράσεις τύπου Boolean και Λογικοί Τελεστές Οι Boolean εκφράσεις μπορούν να χρησιμοποιούν είτε λογικούς (logical ) είτε σχεσιακούς (conditional ) τελεστές: ! Logical NOT & Logical AND | Logical OR ^ Logical exclusive OR (XOR) && Conditional AND || Conditional OR Όλοι παίρνουν λογικά operands και παράγουν λογικά αποτελέσματα Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 24

Λογικοί και Σχεσιακοί Τελεστές (1 από 2) Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 25

Λογικοί και Σχεσιακοί Τελεστές (2 από 2) Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 26

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …..(1 από 6) 1 // Fig. 5.20: LogicalOperators.cs 2 // Demonstrating the logical operators. 3 using System; 4 5 class LogicalOperators 6 { 7 // main entry point for application 8 static void Main( string[] args ) 9 { 10 // testing the conditional AND operator (&&) 11 Console.WriteLine( "Conditional AND (&&)" + 12 "\nfalse && false: " + ( false && false ) + 13 "\nfalse && true: " + ( false && true ) + 14 "\ntrue && false: " + ( true && false ) + 15 "\ntrue && true: " + ( true && true ) ); 16 17 // testing the conditional OR operator (||) Outputs a truth table for the conditional AND operator (&&) Only true if both inputs are true Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 27

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …..(2 από 6) Outputs a truth table for the conditional OR operator (||) 18 Console.WriteLine( "\n\nConditional OR (||)" + 19 "\nfalse || false: " + ( false || false ) + 20 "\nfalse || true: " + ( false || true ) + 21 "\ntrue || false: " + ( true || false ) + 22 "\ntrue || true: " + ( true || true ) ); 23 24 // testing the logical AND operator (&) 25 Console.WriteLine( "\n\nLogical AND (&)" + 26 "\nfalse & false: " + ( false & false ) + 27 "\nfalse & true: " + ( false & true ) + 28 "\ntrue & false: " + ( true & false ) + 29 "\ntrue & true: " + ( true & true ) ); 30 Only false if both inputs are false Outputs a truth table for the logical AND operator (&) The result is only true if both are true Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 28

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …..(3 από 6) Outputs a truth table for the logical OR operator (||) 31 // testing the logical OR operator (|) 32 Console.WriteLine( "\n\nLogical OR (|)" + 33 "\nfalse | false: " + ( false | false ) + 34 "\nfalse | true: " + ( false | true ) + 35 "\ntrue | false: " + ( true | false ) + 36 "\ntrue | true: " + ( true | true ) ); 37 38 // testing the logical exclusive OR operator (^) 39 Console.WriteLine( "\n\nLogical exclusive OR (^)" + 40 "\nfalse ^ false: " + ( false ^ false ) + 41 "\nfalse ^ true: " + ( false ^ true ) + 42 "\ntrue ^ false: " + ( true ^ false ) + 43 "\ntrue ^ true: " + ( true ^ true ) ); 44 If one is true the result is true Outputs a truth table for the logical exclusive OR operator (||) Returns false when the two conditionals are the same Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 29

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …..(4 από 6) 45 // testing the logical NOT operator (!) 46 Console.WriteLine( "\n\nLogical NOT (!)" + 47 "\n!false: " + ( !false ) + 48 "\n!true: " + ( !true ) ); 49 } 50 } Outputs a truth table for the logical NOT operator (!) Returns the opposite as the input Conditional AND (&&) false && false: False false && true: False true && false: False true && true: True Conditional OR (||) false || false: False false || true: True true || false: True true || true: True Program Output Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 30

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …..(5 από 6) Logical AND (&) false & false: False false & true: False true & false: False true & true: True   Logical OR (|) false | false: False false | true: True true | false: True true | true: True Logical exclusive OR (^) false ^ false: False false ^ true: True true ^ false: True true ^ true: False Program Output Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 31

Συνθήκες και Λογικές Πράξεις …..(6 από 6)   Logical NOT (!) !false: True !true: False Program Output Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 32

Σύγκριση: Λογικοί και Σχεσιακοί Τελεστές Λογικό (Logical) AND (&) και Λογικό (Logical) OR (|) Πάντα εκτιμείστε και τις δύο συνθήκες Σχεσιακό (Conditional) AND (&&) και Σχεσιακό (Conditional) OR (||) Δεν χρειάζεται να εκτιμήσουμε την δεύτερη συνθήκη αν από την πρώτη συνθήκη μπορεί να βγει το αποτέλεσμα. Παρ 1: false && (x++ > 10) --- Δεν χρειάζεται να δούμε την δεύτερη συνθήκη Παρ2: if (count != 0 && total /count) { … } Συνθήκες και Λογικές Πράξεις 33

Τέλος Ενότητας