ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η Συνάρτηση Παραγωγής, προσδιορίζει τις δυνατότητες παραγωγής ενός αγαθού ή υπηρεσίας, ως συνάρτησης των παραγωγικών συντελεστών, δεδομένης.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσφορά, ζήτηση και δυνάμεις της αγοράς Κεφάλαιο 4 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
Μικροοικονομία Διάλεξη 1.
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΘΕΜΑ 2015 μη κληρωθέν α) Ποιες επιδράσεις επιφέρει στο εγχώριο εμπορικό ισοζύγιο μια υποτίμηση του εγχώριου νομίσματος σε μια μεγάλη χώρα με ανεξάρτητη.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 2η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος

Είδη αγοράς Γεωγραφική έκταση Τοπική Εγχώρια ή εσωτερική ή εθνική Διεθνής ή παγκόσμια ή εξωτερική 2. Αριθμό των πωλητών και των αγοραστών Ατομιστική αγορά Ολιγοπωλιακή αγορά Μονοπωλιακή αγορά 3. Διάφορα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των καταναλωτών Αγορά παιδιών, νέων, μεσήλικων, ηλικιωμένων Αγορά χαμηλών, μέσων, υψηλών εισοδημάτων Αγορά…. 4. Ανάλογα με το προϊόν Αγορά φρούτων και λαχανικών Αγορά κρασιού Αγορά κρέατος κλπ

Δομή αγοράς Τα χαρακτηριστικά στοιχεία της αγοράς, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των παραγωγών- πωλητών και των καταναλωτών-αγοραστών του προϊόντος αυτού

Ο βαθμός συγκέντρωσης των πωλητών και των αγοραστών (αριθμό πωλητών και αγοραστών, το μέγεθος, την κατανομή τους) Ο βαθμός ποιοτικής διαφοροποίησης του προϊόντος Οι συνθήκες εισόδου και εξόδου στην αγορά του προϊόντος

Είδη της δομής αγοράς Τέλειος ανταγωνισμός (μεγάλος αριθμός παραγωγών, ομοιόμορφο προϊόν, ελεύθερη είσοδος στην αγορά, ο προσδιορισμός της τιμής γίνεται με την αλληλεπίδραση της προσφοράς και της ζήτησης του προϊόντος

2. Μονοπώλιο-Μονοψώνιο (ομοιογενές προϊόν, οι συνθήκες εισόδου στην αγορά είναι δύσκολες, η τιμή προσδιορίζεται από τον μοναδικό και παντοδύναμο μονοπωλητή

3. Ολιγοπώλιο – ολιγοψώνιο (υπάρχουν λίγοι και μεγάλοι παραγωγοί-πωλητές ενός προϊόντος στην αγορά και ταυτόχρονα υπάρχουν λίγοι αγοραστές, το προϊόν είναι ομοιογενές είτε διαφοροποιημένο, η είσοδος στην αγορά νέων παραγωγών-πωλητών είναι πολύ δύσκολη, ο καθορισμός της τιμής συνήθως είναι αποτέλεσμα διαβουλεύσεων)

4. Μονοπωλιακός ανταγωνισμός (υπάρχουν πολλοί παραγωγοί-πωλητές ενός προϊόντος, έτσι που ο καθένας αποφασίζει ανεξάρτητα, το προϊόν είναι διαφοροποιημένο από λίγο έως πολύ, η είσοδος στην αγορά και άλλων πωλητών είναι κάπως περιορισμένη, ο καθορισμός της τιμής ενός προϊόντος γίνεται από κάθε παραγωγό-πωλητή εντελώς ανεξάρτητα)

Συμπεριφορά αγοράς Οι διάφορες τακτικές, πρακτικές και πολιτικές που εφαρμόζουν οι πωλητές και οι αγοραστές ενός προϊόντος για να καταλήξουν στις σχετικές αποφάσεις τους.

Οι κυριότερες διαστάσεις της συμπεριφοράς αγοράς είναι οι εξής: Η πολιτική τιμών Η πολιτική προϊόντων Η πολιτική προώθησης των πωλήσεων Συγκεκριμένες τακτικές που αποσκοπούν στην εξασθένηση ή την ισχυροποίηση της δύναμης των μονοπωλίων

Η συμπεριφορά του καταναλωτή Ο καταναλωτής είναι το τελευταίο μέλος της όλης αλυσίδας παραγωγής και διάθεσης των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Σε αυτόν απευθύνονται τα τρόφιμα και από αυτόν τελικά θα καταναλωθούν.

Παράγοντες που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή Οικονομικοί παράγοντες Ψυχολογικοί παράγοντες Κοινωνιολογικοί παράγοντες

1. Οικονομικοί παράγοντες Ο καταναλωτής προσπαθεί με συγκεκριμένο (περιορισμένο) εισόδημα που έχει, να μεγιστοποιήσει την ικανοποίηση του (ωφέλεια)

Παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική συμπεριφορά του καταναλωτή Το εισόδημα των καταναλωτών Το μελλοντικό εισόδημα των καταναλωτών Η αποταμίευση και η επένδυση Το ύψος των σταθερών δαπανών μιας οικογένειας Οι ευκολίες πληρωμής Η συχνότητα πληρωμής Ο πληθωρισμός Η τιμή του προϊόντος Οι τιμές των ανταγωνιστικών προϊόντων Οι τιμές των συμπληρωματικών προϊόντων

2. Ψυχολογικοί παράγοντες Η ψυχολογία του καταναλωτή ερμηνεύει την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή με βάση τα κίνητρα. Το κίνητρο δεν είναι ιδιότητα του προϊόντος ή του πωλητή αλλά είναι ιδιότητα του ίδιου του καταναλωτή, στον ψυχικό και πνευματικό κόσμο του οποίου βρίσκεται. Το κίνητρο είναι μια κατάσταση που ωθεί τα άτομα στην εκπληρωση των σκοπών τους.

Παράγοντες που επηρεάζουν την ψυχολογική συμπεριφορά του καταναλωτή Παράγοντες που επηρεάζουν την ψυχολογική συμπεριφορά του καταναλωτή Οι προτιμήσεις των καταναλωτών Η τυποποίηση των προϊόντων Η συσκευασία των προϊόντων Το εμπορικό σήμα της επιχείρησης Η διαφήμιση

3. Κοινωνιολογικοί παράγοντες Το μέγεθος της οικογένειας Το επάγγελμα και το είδος εργασίας Η ηλικία του καταναλωτή Το φύλο του καταναλωτή Το μορφωτικό επίπεδο

Τιμές αγροτικών προϊόντων