10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Μάθημα 10 ο T.E.N.S. 1.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
8α. Ηχομόνωση : τοιχώματα, κουφώματα
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
10α. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ασκήσεων Ηχοδιάδοσης - Ηχοφραγμάτων
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
4. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ : προσανατολισμός - ανοίγματα
ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ 3.9 Επιμήκη ελαστικά κύματα που παράγονται σε σημείο Α ανακλώνται σε κεκλιμένη επιφάνεια και καταγράφονται από δύο (2) γεώφωνα συμμετρικά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Άσκηση Απόσβεσης (2.10) Ελαστικό κύμα διαδίδεται με ταχύτητα u=2 km/sec σε μέσο στο οποίο ο συντελεστής απόσβεσης εχει τιμή q=0.3 db/λ (ντεσιμπέλ/μήκος.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Daniel C. Harris, ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2009
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Φυσικοί Παράγοντες.
συνδυαστική αξιολόγηση μονωτικών υλικών
التردد حركة دائرية سرعة محيطية سرعة زاوية راديان
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Φυσική του ωτός και της ακοής
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ.
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Εργαστήριο Ηχητικά Συστήματα ΙΙ Εργαστήριο 2
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό σχεδιασμό 10β. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Διδάσκοντες Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας e-mail : nbarkas@arch.duth.gr Οι σημειώσεις βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα : http : // eclass.duth.gr ΤΜD100

Ασκήσεις ΗΧΟΔΙΑΔΟΣΗΣ : Ασκήσεις για δύο άτομα – παράδοση 7 / 6 / 2017 Ασκήσεις ΗΧΟΔΙΑΔΟΣΗΣ : Ασκήσεις για δύο άτομα – παράδοση 7 / 6 / 2017 Υπολογίστε το μέγεθος Μ με βάση το άθροισμα των τελευταίων ψηφίων του αριθμού μητρώου (πχ για ΑΜΦ 406 και 507, είναι 6+7 = 13 δηλαδή Μ = 3) 1] Έστω ένας ήχος έντασης L με στάθμη αναφοράς d0. α) Πόση είναι η ένταση του ήχου με στάθμη αναφοράς d1 ? β) Πόση είναι η ένταση του ήχου με στάθμη αναφοράς d2 ? για 1, 2 και 3 L = 80dB για 1,4 και 8 d0 = 5m για 4, 5, 6 και 7 L = 78dB για 2, 5, και 9 d0 = 10m για 8, 9, και 0 L = 83dB για 3, 6, 7 και 0 d0 = 15m για 1, 5 και 0 d1 = 8m για 1, 6, 7 και 9 d2 = 6m για 2, 6 και 8 d1 = 4m για 2, 4, 0 d2 = 3m για 3, 4, 7 και 9 d1 = 2m για 3, 5 και 8 d2 = 9m ΠΡΟΣΟΧΗ : για την επίλυση των λογαριθμικών πράξεων δεν θα χρησιμοποιήσετε αριθμητική μηχανή, αλλά τα δεδομένα : log 2 = 0,3, log 3 = 0,475, log 5 = 0,7

2] Δίδεται ηχητική πηγή Π, έντασης L0 με στάθμη αναφοράς d0 2] Δίδεται ηχητική πηγή Π, έντασης L0 με στάθμη αναφοράς d0. Έστω ένας δέκτης Α, σε απόσταση d1 από την πηγή και στην ίδια κατεύθυνση, σε απόσταση d2 από το δέκτη (συνολικά d = d1+d2 m από την πηγή) ένας λείος τοίχος τεραστίων διαστάσεων. α) Ποια είναι η συνολική ένταση του ήχου στο σημείο Α ? β) Ποια είναι η πρόσθετη διαδρομή του ανακλώμενου ήχου σε σχέση με την ανάκλασή του ? γ) ποιό είναι το ψυχο-ακουστικό αποτέλεσμα που προκύπτει από την άθροισή του κατευθείαν και του ανακλώμενου ήχου ? για 1, 2 και 3 L0 = 90dB για 1,4 και 8 d0 = 15m για 4, 5, 6 και 7 L0 = 85dB για 3, 6, 7 και 0 d0 = 10m για 8, 9, και 0 L0 = 95dB για 2, 5, και 9 d0 = 5m για 1, 5 και 0 d1 = 8m για 1, 6, 7 και 9 d2 = 4m για 2, 6 και 8 d1 = 4m για 2, 4, 0 d2 = 8m για 3, 4, 7 και 9 d1 = 2m για 3, 5 και 8 d2 = 2m ΠΡΟΣΟΧΗ : για την επίλυση των λογαριθμικών πράξεων δεν θα χρησιμοποιήσετε αριθμητική μηχανή, αλλά τα δεδομένα : log 2 = 0,3, log 3 = 0,475, log 5 = 0,7

Χρησιμοποιείστε το διάγραμμα Harris για τον υπολογισμό της επίδρασης ενός ηχoφράγματος (ταχύτητα ήχου c = 340 m/sec) και κάντε τις πράξεις με αριθμητική μηχανή (ακρίβεια 2ης τάξης) : 3) ποια είναι η απομείωση Rw της ηχητικής έντασης δια δεδομένα φ, F (συχνότητα) και h (ενεργό ύψος), όταν για 1, 2 και 3 φ = 10ο για 4, 5, 6 και 7 φ = 5ο για 8, 9, και 0 φ = 20ο για 1,4 και 8 f = 170Hz για 2, 5, και 9 f = 340Hz για 3, 6, 7 και 0 f = 510Hz για 1, 5 και 0 h = 4m για 2, 6 και 8 h = 2m για 3, 4, 7 και 9 h = 6m

4) ποιο είναι το ενεργό ύψος h του ηχοφράγματος για δεδομένα φ, f και Rw (απομείωση) όταν: για 1, 2 και 3 φ = 4ο για 4, 5, 6 και 7 φ = 7,5ο για 8, 9, και 0 φ = 15ο για 1, 4 και 8 f = 170Hz για 2, 5, και 9 f = 340Hz για 3, 6, 7 και 0 f = 510Hz για 1, 5 και 0 Rw = -11dB για 2, 6 και 8 Rw = -13dB για 3, 4, 7 και 9 Rw = -15dB