Ακαδημαϊκό Έτος  Ο σκοπός της οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων είναι να μετατρέψει σαρωμένες εικόνες γραπτού κειμένου σε κείμενο ASCII που είναι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Y ΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Y ΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ Ε ΠΙΔΡΑΣΗΣ Ε ΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΩΝ Ε ΙΣΟΔΩΝ Χ ΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ Χ ΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΝΑ Ν ΕΥΡΩΝΙΚΟ Ν ΕΥΡΩΝΙΚΟ Δ ΙΚΤΥΟ Χάρης Παπαδόπουλος.
Μεταπτυχιακή Διατριβή
ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5.
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Νευρωνικά Δίκτυα Ευθείας Τροφοδότησης με Ανάστροφη Διάδοση Σφάλματος
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα:Να γραφεί πρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο κείμενο, να απαριθμεί τις εμφανίσεις των ψηφίων 0-9, τα λευκά διαστήματα.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Νευρωνικά Δίκτυα Εργαστήριο Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
Αναγνώριση Προτύπων.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 5) 1 Τυχαία συνάρτηση Μία τυχαία συνάρτηση (ΤΣ) είναι ένας κανόνας με τον οποίο σε κάθε αποτέλεσμα ζ.
Εξόρυξη Δεδομένων και Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα
Αριθμητικές Μέθοδοι Βελτιστοποίησης Θεωρία & Λογισμικό Τμήμα Πληροφορικής - Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Ι. Η. Λαγαρής.
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Ενεργή επιλογή αλγορίθμου, Active Algorithm Selection, Feilong Chen and Rong Jin Εύα Σιταρίδη.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Learning to Learn: Algorithmic Inspirations from Human Problem Solving.
ΒΕΣ 06: Προσαρμοστικά Συστήματα στις Τηλεπικοινωνίες © 2007 Nicolas Tsapatsoulis Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων: Ο αναδρομικός.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΒΕΣ 06: Προσαρμοστικά Συστήματα στις Τηλεπικοινωνίες © 2007 Nicolas Tsapatsoulis Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων: Ο αλγόριθμος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Μέγιστη ροή TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση χωρητικότητας Κατευθυνόμενο γράφημα.
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Χρονική Πολυπλοκότητα
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
Παρεμβολή συνάρτησης μιας μεταβλητής με την βοήθεια νευρωνικών δικτύων
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Διάλεξη 1 Εισαγωγή Επισκόπηση άσκησης Διάλεξη 1 1 Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ανάπτυξη Λογισμικού Χειμερινό Εξάμηνο
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παράδειγμα εφαρμογής του αλγορίθμου BP σε δίκτυο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παραδείγματα BP.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ Ι (Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα) ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ.
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΙΑΣ - ΑΠΛΟ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Δρ. Κουνετάς Η Κωνσταντίνος.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
Ενότητα 6: Η Μέθοδος των Ελαχίστων Τετραγώνων. Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
ΥΝ Ι: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΝΩΣΗΣ 1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα και Γενετικοί Αλγόριθμοι) ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Σήματα και Συστήματα 11 10η διάλεξη. Σήματα και Συστήματα 12 Εισαγωγικά (1) Έστω γραμμικό σύστημα που περιγράφεται από τη σχέση: Αν η είσοδος είναι γραμμικός.
Δημιουργοί ΝΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΟΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Ασκήσεις WEKA Νευρωνικά δίκτυα.
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Διάλεξη 9: Συνδυαστική λογική - Ασκήσεις Δρ Κώστας Χαϊκάλης
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
Βιομηχανικός έλεγχος στην εποχή των υπολογιστών
Ταξινόμηση Πολυφασματικών Εικόνων
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γεώργιος Τζούμας (ΑΕΜ:45)  
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
ΗΜΥ 210: Λογικός Σχεδιασμός
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακαδημαϊκό Έτος

 Ο σκοπός της οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων είναι να μετατρέψει σαρωμένες εικόνες γραπτού κειμένου σε κείμενο ASCII που είναι δυνατόν να επεξεργαστεί περαιτέρω. Τέτοια συστήματα αναγνώρισης χαρακτήρων περιέχουν διαφορετικά υποσυστήματα :  Ένα υποσύστημα για κατάτμηση της σελίδας έτσι ώστε να ταυτοποιηθούν περιοχές που περιέχουν κείμενο και να διαχωριστούν από περιοχές που περιέχουν εικόνες  Ένα υποσύστημα για αφαίρεση θορύβου και κατάτμηση χαρακτήρων ( ταυτοποίηση υποπεριοχών που αντιστοιχούν σε έναν χαρακτήρα )  Ένα υποσύστημα για συσχέτιση ενός γραφικού προτύπου με έναν ASCII κωδικό που αντιστοιχεί σε έναν χαρακτήρα  Ένα υποσύστημα για ανακατασκευή του κειμένου τοποθετώντας τους αναγνωρισμένους χαρακτήρες στη θέση τους

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί ένα υποσύστημα ( δηλαδή το υποσύστημα 3) για συσχέτιση ενός γραφικού προτύπου με έναν ASCII χαρακτήρα με χρήση τεχνητών νευρωνικών δικτύων. Για λόγους απλότητας, η συγκεκριμένη εργασία θα εστιάσει στην αναγνώριση των δέκα πρώτων αγγλικών κεφαλαίων χαρακτήρων. Συγκεκριμένα, θα χρησιμοποιηθεί ένα δημόσια διαθέσιμο σύνολο δεδομένων : ( που περιέχει μετρήσεις για 5620 χειρόγραφους χαρακτήρες. Τα δεδομένα αυτά προέρχονται από ένα σύνολο 43 ανθρώπων. Τα χαρακτηριστικά που θα χρησιμοποιηθούν σαν είσοδο για τους ταξινομητές της εργασίας προέρχονται από την bitmap 32 Χ 32 αναπαράσταση των γραπτών μορφών των χαρακτήρων. Για να μειωθεί η διαστασιμότητα του προβλήματος κάθε χάρτης 32 Χ 32 χωρίστηκε σε μη επικαλυπτόμενα κομμάτια 4 Χ 4 και ο αριθμός των πίξελ σε κάθε τέτοιο κομμάτι μετρήθηκε. Έτσι, δημιουργήθηκε ένας πίνακας εισόδου 8 Χ 8 ( δηλαδή μήκους 64) όπου κάθε στοιχείο του λαμβάνει τιμές από 0 έως 16. Τα δεδομένα χωρίζονται σε σύνολο εκπαίδευσης (optdigits.tra) και σύνολο ελέγχου (optdigits.tes) με τις πρώτες 64 στήλες να είναι οι είσοδοι και την τελευταία στήλη να είναι ο κωδικός αριθμός της επιθυμητής εξόδου ( τιμές από 0 έως 9 για τους δέκα χαρακτήρες που προσπαθούμε να αναγνωρίσουμε ).

1.1 (2,5%) Εισάγετε τα δεδομένα στο MATLAB με σκοπό να δημιουργήσετε έναν πίνακα με τα δεδομένα εκπαίδευσης και έναν με τα δεδομένα ελέγχου. 1.2 (2,5%) Κανονικοποιήστε τις αριθμητικές τιμές των χαρακτηριστικών εισόδου του συνόλου δεδομένων σας στο [-1 1]. 1.3 (2,5%) Δημιουργήστε το διάνυσμα εξόδου σας με χρήση της κωδικής τιμής εξόδου από 0-9 που παρέχεται για κάθε δείγμα. Π. χ. 0 -> > > κ. ο. κ. 1.4 (2,5%) Αναδιατάξτε τις εγγραφές κάθε συνόλου με τυχαίο τρόπο αφού αρχικοποιήσετε την γεννήτρια του matlab με seed ίσο με το άθροισμα των αριθμών μητρώου των μελών της κάθε ομάδας.

Χρησιμοποιείστε τις έτοιμες συναρτήσεις του MATLAB για να δημιουργήσετε ένα πολυεπίπεδο εμπρός τροφοδότησης νευρωνικό δίκτυο που να λύνει το παραπάνω πρόβλημα. Το νευρωνικό σας δίκτυο θα έχει ένα κρυφό επίπεδο και τόσους κρυφούς νευρώνες όσους προκύπτουν από τον παρακάτω κανόνα : Η ≈( Ι + Ο )/2 όπου H είναι ο αριθμός των νευρώνων του κρυφού επιπέδου, I ο αριθμός εισόδων (64) και O ο αριθμός εξόδων του ΤΝ - αντίστοιχα. Οι έξοδοι του τεχνητού νευρωνικού δικτύου θα είναι 10. Από τις διάφορες συναρτήσεις εκπαίδευσης που παρέχει το matlab χρησιμοποιήστε την «traingdm». Η συγκεκριμένη συνάρτηση εκπαίδευσης υλοποιεί τον αλγόριθμο της πίσω διάδοσης του σφάλματος με χρήση της παραμέτρου ορμής.

3.1 (30%) Συμπληρώστε τον παρακάτω πίνακα εκτελώντας από 5 πειράματα για κάθε σύνολο παραμέτρων και παρουσιάζοντας τον μέσο όρο των αποδόσεων. Σαν συνάρτηση ενεργοποίησης χρησιμοποιήστε την λογιστική σε όλους τους νευρώνες του επιπέδου εξόδου και του κρυφού επιπέδου. Σαν κριτήριο τερματισμού της εκπαίδευσης θα χρησιμοποιηθεί ο συνδυασμός των παρακάτω κριτηρίων ( έστω και ένα κριτήριο να ισχύει η εκπαίδευση του νευρωνικού δικτύου θα τερματίζει )  Μέγιστος αριθμός εποχών εκπαίδευσης = 100  Μέγιστος επιτρεπτός αριθμός αποτυχημένων ελέγχων επικύρωσης ( δηλαδή αριθμός διαδοχικών εποχών που το σφάλμα επικύρωσης αυξάνεται. Το σύνολο επικύρωσης στο MATLAB δημιουργείται ( με την προεπιλεγμένη του τιμή ) λαμβάνοντας το 20% του συνόλου εκπαίδευσης ) = 10  Ελάχιστη επιτρεπόμενη τιμή της κλίσης της συνάρτησης σφάλματος (minimum gradient)= 1e-10

Για τον υπολογισμό της ακρίβειας πρόβλεψης θεωρείστε ότι το νευρωνικό δίκτυο ταξινομεί στον χαρακτήρα i ( από 0-9) ανάλογα με το ποια από τις 10 εξόδους του έχει την μεγαλύτερη τιμή. Για παράδειγμα αν για ένα δείγμα έχουμε την ακόλουθη έξοδο Νευρώνας εξόδου 0: 0.1 Νευρώνας εξόδου 1: 0.5 Νευρώνας εξόδου 2: 0.7 Νευρώνας εξόδου 3: 0.6 Νευρώνας εξόδου 4: 0.2 Νευρώνας εξόδου 5: 0.1 Νευρώνας εξόδου 6: 0.15 Νευρώνας εξόδου 7: 0.3 Νευρώνας εξόδου 8: 0.6 Νευρώνας εξόδου 9: 0.1 Τότε αυτό το δείγμα θα ταξινομηθεί στον χαρακτήρα 2 ( χαρακτήρας ‘C’) αφού η μέγιστη έξοδος είναι αυτή του νευρώνα 2

Α/Α Παράμετρος Μάθησης Παράμετρος Ορμής Σύνολο Εποχών Εκπαίδευσης Μέσο Τετραγωνικό Σφάλμα (σύνολο εκπαίδευσης) Μέσο Τετραγωνικό Σφάλμα (σύνολο ελέγχου) Ακρίβεια Πρόβλεψης (σύνολο εκπαίδευσης) Ακρίβεια Πρόβλεψης Σύνολο Ελέγχου Σχολιάστε τα αποτελέσματά σας σε σχέση με την διαφοροποίηση της απόδοσης με χρήση διαφορετικών τιμών παραμέτρων την ικανότητα γενίκευσης την ταχύτητα σύγκλισης ( ενδεικτικά παραθέστε και κάποιες γραφικές παραστάσεις όπου κρίνετε απαραίτητο ) 3.2 (10%) Χρησιμοποιείστε τον διπλάσιο αριθμό κρυφών νευρώνων σε σχέση με το προηγούμενο ερώτημα και επαναλάβετε τα πειράματά σας για το βέλτιστο σύνολο παραμέτρων που εντοπίσατε στο προηγούμενο ερώτημα. Τι παρατηρείτε ;

 Δημιουργήστε μια διεπαφή Matlab GUI μέσα από την οποία θα μπορεί κάποιος χρήστης να εκτελέσει όλα τα βήματα της προεπεξεργασίας των δεδομένων, της εκπαίδευσης των τεχνητών νευρωνικών δικτύων και της προβολής των αποτελεσμάτων.

 Σχεδιάστε και υλοποιήστε σε γλώσσα της αρεσκείας σας τα υπόλοιπα τρία υπο - συστήματα ( δηλαδή τα 1,2 και 4) ενός συστήματος αναγνώρισης χαρακτήρων όπως αυτά αναφέρονται στην εισαγωγή της εργασίας. Συνδέστε τα επιμέρους υποσυστήματα σε ένα ενιαίο σύστημα αναγνώρισης χαρακτήρων.

 Η αναφορά που θα παραδώσετε θα πρέπει να περιέχει εκτενή σχολιασμό των πειραμάτων σας καθώς και πλήρη καταγραφή των αποτελεσμάτων σας.  Η άσκηση θα πρέπει να υλοποιηθεί σε MATLAB, όπου υπάρχουν και οι κατάλληλες συναρτήσεις για την υλοποίηση των ερωτημάτων.

 Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.  Η εργασία είναι αυστηρά των δύο ατόμων. Όσοι δεν έχετε κάποιον να κάνετε την εργασία μαζί παρακαλώ να επικοινωνήσετε με μαζί μας.  Δειγματοληπτικά θα κληθείτε να εξεταστείτε προφορικά για τις εργασίες σας.  Μαζί με την αναφορά πρέπει να παραδώσετε και τον κώδικα που υλοποιήσατε στα πλαίσια της εργασίας.  Για την υλοποίηση του κώδικα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έτοιμες συναρτήσεις λογισμικού που υλοποιούν και εκπαιδεύουν Νευρωνικά Δίκτυα οι οποίες υπάρχουν στο Matlab.  Η αναφορά και ο κώδικας παραδίδονται σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή. Η εργασία θα αποτελέσει το 30% του τελικού βαθμού. Σε περίπτωση που υλοποιήσετε σωστά το ερώτημα 4 η εργασία θα μετρήσει 40%. Σε περίπτωση που υλοποιήσετε το ερώτημα 5 η εργασία θα αποτελέσει το 100% του τελικού σας βαθμού.  Για οποιαδήποτε διευκρίνηση / ερώτηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ( ώρες γραφείου 10:00-14:00):  Κορφιάτη Αίγλη  Θεοφιλάτο Κωνσταντίνο

 Αρχικοποίηση τυχαίας γεννήτριας  Num=4452;  rand('seed',Num);  Random permutation  randperm  Κανονικοποίηση  mapminmax  Δήλωση Πολυεπίπεδου Νευρωνικού Δικτύου :  newff ( επιστρέφει μια δομή net)

 Παράμετροι Εκπαίδευσης Νευρωνικού Δικτύου  Δομή net.trainParam  Αρχικοποίηση Νευρωνικού Δικτύου  init  Εκπαίδευση Νευρωνικού Δικτύου  train  Τρέξιμο Νευρωνικού Δικτύου  sim