Εξορθολογισμός της Ύλης «Μαθηματικά Γυμνασίου» Σχολικό Έτος Αθήνα 21/9/2016 Ιωάννης Καραγιάννης Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Δημήτρης Διαμαντίδης Εκπ/κος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
Advertisements

Ανοικτή Πρόσβαση είναι: • Η ελεύθερη, άμεση, διαρκής και απαλλαγμένη από τέλη και περιορισμούς διαδικτυακή πρόσβαση σε ψηφιακό επιστημονικό περιεχόμενο.
Η Δημιουργία του Αδάμ.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
APPLE Α. Γ. Α. Δ. Ι. Θ. 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική.
Το φαινόμενο e-book Εργασία στο μάθημα «Ηλεκτρονική Δημοσίευση» Πέτρος Πυλαρινός Ιούνιος 2004.
Παναγιώτης Παπάζογλου Χαρίκλεια Ράμμα Εξάμηνο Ζ’.
Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη ΑΠΘ : εξέλιξη - αξιολόγηση Ε. Κοσέογλου, Σ. Ζαπουνίδου, Ξ. Αγορογιάννη, Θ. Πετρίδης, Κ. Ξενίδου-Δέρβου, Σ. Αλεξανδρίδου.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Βαΐα Αγγέλη
ΒιωματικΕΣ ΔρΑσειΣ Δρ Εμμανουήλ Νικολουδάκης Δρ Χριστίνα Παπαζήση
Το πολίτευμα στην Αρχαία Ελλάδα
Δώστε πρώτα τα φύλλα εργασίας από το πείραμα «Όξινος χαρακτήρας καρβοξυλικών οξέων»
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΤΥΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.
Η Δημιουργία του Αδάμ.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας - Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας Μάθημα:
EU Bookshop Όλες οι εκδόσεις της ΕΕ που ψάχνετε!.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Παράδοσις δρώμενα Τα λαϊκά πανηγύρια ως δια βίου έθιμα « Οι μουσικές του μπερντέ» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αργυριάδου.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών.
2 Διδακτέα ύλη ( ): Κεφάλαιο 1 – Πετρέλαιο – Υδρογονάνθρακες (Η/C) –Αφαιρείται η §1.7 Αρωματικές ενώσεις – Βενζόλιο Κεφάλαιο 2 – Αλκοόλες – Φαινόλες.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΠ B’ ΛΥΚΕΙΟΥ Εύκολο μάθημα Θέλει διάβασμα!
Αλεξάνδρα Μαυρίδου Φιλόλογος ΠΠΣΠΘ
Εισαγωγή Επιβίωση ερυθροκυττάρων ημέρες.
1.3 Αλκάνια – μεθάνιο, φυσικό αέριο, βιοαέριο
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Εργασία στο Μάθημα «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ»
Διδακτέα ύλη ( ): Κεφάλαιο 1 – Πετρέλαιο – Υδρογονάνθρακες (Η/C)
Ηλεκτρονικά μυθιστορήματα Έρευνα χρηστικότητας Μαρία Καρύδη ΜΠΣ Επιστήμη της Πληροφόρησης 2007.
Η ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η πληροφορία αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα σκέψης σε κάθε επιστημονική, οικονομική, διοικητική και κοινωνική δραστηριότητα Παράλληλα, η κοινωνία.
THE DIGITAL LIBRARY OF THE UNIVERSITY OF PENNSYLVANIA ( ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΜΠΟΥΚΙΔΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΔΟΥΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΔΟΥΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning1/24 6/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 9 Μάθηση μέσω Κινητών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Εισαγωγή στο Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Αχιλλέας Πιπινέλης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Μάθημα: Σύγχρονα Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών Εργασία Θέμα: Κινητές συσκευές στη μάθηση Ελένη Ελματζίδου (Α.Μ.: 400) Επιβλέπων: ΚΑΘ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ.
CLIL. H ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΛΙΛ Ο όρος Ενσωματωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL) πρωτοχρησιμοποιήθηκε τo 1994, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Εξάμηνο διδασκαλίας:2oΔιδάσκοντες: Καθ. Ι. Ψαρράς, Αναπλ. Καθ. Δ. Ασκούνης, Καθ. Β. Ασημακόπουλος, ΕΔιΠ Ι. Μακαρούνη, ΕΔιΠ Δ. Πανόπουλος ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 13: Ηλεκτρονικό βιβλίο Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΟΥΚΡΑΝΙΑ) Διεθνής Ημερίδα ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ 22 Απριλίου 2016 ΡΟΔΟΛΦΟΣ ΜΑΣΛΙΑΣ.
Οι ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες και το ηλεκτρονικό βιβλίο Ο ρόλος του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 23 Μαρτίου 2016 Ν. Μήτρου Πρόεδρος.
Δράσεις ενίσχυσης της ψηφιακής εμπιστοσύνης στην εκπαίδευση ΑΡ. ΒΑΓΓΕΛΑΤΟΣ – ΙΤΥΕ (
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 28 Μαρτίου 2016 ΡΟΔΟΛΦΟΣ ΜΑΣΛΙΑΣ.
Εκπαιδευτική Αξιολόγηση Δ. Ζμπάινος. Εκπαιδευτική Αξιολόγηση-Μέτρηση ορισμοί (Κασσωτάκης, 1996) Εκπαιδευτική Αξιολόγηση-Μέτρηση ορισμοί (Κασσωτάκης, 1996)
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 10: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Παροχή πρόσβασης σε ηλεκτρονικά περιοδικά Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας.
Coutts Information Services Επισκόπηση Προϊόντων και Υπηρεσιών.
Το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) στην εκπαίδευση Επιμέλεια: Δ. Λιόβας.
Θεσσαλονίκη 23/9/2016 Εξορθολογισμός της σχολικής ύλης «Μαθηματικά Γυμνασίου» Σχολικό Έτος Βαγγέλης Φακούδης - Εκπ/κος ΠΕ03 Γυμνάσιο Σουφλίου.
Ηλεκτρονικές πηγές HEAL-Link: πεπραγμένα
5o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Ερευνητής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξορθολογισμός της Ύλης «Μαθηματικά Γυμνασίου» Σχολικό Έτος Αθήνα 21/9/2016 Ιωάννης Καραγιάννης Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Δημήτρης Διαμαντίδης Εκπ/κος ΠΕ03

Το περιεχόμενο της παρουσίασης Στόχοι Προϋποθέσεις & περιορισμοί Κεντρικές αλλαγές Παραδείγματα Ποσοτικά χαρακτηριστικά των αλλαγών

Στόχοι Προϋποθέσεις & περιορισμοί Κεντρικές αλλαγές Παραδείγματα Ποσοτικά χαρακτηριστικά των αλλαγών

Στόχοι του εξορθολογισμού Δυνατότητα εμβάθυνσης σε έννοιες Προώθηση πρακτικών όπως διερεύνηση, ανακαλυπτική μάθηση κτλ Δημιουργία κλίματος συνεργασίας Τα μαθηματικά μέσα από τη χρήση τους ως πολιτισμικό προϊόν

Στόχοι του εξορθολογισμού Προσαρμογή της ύλης στο διαθέσιμο χρόνο Εξοικονόμιση χρόνου για επανάληψη Σύνδεση του κόσμου της εμπειρίας με μαθηματικά περιεχόμενα Η εμπλοκή των μαθητών με τη μαθηματικοποίηση προβλημάτων Εισαγωγή εννοιών της Γεωμετρίας του Χώρου

Στόχοι Προϋποθέσεις & περιορισμοί Κεντρικές αλλαγές Παραδείγματα Ποσοτικά χαρακτηριστικά των αλλαγών

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Τετράμηνα Επέκταση ως τέλος Μαϊου

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο Όσο μεγαλώνουν οι τάξεις υπάρχει μεγαλύτερη ανελαστικότητα αλλαγών

Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο Αλλαγή: μεταφορά της §7.8 από τη Β΄ στην Α΄ γυμνασίου Η Α΄ του θα το διδαχθεί Η Β΄ του δεν το έχει διδαχθεί στην Α΄ και πρέπει να το διδαχθεί και αυτή Άρα η αλλαγή αυτή για το αφορά μόνο την Α΄ Παράδειγμα

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο Εμβάθυνση αλλαγών σε βάθος χρόνου Προϋπόθεση η συνέχεια

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο Το υπάρχουν εκπαιδευτικό υλικό

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο Το υπάρχουν εκπαιδευτικό υλικό Βιβλία, ebooks, αποθετήρια (Φωτόδεντρο) Ισχύοντα ΠΣ

Προϋποθέσεις & περιορισμοί 100 ώρες το χρόνο Συμπεριλαμβάνεται χρόνος για επαναλήψεις/ εργασίες/ χρήση ΤΠΕ Το ήδη διδαγμένο περιεχόμενο Το υπάρχουν εκπαιδευτικό υλικό Τα ‘Νέα προγράμματα σπουδών’ (πιλοτικό κτλ)

Στόχοι Προϋποθέσεις & περιορισμοί Κεντρικές αλλαγές Παραδείγματα Ποσοτικά χαρακτηριστικά των αλλαγών

Α΄ Γυμνασίου Άλγεβρα

Άλγεβρα Α΄ § Α.1.2. Πρόσθεση, αφαίρεση & πολλ/μός φυσικών § Α.1.3. Δυνάμεις φυσικών Περιεχόμενό γνωστό από το δημοτικό Εμβάθυνση, όχι «αυτοτελώς», αλλά μέσα από τη χρήση τους στα επόμενα Αφαιρούνται

Άλγεβρα Α΄ 6 ο Κεφάλαιο: Ανάλογα – Αντιστρόφως ανάλογα ποσά Μεταφέρονται από το στην Β΄ τάξη όπου: Εντάσσονται στο κεφάλαιο των συναρτήσεων Αυξάνεται ο διαθέσιμος χρόνος στις συναρτήσεις Προσεγγίζονται μέσω της ευρύτερης έννοιας της συμμεταβολής Αφαιρούνται

Άλγεβρα Α΄ § Α.7.8. Δυνάμεις ρητών με φυσικό εκθέτη Χρησιμοποιούνται από τους μαθητές ήδη στο δημοτικό Ελαφρύνεται η ύλη της Β΄ τάξης Ωστόσο η φετινή Β΄ θα το διδαχθεί Προστίθεται

Διαχείριση Άλγεβρας Α΄ Από 4§ ↔ 6Ω (ώρες) σε 2§ ↔ 7Ω (ώρες) Έμφαση στην επίλυση προβλημάτων με ΕΚΠ & ΜΚΔ και διαιρετότητας Χρήση ψηφιακών εργαλείων → προώθηση διερευνητικής μάθησης 1 ο Κεφ. Οι φυσικοί αριθμοι

Διαχείριση Ενδεικτικές Δραστηριότητες: Για όλες τις τάξεις Ως παραδείγματα μέσων υλοποίησης των στόχων που αναφέρονται στις οδηγίες και αναλυτικότερα στα ΠΣ. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπως είναι. Ως ένας ενδεικτικός σχεδιασμός που μπορεί να εμπλουτίσει-αλλάξει-προσαρμόσει ο εκπαιδευτικός, για τις ανάγκες της δικής του τάξης. Σχολιασμός: Σε αυτή την κατεύθυνση

Διαχείριση Άλγεβρας Α΄ «Ο Αντρέας παίζει ποδόσφαιρο κάθε 4 ημέρες, ο Μιχάλης κάθε 5 ημέρες και ο Μαρίνος κάθε 8 ημέρες. Αν σήμερα παίζουν ποδόσφαιρο και οι τρεις μαζί, τότε να υπολογίσετε μετά από πόσες ημέρες θα συμβεί το ίδιο για δεύτερη.» Παράδειγμα Ενδ. Δραστηριότητας

Διαχείριση Άλγεβρας Α΄ «Ο στόχος είναι η χρήση του ΕΚΠ σε ένα ρεαλιστικό πρόβλημα. Η επίλυση του προβλήματος από τους μαθητές μπορεί να στηρίζεται σε διαισθητικές προσεγγίσεις (πχ κάποιο σχήμα) ή σε εύρεση των πολλαπλασίων του 4, του 5 και το 8. Αυτές οι προσεγγίσεις μπορούν να αξιοποιηθούν για την ανάδειξη της έννοιας του ΕΚΠ» Σχολιασμός Ενδ. Δραστηριότητας

Διαχείριση Άλγεβρας Α΄ Από 2Ω σε 4Ω Έμφαση στη μετατροπή ενός λεκτικού προβλήματος ή κατάστασης σε αλγεβρική παράσταση Η αξία της συμβολικής – αλγεβρικής γραφής 4 ο Κεφ. Εξισώσεις και προβλήματα

Διαχείριση Άλγεβρας Α΄ Από 3Ω σε 6Ω Συνδέσεις καθημερινών ασχολιών με το μαθηματικό περιεχόμενο Επίλυση προβλημάτων και πέραν αυτών του βιβλίου 5 ο Κεφ. Ποσοστά

Διαχείριση Άλγεβρας Α΄ Από 7§ ↔ 14Ω σε 8§ ↔ 29Ω Κρίσιμος σταθμός για την κατανόηση της άλγεβρας Ενδ. Δραστηριότητες που στοχεύουν στη πλήρη νοηματοδότηση του « - » Νοηματοδότηση πράξεων ακεραίων μέσω μοντέλων που χειρίζονται οι μαθητές 7 ο Κεφ. Θετικοί και Αρνητικοί Αριθμοί

§7.3. Πρόσθεση ρητών. Προτείνεται: Να διατεθούν 4Ω (από 2Ω) Η χρήση μοντέλων από τους μαθητές ώστε να νοηματοδοτηθεί η πρόσθεση Εισαγωγική δραστηριότητα με στόχο να «ανακαλύψουν» οι μαθητές τον ορισμό της πρόσθεσης Παράδειγμα Ενδ. Δραστηριότητας

Σε ένα παιχνίδι, δύο ομάδες παιδιών απαντούν σε ερωτήσεις. Για κάθε σωστή απάντηση η ομάδα παίρνει μια θετική κάρτα και για κάθε λάθος παίρνει μια αρνητική. Για παράδειγμα, αν η ομάδα Α έχει 5 θετικές κάρτες (+5) και πάρει άλλες δύο θετικές (+2), θα έχει 7 θετικές, δηλαδή σύνολο +7 πόντους. Αυτό μπορούμε να το εκφράσουμε με την πρόσθεση: (+5)+(+2)=+7. Παράδειγμα Ενδ. Δραστηριότητας

α) Το σχήμα 1 περιγράφει την κατάσταση μιας ομάδας που είχε 3 αρνητικές και πήρε δύο ακόμη αρνητικές. Μπορείτε να εκφράσετε αυτή την κατάσταση με μια πράξη; β) Να περιγράψετε με λόγια και με μια πράξη την κατάσταση που περιγράφει το σχήμα 2. Ποιο είναι το σύνολο πόντων της ομάδας; γ) Να χρησιμοποιήσετε αυτό το παιχνίδι για να πείτε τι μπορεί να σημαίνουν οι επόμενες πράξεις και υπολογίστε τα αποτελέσματά τους: (+3)+(+4), (–2)+(–5), (–8)+(–3), (–7)+(–5). Μπορείτε να σκεφτείτε έναν κανόνα για να κάνετε αυτές τις προσθέσεις, χωρίς κάθε φορά να σκέφτεστε τις κάρτες; Παράδειγμα Ενδ. Δραστηριότητας

Α΄ Γυμνασίου Γεωμετρία

Γεωμετρία Α΄ Ενισχύεται: Η αναγνώριση ιδιοτήτων των σχημάτων Η αξία της εμπλοκής σε κατασκευές Η διερευνητική κατασκευή ορισμών Η χρήση των διαφορετικών μέσων που ενισχύει τη διερεύνηση και την ανάδειξη διαφορετικών πτυχών των εννοιών που διαπραγματευόμαστε Αλλαγές μόνο στη διαχείριση

Διαχείριση Γεωμετρίας Α΄ Από 24Ω σε 19Ω. Σταδιακή εμβάθυνση στις εισαγωγικές έννοιες Διατύπωση ορισμών: Αρχικά διασθητικά Στη συνέχεια διερευνητικά-κατασκευαστικά από τους μαθητές. Δίνεται βάρος στις μετρήσεις-συγκρίσεις γωνιών 1 ο Κεφ. Βασικές γεωμετρικές έννοιες

Διαχείριση Γεωμετρίας Α΄ Προτείνεται να διδάσκονται ενιαία: Αξ. συμμετρία + άξονας συμμετρίας Κ. συμμετρία + κέντρο συμμετρίας 2 ο Κεφ. Συμμετρίες 3 ο Κεφ. Τρίγωνα – Παρ/μα – τραπέζια Προτείνεται από 8Ω σε 11Ω Εισαγωγή νέων εννοιών Χρόνος για κατασκευές

Β΄ Γυμνασίου Άλγεβρα

Άλγεβρα Β΄ Αφαιρούνται § Α.1.5. Ανισώσεις Α΄ βαθμού Μεταφέρονται στην Β΄ τάξη § Α.4.3. Κατανομή συχνοτήτων και σχετ. συχνοτήτων Προτροπή για ασκήσεις χωρίς πίνακα Εμβάθυνση στις έννοιες (μέτρα θέσης) – αντί για τους υπολογισμούς

Διαχείριση Άλγεβρα Β΄ Από 12Ω σε 13Ω, αλλά χωρίς τις ανισώσεις Νοηματοδότηση αλγεβρικών διαδικασιών 1 ο Κεφ. Εξισώσεις 3 ο Κεφ. Συναρτήσεις Από 13Ω σε 18Ω χωρίς τις ανισώσεις Χρήση γράμματος ως μεταβλητή Συμμεταβολή, χρήση πολλαπλών αναπαραστάσεων

Η γραφική παράσταση δείχνει τη θερμοκρασία Τ (σε βαθμούς Κελσίου) ενός τόπου κατά τη διάρκεια ενός 24ώρου: α) Ποια είναι η ελάχιστη και ποια η μέγιστη θερμοκρασία; Ποια ώρα του 24ώρου συμβαίνουν; Ποια σημεία της γραφικής παράστασης δείχνουν την ελάχιστη και τη μέγιστη θερμοκρασία; 3 ο Κεφ : Παράδειγμα ενδ. δραστηριότητας γ) Τι εκφράζει το σημείο (20, 9) της γραφικής παράστασης; δ) Ποιες άλλες πληροφορίες μπορούμε να αντλήσουμε από αυτή τη γραφική παράσταση; β) Ποια είναι η θερμοκρασία στις 2 τη νύχτα, στις 2 το μεσημέρι και στις 11 το βράδυ; Ποια ώρα η θερμοκρασία είναι 6ºC;

3 ο Κεφ : Παράδειγμα ενδ. δραστηριότητας Η ερμηνεία της γραφικής παράστασης. Διαμόρφωση ένος πρόσφορου πλαισίου για τη διερεύνηση εννοιών όπως γραφική παράσταση, ανεξάρτητη και εξαρτημένη μεταβλητή, διατεταγμένο ζεύγος και (χωρίς τη χρήση της ορολογίας) πεδίο ορισμού και σύνολο τιμών. Νοηματοδότηση αλγεβρικών διαδικασιών. Στόχοι της δραστηριότητας

Σε μία τάξη 30 μαθητών οι μαθητές έχουν γράψει τεστ και οι βαθμολογίες τους είναι όπως δείχνει το παρακάτω σημειόγραμμα. 4 ο Κεφ : Παράδειγμα ενδ. δραστηριότητας β) Να προτείνετε τρόπους για τον προσδιορισμό της μέσης τιμής της βαθμολογίας για όλη την τάξη στο τεστ αυτό. Για παράδειγμα, τρεις μαθητές απ’ όλη την τάξη έχουν γράψει 15 και ένας μαθητής μόνον έχει γράψει 20. α) Να προτείνετε τρόπους με τους οποίους θα προσδιοριστεί η μέση τιμή της βαθμολογίας της ομάδας Α (γκρι κυκλάκια στο διάγραμμα), που για διάφορους λόγους είχε χαμηλή βαθμολογία στο τεστ. Ομοίως για την μέση τιμή της βαθμολογίας της ομάδας Β (μπλε τετραγωνάκια στο διάγραμμα)

4 ο Κεφ : Παράδειγμα ενδ. δραστηριότητας Η διερεύνηση του προβλήματος από τους μαθητές που πιθανώς θα το αντιμετωπίσουν με διαφορετικούς τρόπους και θα δώσουν διαφορετικές λύσεις. Η διαμόρφωση καλύτερης κατανόησης της μέσης τιμής. Η νοηματοδότησή της μέσα από ένα μοντέλο. Στόχοι της δραστηριότητας

Β΄ Γυμνασίου Γεωμετρία

Γεωμετρία Β΄ Αφαιρούνται § Β.2.4. Τριγωνικοί αριθμοί 30 ο, 45 ο, 60 ο Όχι αυτόνομα, ως εφαρμογές στην § 2.2 Χρόνος για τα υπόλοιπα [Διαχ] Από 3§ ↔ 5Ω σε 2§ ↔ 7Ω Δραστηριότητες με διάφορετικά μέσα § Β.4.1. Ευθείες και επίπεδα στο χώρο Αντικείμενο τα στερεά σχήματα

Γεωμετρία Β΄ Ενδ. Δραστηριότητα Οι μαθητές δουλεύουν πάνω σε αντίγραφο της φωτογραφίας και κάνουν υπολογισμούς για να προσδιορίσουν προσεγγιστικά την κλίση του δρόμου.

Γ΄ Γυμνασίου Άλγεβρα

Άλγεβρα Γ΄ Αφαιρούνται § Α.2.4. Κλασματικές Εξισώσεις § Α.4.1. y=αx 2 → Όλο το 4 ο Κεφ (Συναρτήσεις) Διδάσκονται στο Λύκειο Χρόνος για τα υπόλοιπα Διαχείριση § 2.5. Διδάσκονται ανισώσεις. Η διάταξη στο Λύκειο Επίλυση εξισώσεων 2 ου βαθμού: Προτάσσεται ως μέθοδος η παραγοντοποίηση

Άλγεβρα Γ΄ Ενδ. Δραστηριότητες Παρατηρήστε ότι 1 3 =1, δηλαδή ότι ο κύβος του 1 ισούται με το 1. Μπορείτε να βρείτε όλους τους αριθμούς που έχουν αυτή την ιδιότητα, δηλαδή ο κύβος του αριθμού να είναι ίσος με τον ίδιο τον αριθμό; Πόσοι τέτοιοι αριθμοί υπάρχουν;

Γ΄ Γυμνασίου Γεωμετρία

Γεωμετρία Γ΄ Αφαιρείται § Β.2.4. Νόμος ημιτόνων – νόμος συνημιτόνων Διαχείριση Αύξηση κατά σχεδόν 10Ω Ο χρόνος των κρ. ισότητας τριγώνων στο Λύκειο μειώνεται Στην τριγωνομετρία: Συνδέσεις με ομοιότητα τριγώνων και με την κλίση ευθείας.

Στόχοι Προϋποθέσεις & περιορισμοί Κεντρικές αλλαγές Παραδείγματα Ποσοτικά χαρακτηριστικά των αλλαγών

Μεταβολές: σε ώρες και παραγράφους ΩΡΕΣ Α΄92100 Β΄89100 Γ΄82100 ΠΑΡ Α΄5043 Β΄3631 Γ΄3430

Α΄ τάξη: % (σε ώρες)

Β΄ τάξη: % (σε ώρες)

Γ΄ τάξη: % (σε ώρες)

Ιωάννης Καραγιάννης Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Δημήτρης Διαμαντίδης Εκπ/κος ΠΕ03 Σας ευχαριστούμε