Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική Ενότητα 12: Επιστημονικές Εργασίες σε Επιστημονικές Εκδηλώσεις Ελένη Ευαγγέλου, Ευγενία Βλάχου Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Advertisements

Τέλος Ενότητας.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 8: Ο ρόλος του σχεδιασμού εσωτερικών χώρων στην ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού Διονυσία Φράγκου.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Zωολογία Ι Ενότητα 19: Εχινόδερμα Εργαστηριακή Άσκηση: Συστηματική Εχινοδέρμων Κυρίτση – Κρικώνη Βασιλική, ΕΔΙΠ Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο 3: Τεχνολογία Διανεμητών Μικροάρδευσης Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Ορισμός Είναι ένα σύνολο συστηματικών, προγραμματισμένων, μεθοδικών και σκόπιμων δραστηριοτήτων (λέξεις μέσα σε πράξεις) με τις οποίες επιτυγχάνονται.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Φυσικοθεραπεία σε ειδικές πληθυσμιακές μονάδες (Ε)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική Ενότητα 12: Επιστημονικές Εργασίες σε Επιστημονικές Εκδηλώσεις Ελένη Ευαγγέλου, Ευγενία Βλάχου Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Νοσηλευτική εκπαίδευση Η νοσηλευτική εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στον κύκλο των βασικών σπουδών. Επεκτείνεται και σε άλλες μορφές, με την οργάνωση διδακτικών δραστηριοτήτων τόσο σε ποικίλες ομάδες ατόμων στα πλαίσια της αγωγής υγείας, όσο και σε συναδέλφους από το χώρο της υγείας. 1

Ο Νοσηλευτής Ο Νοσηλευτής λοιπόν –εκτός των άλλων- θα πρέπει να κατέχει τουλάχιστον βασικές γνώσεις σχετικές με τις Αρχές και Μεθόδους Οργάνωσης της Διδασκαλίας. 2

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 1/7 Διάλεξη-Ομιλία Ο όρος διάλεξη χρησιμοποιείται συνήθως για την παρουσίαση επιστημονικού θέματος με την προσφορά επίκαιρης και σύγχρονης γνώσης σε συγκεκριμένο ακροατήριο. Ο όρος ομιλία χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη ενδιαφέροντος θέματος στο ευρύτερο κοινό. Αφορά στη μονολογική ανάπτυξη και παρουσίαση ενός θέματος από εξειδικευμένο ομιλητή στο συγκεκριμένο θέμα. Η χρονική της διάρκεια ποικίλει από 20 έως 45 λεπτά συνήθως. 3

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 2/7 Στρογγυλό τραπέζι με ομάδα ομιλητών Πρόκειται για συζήτηση μεταξύ εξειδικευμένων ομιλητών (από 3 έως 6) που διεξάγεται μετά από σύντομη εισήγηση ενός συντονιστή. Τα στρογγυλά τραπέζια υποβάλλονται από τους ομιλητές ή διοργανώνονται μετά από προτροπή της επιστημονικής επιτροπής ενός συνεδρίου. Οι εισηγήσεις των μελών της ομάδας πραγματοποιούνται συνολικά μέσα σε χρόνο λεπτών. Ακολουθεί συζήτηση μεταξύ των ομιλητών, με τη συμμετοχή του ακροατηρίου. Στο τέλος ο συντονιστής προβαίνει σε διατύπωση των συμπερασμάτων. 4

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 3/7 Ελεύθερες ανακοινώσεις Οι ελεύθερες ανακοινώσεις είναι ομιλίες σύντομης διάρκειας 10 έως 15 λεπτών. Οι ανακοινώσεις δεν ομαδοποιούνται ώστε να οργανωθούν σε συζητήσεις στρογγυλού τραπεζιού, λόγω της διαφορετικής θεματολογίας τους. Το περιεχόμενό τους δε στερείται επιστημονικής αξίας συγκριτικά με τις εισηγήσεις των στρογγυλών τραπεζιών. Συχνά ο περιορισμός του χρόνου είναι αυτός που επιβάλλει τη διεξαγωγή τους ως ελεύθερες ανακοινώσεις για το λόγο ότι δεν ακολουθεί συζήτηση μεταξύ των ομιλητών. 5

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 4/7 Συνέδριο Το συνέδριο αφορά μια επιστημονική εκδήλωση που οργανώνεται από επιστημονικές, επαγγελματικές ή άλλες οργανώσεις. Η χρονική διάρκεια του συνεδρίου ποικίλει από 3 έως 5 ημέρες. Τα θέματα του συνεδρίου επιλέγονται έτσι ώστε να έχουν ευρύτερο ενδιαφέρον για το ακροατήριο στο οποίο απευθύνονται. Ένα συνέδριο μπορεί να περιλαμβάνει διαλέξεις-ομιλίες, στρογγυλά τραπέζια, κλινικά φροντιστήρια, συμπόσια και ελεύθερες ανακοινώσεις. 6

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 5/7 Ημερίδα Η ημερίδα είναι ένα «μικρό» συνέδριο το οποίο διαρκεί μια ημέρα. Περιλαμβάνει συζητήσεις ομιλητών γύρω από ένα θέμα, οργανωμένες σε στρογγυλά τραπέζια και διαλέξεις. Ο συντονιστής/τελετάρχης συντονίζει τη διεξαγωγή του προγράμματος. Στο τέλος γίνεται σύνοψη των συμπερασμάτων. 7

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 6/7 Συμπόσιο - State of the Art Το συμπόσιο περιλαμβάνει μικρό αριθμό εισηγήσεων από ειδικούς γύρω από ένα θέμα, με διάφορες απόψεις. Οι εισηγήσεις διαρκούν λεπτά ανάλογα με τον αριθμό των ομιλητών, ενώ μετά από αυτές ακολουθεί συζήτηση με τη συμμετοχή του ακροατηρίου. Το συμπόσιο βέβαια, μπορεί να διεξαχθεί τόσο στο πλαίσιο ενός συνεδρίου, όσο και αυτόνομα, αποτελώντας το ίδιο ένα «μικρό» συνέδριο με διαλέξεις, στρογγυλά τραπέζια κ.λπ. που απευθύνεται όμως σε πιο εξειδικευμένο ακροατήριο. 8

Μορφές επιστημονικών εκδηλώσεων 7/7 Σεμινάριο - Κλινικό φροντιστήριο-workshop Το σεμινάριο έχει τη μορφή σειράς μαθημάτων, διαλέξεων, συζητήσεων και ασκήσεων με σκοπό την ενημέρωση των συμμετεχόντων για τις νεώτερες εξελίξεις πάνω σε ένα επιστημονικό, επαγγελματικό ή άλλο γνωστικό αντικείμενο. Η διάρκεια του σεμιναρίου ποικίλει, από δύο έως και περισσότερες ώρες. Επειδή διεξάγεται στο πλαίσιο ενός συνεδρίου, η οργανωτική επιτροπή του δεύτερου είναι αυτή που ορίζει τη θεματολογία και οργανώνει το πρόγραμμα, δηλαδή επιλέγει τους ομιλητές, γνωστοποιεί τη λειτουργία του σεμιναρίου και φροντίζει γενικά για την ομαλή διεξαγωγή του. 9

Είδη εργασιών 1/3 Στις προ-αναφερόμενες επιστημονικές εκδηλώσεις, οι Εισηγητές-Νοσηλευτές, έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν: Βιβλιογραφικές ανασκοπήσεις, Ερευνητικές εργασίες, Παρουσιάσεις περιπτώσεων, Γενικά θέματα, Επαγγελματικά ζητήματα. 10

Είδη εργασιών 2/3 Βιβλιογραφικές ανασκοπήσεις- Μετααναλύσεις Αφορούν τη συνθετική και κριτική παρουσίαση πρόσφατων συνήθως εξελίξεων σε σύγχρονα νοσηλευτικά θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος ή την παρουσίαση συμπερασμάτων μιας σειράς πρωτογενών/πρωτότυπων ερευνητικών μελετών. Έχουν ιδιαίτερη αξία, τόσο υπό την έννοια της απαρτίωσης της γνώσης, όσο και ως προς τη μεταφορά των δρώμενων της διεθνούς βιβλιογραφίας στο γνωστικό και πρακτικό πλαίσιο της ελληνικής νοσηλευτικής. 11

Είδη εργασιών 3/3 Οι παράγοντες που θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του κάθε ομιλητής που επιθυμεί να πραγματοποιήσει μια επιτυχημένη παρουσίαση αφορούν στα εξής: Το είδος της εργασίας (τι θα πω;) Τη μορφή της επιστημονικής εκδήλωσης (πού θα μιλήσω;) Το ακροατήριο (σε ποιον θα απευθυνθώ;) Τη διαθεσιμότητα των εποπτικών μέσων (πώς θα το πω;) Το διαθέσιμο χρόνο 12

Τέλος Ενότητας Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Βλάχου, Ελένη Ευαγγέλου Ευγενία Βλάχου, Ελένη Ευαγγέλου. «Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική. Ενότητα 12: Επιστημονικές Εργασίες σε Επιστημονικές Εκδηλώσεις». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.