Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Web Απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση της άσκησης.
Advertisements

Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Human Computer Interaction JAVA APPLETS JAVA AWT Μελισσόβας Δημήτρης Owda Zaher.
Πίνακες.
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
5η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 29 Σεπτ 2005 Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων με PHP και Dreamweaver MX Στυλιάδης.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 3: Υλοποίηση μεθόδων.
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 11: Intro to Applets Εβδομάδα 11: Εισαγωγή στα Applets.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΕΣΔ 232: Οργάνωση δεδομένων στην Κοινωνία της Πληροφορίας © 2013 Nicolas Tsapatsoulis Φόρμες Δημιουργία Περιεχομένου Ι.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
Τα Διαδοχικά Φύλλα Στυλ CSS
Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό Κλάσεις και αντικείμενα Κλάσεις και αντικείμενα Κατασκευαστές κλάσεων (constructors) Κατασκευαστές κλάσεων.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Καρακίτσος Ηλίας ΑΜ 614 Ιωάννου Ελένη ΑΜ 647.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Ποιότητα Λογισμικού Ενότητα 2: Παραμετρικοί έλεγχοι στο JUnit. Διδάσκων: Γεώργιος Κακαρόντζας, Καθηγητής Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
CSS – Cascading Style Sheets (Φύλλα επάλληλων στυλ) Κανόνες που καθορίζουν τη μορφή και τη διάταξη των στοιχείων των σελίδων (X)HTML Σκοπός είναι ο διαχωρισμός.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
ΟΣΣ Δεκεμβρίου 2004 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Tomcat Θ. Βαρβαρίγου Καθηγήτρια ΕΜΠ Τηλ
Threads Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά η μία μετά.
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Βασικά στοιχεία της Java
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 10: Αφηρημένες τάξεις. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής.
ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ Πράγματα που αξιολογείτε θετικά σε σχέση με το μάθημα του προηγούμενου τετραμήνου Πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
ΟΣΣ2 - 4 Δεκεμβρίου 2005 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Ιωάννης Πρίγγουρης Java Server Pages Ιωάννης Πρίγγουρης
Κατανεμημένα Συστήματα
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ιωάννης Πρίγγουρης Εργαστήριο Διάχυτου Υπολογισμού Παν. Αθηνών
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Κεφαλαιο 11 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ HTML.
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
Κεφάλαιο 10 Streams.
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
Server-side vs Client-side
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Εισαγωγή στη Java (Μέρος Α’)
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών Java Applets Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20 Σχολ. Έτος 2015-16

Περιεχόμενα Τι είναι ένα applet HelloWord applet Φόρτωμα ενός applet Εμφάνιση γραφικών στα Applets Παραδείγματα

Τι είναι ένα applet Ένα applet (μικροεφαρμογή) είναι ένας ειδικός τύπος προγράμματος που ενσωματώνεται στην ιστοσελίδα για να δημιουργήσει δυναμικό περιεχόμενο. Τρέχει μέσα στο πρόγραμμα περιήγησης (browser) που λειτουργεί σαν αποδέκτης του applet (applet container) και λειτουργεί στην πλευρά του προγράμματος – πελάτη (client). Τα applets βασίζονται στις κλάσεις java.applet.Applet και javax.swing.JApplet. Η τελευταία έχει default layout manager το Flowlayout. Για λόγους ασφαλείας τα applets έχουν συνήθως αυστηρούς περιορισμούς στη πρόσβαση πόρων ενός συστήματος. Συγκεκριμένα, δε μπορούν να διαβάσουν από τον τοπικό δίσκο του client ή να γράψουν σε αυτόν αλλά ούτε και να ανοίξουν άλλα connections, περά από τον webserver.

HelloWord applet Παράδειγμα: import java.applet.Applet; import java.awt.Graphics; public class HelloWorld extends Applet { public void paint (Graphics g) g.drawString ("Hello World", 25, 50); }

Φόρτωμα ενός applet Όπως προαναφέραμε, ένα applet εκτελείται σε ένα Web browser με αποτέλεσμα να μη ξεκινά άμεσα πληκτρολογώντας μία εντολή. Αντ’ αυτού πρέπει να δημιουργήσετε ένα αρχείο HTML που θα λέει στον browser τι να φορτώσει και πώς να το εκτελέσει. Για παράδειγμα: <HTML> <HEAD> <TITLE>Java Applet</TITLE> </HEAD> <BODY> <APPLET CODE= "ΗelloWorld.class" WIDTH=100 HEIGHT=50 ALIGN=center> </APPLET> </BODY> </HTML>

Φόρτωμα ενός applet Ένας 2ος τρόπος να εκτελέσουμε ένα applet, έξω όμως από το browser, είναι η εντολή appletviwer. Η εντολή εκτελείται σε περιβάλλον γραμμής εντολών και έχει την παρακάτω σύνταξη: appletviwer html_file

Φόρτωμα ενός applet Οι περισσότεροι browsers, για λόγους ασφαλείας, δε φορτώνουν άμεσα τα applets αλλά περιμένουν από το χρήστη να κάνει μία επιπλέον ενέργεια για την ενεργοποίησή τους, όπως βλέπετε και στη διπλανή εικόνα.

Φόρτωμα ενός applet Μέσω του πίνακα ελέγχου των Windows, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο ασφαλείας του πίνακα ελέγχου της Java (Java Control Panel). Στην έκδοση 8 έχει αφαιρεθεί το μεσαίο (Medium) επίπεδο ασφαλείας και υπάρχει μόνο το High και Very High.

Κύκλος ζωής ενός Applet Τέσσερις μέθοδοι στην java.applet.Applet θα σας δώσουν το πλαίσιο στο οποίο θα οικοδομήσετε οποιοδήποτε σοβαρό applet: public void init( ): Αυτή η μέθοδος προορίζεται για οποιαδήποτε προετοιμασία χρειάζεται για το applet σας. Καλείται μετά τις param ετικέτες μέσα στην ετικέτα applet που έχει υποβληθεί σε επεξεργασία. public void start( ): Αυτή η μέθοδος καλείται αυτόματα μετά από την κλήση της μεθόδου init από τον browser. Καλείται επίσης, κάθε φορά που ο χρήστης επιστρέφει στη σελίδα που περιέχει το applet μετά από την περιήγησή του σε άλλες σελίδες.

Κύκλος ζωής ενός Applet public void stop( ): Αυτή η μέθοδος καλείται αυτόματα όταν ο χρήστης μετακινείται από μια σελίδα που βρίσκεται το applet. Μπορεί, επομένως, να κληθεί κατ ' επανάληψη στο ίδιο applet. public void destroy( ): Αυτή η μέθοδος καλείται μόνο όταν το πρόγραμμα περιήγησης κλείνει κανονικά. Επειδή τα applets είναι προορισμένοι να «ζουν» σε μια σελίδα HTML, δε θα πρέπει αυτή κανονικά να αφήσει πίσω της τους πόρους όταν ο χρήστης αφήσει τη σελίδα που περιέχει το applet.

Κύκλος ζωής ενός Applet

Κύκλος ζωής ενός Applet Η java.awt.Component κλάση περιέχει μία μόνο μέθοδο κύκλου ζωής του applet. public void paint(Graphics g): Καλείται αμέσως μετά την μέθοδο start( ), καθώς και κάθε φορά που το applet πρέπει να επανασχεδιάσει τον εαυτό του στο browser.

Κύκλος ζωής ενός Applet Φόρτωμα και έναρξη ενός Java Applet

Εμφάνιση γραφικών στα Applets Η java.awt.Graphics κλάση παρέχει πολλές μεθόδους για προγραμματισμό με γραφικά. Οι πιο συνηθισμένες είναι οι παρακάτω: public abstract void drawString(String str, int x, int y): χρησιμοποιείται για να σχεδιάσει την καθορισμένη συμβολοσειρά. public void drawRect(int x, int y, int width, int height): σχεδιάζει ένα ορθογώνιο με το καθορισμένο πλάτος και ύψος. public abstract void fillRect(int x, int y, int width, int height): χρησιμοποιείται για να γεμίσει ένα ορθογώνιο με το προεπιλεγμένο χρώμα και καθορίζεται το πλάτος και το ύψος του.

Εμφάνιση γραφικών στα Applets public abstract void drawOval(int x, int y, int width, int height): χρησιμοποιείται για να σχεδιάσει ένα οβάλ με το καθορισμένο πλάτος και ύψος. public abstract void fillOval(int x, int y, int width, int height): χρησιμοποιείται για να γεμίσει ένα οβάλ με το προεπιλεγμένο χρώμα και καθορίζει το πλάτος και το ύψος του. public abstract void drawLine(int x1, int y1, int x2, int y2): χρησιμοποιείται για να σχεδιάσει μία γραμμή μεταξύ των σημείων (x1, y1) και (x2, y2). public abstract boolean drawImage(Image img, int x, int y, ImageObserver observer): χρησιμοποιείται για να σχεδιάσει την καθορισμένη εικόνα.

Εμφάνιση γραφικών στα Applets public abstract void drawArc(int x, int y, int width, int height, int startAngle, int arcAngle): χρησιμοποιείται για να σχεδιάσει ένα κυκλικό ή ελλειπτικό τόξο. public abstract void fillArc(int x, int y, int width, int height, int startAngle, int arcAngle): χρησιμοποιείται για να γεμίσει ένα κυκλικό ή ελλειπτικό τόξο. public abstract void setColor(Color c): χρησιμοποιείται για να ρυθμίσει το τρέχον χρώμα των γραφικών με το καθορισμένο χρώμα. public abstract void setFont(Font font): χρησιμοποιείται για να ρυθμίσει την τρέχουσα γραμματοσειρά των γραφικών με την καθορισμένη γραμματοσειρά.

Παραδείγματα Παράδειγμα 1 import java.applet.Applet; import java.awt.*; // Color, Font, Graphics public class HelloApplet extends Applet { public void paint(Graphics g) { setBackground(Color.YELLOW); g.setColor(Color.RED); g.setFont(new Font("Arial",Font.BOLD | Font.ITALIC,50)); g.drawString("Hello world!!!", 25, 70); }

Παραδείγματα Παράδειγμα 1 συνέχεια <!DOCTYPE HTML> <html> <head> <title>Hello World - Applet</title> </head> <body> <h1>My first Java applet:</h1> <applet code="HelloApplet.class" width="400" height="120" alt="Error loading applet!!!"> </applet> </body> </html>

Παραδείγματα Παράδειγμα 2 import java.applet.Applet; import java.awt.*; public class SimpleApplet extends Applet{ String text = "I'm a simple applet"; public void init() { text = "I'm a simple applet"; setBackground(Color.cyan); } public void start() { System.out.println("starting..."); public void stop() { System.out.println("stopping...");

Παραδείγματα Παράδειγμα 2 συνέχεια public void destroy() { System.out.println("preparing to unload..."); } public void paint(Graphics g){ System.out.println("Paint"); g.setColor(Color.blue); g.drawRect(0, 0,getSize().width -1,getSize().height -1); g.setFont(new Font("Arial",Font.BOLD,30)); g.setColor(Color.red); g.drawString(text, 15, 25);

Πέρασμα παραμέτρων στα Applets Για το πέρασμα παραμέτρων στα applets χρησιμοποιούμε το tag <PARAM> της HTML και την μέθοδο getParameter( ) της κλάσης java.applet.Applet. Με αυτό των τρόπο μπορούμε να στείλουμε παραμέτρους στο applet χωρίς να αλλάξουμε και μεταγλωττίσουμε εκ νέου τον κώδικα.

Πέρασμα παραμέτρων στα Applets Παράδειγμα: import java.applet.*; import java.awt.*; public class MyRect extends Applet { int w,h; String sw, sh; public void init( ) { sw = getParameter("rect_height"); sh = getParameter("rect_width"); w=Integer.parseInt(sw); h=Integer.parseInt(sh); } // Εναλλακτικά w=Integer.parseInt(getParameter("rect_height"));

Πέρασμα παραμέτρων στα Applets Παράδειγμα συνέχεια: public void paint(Graphics g) { g.drawRect(10, 10, w, h); }

Πέρασμα παραμέτρων στα Applets Παράδειγμα συνέχεια: <!DOCTYPE HTML> <html> <head> <title>My Rect - Applet</title> </head> <body> <h1>My Recangle Java applet:</h1> <applet code="MyRect.class" width="150" height="150"> <param name="rect_height" value="40"> <param name="rect_width" value="60"> </applet> </body> </html>

Πηγές http://www.tml.tkk.fi/Opinnot/Tik-110.551/1997/Java- Security.html http://www.tutorialspoint.com/java/java_applet_basics.htm http://hajsoftutorial.com/simple-animation-another- example/ http://www.javatpoint.com/java-applet http://www.oracle.com Εισαγωγή στην Java 2 – Γεώργιος Λιακέας