ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Γεωργία και Βιοποικιλότητα Σχέδιο μαθήματος που εκπονήθηκε στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Σεμιναρίου ΚΠΕ Βιστωνίδας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
Advertisements

Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.7: Κινηματογράφος και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Μηχανική Ρευστών Ι Ενότητα 1: Εισαγωγή Νίκος Πελεκάσης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Creative Brief Creative Concept
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
με τον Κύριο κι από τη μεγάλη Του ισχύ.
and he will flee from you.
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
The Lord God formed the man
Υβριδοποίηση ατομικών τροχιακών υβριδισμός.
ο Υιός του Θεού ήρθε στον κόσμο:
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
Ακούστηκε από τον ουρανό
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
που έχουν χάσει το δρόμο τους
A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Μην έχετε ψευδαισθήσεις
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 3
Ρυθμός Άνθρωπος Τεχνολογία
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
των δικαίων τη συμπεριφορά Γιατί ο Κύριος εκτιμάει
Στο βάθος της καρδιάς μου.
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
Ιωβ 23:10 Κι όμως αυτός ξέρει το δρόμο που βαδίζω εγώ· κι όταν με
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Βήματα Πίστης Καινή Διαθήκη Τόμος 2
πόσο γρήγορα γίνεται μια αντίδραση;
Φυσική (Θ) Ενότητα : Ορμή Αικατερίνη Σκουρολιάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 3
Ιωάννης 14:6 η αλήθεια και η ζωή. ُΕγώ είμαι η οδός, στον Πατέρα
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Βήματα Πίστης Καινή Διαθήκη Τόμος 2
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Ώστε καθώς λέγει η Γραφή
PH.
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
ζωντανός και δραστικός.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αυτός είναι ο Αμνός του Θεού την αμαρτία που παίρνει πάνω του
και ο Λόγος ήτανε με το Θεό, Ιωαν. 1:1,14
αν περάσει από μένα. παρά μόνο, στον Πατέρα δεν πηγαίνει Κανείς
Μάθημα 1ο Τι είναι το σενάριο Δομή του σεναρίου Κεντρικός χαρακτήρας
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
φράχτη στη θύρα των χειλέων μου.
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Destino Eργασία Project Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Λάζου
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Γεωργία και Βιοποικιλότητα Σχέδιο μαθήματος που εκπονήθηκε στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Σεμιναρίου ΚΠΕ Βιστωνίδας «Η Ψηφιακή Τεχνολογία στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα».

ΘΕΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΤΕΣ: 32 ΤΜΗΜΑΤΑ: Γ1, Γ2. ΕΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Δούζης Δημήτριος, Ισαακίδου Ειρήνη Χρόνος του προγράμματος: ένα έτος με δυνατότητες επέκτασης στα τρία έτη. Οι γενικοί στόχοι του προγράμματος βρίσκονται στη σελίδα:

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Να μάθουν οι μαθητές: 1.Τι είναι η βιοποικιλότητα και ποια η σημασία της. 2.Πώς μπορούν να δράσουν ατομικά και συλλογικά για τη διατήρησή της. 3.Βασικές μεθόδους καλλιέργειας λαχανικών και φρούτων. 4.Βασικές μεθόδους διατήρησης των σπόρων των φυτών. 5.Τη σημασία των όρων «παραδοσιακές ποικιλίες» φυτών, «υβρίδια», «μεταλλαγμένα», «διατροφική αυτάρκεια», «βιολογικός», «βιοκαλλιεργητής». 6.Τη σημασία της χρήσης διαφόρων μεθόδων όπως animation και κόμικ στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης της κοινωνίας και των συμμαθητών τους.

Να προβληματιστούν σχετικά με την ποιότητα της διατροφής του σημερινού ανθρώπου. Να προβληματιστούν οι μαθητές σχετικά με τον τρόπο ζωής και δράσης που πρέπει να υιοθετήσει ο σύγχρονος άνθρωπος προκειμένου να επιβιώσει.

ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Χωρισμός σε ομάδες από 2 ως 4 μαθητές. Τα μέλη μίας ομάδας θα διερευνούν ένα θέμα με τη βοήθεια των καθηγητών (που θα παράσχουν τη βασική βιβλιογραφία) και θα το παρουσιάζουν στους υπόλοιπους συμμετέχοντες του προγράμματος. Παράλληλα θα δημιουργηθεί κήπος σε ελεύθερο χώρο του σχολείου, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών.

ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ: 1 ο θέμα [ομάδα 3 παιδιών]: Η βιοποικιλότητα. Ορισμός. Ποιος τομείς αφορά η βιοποικιλότητα; Γιατί είναι σημαντική για τον άνθρωπο; Παραδείγματα που υποδεικνύουν τη σημασία της. 2 ο θέμα [ομάδα 3 παιδιών]: Φορείς και οργανώσεις που προστατεύουν τη βιοποικιλότητα στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Προτάσεις για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας, δράση σε ατομικό επίπεδο.

3 ο θέμα: Όροι: «παραδοσιακές ποικιλίες» φυτών, «υβρίδια», «μεταλλαγμένα» [ομάδα 2 ατόμων] Όροι «διατροφική αυτάρκεια», «βιολογικός», «βιοκαλλιεργητής» [ομάδα 2 ατόμων]. 4 ο θέμα: Η σημερινή διατροφή και η σύνδεσή της με τους τρόπους καλλιέργειας [3 άτομα]. Είδη φυτών που τείνουν προς εξαφάνιση [3 άτομα].

5 ο θέμα: Μέθοδοι καλλιέργειας. Α. Μέθοδοι καλλιέργειας λαχανικών και φρούτων. Παραδοσιακή καλλιέργεια και συμβατική καλλιέργεια [3 παιδιά]. Β. Μέθοδος fukuoko, μέθοδος με «μαξιλαράκια», καλλιέργεια σε γλάστρες στον κήπο [3 παιδιά] Γ. Η συγκαλλιέργεια [για 3 άτομα].

6 ο θέμα: Διατήρηση παραδοσιακών σπόρων για τα διάφορα λαχανικά και φρούτα. Διατήρηση σπόρου σε όσπρια και δημητριακά [3 άτομα] Διατήρηση σπόρου σε ντομάτα, πιπεριά, μελιτζάνα, κολοκυθάκι [3 άτομα]. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με καλλιεργητές παραδοσιακών ποικιλιών [4 άτομα].

Παραδείγματα από τα βίντεο που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του προγράμματος

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Γεωργία και Βιοποικιλότητα Συνδέσεις σχετικές με το πρόγραμμα: e-environment.htm e-environment.htm &url= el_files/PDFfiles/ViopoikPerEkp.pdf

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Γεωργία και Βιοποικιλότητα environment/nature_and_biodiversity/ind ex_el.htm environment/nature_and_biodiversity/ind ex_el.htm