1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
Advertisements

ΠΡΩΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ / ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΕΚΠ / ΣΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΣΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΗΣ, ΕΓΚΥΡΑ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
TEST ΑΈΡΙΑ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Το Φορτίο Τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Το ηλεκτρικό φορτίο έχει δύο μορφές. Το θετικό και το αρνητικό. Τα ηλεκτρόνια έχουν αρνητικό.
ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!! ΜEMORY ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 1.
Η Φ ι λ ί α.
Μέτρηση μήκους.
Ένα μαθηματικό παράδειγμα με διαφορετικά επιστημολογικά πλαίσια αναφοράς Τα κλάσματα είναι ένα βασικό κεφάλαιο της μαθηματικής παιδείας. Πως αντιμετωπίζονται.
Η ΨΕΥΤΡΑ ΑΓΕΛΑΔΑ ΙΩΑΝΝΑ Λ. ΜΥΡΣΙΝΗ Α.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αναναναν Ποια από τα πιο κάτω γινόμενα ξεχωρίζουν από τα άλλα και γιατί; 2 ∙ 3 ∙ 4 2 ∙ 3 ∙ 4 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 4 ∙ 4 ∙ 5 ∙ 9 4 ∙ 4.
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Φαινόμενο Doppler- Fizeau
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Μια από τις πιο αστείες κι επιτυχημένες διαφημίσεις, είναι κατά τη γνώμη μου, αυτές της nova.
ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Μια κοπέλα ρωτάει τη μαμά της
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
KΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ MENDEL
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Τα ίχνη του εγκλήματος…
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΔΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Α ΤΑΞΗ
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Τι μάθαμε μέχρι τώρα: Η μέτρηση μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Κάθε μέτρηση έχει ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζοντας τη μέτρηση σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Δεν μπορεί να βρει τα γυαλιά της Χαχαχαχαχα! Δεν μπορώ να βρω τα γυαλιά μου!
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ
Κεφάλαιο 2 Τριβή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Συντονισμός & διαφοροποιήσεις ενεργειών στην ζώνη αλλαγής
Μείγματα.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Είναι δύσκολο να σπρώξω τη γόμα στο θρανίο, πιο δύσκολο
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω από τη μια μεριά να κάνω και από την άλλη!

1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 8! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω από τη μια μεριά να κάνω και από την άλλη! 2 η σκέψη : Χμ! Το λ είναι παράγοντας γινομένου! Για να το βρω λοιπόν θα διαιρέσω το γινόμενο ( δηλ. το 45 ) με το γνωστό παράγοντα ( δηλ. με το 3) !

1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το ψ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 9! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω από τη μια μεριά να κάνω και από την άλλη! 2 η σκέψη : Χμ! Το ψ είναι παράγοντας γινομένου! Για να το βρω λοιπόν θα διαιρέσω το γινόμενο ( δηλ. το 64 ) με το γνωστό παράγοντα ( δηλ. με το 8) !