1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Διαχείριση απορριμμάτων
Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
TA ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ανακύκλωση Νικόλας, Ζήνωνας, Αλέξης, Λίζα Ε’2.
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Γυμνάσιο Αντιρρίου.
Μορφεσ και δυνατοτητεσ κομποστοποιησησ στο νησι τησ κω
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Οικιακή Κομποστοποίηση
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακυκλώστε και σώστε το περιβάλλον!!!
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ονομάζουμε την επαναφορά των χρήσιμων υλικών στο φυσικό και οικονομικό κύκλο. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα που έχουν σκοπό την ανάκτηση.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Ποίοι Είμαστε Το πρώτο αδειοδοτημένο σύστημα ανακύκλωσης συσκευασιών στην Κύπρο από τον Αύγουστο του 2006 Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ και 30 μεγάλων επιχειρήσεων.
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ερευνητική εργασία των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Δράση: ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΟΜΠΟΣΤ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ: ΔΙΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ.
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και η ωφελιμότητά της.
Ξέρετε τι επίπτωση έχει στο περιβάλλον: ένα κουτάκι αναψυκτικού? ένα πλαστικό ποτηράκι? μια πλαστική σακούλα? το χαρτί που εκτυπώνουμε? συσκευασίες χυμών.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
Ανακύκλωση Χαρτιού Χαρτοαπίθανοι Βιωματικές Δράσεις Γ1.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ 1.Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i.Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο!Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii.Είναι.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΛΩΣΗ
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Τα λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
ΔιαχεΙριση απορριμμΑτων στην Ε.Ε - ΚΥπροΣ
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
1ο ΕΠΑ.Λ. ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Διαχείριση απορριμμάτων
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ.
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν σε εθελοντικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα με διοργανωτή τη CYMEPA!

2. Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα: i. Για 9 η συνεχή χρονιά! ii. Για 7 η συνεχή χρονιά! iii. Για 1 η φορά!

3. Ο κύριος στόχος του σχολείου μας για τη φετινή χρονιά είναι: i. Να μην πετάμε ούτε ένα σκουπίδι στην αυλή μας. ii. Να χρησιμοποιούμε μόνο ανακυκλώσιμα υλικά. iii. Να μειώσουμε τα απορρίμματά μας και η αισθητική βελτίωση του σχολικού μας χώρου.

4. Τα απορρίμματα που παράγονται κάθε χρόνο στην Κύπρο αρκούν για να καλύψουν με τον όγκο τους: i. Το δρόμο από τη Λευκωσία ως τη Λεμεσό με στρώμα ύψους 70εκ. ii. Το δρόμο από την Επταγώνια ως τη Λευκωσία με στρώμα ύψους 1μ. iii. Το δρόμο από την Πάφο ως τον Απ. Ανδρέα με στρώμα ύψους 1μ.

5. Υγειονομική ταφή απορριμμάτων σημαίνει: i. Ανεξέλεγκτη απόρριψη των απορριμμάτων σε ειδικούς χώρους. ii. Θάψιμο των απορριμμάτων σε χωματερές. iii. Θάψιμο των απορριμμάτων με διαδοχικές στρώσεις άμμου ή χώματος.

6. Η κομποστοποίηση είναι: i. Η παραγωγή κομπόστας ροδάκινου! ii. Η μετατροπή οργανικών υλικών σε λίπασμα! iii. Το θάψιμο των σκουπιδιών.

7. Τι από τα πιο κάτω δεν μπορούμε να κομποστοποιήσουμε; i. Πλαστικά δοχεία φαγητών. ii. Υπολείμματα φαγητών. iii. Λαχανικά, φρούτα, φύλλα, χαρτοπετσέτες.

8. Το ρεύμα PMD περιλαμβάνει: i. Πλαστικά μπουκάλια, αποφάγια και χαρτόκουτα. ii. Χαρτόκουτα, γυαλιά και κουτάκια αλουμινίου. iii. Πλαστικά μπουκάλια και δοχεία, μεταλλικές συσκευασίες και χαρτόκουτα ποτών.

9. Όταν ανακυκλώνουμε ένα τόνο χαρτί; i. Σώζουμε 27 μεγάλα δέντρα. ii. Σώζουμε 17 μεγάλα δέντρα. iii. Σώζουμε 7 μεγάλα δέντρα.

10. Το ρεύμα του χαρτιού περιλαμβάνει: i. Χαρτί κουζίνας, χαρτόκουτα χυμών, χαρτοκιβώτια, εφημερίδες. ii. Ξηρά χαρτόκουτα, χαρτοκιβώτια, εφημερίδες, περιοδικά, διαφημιστικά, χαρτί γραφείου. iii. Οποιοδήποτε χαρτί ακόμη και αλουμινόχαρτο.

11. Πώς συμμετέχουμε στο ρεύμα χαρτιού: i. Τοποθετούμε το χαρτί σε πλαστικά σακούλια έξω από το σπίτι μας. ii. Τοποθετούμε το χαρτί σε πλαστικό κιβώτιο, το οποίο μας επιστρέφεται. iii. Βγάζουμε το προς ανακύκλωση χαρτί μαζί με τα σκουπίδια.

12. Πότε συλλέγεται το ρεύμα χαρτιού; i. Συλλέγεται 2 φορές το μήνα. ii. Συλλέγεται 2 φορές την εβδομάδα. iii. Συλλέγεται από τα συνεργεία της κοινότητας μαζί με τα υπόλοιπα απορρίμματα.

13. Τι γίνεται το χαρτί μετά τη συλλογή; i. Φορτώνεται απ’ ευθείας σε πλοία. ii. Πηγαίνει σε ειδικό χώρο όπου και καίγεται. iii. Μεταφέρεται σε ειδική μονάδα, όπου διαχωρίζεται σε κατηγορίες και στη συνέχεια στέλνεται στο εξωτερικό.

14. Με την ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζεται για να γίνει ένα κουτί από αλουμίνιο μπορούμε: i. Να ακούσουμε ραδιόφωνο για μισή ώρα. ii. Να ακούσουμε ραδιόφωνο για 2 ώρες. iii. Να ακούσουμε ραδιόφωνο για 3 ώρες.

15. Ποιός είναι ο σωστός συνδυασμός χρώματος και είδους ανακύκλωσης. i. Μπλε – πλαστικό, πράσινο – γυαλί, καφέ – χαρτί ii. Μπλε – χαρτί, πράσινο – πλαστικό, καφέ – γυαλί. iii. Μπλε – γυαλί, πράσινο – χαρτί, καφέ – πλαστικό.

16. το ρεύμα του PMD δεν περιλαμβάνει: i. Πλαστικά απορρυπαντικών, χάρτινες συσκευασίες ποτών και γάλακτος. ii. Πλαστικά δοχεία λαδιών αυτοκινήτου, συνθετικά παπούτσια και ηλεκτρικές συσκευές. iii. Κονσέρβες τροφίμων, αλουμινένιες συσκευασίες, μπουκάλια αναψυκτικών.

ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΕ