ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ευάγγελος Γ. Ούτσιος Θεόδωρος Γ. Λάντζος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προγραμματισμός Ι (αποφύγετέ τον!) 3) Διακοπτόμενος βρόχος: (αποφύγετέ τον!) float energy;......while(TRUE){drink_water(); if(energy
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C++ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014Τμ.
DATA MINING LECTURE 6 Mixture of Gaussians and the EM algorithm
Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα που επιλύει δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να δέχεται ως είσοδο τους συντελεστές της εξίσωσης.
Τύποι πραγματικών αριθμών
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Φροντιστήρια Εισηγητής: Σπύρος Αργυρόπουλος Μέλος ΕΤΕΠ Εργαστήριο Προγραμματισμού & Τεχνολογίας Ευφυών Συστημάτων.
Μήτρες (templates)  Μία μήτρα είναι ένα κομμάτι κώδικα που περιέχει παραμέτρους οι οποίες δέχονται ως τιμές τύπους δεδομένων.  Είναι ένας μηχανισμός.
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Εντολές Ελέγχου Ροής.
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ Is-like-a inheritance. Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private -
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Και ομοιότητες και διαφορές με την C.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός & JAVA
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΣΜΟΣ. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
#include void main(void) { WDTCTL = WDTPW + WDTHOLD; P1DIR |= 0x01; for (;;) { volatile unsigned int i; P1OUT ^= 0x01; i = 50000; do (i--); while (i !=
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών Ενότητα 5: Τύπος πίνακα,Μεταβλητές με δείκτη, Πολυδιάστατοι πίνακες Επίκουρος Καθηγητής Χρήστος Μακρής Τμήμα.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Θ) Ενότητα 5: Είσοδος/ Έξοδος Κλειώ Σγουροπούλου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Η γλώσσα C Προγραμματισμός Ι
Ενισχυτική διδασκαλία
Π Ι Ν Α Κ Ε Σ (arrays) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
Δείκτες 1/4 Σύμβαση Τελεστής &
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Τεχνολογία και Προγραμματισμός Υπολογιστών
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Πρωτογενείς τύποι δεδομένων
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Αναδρομικές Εξισώσεις και Αφηρημένοι Τύποι Δεδομένων
Συναρτήσεις στη C++ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή
Αρχές Προγραμματισμού (C)
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ C.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ευάγγελος Γ. Ούτσιος Θεόδωρος Γ. Λάντζος

Κανόνες Ομαλής Λειτουργίας Ερχόμαστε στην ώρα μας Δεν καπνίζουμε και τρώμε εντός της αίθουσας Επιτρέπετε το νερό, τα αναψυκτικά και ο καφές με την προϋπόθεση να μην λερώνουμε το χώρο και πετάμε τα σκουπίδια εκτός των καλαθιών. Κινητά αθόρυβα και μόνον σε περίπτωση άμεσης ανάγκης. Σε περίπτωση συναγερμού, αποχωρούμε από την αίθουσα για το σημείο συγκέντρωσης σταδιακά, χωρίς πανικό και πιέσεις. Η αποχώρηση από την αίθουσα για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να γίνεται με ηρεμία και χωρίς να διακόπτουμε και ενοχλούμε τους συναδέλφους

Συναντήσεις και Forum Οι διαλέξεις θα διεξάγονται κάθε Πέμπτη στην αίθουσα 106 ΣΤΕΦ Κάθε Πέμπτη Θα υπάρχει ανοιχτό discussion forum προγραμματισμού στις επάνω αίθουσες της ΣΤΕΦ Ανακοινώσεις στην σελίδα μου Ερωτήσεις δια μέσο οι οποίες όμως θα απατούνται και αναλύονται στο forum.

Χρονοδιάγραμμα Διαλέξεων Έναρξη 5 Οκτωβρίου 2006 Δεκατρείς διαλέξεις 2 ωρών με 15 λεπτά διάλειμμα 1. 5/ / / / / / / / / / / / /01 Λήξη μαθημάτων 12/01/2007 και ακολουθεί γραπτή εξέταση

Αντικείμενο Μαθήματος Εισαγωγή στην λογική του ΟΟ προγραμματισμού Κατανόηση των αρχών που διέπουν Εμπέδωση της φιλοσοφίας του Εκμάθηση των βασικών μηχανισμών γραφής ΟΟ προγραμμάτων Εφαρμογή και πειραματισμό της γνώσης σε μια γλώσσα ΟΟ προγραμματισμού υψηλού επιπέδου

Συντήρηση Πληροφοριακού Συστήματος Ορισμός : «Η διαδικασία της διαχείρισης των αλλαγών του συστήματος» Η Συντήρηση είναι αναπόφευκτη διότι οι απαιτήσεις των συστημάτων αλλάζουν καθώς το περιβάλλον αλλάζει & εξελίσσεται Συντηρούμε ένα πληροφοριακό σύστημα προσπαθώντας να καλύψουμε τις νέες απαιτήσεις (adaptive), να το κάνουμε πιο αποτελεσματικό(perfective), ή να διορθώσουμε λάθη & αδυναμίες (corrective).

Κατανομή της προσπάθειας συντήρησης

Κόστος Συντήρησης Συνήθως μεγαλύτερο από το κόστος σχεδιασμού & δημιουργίας από 2% έως και 100% Επηρεάζεται από τεχνικούς παράγοντες Αυξάνεται όσο το σύστημα συντηρείται και καθώς μεγαλώνει η ηλικία του.

Παράγοντες Διαμόρφωσης Κόστους Συντήρησης Ανεξαρτησία ενοτήτων κώδικα (module independence) Γλώσσα Προγραμματισμού Ύφος προγραμμάτων (πχ δόμηση) Χρόνο δοκιμασίας, επικύρωσης και επαλήθευσης πριν την αποδέσμευση

Υπολογισμός Κόστους Συντήρησης Πολυπλοκότητα ελέγχου Πολυπλοκότητα δεδομένων Μέγεθος μεταβλητών Σχόλια προγράμματος Σύζευξη από ξένες βιβλιοθήκες Βαθμό επικοινωνίας με χρήστες για Είσοδο Έξοδο Ταχύτητα και Χώρο δημιουργίας

Γλώσσα Προγραμματισμού Μεθοδολογία & Τρόπο Σχεδιασμού Πολυπλοκότητα Ελέγχου Πολυπλοκότητα Δεδομένων Σύζευξη Ενοτήτων Αυτονομία Ενοτήτων Παραμετροποίηση & Επαναχρησιμοποίηση Ενοτήτων Κατανόηση Κώδικα Ανεξαρτησία Υλικού Ταχύτητα Υλοποίησης, Ελέγχου & Απελευθέρωσης Συστήματος

Επαναχρησιμοποίηση Αξιοπιστίας Συντήρησης Γρήγορου & Εύκολου Σχεδιασμού Γλώσσα Προγραμματισμού ως το μέσο για την επίτευξη

Η Γλώσσα C++ cin >> – cout << setw και setprecision Τύποι Δεδομένων char, int, long, float, double long double Τελεστές Αριθμητικοί, Λογικοί, Συσχετιστικοί Δομή επιλογής απλή, σύνθετη, πολλαπλή Δομή επανάληψης for, while, do while

Συνάρτηση με επιστροφή τιμής

Κλήσεις Συναρτήσεων από Συναρτήσεις

Αναδρομικές Συναρτήσεις

Κλήση με αναφορά #include void swap(int *a, int *b); main() { int a=5, b=10; swap(&a,&b); cout<<"a="<<a<<"\n"; cout<<"b="<<b; getch(); } void swap(int *a, int *b) { int x; x=*a; *a=*b; *b=x; }

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Δομικό στοιχείο το αντικείμενο Αντικείμενα & χαρακτηριστικά Αντικείμενα & Συμπεριφορά Κλάσεις η μήτρα παραγωγής αντικειμένων Το αντικείμενο παρουσιάζει μια συγκεκριμένη στιγμή της κλάσης Τα αντικείμενα είναι σαν τα κουτιά τα οποία λαμβάνουνε και στέλνου μηνύματα Τα κουτιά περιέχουν συναρτήσεις και δεδομένα Βασικοί Όροι

Ιδιότητες του Αντικειμενοστραφή Ταυτότητα Αντικειμένου (Object Identity) Encapsulation (Ενθυλάκωση) Κληρονομικότητα Επαναχρησιμοποίηση Πολυμορφισμός