“Δροσισμός Θερμοκηπίων ( Β )” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιυπερτασικά φάρμακα. Υπέρταση Ορισμός = ΣΑΠ > 140mm Hg / ΔΑΠ > 90mm Hg Οφείλεται σε αυξημένο τόνο λείων μυών των περιφερικών αγγείων που οδηγεί σε.
Advertisements

1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική Περιγραφή του Μαθήματος
1 Η κατάσταση του αγροτικού τομέα εξελίξεις – προβλέψεις - προτεραιότητες Αθήνα, 29 Σεπτεμβρίου 2011 ΠΑΣΕΓΕΣ.
ΤΕ.ΤΡΟ. ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.  Ψυχρομετρία είναι η διαδικασία του ποσοτικού προσδιορισμού θερμοδυναμικών ιδιοτήτων του αέρα και χρήσης αυτών των ιδιοτήτων.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Κατανομή Υγρασίας σε τοιχώματα Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ Τμήμα Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων Μάθημα: Έλεγχος Περιβάλλοντος Αγροτικών Εγκαταστάσεων Διδάσκων:
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Κρανιοεγκεφαλικές Κακώσεις. Κρανιοεγκεφαλική Κάκωση u Σύνηθες πρόβλημα u Υψηλή νοσηρότητα και θνητότητα u Δευτερογενής βλάβη Χειρότερη έκβαση Συχνά.
1 Κριτήρια συλλεκτικής ωριμότητας φρούτων Το στάδιο ανάπτυξης στο οποίο θα συγκομιστεί το οπωροκηπευτικό προϊόν έχει πολύ μεγάλη σημασία για την μετασυλλεκτική.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΜΙΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Ε2. Ποια είναι τα σκουπίδια που πετάμε πιο συχνά και από τι υλικό είναι φτιαγμένα; ΧΑΡΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΥΑΛΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΚΥΗΣΕΙΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΕΜΒΡΥΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΛΙΑ,ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΜΜΕΣΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Βιολογία Α΄ λυκείου Κεφ.3ο ΠΑΥΛΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑ- ΒΙΟΛΟΓΟΣ
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
“ΦΘΗΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ή ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ “ 20 Φεβρουαρίου 2006
Παραγωγη ηλεκτρικησ ενεργειασ στα Υδροηλεκτρικα εργοστασια
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
Καταστάσεις του νερού – μορφές
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
Ενεργειακός Σχεδιασμός για Παραγωγή Ενέργειας Καβάλα 2017
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΓΕΔΣΑΠ)
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΣΣΑ
Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας
Διαφορές μάζας - βάρους
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΟΥΣ ΙΣΣΑΜ
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ιδιότητες καθαρών ουσιών
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
Φροντίδα Aσθενών με Διαταραχές των Oφθαλμών και των Ώτων
ΒΕΝΖΙΝΗ Για την παραγωγή έργου (κίνησης) από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης χρησιμοποιούνται ως καύσιμη ύλη, κατά κύριο λόγο, οι υδρογονάνθρακες (ΗC).
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΙΑΚΩΒΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΟΥΛΛΗ ΚΑΝΤΡΙΕΛΑ ΧΥΣΜΕΡΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΝΕΓΑΚΗ.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Τι είναι οι ΑΠΕ; 11/11/2018 3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.
Chương IV. Tuần hoàn nước trong tự nhiên
Βαθμονόμηση θερμομέτρου
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Tiết 3-Bài 3: Dụng cụ dùng trong lắp đặt mạng điện
Υφή και Δομή του Εδάφους
Προοπτικές και κατευθύνσεις για την Αιολική Ενέργεια
MÔN VẬT LÝ 10 Bài 13 : LỰC MA SÁT Giáo viên: Phạm Thị Hoa
Παρουσίαση ερευνητικού
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Φωτοχημικό νέφος.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
ΑΚΡΟΦΥΣΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ - ΜΠΕΚ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Δροσισμός Θερμοκηπίων ( Β )” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας Μαρία Κόκκορα Νικόλαος Κατσούλας Σημειώσεις

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εισαγωγή Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Αφορά στην εξάτμιση νερού στο χώρο του θερμοκηπίου και τη μετατροπή έτσι ενός μεγάλου μέρους της αισθητής θερμότητας του αέρα σε λανθάνουσα Δροσισμός => μείωση της θερμοκρασίας αύξηση της υγρασίας του χώρου Δροσισμός των θερμοκηπίων Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Ο βαθμός ψύξης εξαρτάται από τη διαφορά ξηρού και υγρού θερμομέτρου Ορισμοί: Θερμοκρασία ΞΗΡΟΥ θερμομέτρου: η θερμοκρασία του υγρού αέρα – μπορεί να μετρηθεί π.χ. με θερμόμετρο υδραργύρου (Hg) Θερμοκρασία ΥΓΡΟΥ θερμομέτρου: η θερμοκρασία που δείχνει θερμόμετρο Ηg όταν η θήκη Ηg καλυφθεί με ύφασμα το οποίο διαβρέχεται τριχοειδώς με νερό και στη συνέχεια εξατμίζεται Δροσισμός των θερμοκηπίων Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Μετατροπή της αισθητής θερμότητας σε λανθάνουσα, με εξάτμιση νερού που ψεκάζεται από την υδρονέφωση στον αέρα του θερμοκηπίου Εφαρμόζεται συνήθως σε θερμοκήπια εξοπλισμένα με παθητικό εξαερισμό Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Το νερό ψεκάζεται στον αέρα επάνω από τα φυτά, με υψηλές πιέσεις και με εκτοξευτήρες μικρής παροχής Ο αριθμός των εκτοξευτήρων και των γραμμών των σωλήνων επάνω στους οποίους τοποθετούνται, προσδιορίζονται από: –την πίεση –την παροχή του εκτοξευτήρα –το μέγεθος του θερμοκηπίου Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Τεχνητή ομίχλη Συσκευές χαμηλής πίεσης Πίεση λειτουργίας 5 bar Σταγονίδια νερού μεγέθους >200μm Συσκευές υψηλής πίεσης Πίεση λειτουργίας 50 bar Σταγονίδια νερού μεγέθους < 100 μm Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός με τεχνητή ομίχλη Προβλήματα Όταν χρησιμοποιούνται συσκευές χαμηλής πίεσης, μέρος της εξάτμισης γίνεται στα φύλλα και στο έδαφος  υγροποιήσεις Απαιτεί νερό πολύ καλής ποιότητας και παράλληλη χρήση συστημάτων απιονισμού για την αποφυγή απόφραξης των μικροεκτοξευτήρων Πρέπει να συνδυάζεται με σωστή διαχείριση του συστήματος αερισμού Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Θεωρία Εργαστηρίου Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Δροσισμός των θερμοκηπίων Αισθητή θερμότητα: η θερμότητα που προκαλεί μεταβολή της θερμοκρασίας Λανθάνουσα θερμότητα: το ποσό θερμότητας που χρησιμοποιείται για την αλλαγή φάσης (αέριο-υγρό-στερεό), εμπεριέχεται στο υλικό χωρίς να προκαλεί μεταβολή της θερμοκρασίας του Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Γενικές πληροφορίες Απόλυτη υγρασία (w u ): η ποσότητα των υδρατμών που περιέχεται σε 1 kg αέρα, σε συγκεκριμένη θερμοκρασία και πίεση (kg υδρατμών kg -1 αέρα) Σχετική υγρασία (RH): ο λόγος της ποσότητας των υδρατμών που περιέχει ο αέρας, σε μια συγκεκριμένη θερμοκρασία και πίεση, προς την ποσότητα των υδρατμών που θα περιείχε ο αέρας αν ήταν κορεσμένος, με την ίδια θερμοκρασία και πίεση (%) w u = *RH*e (T/17) Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Γενικές πληροφορίες Ενθαλπία (h): Η ενθαλπία ενός συστήματος αντιστοιχεί σε όλη την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στο σύστημα με διάφορες μορφές (π.χ. αισθητή και λανθάνουσα θερμότητα). Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Παράδειγμα Υπολογισμού Ενθαλπίας (h) Περίπτωση θερμοκηπίου με δροσισμό με τεχνητή ομίχλη. Αέρας με Τ= 40 °C και RH = 40%. –Αισθητή ενέργεια ξηρού αέρα (kJ/kg): H ξ = 1.006*Τ –Αισθητή ενέργεια υδρατμών (kJ/kg): Η αισθ,υδ = 4.187*T*w u –Λανθάνουσα ενέργεια υδρατμών (kJ/kg) : Η λανθ,υδ = ( *T)*w u θεωρούμε ότι: h = Η ξ + Η αισθ,υδ + Η λανθ,υδ Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Επομένως: Αισθητή ενέργεια ξηρού αέρα H ξ : H ξ = 1.006*Τ => H ξ = 1.006*40 => H ξ = kJ/kg Υπολογίζω την απόλυτη υγρασία w u : w u = *RH*e (T/17) => w u = *40*e (40/17) => w u = kg/kg Αισθητή ενέργεια υδρατμών Η αισθ,υδ : Η αισθ,υδ = 4.187*T*w u => Η αισθ,υδ = 4.187*40* => Η αισθ,υδ = 3.24 kJ/kg Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Επομένως: Λανθάνουσα ενέργεια υδρατμών Η λανθ,υδ : Η λανθ,υδ = ( *T)*w u => Η λανθ,υδ = ( *40)* => Η λανθ,υδ = kJ/kg Ενθαλπία h : h = Η ξ + Η αισθ,υδ + Η λανθ,υδ => h = => h = kJ/kg Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Γενικές πληροφορίες Ειδικός όγκος (V ειδ ): Ονομάζεται ο όγκος που καταλαμβάνει ο υγρός αέρας ανά kg ξηρού αέρα. p = kPa στην επιφάνεια της θάλασσας Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Παροχή Αερισμού RSo*t*(1-a) – U (Ti – To) q = hi – ho όπου: q: ο απαιτούμενος αερισμός (kg s -1 m -2 ) RSο: η ηλιακή ακτινοβολία έξω από το θερμοκήπιο (W m -2 ) t : η διαπερατότητα του θερμοκηπίου (1-α): ο λόγος της ηλιακής ενέργειας που χρησιμοποιείται για τη θέρμανση του αέρα του θερμοκηπίου U: ο ολικός συντελεστής απωλειών θερμότητας του θερμοκηπίου (W ºC -1 m -2 εδάφους) hi και ho: η ενθαλπία του εσωτερικού και εξωτερικού αέρα του θερμοκηπίου (J kg -1 ) Ti και To: η θερμοκρασία του αέρα μέσα και έξω από το θερμοκήπιο (ºC) Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Παροχή Νερού Η απαιτούμενη ποσότητα νερού (m w ) που πρέπει να διοχετευθεί στην ατμόσφαιρα του θερμοκηπίου: m w = q (w u,i – w u,o ) όπου: wu,i και wu,o η απόλυτη υγρασία του αέρα μέσα και έξω από το θερμοκήπιο [w u = * RH* e(T/17)] m w = m tr + m fog (kg s -1 m -2 ) όπου: m tr ο ρυθμός εξατμισοδιαπνοής στο θερμοκήπιο και m fog ο ρυθμός παροχής νερού από το σύστημα τεχνητής ομίχλης m tr = α*t*RS,ο όπου: RSo η ροή της ηλιακής ακτινοβολίας έξω από το θερμοκήπιο (kg m -2 s -1 ) Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Άσκηση Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Για τροποποιημένο τοξωτό θερμοκήπιο με πλάτος 10 m και μήκος 40 m, να υπολογιστεί η απαιτούμενη παροχή αερισμού του θερμοκηπίου και η παροχή νερού από το σύστημα τεχνητής ομίχλης προκειμένου να επιτευχθεί στο χώρο του θερμοκηπίου θερμοκρασία 27ºC και σχετική υγρασία 70%. Δίνονται: εξωτερική θερμοκρασία αέρα = 35ºC και σχετική υγρασία = 30%. Ο συντελεστής α έχει τιμή 0.7, ο συντελεστής t έχει τιμή 0.4 και ο συντελεστής U έχει τιμή 5 W ºC -1 m -2, ενώ η ηλιακή ακτινοβολία έξω από το θερμοκήπιο έχει ένταση 900 W m -2. Παράδειγμα 10m 40m40m Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Θέμα Θεωρία Επίλυση Συζήτηση Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Συζήτηση Θέμα Θεωρία Άσκηση Επίλυση Η παροχή αερισμού δίνεται από τη σχέση: q = [RSo*t*(1-a) – U (Ti – To)]/(hi – ho) => q= 148/(hi – ho) (A) Υπολογισμός ενθαλπίας hi: hi = 1.006* Ti * Ti* wu,i + ( * Ti)* wu,i (B) Υπολογισμός απόλυτης υγρασίας wu,i : wu,i = * RHi*e(Ti/17) => wu,i = kg/kg άρα (Β)=> hi = kJ/kg Ομοίως για ho και wu,o => ho = kJ/kg & wu,o = kg/kg Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου

Εισαγωγή Συζήτηση Θέμα Θεωρία Άσκηση Επίλυση (Α)=> q = kg s -1 m -2 ή q = *(10m*40m) kg s-1 => q = kg/s Ο ειδικός όγκος του εισερχόμενου αέρα: m 3 /kg => q = * = m 3 /s Η συνολική παροχή αέρα στο θερμοκήπιο θα είναι: q = m 3 /s = m 3 /h Η απαιτούμενη ποσότητα νερού mw δίνεται από τη σχέση: mw = q*( wu,i - wu,o) => mw = 13.04*( – ) => mw = kg/s Ο ρυθμός διαπνοής της καλλιέργειας είναι: mtr = α*t*RS,ο = 0.7* 0.4* 900/ => mtr = kg s -1 m -2 => mtr = kg/s => η απαιτούμενη ποσότητα νερού που πρέπει να προστεθεί από το σύστημα δροσισμού θα είναι: mfog = mw – mtr => m fog = kg/s = kg/h Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου