Στάδια υποκειμενικής μονοφθαλμικής διάθλασης 1. Εξετάζουμε την όραση (χωρίς διόρθωση). Εξετάζουμε την οπτική οξύτητα (Ο.Ο) (με διόρθωση αν ο ασθενής φορά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
Advertisements

Νέα μονάδα γραφείων βιομηχανίας Αλουμινίου Στατική ανάλυση
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος ε
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δομημένος Προγραμματισμός και Δομές.
p π° p p p p K°K° p p p Συνεπώς, τώρα μπορεί να μελετηθεί και η διάσπαση των καονίων. Παρατηρείται συνεχής ταλάντωση των καονίων. Κ° Pendulum.
©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού /fametrivia.html.
Αξιοποίησε το ταλέντο σου όπως…. τον Michael Jordan Το όνειρο του ήταν η καλαθοσφαίριση στην οποία πέτυχε και ίσως να είναι και ο καλύτερος καλαθοσφαιριστής.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Η δημιουργικότητα στη μάθηση Εργάστηκαν οι: Κωνσταντέλλου Μαρίνα Θεοτόκη Ελένη Ελευθερίου Κριστέλη Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
Βιολογική Μηχανική Εργονομία (Θ) Ενότητα 4: Βάδιση (α΄μέρος) Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
SADENT ΑΕΒΕ Wieland Προσφορές –
ΡΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Τα είδη της φωτογραφίας Πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ» Πριόβολος.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ελληνογαλλική σχολή πειραιά «Ο Άγιος Παύλος». Υπ. Καθηγήτρια Στ. Μαυροματάκη.
ΕΚΠΑ Παιδαγωγική Ψυχολογία Ακαδημαϊκό Έτος Δημιουργικότητα & Διδασκαλία της Ιστορίας Κωνσταντίνα Πλευρίτη.
Documents for filing systems/Βοηθητικά στοιχεία συστημάτων αρχειοθέτησης Κάρτες Δανεισμού Κάρτες Δανεισμού Σημείωμα καθοδήγησης στην σωστή θέση (Cross.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΚΛΗΡΩΝ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ Α - ΥΛΙΚΑ: PMMA Διαπερατότητα ανύπαρκτη υψηλός δείκτης διάθλασης λεπτοί φακοί δέχεται τροποποίηση άριστη διαβροχή Ανθεκτικό.
5η Θεματική ενότητα: Συμμετοχή σε Υπαίθριες Αθλητικές Δραστηριότητες: Η Επίδραση των Δημογραφικών-Κοινωνικών Παραγόντων Κουθούρης Χαρίλαος, Αναπληρωτής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ 4 ο ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΤΟΣ 2015/16.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4 Μανόλης Κουμπαράκης Δομές Δεδομένων και Τεχνικές Προγραμματισμού 1.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 4
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 5: Περιφερειακές συσκευές
Η Δημιουργική Εργασία στο Λύκειο Σημειώσεις για ένα πλαίσιο επιμόρφωσης ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
Λύσεις αναλυτικού προβλήματος
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
και η σημασία του στη ζωή μας
Αλκένια ή ολεφίνες 1/4 Χαρακτηριστική ομάδα: διπλός δεσμός.
Μη Γραμμική Θεωρία Ελαστικής Ευστάθειας: Θεμελιώδες Υλικό
Δυναμική της Ομάδας και Επικοινωνία
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ
Λάθη αντίληψης: προβλήματα και λύσεις (1 από 2)
Ένωση Ελλήνων Χημικών, Το μετέωρο βήμα της Έρευνας και της Καινοτομίας προς την εφαρμογή και την βιομηχανία Ένωση Ελλήνων Χημικών,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πολυμερή Μεγάλου μοριακού βάρους μακρομόρια, οργανικής σύνθεσης ή προέλευσης, που προέρχονται από τη συνένωση μεγάλου αριθμού ομοίων μορίων (μονομερών).
Διάλεξη 10 Αποστάσεις στο Σύμπαν
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Δημιουργικές Εργασίες στο Γενικό Λύκειο
ΘΕΜΑ: ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: ΤΣΙΓΑΡΟ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Ο Ηρόδοτος ως ιστορικός και αφηγητής.
Δημιουργία και σχεδιασμός Πειραματικού Πρωτοκόλλου
ΟΥΡΑΙΜΙΚΟ ΑΙΜΟΛΥΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ
Αναισθησιολογία ειναι η ειδικοτητα της Ιατρικης που βαςικο της μελημα ιςτορικα ηταν η παροχη ςε αςθενη και χειρουργο ιδανικων ςυνθηκων για την πραγματοποιηςη.
Ενότητα 1 (Γνωρίζω τον υπολογιστή) Κεφάλαιο 2 (Το υλικό του υπολογιστή) Υλικό (Hardware) Υλικό είναι τα μηχανικά και τα ηλεκτρονικά μέρη του Η/Υ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Θεωρητικό Μέρος
A.E Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Master in Business Administration
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
SADENT ΑΕΒΕ Wieland Προσφορές –
Βασίλης Μάγκλαρης 20/4/2016 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Ανοικτά Δίκτυα Ουρών Markov: Παραδείγματα Εφαρμογής Βασίλης Μάγκλαρης.
Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή
Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών
Prizmatický efekt šošoviek
ΝΕΥΡΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ 2Β.
ПРЕТВАРАЧИ ТЕМПЕРАТУРЕ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΘΟΛΩΣΗΣ.
Disc Jockey.
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ.
from design of Tim Cash by Megabase Research Products, Lincoln, NE
Authors and Affiliations
Υγιής και ξεκούραστος ύπνος!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στάδια υποκειμενικής μονοφθαλμικής διάθλασης 1. Εξετάζουμε την όραση (χωρίς διόρθωση). Εξετάζουμε την οπτική οξύτητα (Ο.Ο) (με διόρθωση αν ο ασθενής φορά γυαλιά). 2. Εξετάζουμε την στενοπική όραση με την τοποθέτηση του στενοπικού δίσκου (pinhole disc) για να διαπιστώσουμε αν το πρόβλημα είναι διαθλαστικό ή παθολογικό (αμβλυωπία, πυρηνικό καταρράκτη, οίδημα κερατοειδή,ωχροπάθεια κ.α.) 3. Κάνουμε θόλωση (με τον τρόπο αυτό η προσαρμογή αποθαρρύνεται αφού οποιαδήποτε ενεργοποίηση της θα μετακινούσε την εστία ακόμη πιο μπροστά και θα επιδείνωνε τη θόλωση της αμφιβληστροειδικής εικόνας ) και προσεγγίζουμε το σφαιρικό σφάλμα με τη μέθοδο του εκκρεμούς.

4. Εξακριβώνουμε την καλύτερη σφαίρα με το διχρωματικό τεστ ( αν βλέπει καλύτερα στο κόκκινο βάζω κι άλλο μείον (-), αν βλέπει καλύτερα στο πράσινο βάζω κι’άλλο συν (+). 5. Διόρθωση αστιγματισμού (εύρεση πρώτα των αξόνων, μετά της ισχύος,με την μέθοδο του σταυροκύλινδρου καλύτερα) 6. Τροποποιούμε την τελική σφαίρα μετά την εύρεση του κυλίνδρου εάν αυτό απαιτείται. 7. Εξετάζουμε τη διόφθαλμη όραση καθώς και την κοντινή 8. Καταγράφουμε την τελική συνταγή καθώς και την οπτική οξύτητα για μακριά και για κοντά.

Στάδια υποκειμενικής μονοφθαλμικής διάθλασης α. Καταγραφή Ο.Ο. χωρίς διόρθωση β. Στενοπικός Δίσκος

Δοκιμαστικός σκελετός

Δοκιμαστικός σκελετός και κασετίνα

Τεχνική της θόλωσης

Μέθοδος του εκκρεμούς Η διαδικασία στηρίζεται στην αρχή της υπέρ και υπό διόρθωσης του διαθλαστικού σφάλματος Ο φακός που δίνει την καλύτερη οξύτητα,δίνει ενδεικτικά την κατεύθυνση που γίνονται οι αλλαγές δύναμης, φτάνοντας τελικά σε μια κατάσταση όπου η όραση είναι ισορροπημένη και στις δύο καταστάσεις την υπέρ και υπό διόρθωση (τότε ο ασθενής λέει πως ούτε η μια ούτε η άλλη εικόνα είναι καλύτερη )

Μέθοδος του εκκρεμούς

Διχρωματικό τεστ α. Αν τα γράμματα στο πράσινο είναι καθαρότερα βάζουμε θετικούς φακούς για να εξισορροπήσομε. β. Το ίδιο καθαρά τα γράμματα και στα δύο χρώματα σημαίνει έχουμε εμμετρωπία γ. Τα γράμματα στο κόκκινο πιο καθαρά τοποθετούμε αρνητικούς φακούς.

Αστεροειδής ή Ακτινωτός δίσκος Στενοπική σχισμή Αν ο εξεταζόμενος βλέπει όλες τις ακτίνες ίδιες,τότε οι πιθανότητες να έχει αστιγματισμό το εξεταζόμενο μάτι είναι ελάχιστες. Αν ο εξεταζόμενος δει κάποια από τις ακτίνες πιο καθαρή τότε αυτό είναι ένδειξη ύπαρξης αστιγματισμού και μάλιστα η ακτίνα που βλέπει πιο καθαρά αντιστοιχεί στον ένα κύριο μεσημβρινό του αστιγματισμού,αυτόν που βρίσκεται πιο κοντά στον αμφιβληστροειδή. Για να βρούμε τη δύναμη του κυλίνδρου τότε τοποθετούμε έναν αρνητικό κυλινδρικό δοκιμαστικό φακό με τον άξονα του κάθετο ( 90ο μοίρες διαφορά ) στις μοίρες που βλέπει πιο καθαρά ο εξεταζόμενος,ενώ αν δουλέψουμε με θετικούς δοκιμαστικούς κυλίνδρους τότε τοποθετούμε τον άξονα του θετικού κυλίνδρου ακριβώς πάνω από τις μοίρες που βλέπει καθαρά ο εξεταζόμενος.

Σταυροκύλινδρος JACKSON O σταυροκύλινδρος (x-cyl) αποτελείται από δύο πλανοκυλινδρικούς φακούς με τους άξονες τους σε ορθή γωνία και σε θέση 45 μοιρών από το χερούλι του x-cyl.O x-cyl έχει την δυνατότητα να περιστραφεί και να δώσει τον αντίθετο άξονα.Χρησιμεύει για τη διαπίστωση του άξονα του αστιγματισμού εάν αυτός υπάρχει

Βασικές κινήσεις για διαπίστωση του αστιγματισμού Υπάρχουν δύο βασικές κινήσεις με το σταυροκύλινδρο για να διαπιστώσουμε εάν υπάρχει ή όχι αστιγματισμός : Τοποθετούμε το x-cyl μπροστά από το μάτι με το χερούλι στις 180 μοίρες και περιστρέφουμε έτσι ώστε τη μια φορά ο αρνητικός κύλινδρος να είναι στις 45 μοίρες και την άλλη στις 135 μοίρες. Αν ο εξεταζόμενος επιλέξει μια από τις δυο εικόνες για καλύτερη βγάζουμε το συμπέρασμα ότι υπάρχει αστιγματισμός. Αν ούτε η μια ούτε η άλλη είναι καλύτερη δεν λέμε ότι δεν υπάρχει αστιγματισμός αλλά προχωράμε στην επόμενη κίνηση. Βάζουμε το χερούλι στις 45 μοίρες ( ή στις 135 μοίρες ) και περιστρέφουμε έτσι ώστε τη μια να είναι ο αρνητικός cyl στις 90 μοίρες και την άλλη στις 0 μοίρες (ή 180 μοίρες ). Εάν και πάλι δεν επιλέξει κάποια από τις δυο εικόνες τότε δεν υπάρχει αστιγματισμός.

Εύρεση του άξονα του αστιγματισμού

Εύρεση της δύναμης του αστιγματισμού

Εύρος προσαρμογής (dpt) σε συνάρτηση με την ηλικία σε έτη.

Α) ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ADDITION Β) Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ Ν

Pendulum για κοντά διόφθαλμο