1 Αρχές Μάρκετινγκ Εισαγωγή Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διοικητική των επιχειρήσεων
1 Μικροοικονομική Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διοικητική των επιχειρήσεων
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Ασώματα Πάγια Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Βασικές Θεωρήσεις της Στρατηγικής - Κύριες Σχολές Στρατηγικής Σκέψης Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Πρακτική Εφαρμογή του ΔΛΠ 17 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Κατασκευαστικά Έργα Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Leasing Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ακοολογία Ενότητα 13 : Κοχλιακά εμφυτεύματα Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI Διαφύλαξη Λογιστικών Αρχείων (Άρθρο 7) Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Διοικητική των επιχειρήσεων Ενότητα 4 : Εσωτερικό περιβάλλον Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ακοολογία Ενότητα 12 : Αποκατάσταση ακοής με ακουστικά βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Παραδείγματα της λογιστικής του Leasing σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι Ενότητα 13: Αυθεντικότητα Τιμολογίου Άρθρο 15 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 4 : Στάδια παραγωγής φωνημάτων Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Λογιστικές Διαδικασίες για την κατάρτιση ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εταιρική Αποστολή Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ και Μίγμα Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Η λογιστική της χρηματοδοτικής μίσθωσης σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
Μακροοικονομική Ενότητα: Χρήμα και νομισματικό σύστημα (Μέρος Δ)
Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Ενότητα 3 : Tυμπανομετρία - Ακουστικά αντανακλαστικά (Μέρος Β’)
Μάθημα : Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Ενότητα 1 : Τονική ακοομετρία - Είδη βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 10 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Α’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διοικητική των επιχειρήσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αρχές Μάρκετινγκ Εισαγωγή Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου

2 Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 1: Εισαγωγή Τριάρχη Ειρήνη Πρέβεζα, 2015 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

3 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. 3

4 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

5 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σκοποί ενότητας Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές μια ευρεία και πλήρη εικόνα των βασικών αρχών και πρακτικών του σύγχρονου μάρκετινγκ το οποίο παρουσιάζεται ως η τέχνη και η επιστήμη της δημιουργίας αξίας για τους πελάτες με αντάλλαγμα τη δέσμευση αξίας από αυτούς. Με το πέρας των διαλέξεων θα μπορούν να τοποθετήσουν το μάρκετινγκ στη θέση που του αρμόζει μεταξύ των λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης. 5

6 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Περιγραφή Μαθήματος Κατά την διάρκεια των διαλέξεων του μαθήματος θα παρουσιαστούν αναλυτικά οι κάτωθι ενότητες: Εισαγωγή: Περί Μάρκετινγκ ο λόγος… Δημιουργία αξίας και δέσμευση αξίας πελατών Ορισμός Μάρκετινγκ και η διαδικασία του Μάρκετινγκ, Κατανόηση της αγοράς και των αναγκών των πελατών, Διοίκηση Μάρκετινγκ, προσανατολισμοί της διοίκησης μάρκετινγκ, από την προϊόν - κεντρική στρατηγική στην πελατο- κεντρική στρατηγική μάρκετινγκ, Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου μάρκετινγκ, Ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες, Δέσμευση αξίας από τους πελάτες,Το μεταβαλλόμενο τοπίο του Μάρκετινγκ 6

7 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Περιγραφή Μαθήματος Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ Σχεδιασμός επιχειρηματικών χαρτοφυλακίων και εξέλιξης στρατηγικών, συνεργασίες για την ανάπτυξη σχέσεων,, στρατηγική μάρκετινγκ και ολοκληρωμένο μίγμα μάρκετινγκ, διαχείριση εγχειρήματος μάρκετινγκ, μέτρηση και διαχείριση απόδοσης της επένδυσης μάρκετινγκ. Ανάλυση του περιβάλλοντος μάρκετινγκ: Μικροπεριβάλλον, Μακροπεριβάλλον, Διαχείριση πληροφοριών Μάρκετινγκ, Κατανόηση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς των Επιχειρήσεων Σχεδιασμός μιας πελατο-κεντρικής στρατηγικής μάρκετινγκ και ενός πελατο-κεντρικού μίγματος μάρκετινγκ: Ανάπτυξη Νέου Προϊόντος και Στρατηγικές Κύκλου Ζωής Προϊόντος 7

8 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Αριστοτέλης ( π.Χ. ) ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και πολυεπιστήμονας, μαθητής του Πλάτωνα και διδάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου π.Χ.αρχαίος ΈλληναςφιλόσοφοςΠλάτωνα Μεγάλου Αλεξάνδρου O “παντογνώστης¨ της εποχής. Για τη ρητορική είχε πει ότι: – Είναι η τέχνη που σκοπεύει να βελτιώσει την ικανότητα των ομιλητών ή των συγγραφέων που προσπαθούν να πληροφορήσουν, να πείσουν και να παρακινήσουν ένα συγκεκριμένο κοινό να εμπλακεί σε συγκεκριμένες καταστάσεις. – Είναι η ικανότητα λοιπόν να χρησιμοποιεί κανείς σε οποιαδήποτε περίπτωση οποιαδήποτε μέσα διαθέτει για να πείσει. 8

9 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Πρόγονοι του Μάρκετινγκ Πότε και που ιδρύθηκε το πρώτο πολυκατάστημα; - Στην Ιαπωνία το Πρόκειται για την εταιρεία της οικογένειας Mitsui. Πότε για πρώτη φορά κυκλοφόρησε εφημερίδα με διαφήμιση; - To 1657 στην Αγγλία και επρόκειτο για διαφήμιση καφέ. Πότε κυκλοφόρησε το πρώτο προϊόν εμπορικού σήματος(brand name product); - Το 1870 και ήταν το σαπούνι “Pears”. Πότε εμφανίστηκε η πρώτη συσκευασία προϊόντος; - Το 1880 για τα σαπούνια πλυντηρίων στην Αγγλία. Πότε έχουμε τη λειτουργία τμήματος έρευνας μάρκετινγκ; - Το 1911 και ήταν της εκδοτικής εταιρείας “Curtis publishing Co.” 9

1010 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου  Η «Αγορά» και το «Εμπόριο» έχουν μεγάλη ιστορία. Αλλά δεν συναντάμε το «Marketing» παρά μόνο στις αρχές του 20 ου αιώνα.  Την χρονική περίοδο , τα πρώτα βιβλία Μάρκετινγκ εμφανίζονται. -Κάποιοι Οικονομολόγοι Ινστιτούτων άρχισαν να μιλάνε για «διανομή», και εν συνεχεία πρόσθεσαν τη «διαφήμιση» και αργότερα την «προώθηση και τιμολόγηση». -Πρόκειται για κλάδο των Οικονομικών. 10

1 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Όταν διαπίστωσαν ότι οι υπάλληλοι του τμήματος πωλήσεων δεν ήταν ιδιαίτερα πρόθυμοι :  Να διεξάγουν την έρευνα καταναλωτή  Να βρουν δεδομένα  Να προετοιμάσουν φυλλάδια και άλλες προωθητικές ενέργειες. 11

1212 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Οι θέσεις εργασίας στο σύγχρονο τμήμα Μάρκετινγκ Chief Marketing Officer (CMO) Brand Managers Category Managers Market Segment managers Distribution channel managers Pricing managers Marketing communication managers Database managers Direct managers Internet and Social managers 12

1313 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Commercial marketing Place marketing Person marketing Social marketing Political marketing Fundraising (χρηματοδότηση) 13

1414 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δεν είχατε ανταγωνιστεί με άλλους υποψηφίους για μία θέση εργασίας; Δεν είχατε ανταγωνιστεί για το διαμέρισμα που επιθυμούσατε ενώ υπήρχαν και άλλοι υποψήφιοι; Δεν είχατε κάνει αίτηση στην τράπεζα για να σας χορηγήσει ένα μεγάλο δάνειο και έπρεπε να πείσετε για το σκοπό που το θέλετε και για την αξιοπιστία σας; Δεν είχατε προτείνει ένα καινούργιο σχέδιο ή προϊόν στον προϊστάμενό σας και προσδοκούσατε στην εκ μέρους του αποδοχή; Δεν είχατε προσπαθήσει να είστε ο πιο αρεστός σε άλλο άτομο ; 14

1515 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Η Εισβολή και η Παρέμβαση Η Υπερβολή o Στο εργοστάσιο φτιάχνουμε καλλυντικά, στο κατάστημα πουλάμε ελπίδα Οι Παραπλανητικές πρακτικές ( διαβάστε την μικρή εκτύπωση) Η Σκληρή πώληση ή η πιεστική πώληση Σλόγκαν τύπου «Αγοράζεις τώρα, πληρώνεις μετά» ( δίνοντας δάνεια σε αυτούς που δεν μπορούν να αποπληρώσουν) Η Σχεδιαζόμενη απαξίωση ( στη μόδα ή στα προϊόντα τεχνολογίας) Η Τρομερά μεγάλη επιλογή 15

1616 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου P.Kotler, ‘Marketing” in Chicago Humanities Festival (2012)

1717 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Κάποια από τα Καλύτερα Παραδείγματα Επιτυχημένου Μάρκετινγκ Ingvar Kamprad, IKEA, – Αποστολή και όραμα: να κάνει τα μοντέρνα έπιπλα προσιτά στον καταναλωτή Richard Branson, Virgin – Αποστολή και όραμα: να φέρει ενθουσιασμό σε «βαρετές» βιομηχανίες Walt Disney, Walt Disney, – Αποστολή και όραμα: να δημιουργήσει έναν κόσμο «μαγικό» για τις οικογένειες Annita Roddick, The body Shop, – Αποστολή και όραμα: να βάλει τον κοινωνικό ακτιβισμό στην επιχείρηση 17

1818 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Κάποια από τα Καλύτερα Παραδείγματα Επιτυχημένου Μάρκετινγκ Bill Gates, Microsoft, – Αποστολή και όραμα: ο υπολογιστής να είναι πανταχού παρών Steve Jobs, Apple, – Αποστολή και όραμα :άλλαξε το πώς οι άνθρωποι απολαμβάνουν την τεχνολογία Jeff Bezos, Amazon.com, – Αποστολή και όραμα: να προσφέρει τη μεγαλύτερη συλλογή γνώσης που μπορεί να διανεμηθεί μη συμβατικά 18

1919 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ερωτήματα Εξηγήστε γιατί ο Αριστοτέλης μπορεί να θεωρηθεί ο «πατέρας» του μάρκετινγκ; Πιστεύετε ότι έχετε αποφύγει στη μέχρι σήμερα προσωπική σας συμπεριφορά το μάρκετινγκ; Ποιος οραματιστής κατά τη γνώμη σας αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα επιτυχημένου μάρκετινγκ; 19

2020 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία Perreault W.D.Jr.,Cannon J.P., McCarthy J.E.,(2012) "Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, Μία στρατηγική Προσέγγιση", Broken Hill Publishers LTD Philip Kotler, ‘Marketing” in Chicago Humanities Festival (2012) Armstrong G.,Kotler Ph., (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο Copyright 2011, Pearson Education Inc., Publishing as Prentice-Hall Galbraith J.R. (2005),Designing the Customer-Centric Organization Fahy J., Jobber D., (2014),«Αρχές Μάρκετινγκ», Εκδόσεις Κριτική

2121 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία

2 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 22 Σημείωμα Αναφοράς Τριάρχη Ε. (2015) Αρχές Μάρκετινγκ. ΤΕΙ Ηπείρου. Διαθέσιμο από:

2323 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

2424 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαφειάδης Νικόλαος Πρέβεζα, 2015

2525 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 25 Σημειώματα

2626 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΦΩΝΗΣ, Ενότητα 0, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου 26 Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

2727 Τέλος Ενότητας