Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 1 : Εισαγωγή Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διοικητική των επιχειρήσεων
1 Μικροοικονομική Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ενότητα 12 : Επαναληπτικές Ασκήσεις (3/3) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Ηλεκτρονικό Βιβλίο»: Δημιουργία.
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI Διαφύλαξη Λογιστικών Αρχείων (Άρθρο 7) Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Λογιστικές Διαδικασίες για την κατάρτιση ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 4 : Αρχές Παρουσίασης Περιεχομένου Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ενότητα 12 : Η χρήση της MySQL στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙI) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Άλλες μορφές νευρώσεων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Λειτουργικά Συστήματα
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Ενότητα 10 : Κατασκευή ΝΠΑ Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 4 : Τελεστές της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Ενότητα 2 : Το σύστημα βάσεων δεδομένων MySQL (II) Ιωάννης Τσούλος
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 1 : Εισαγωγή Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου

Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 1 : Εισαγωγή Δημήτριος Λιαροκάπης Καθηγητής Εφαρμογών Άρτα, 2015 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σκοποί ενότητας ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Κατανόηση Διαφορών Παραδοσιακής Εκπαίδευσης & Τηλεκπαίδευσης. Μορφές Τηλεκπαίδευσης, Εναλλακτικοί Όροι και Ανοικτά Μαζικά Ανοικτά Μαθήματα. Εξοικείωση με ρόλους Μαθητή, Διδασκάλου και Διαχειριστή Εκπαιδευτικού Περιεχομένου. Παροχή κινήτρων (Εμπειρίες Σπουδαστών) για ενασχόληση με Συστήματα Τηλεκπαίδευσης.

Περιεχόμενα ενότητας ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εισαγωγή στο Μάθημα Ηλεκτρονική Μάθηση (E-learning) Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (Massive Open Online Cources) Μορφές Τηλεκπαίδευσης Εργαλεία (Ανάπτυξης Περιεχομένου, Διαχείρισης Περιεχομένου, Απομακρυσμένης Σύνδεσης- MOOC) Στόχοι μαθήματος Εμπειρίες Τηλεκπαίδευσης

5 Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Εισαγωγή

6 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εισαγωγή στο Μάθημα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εκπαίδευση Σχέση Εκπαιδευτή – Εκπαιδευόμενου Παραδοσιακά πρέπει να βρίσκονται στον ίδιο χώρο και στον ίδιο τόπο Τηλεκπαίδευση - Δεν απαιτείται να βρίσκονται στο ίδιο τόπο Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση: Ο χρόνος παραμένει ίδιος Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση: Ο χρόνος δεν απαιτείται να είναι ο ίδιος

7 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Άλλοι όροι ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εκπαίδευση από Απόσταση (Distance Learning) Εκπαίδευση Διαδικτύου (Web-based learning) Εκπαίδευση με Πολυμέσα (Multimedia Based Learning) Εκπαίδευση με Η/Υ (Computer Based Training CBT) E-learning Ηλεκτρονική Μάθηση (Ο πιο διαδεδομένος αυτή την στιγμή στη αγγλική βιβλιογραφία)

8 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου MOOC ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Massive Open Online Cources (MOOC) (Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα) Αναφέρεται σε οργανισμούς που προσφέρουν μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου Για παράδειγμα:   

9 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Μορφές Τηλεκπαίδευσης (1) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ατομικά/Αυτό-ρυθμικά Μαθήματα: Παρακολουθούνται όταν το επιθυμεί ο εκπαιδευόμενος και με τον ρυθμό που το επιθυμεί. Μαθησιακά Παιχνίδια και Εξομοιώσεις (Simulations): Απαιτούν κάποια μορφής εξερεύνηση όπου ο εκπαιδευόμενος ανακαλύπτει κάποια γνώση.

1010 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Μορφές Τηλεκπαίδευσης (2) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Μάθηση με κοινωνική δικτύωση (Social Learning): Μαθηση με συμμετοχή σε (διαδικτυακες) κοινότητες όπου ο εκπαιδευόμενος μπορεί να έρθει σε επαφή με ειδικούς σε κάποια θέματα και να συμμετέχει σε συζητήσεις, να διαβάζει αναρτήσεις σε blogs και να ανταλλάσσει μηνύματα. Μαθήματα σε εικονικές τάξεις (Virtual Classroom Courses): Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν σε εικονικές τάξεις οπου δίνονται εργασίες ανάγνωσης, υπάρχουν διαδικτυακές συναντήσεις (meetings), κλπ.

1 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εργαλεία ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βασικές κατηγορίες εργαλείων Εργαλεία Ανάπτυξης Περιεχομένου (Authoring Tools) πχ PowerPoint, Adobe Captivate, Articulate Storyline κλπ Εργαλεία Διαχείρισης Περιεχομένου (Learning Management Systems LMS: Moodle, E-Class, Blackboard κλπ) Εργαλεία Απομακρυσμένης Συνδεσης (Συνήθως χρησιμοποιούνται για Σύγχρονη Τηλ/ση: WebEx, Eluminate, Adobe Connect, κλπ)

1212 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Στόχοι του μαθήματος (1) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εξοικείωση με τρεις ρόλους στο χώρο της Τηλεκπαίδευσης  Μαθητευόμενου  Εκπαιδευτή  Διαχειριστή Εκπαιδευτικού Υλικού

1313 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Στόχοι του μαθήματος (2) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σαν Μαθητευόμενοι  Θα συμμετάσχετε σε ορισμένες διαδικασίες εκπαίδευσης από απόσταση. Παρακολούθηση και ανάλυση διαδικτυακών μαθημάτων

1414 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Στόχοι του μαθήματος (3) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σαν Εκπαιδευτές  Θα προσπαθήσετε να δημιουργήσετε κάποιο απλό εκπαιδευτικό περιεχόμενο  Θα εξοικειωθείτε με μεθοδολογίες σχεδιασμού εκπαιδευτικού περιεχομένου  Θα εξοικειωθείτε με τεχνολογίες και εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το σκοπό αυτό.

1515 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Στόχοι του μαθήματος (4) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Εισαγωγή, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σαν Διαχειριστές  Θα εξοικειωθείτε με την χρήση εργαλείων διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου (LMS) όπως το Moodle, το E-Class κλπ

1616 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αναφοράς ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Copyright Τεχνολογικό Ίδρυμα Ηπείρου. Δημήτριος Λιαροκάπης. Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Έκδοση: 1.0 Άρτα, Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

1717 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αδειοδότησης ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1]

1818 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαΐτσα Τσακστάρα Άρτα, 2015

1919 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1,, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημειώματα

2020 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Διατήρηση Σημειωμάτων ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Οι ακόλουθες διαφάνειες είναι από την παρουσίαση της πτυχιακής εργασίας του Τρύφωνα Σιβένα με θέμα: Επαναπρογραμματισμός Κεντρικής Μονάδας Ελέγχου Αυτοκινήτου, Μαρτιος 2015

2121 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (1) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου  Σεμινάρια σύγχρονης τηλεκπαίδευσης των εταιρειών HKS & GReddy Θεματικές ενότητες που παρακολούθησα  Introduction to car programming  ECU chip Tuning  HKS gold ECU : How to setup and tune  ECU firmware updating and debugging  Car ECU programming 101  Troubleshooting error codes on ECU  AFR Tune - ECU programming software

2 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (2) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Μεθοδολογία μαθήματος  Διδασκαλία σε ομάδες –  Διερευνητική –βιωματική διδασκαλία  Διδασκαλία με μορφή ερωταποκρίσεων Προσιτότητα διδασκόντων  Μέσω Teamviewer

2323 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (3) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εργασίες – Projects :  Πραγματοποίηση στο πλαίσιο του μαθήματος  Αφορούσαν : Δημιουργία βασικού χάρτη για συγκεκριμένο όχημα – Εκπαίδευση πάνω σε ένα λογισμικό προγραμματισμού Τεχνική ελέγχου βλάβης – Αλλαγή εργοστασιακού κόφτη στροφών κ.α

2424 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (4) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου  Σεμινάρια ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης των εταιρειών Link & Motec Θεματικές ενότητες που παρακολούθησα  How to tune  Car programming and ECU management  Racing ECU modification  Link G4 tune and control  Air Flow 02 bung sensoring  ECU data loging  Advanced tuning in rally cars

2525 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (5) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου  Ανάρτηση μαθημάτων – βίντεο από διδάσκοντα  Εργασίες - Projects που έπρεπε να υλοποιηθούν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα Προσιτότητα διδασκόντων :  Δύσκολη επικοινωνία με διδάσκοντα  Επικοινωνία μόνο μέσω mail Racing ECU modification

2626 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (6) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Εργασίες – Projects :  Υλοποίηση μετά τη παρακολούθηση του μαθήματος – βίντεο  Αφορούσαν : Παραμετροποίηση αρχείου προγράμματος εγκεφάλου Εισαγωγή πρόσθετων μη εργοστασιακών παραμέτρων Διόρθωση λάθους χαρτογράφησης

2727 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Μέσω της τηλεκπαίδευσης γίνεται απόκτηση & κατανόηση βασικών γνώσεων επαναπρογραμματισμού εγκεφάλου:  Τρόπος διαχείρισης χαρτών από τον εγκέφαλο  Τρόπος διαχείρισης σφάλματος  Δυνατότητα κρίσης αν χρειάζεται αναβάθμιση η υποβάθμιση το firmware του εγκεφάλου  Εύρεση χρυσής τομής AFR, Work ethics ως προγραμματιστής,Να μη θυσιάζεται η ασφάλεια του κινητήρα για ελάχιστη βελτίωση απόδοσης Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (7)

2828 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου  Ικανότητα στη διαχείριση ιδιαιτεροτήτων εγκεφάλων  Ικανότητα κρίσης αν το error code προέρχεται από θέμα προγραμματισμού ή λάθος εγκατάσταση βελτιωτικού  Αξιοποίηση όλων των αισθητήρων του οχήματος  Άμεση κρίση των ορίων του κινητήρα  Προσαρμοστικότητα σε απαιτήσεις 3ου σταδίου βελτίωσης  Ικανότητα παροχής αξιόπιστου-απροβλημάτιστου προγράμματος για τον εγκέφαλο Γνώσεις που αποκτήθηκαν μέσω τηλεκπαίδευσης (Τ. Σιβένας) (8)

2929 -,, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, Ενότητα 1, ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου William Horton (2001). E-learning by Design,.Pfeifer Clark, R. & Mayer, R. (2008). E-Learning and the Science of Instruction. Pfeifer Alessi, S. & Trolip, S. (2005). ΠΟΛΥΜΕΣΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Εκδόσεις Μ Γκιούρδας Nash, S. & Moore, M. (2014). Moodle Course Design Best Practices. Packt Newby J. Timothy, Stepich A. Donald, Lehman D. James, & Russel D James. (2009). Εκπαιδευτική τεχνολογία για διδασκαλία και μάθηση. Εκδόσεις Επίκεντρο.

3030 Τέλος Ενότητας