« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΥΝΑΜΗ- ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Advertisements

4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Η ΦΥΣΙΚΗ στη Β΄ Γυμνασίου 2.
Βάρος και βαρυτική δύναμη
Μηχανική Ενέργεια Τι είναι η Ενέργεια Κινητική Ενέργεια
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης.  ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ x= Α * ημωt k=D F= - F 0 * ημωtω=2π/Τ F 0 =m * α max α max = ω 2 * Α D=m * ω 2 F=-D * x ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ.
Εργασίες ατομικές ή ανά δύο Προθεσμία 8/1/2013
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Πότε λέμε ότι δύο σώματα αλληλεπιδρούν;
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Εργαστηριακη ασκηση 7 νόμος του Hook.
3.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γνωρίζουμε πώς κινούνται τα σώματα σε μια ευθεία.
Στην προσπάθεια μας να περιγράψουμε και να κατανοήσουμε τα φυσικά φαινόμενα ορίζουμε έννοιες –ποσότητες που τις λέμε: Φυσικά μεγέθη.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διατηρητικές δυνάμεις: –το έργο που παράγουν/καταναλώνουν είναι αναστρέψιμο – «τράπεζες ενέργειας» –Το έργο δεν εξαρτάται από τη διαδρομή αλλά μόνο από.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΟΥΛΗ
Περιοδικές κινήσεις: Οι κινήσεις που επαναλαμβάνονται σε ίσα χρονικά διαστήματα. Το χρ. διάστημα που επαναλαμβάνο- νται ονομάζεται περίοδος (T). – π.χ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΡΟΗΣ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΤΕ.ΤΡΟ.. Χαρακτηριστικά ρευστών Κάθε ρευστό έχει ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών, μεταξύ των οποίων είναι: Πυκνότητα.
Απλή αρμονική ταλάντωση Περιοδική κίνηση όπου η δύναμη επαναφοράς είναι ανάλογη της απομάκρυνσης (απομάκρυνση είτε ως γραμμική ή ως γωνιακή μετατόπιση)
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη Φυσική της Α και Β Λυκείου Φυσική Γ’ Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 1 ο ΓΕΛ Ρεθύμνου © Ν. Καλογεράκης.
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο.
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Φυσική Mάλγαρης Σωτήρης Η Βαρύτητα
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
ΦΕ 2 : Οι δυνάμεις « Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
Μηχανική των υλικών Μεταβολή όγκου λόγω παραμόρφωσης
μια σημαντική δύναμη ΦΕ 5 : Η τριβή –
Φυσική Γκόγκας Αθανάσιος Η Βαρύτητα
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Φυσική Παυλάτος Γιώργος Η Βαρύτητα
Η βασίλισσα ΔΥΝΑΜΗ.
Επανάληψη στις δυνάμεις
Καθηγήτρια: Καζαντζίδου Άννα
ΦΕ 6 : Παράγοντες από τους οποίους
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE.
ΣΩΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ Όταν δύο σώματα που βρίσκονται σε επαφή κάνουν κοινή Α.Α.Τ. τότε έχουν την ίδια κυκλική συχνότητα ω1=ω2=ω. Κάθε σώμα έχει τη δική του σταθερά.
Νόμος του Hooke ελαστικότητα
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
Γυμνάσιο Φιλώτα Σχολικό έτος:2014/2015 Καθηγήτρια: Καζαντζίδου Άννα
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ο Νόμος του Hooke.
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE ΟΜΑΔΑ: ΣΤΕΤΣΙΚΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΣΥΡΗΜΗ
ΕργαςτΗρι ΦυςικΗς.
Μέτρηση δύναμης (βάρους)
Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Δεύτερη σειρά Εάν η μάζα της γλάστρας είναι 50kg να προσδιοριστεί η τάση των τριών συρμάτων ώστε το σύστημα να ισορροπεί. Να ληφθεί x=1.5m και z=2m.
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ.
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Ταλαντώσεις Όλες οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις του βιβλίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης

Όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος των σωμάτων μέσα στο κουβαδάκι, τόσο πιο πολύ τεντώνεται το λαστιχάκι.

Μπορούμε να μετρήσουμε μια δύναμη από το αποτέλεσμα που προκαλεί. Όσο πιο μεγάλη είναι η παραμόρφωση, το τέντωμα του λάστιχου, τόσο πιο μεγάλη είναι η δύναμη.

Οι δυνάμεις μετριούνται με βάση τα αποτελέσματα που προκαλούν. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται τα δυναμόμετρα. Το δυναμόμετρο αποτελείται από ένα ελατήριο, το οποίο επιμηκύνεται εξαιτίας της δύναμης που ασκείται σε αυτό, και μια κλίμακα.επιμηκύνεται Μετράμε τη δύναμη με βάση το μέγεθος της προσωρινής παραμόρφωσης, την οποία αυτή προκαλεί στο ελατήριο. Η επιμήκυνση του ελατηρίου είναι ανάλογη της δύναμης που ασκείται σε αυτό. Τα δυναμόμετρα χρησιμοποιούνται πολύ για τη μέτρηση του βάρους των σωμάτων, αλλά και των άλλων δυνάμεων. Η μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται στα δυναμόμετρα είναι το 1 Νιούτον που συμβολίζεται με 1 Ν. ελατήριο περίβλημα κλίμακα άγκιστρο

Η Δάφνη τέντωσε περισσότερο το ελατήριο απ’ ό,τι η Μαριλίνα. Η δύναμη που άσκησε η Δάφνη ήταν λοιπόν μεγαλύτερη από τη δύναμη που άσκησε η Μαριλίνα.

Μεγαλύτερο βάρος από όλα τα σώματα της φωτογραφίας έχει η κασετίνα, γι αυτό και το ελατήριο από το οποίο κρέμεται η κασετίνα έχει τεντωθεί περισσότερο.

Για να μετρήσουμε τις δυνάμεις, μετράμε το μέγεθος της προσωρινής παραμόρφωσης που προκαλούν σε ένα ελατήριο.