Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων η πρόσθεση και η αφαίρεση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα.
Advertisements

Διδακτική της Πληροφορικής
Τεχνικές υλοποίησης του παγκόσμιου συστήματος αναφοράς
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Βασικές Αρχές Μέτρησης
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Η Ελένη Π. σκέφτηκε και κατέγραψε μια νέα πρόσθεση: 2 λύκοι κι άλλοι 2, μας κάνουν 4 λύκ. Η η Ν έδωσε το λόγο στην Ελεάννα για να πει αυτό που ήθελε πριν,
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ενότητα 5: Οι διαδοχικές επεκτάσεις της έννοιας του αριθμού: ακέραιος, κλάσμα,
1-1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Πληροφορικής Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων Διδάσκων: Γιώργος Σταμούλης.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
Τα κέρματα του Λουξεμβούργου
Δεκαδικοί Αριθμοί και Ποσοστά
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Λογική Σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων
Κάντε αυτή τη σύντομη μαθηματική άσκηση που θα καταπλήξει πολλούς.
Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Περυσινάκη
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων η πρόσθεση και η αφαίρεση

θα μας απασχολήσουν...  εναλλακτικές αναπαραστάσεις, σχέσεις, κατανοήσεις  η σύνδεσή τους με συγκεκριμένες εμπειρίες και καταστάσεις  η «αίσθηση» της κάθε αριθμητικής πράξης

μοντέλα αναπαράστασης

οι διαφορετικές έννοιες της πρόσθεσης και της αφαίρεσης  σχέσεις μέρους, μέρους, όλου  σχέσεις σύγκρισης

ξεχωριστές ιδιότητες  η μεταθετική ιδιότητα στην πρόσθεση  το μηδέν στην πρόσθεση και την αφαίρεση

βασικές δομές για την πρόσθεση και την αφαίρεση σε προβλήματα πλοκής

προβλήματα σύζευξης άγνωστο αποτέλεσμα Η Δήμητρα είχε 8 αφίσες tου αγαπημένου της τραγουδιστή. Ο Γιώργος της έδωσε άλλες 4. Πόσες είναι όλες μαζί οι αφίσες του αγαπημένου τραγουδιστή της Δήμητρας; άγνωστη μεταβολή Η Δήμητρα είχε 8 αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή. Ο Γιώργος της έδωσε μερικές ακόμη. Τώρα η Δήμητρα έχει 12 αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή. Πόσες αφίσες της έδωσε ο Γιώργος; άγνωστο αρχικό ποσό Η Δήμητρα είχε μερικές αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή. Ο Γιώργος της έδωσε άλλες 4. Τώρα όλες μαζί οι αφίσες του αγαπημένου τραγουδιστή της Δήμητρας είναι 12. Πόσες αφίσες είχε στην αρχή η Δήμητρα;

προβλήματα διαχωρισμού άγνωστο αποτέλεσμα Η Δήμητρα είχε 12 αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή. Έδωσε τις 4 στον Γιώργο. Πόσες αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή έχει τώρα η Δήμητρα; άγνωστη μεταβολή Η Δήμητρα είχε 12 αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή. Έδωσε μερικές στον Γιώργο και τώρα της έμειναν 8 αφίσες. Πόσες αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή έδωσε η Δήμητρα στον Γιώργο; άγνωστο αρχικό ποσό Η Δήμητρα είχε μερικές αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή. Έδωσε τις 4 στον Γιώργο και τώρα της έμειναν 8 αφίσες. Πόσες αφίσες του αγαπημένου της τραγουδιστή είχε η Δήμητρα στην αρχή;

προβλήματα μέρους, μέρους, όλου άγνωστο το όλο Ο Γιώργος έχει 4 κέρματα των δύο ευρώ και 8 των πενήντα λεπτών. Πόσα είναι όλα μαζί τα κέρματα που έχει ο Γιώργος; άγνωστο το ένα μέρος Ο Γιώργος έχει 12 κέρματα. Οκτώ από τα κέρματα είναι των δύο ευρώ και τα υπόλοιπα είναι των πενήντα λεπτών. Πόσα κέρματα των πενήντα λεπτών έχει ο Γιώργος;

προβλήματα σύγκρισης άγνωστη η διαφορά Ο Γιώργος έχει 12 κέρματα των δύο ευρώ και η Δήμητρα έχει 8. Πόσα περισσότερα κέρματα έχει ο Γιώργος από τη Δήμητρα; Ο Γιώργος έχει 12 κέρματα των δύο ευρώ και η Δήμητρα έχει 8. Πόσα λιγότερα κέρματα έχει η Δήμητρα από τον Γιώργο;

προβλήματα σύγκρισης άγνωστο το μεγαλύτερο μέρος Ο Γιώργος έχει 4 κέρματα των δύο ευρώ περισσότερα από εκείνα που έχει η Δήμητρα. Η Δήμητρα έχει 8 κέρματα. Πόσα κέρματα των δύο ευρώ έχει ο Γιώργος; Η Δήμητρα έχει 4 κέρματα των δύο ευρώ λιγότερα από εκείνα που έχει ο Γιώργος. Η Δήμητρα έχει 8 κέρματα. Πόσα κέρματα των δύο ευρώ έχει ο Γιώργος;

προβλήματα σύγκρισης άγνωστο το μικρότερο μέρος Η Δήμητρα έχει 4 κέρματα των δύο ευρώ λιγότερα από εκείνα που έχει ο Γιώργος. Ο Γιώργος έχει 12 κέρματα. Πόσα κέρματα των δύο ευρώ έχει η Δήμητρα; Ο Γιώργος έχει 4 κέρματα των δύο ευρώ περισσότερα από εκείνα που έχει η Δήμητρα. Ο Γιώργος έχει 12 κέρματα. Πόσα κέρματα των δύο ευρώ έχει η Δήμητρα;

δυσκολίες στα προβλήματα  άγνωστο το ποσό αλλαγής, η μεταβολή  άγνωστο το αρχικό ποσό  προβλήματα σύγκρισης